Září 28, 200915 r Ahoj, kdo mi dodela vyhrev sedacek kompletne? Jaka bude cena ? Mam OII 2005, predface, climatik bez vyhrevu. Nebo nabidnete co mate do SZ. Jinak tohle uz tady nekdo delal, a bylo tam popsany jak rozebat sedacky atd. staci hledat.
Září 29, 200915 r Jeste otazecka - jsou vyhrivane sedacky spojene nejak s gateway, ci BSG?? Nebo to ridi jen ta jednotka co je pod sedackou?
Září 29, 200915 r takže asi takhle by to mělo bejt zapojený , opravte mi jestli je něco jinak konektor od řidiče - pozice 1 na konektoru bílý do svorkovnice BSG 12ti pólová hnědá pozice 1 - pozice 2 --------------, modrobílý svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 11(spojen se svorkovnicí spolujezdce pozice 7) - pozice 5 --------------, hnědý kostra na sloupku B vlevo dole - pozice 10 je propojená do pozice 10 mezi konektorama spolujezdec/řidič konektor spolujezdce - pozice 2 na konektoru modrozelený svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 15 -pozice 3---------------. červenohnědý pojiska napájení + 12v číslo 37 -pozice 7---------------, hnědý kostra na sloupku B v pravo dole Upraveno Září 30, 200915 r od jirka toledo
Říjen 1, 200915 r Prosím o kontakt na někoho, kdo umí dodat dečky do OII. Přestaly fungovat, teda jde jen o výměnu za nové.Díky předem.
Říjen 6, 200915 r Pokud máte zájem, dodám nové dečky na OII a kabeláž. Dělám také montáže, přední sedačky se začalouněním a zapojením do fungujícího stavu trvá cca 8 hodin. Brno a okolí, více na SZ
Říjen 6, 200915 r takže asi takhle by to mělo bejt zapojený , opravte mi jestli je něco jinakkonektor od řidiče - pozice 1 na konektoru bílý do svorkovnice BSG 12ti pólová hnědá pozice 1 - pozice 2 --------------, modrobílý svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 11(spojen se svorkovnicí spolujezdce pozice 7) - pozice 5 --------------, hnědý kostra na sloupku B vlevo dole - pozice 10 je propojená do pozice 10 mezi konektorama spolujezdec/řidič konektor spolujezdce - pozice 2 na konektoru modrozelený svorkovnice 20ti pólová na ř.jednotce climatronicu , pozice 15 -pozice 3---------------. červenohnědý pojiska napájení + 12v číslo 37 -pozice 7---------------, hnědý kostra na sloupku B v pravo dole Cau ja mam nejake schema zapojeni a mam to trochu jinak. Dival jsem se ze jsou jinak piny u klimatronicu, jinak u klimaticu a jinak u obyc topeni. pak mam treba ten bily drat do svorkovnice BSG z konektoru od spolujezdce a ne od ridice jak pise... Do klimatronicu musim privest 3 draty na piny 10, 11, 12...
Říjen 6, 200915 r Jeste jsem se chtel zeptat - ta vyhrivaci decka ma jednu stranu na nalepovaci a ta se ma nalepit na latku co sundam ze sedacek, nebo na ten molitan v sedacce?? Dik
Říjen 7, 200915 r Lepí se na molitan Upraveno Leden 1, 201015 r od Jirik.DC Necitujte předchozí příspěvky..díky
Říjen 19, 200915 r a nakodoval si v jednotke BSG vyhrievane sedacky? a z 12 PIN 20ti pol. černej v RJ climatronicu si urobil pripojenie s kladným polom 75 za poistku SC46? podľa schemy Upraveno Říjen 19, 200915 r od dream7000
Říjen 29, 200915 r Cau ja mam nejake schema zapojeni a mam to trochu jinak. Dival jsem se ze jsou jinak piny u klimatronicu, jinak u klimaticu a jinak u obyc topeni.pak mam treba ten bily drat do svorkovnice BSG z konektoru od spolujezdce a ne od ridice jak pise... Do klimatronicu musim privest 3 draty na piny 10, 11, 12... Jj. Je to přesně takhle. Dělal jsem to taky. Bílý drát je od splolujezdce. A do climatronicu jdou 3. Do 10, 11, 12. Myslim že na tu 12ku jde napájení (+) od pojistky 46. A do 10, 11 jsou sedačky L+P Upraveno Říjen 29, 200915 r od Ivan.S
Listopad 6, 200915 r Zatim stale jeste nemam zapojene to vyhrivani, ale kdyz jsm se dival zespod na tu jednotku BSG, tak do pinu kam mam privest bily drat od toho vyhrevu mam prazdnou dirku a zadny drat tam neni. To mi trosku zkomplikovalo zivot tim, ze jsem si myslel ze to jen na drat pripajim a bude hotovo, ale tak musim shanet nejaky ten konektor co bych do toho pinu zacvakl. Pak mam jeste obavy, aby mi to ta jednotka podporovala a nemusel jsem ji menit... Jak jste to meli Vy??
Listopad 8, 200915 r Když budeš mít origo kabeláž, tak na konci toho bílýho drátu máš i pin kterej jen strčíš do toho konektoru. Takže žádnej strach. A tý jednotky se fakt neboj. Tu měnit nemusíš.
Prosinec 22, 200915 r Dodělávám si výřevy do OII Elegance předface a chtěl bych se zeptat, kudy přesně vede originální kabeláž od 10ti pinového konektoru ke Climatronicu, pojistce atd? Má to vést přes přes prahy, nebo sředem (kolem řadicí páky) ? A od sedačky vedou vodiče husím krkem ke "kanálku" v podlaze společně s vodiči od Airbagu popř. kontroly zapnutí pásu, nebo tam jdou dva husí krky od Airbagů a výhřevů zvláš? Mám takový dojem, že do ten kryt do "kanálku" v podlaze je jen pro jeden kabel. Díky moc předem za odpověď Pro informaci zájmcům uvádím čísla 10ti pinových konektorů pro kabeláž mezi sedačkou a Climatronicem, pojistkou atd.. nikde jsem to nemohl spolehlivě sehnat, tak jsem nakonec koupil celý kabel, za strašnou cenu. Takže pro ostatní aby ušetřili 10ti pinový konektor zásuvka od sedačky je 8E0 972 710 10ti pinový konektor vidlice do podlahy 7L0 972 762
Prosinec 22, 200915 r V podstatě by se dalo říct, že táhni tama, kam se to vejde místo pod sedačkou od airbagů je tam určitě i pro svazek od výhřevů (taky je mám dodělávané) a tuším, že se to táhne středovým tunelem okolo řadičky, jak jsi psal ke klimatroniku a od tama pak na pojistku, ale přesně nevím a kabeláž nemám před sebou abych to napsal s jistotou.
Prosinec 22, 200915 r Díky, mezitím jsem si domluvil, že zítra mi přijede kamarád s OII s origo výhřevama od výroby, tak jsem s ním domluven, že na to mrknu. Vyjmeme deklík z podlady a pak už se uvidí na kterou stranu ty dráty vedou. Mně taky přijde logičtější že by ty dráty šly kolem řadičky.
Prosinec 22, 200915 r Tak konektory ze sedaček do auta jsou u prahů, tedy na vnějších stranách auta, tak je skoro logičtější, že půjdou podél prahů..tam také vedou hlavní svazky..tak uvidíš, na co narazíte Jinak A-sloupkem pak nahoru a pod palubkou na střed ke Climatronicu
Prosinec 23, 200915 r Takže obhlídka trasy kabeláže výhřevů se dnes nekonala. Kamarád-lyžař kvůli oblevě nepřijel. Jirik.DC má pravdu, asi nejpravděpodobnější cestou jsou prahy, kudy vedou hlavní svazky. Moje úvaha o cestě středem kolem řadičky vycházela z úvahy, že by to tudy bylo kratší... Uvidím později až někoho s originál výhřevama odchytnu.... Už si taky vzpomínám, že když jsem si kdysi prohlížel prostor pod sedadlem, kabely od airbagů, kontroly zapnutí pásů a výhřevů jdou všechny společně jedním husím krkem (tím myslím pohyblivý přechod mezi sedadlem a podlahou).
Prosinec 24, 200915 r Jasně Ferda25 a Jirik.DC mají naprostou pravdu. Jde to hlavním svazkem v prazích, což potvrdilo hledání v katalogu ETKA. takže to taky tak povedu. Mimo jiné jsem zjistil objednávkové číslo pro kontakty, kterými se připojují ovládací potenciometry na ovládacím panelu Climatronicu piny 10,11,12 ETKA č: 000 979 009. Aby nevzniklo nedorozumnění, u Climaticu jsou to piny 12,13,15, a u verze pouze s topením jsou to piny 11,15,16. Typ 20ti pinového konektoru je snad stejný. Není mi taky úplně jasné, jestli musím tahat vodič od pinu 12 (u Climatronic) až k pojistce. Má to být připojeno na větev č. 75a (jedna z větví +12V) a možná bude tato větev dostupná někde blíže ovladače Climatronicu. V dokumentaci se píše, že toto propojení č. A33 je realizováno v kabelovém svazku přístrojové desky... no jistěže, ale to je u auta, kde jsou výhřevy od výroby. Poslední otázkou co mi není úplně jasná, jaká je přesně funkce propojení s BSG (bílý vodič vedoucí na pin č. 1 12-ti pólového konektoru BSG centrální řídicí jednotka vozu). Jaký typ kontaktu tam patří? Nevím jestli je to stejný typ pinu jako do Climatronicu, nebo jiný. Samozřejmně přeji všem hezké pohodové Vánoce Upraveno Prosinec 24, 200915 r od TomasM
Prosinec 26, 200915 r Bílý vodič od regulátoru vedoucí na pin č. 1 12-ti pólového konektoru BSG při uzemnění vypíná regulátor výhřevů. Což se dalo tušit To bylo potvrzeno experimentálně... Jinak vstup regulátoru je připojen na napěťový dělič tvořený reostatem (2,6 - 7,6kOhm) na ovladači Climatronicu a termistorem umístěným v dečce sedáku. U termistoru NTC, jak známo se s teplotou snižuje odpor. Použitý termistor má 10k Ohmů při 25 st C. Regulátor spíná výstup topení tak, aby se na zmíněném vstupu objevila přibližně polovina hodnoty napájecího napětí.... Tolik stručně k teorii regulátoru topení 1Z0 959 772, zvaného zde též jako relé
Prosinec 28, 200915 r Jasně Ferda25 a Jirik.DC mají naprostou pravdu. Jde to hlavním svazkem v prazích, což potvrdilo hledání v katalogu ETKA. takže to taky tak povedu.Mimo jiné jsem zjistil objednávkové číslo pro kontakty, kterými se připojují ovládací potenciometry na ovládacím panelu Climatronicu piny 10,11,12 ETKA č: 000 979 009. Aby nevzniklo nedorozumnění, u Climaticu jsou to piny 12,13,15, a u verze pouze s topením jsou to piny 11,15,16. Typ 20ti pinového konektoru je snad stejný. Není mi taky úplně jasné, jestli musím tahat vodič od pinu 12 (u Climatronic) až k pojistce. Má to být připojeno na větev č. 75a (jedna z větví +12V) a možná bude tato větev dostupná někde blíže ovladače Climatronicu. V dokumentaci se píše, že toto propojení č. A33 je realizováno v kabelovém svazku přístrojové desky... no jistěže, ale to je u auta, kde jsou výhřevy od výroby. Poslední otázkou co mi není úplně jasná, jaká je přesně funkce propojení s BSG (bílý vodič vedoucí na pin č. 1 12-ti pólového konektoru BSG centrální řídicí jednotka vozu). Jaký typ kontaktu tam patří? Nevím jestli je to stejný typ pinu jako do Climatronicu, nebo jiný. Samozřejmně přeji všem hezké pohodové Vánoce Zdravím chlapci,no pokud nekdo bude chtit zhotovim vam temer jakoukoliv instalaci (samo ze podle originalu) a pak vam odpadne otazka kudy že to vede........a podle schemat to už zapoji uplne kazdej......jo a pokud jde o ty dečky tak to bych nechal na krejcovi..........
Prosinec 29, 200915 r Cus kluci narazil jsem na decky v hodnote 500 Kc , jsou to 4 kusy, zkusim je nafotit aby jste vedeli co toje. Ale netusim jestli jsou to presne ty same co jsou do octavek..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.