DarkManCZ Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 (editace) Zdravím lidi,rodiče mají fábii, v prosinci skončila záruka najeto 16 tisíc a rožla se kontrolka výfukového systému, v servisu jí to vypnuli, ale po cca 14 dnech se rozsvítila opět.... Napíchl jsem to na diagnostiku a hodilo to stejnou chybu: Controller: 03E 906 023 B Component: SIMOS91 1.2l 4V 1291 Coding: 0000031 Shop #: WSC 137651 Fault Found:18529 - Post-Catalyst Oxygen Sensor Correction; Bank 1: Too Rich P2097 - 006 - Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A ....Koupil jsem ji lambda sondu za katalyzátor a kontrolku zhasnul, jenže po cca dalších 14 dnech se rozsvítila znovu.... Ještě chci dodat, že stará lambda byla mastná.... Olej nežere ale prasata z Horáckého autodružstva nalili olej přes půl centimetru nad horní rysku, nevím jak je na přelívání háklivá fábie,ale třeba můj fiátek už na horní rysce stříká olej do sání... Nevíte,čím to může být? Najeto má jen 16 tisíc Opravdu nikdo neví? Ty škodofky stojí poslední dobou za pejču, kontrolky blikají jako v Las Vegas, oslňují v noci a jeden by z nich dostal epileptický záchvat.... Najeto 16 tisíc... já mam najeto 165 tisíc a jezdím bez problémů :-( Editováno: 25. Březen 2011, autor: DarkManCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 29. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 Tak zatím vyřešeno.... Auto si vzali Horácké Autodružstvo (jako prodejce) na opravu, sice je po záruce,ale má jen 16 tis. najeto,tak ještě v rámci nějaké ochrané lhůty. Servis přehrál řídicí jednotku,tak snad to bude tím :-) Doufám,že pomůžu ostatním, s podobným problémem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Promy Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Zdravím . já měl možná stejný problém . ale bylo to vadný čidlo otáček vačky hřídele .. cena 1600 kč ... taky ta kontrolka a občas zhasínala .. diagnostika nic neukázala půl roku . a zjistilo se to tim že jsem jel jednou svižněji do otáček . cca pres 5000 otáček a motor přestal točit a padal . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Tak to se mě nezdá, čidlo vačky tam je jen kvůli sfázování motoru,aby jednotka rychle věděla ve kterém ůhlu otočení je klikový hřídel, s odpojeným čidlem auto pojede,max bude dýl startovat,ale určitě kvůli tomu nebude dělat to co popisuješ. Ještě jsem se s vadným čidlem vačky nesetkal atuhle závadu by diagnostika vypsala na 100%. Spíš si myslím,že to byla jiná kravina a vyměnili to zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 1. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Já mam Fiat Brava 1.2 16V 60kW 82hp, když u něj odejde čidlo nak lice, tak motor chcípne :-) Zatím jezdí a nic nesvítí, ale to se ukáže za týden :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 1. Duben 2011 Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 Njn,Fiat,to nejsou ale auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 1. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2011 (editace) Proč nejsou? :-D U mně škodofky končí filckama :-D Felícii bych si ještě koupil, ale nahoru už ne :-) Ujel jsem s fiátkem za dva roky co ho mam 60 tis. km a pohoda (celkem mam najeto 165 tis.), byl i v chorvatsku a jinde :-) Na jedna dvojku plnou lidí a kufr plný sodovek to jelo krásně :-D Zato máti lituje té fábie a prý z ní má fóbie :-D Má najeto 16 tisíc a neustále jí něco blbne...prvně brzdy, pak houpl na doraze otáčkoměr, pak blbl vypínač u kufru.... teď lambda :-) Koupila to, protože si myslela, že tři válce budou žrát méně...ale má spotřebu kolem 6,5l a já 5,5 a dostanu to i níž :-) Tak si myslím, že fiat,když je známy svojí elektronikou,zase tak hrozný není :-) Editováno: 1. Duben 2011, autor: DarkManCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majkl-h Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 (editace) měl jsem to samé. Kontrolka výfuku a nakonec to skončilo výměnou vstřikovacího ventilu. Editováno: 29. Červen 2011, autor: Majkl-h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 3. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 No, tak problém je neustále na světě... dokonce se i stalo, že kontrolka na jeden den sama zhasla a pak se zase rozsvítila... Pokud se nepletu, tak do výfuku jde nespálený benzín, což může způsobit, špatné mísení směsi, tekoucí vstřik, špatně pálící svíčky, vyhřívání lambda sondy nebo celá lambda sonda... + další čidla, která mohou určovat delky vstřiku, teplotu vody a podobně, pokud to má fábie jako můj fiátek... Dneska se jí na to podívám, Přiznám se, že jsem vzteky do fábie natankoval ethanol, jestli se to nějak pročistí a kontrolku zhasl....auto startuje, jede a kontrolka zatím nic, tak jsem zvědav... ale naději tomu nedávám :-) Je tu někdo, kdo by mi pomohl s diagnostikou? VAG com moc neovládám a sejří mě že polovina funkcí mi napíše že vyžadují registraci :-D Zlatý Fiat Ecu scan :-D :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Mám podobný problém a robí mi to od vtedy, ako som dal do auta namontovať LPG. Prvý krát, keď sa mi kontrolka rozsvietila, bol som z toho mimo a myslel som si, že to bude lambda sonda, ale auto ide ďalej a kontrolka svieti ďalej. Žiadne prepnutie do núdzového režimu sa nekonalo - auto ide proste ďalej, len mi svieti kontrolka. Ak viete niekto, čím to je, alebo či je to nejaká extra závada (veľa ľuďom, ktorí majlú LPG to robí), dajte vedieť. Na diagnostike som s tým zatiaľ nebol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 kolega z práce měl přesně tohle na Roomsteru z AAA Auto...jezdil tam pořád mazat chybu a do pár dní se to rozsvítilo znova...tak nechal vyměnit lambdu, nevim kterou a tejden klid..no a potom znova...tak to odvez do Škodovky...tam hned mechanik poznal když si to přebíral na dílnu, že to má nějakej syčivější zvuk..no byla vypadlá nějaká hadice v motoru...tak bych zkontroloval i to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Ale že by to robilo na dvoch rovnakých autách, na ktorých bol namontovaný plyn mesiac po sebe? To sa mi trošku nezdá, ale hadičku pozriem. Kamarát má totižto presne ten istý motor (aj keď bez klímy) a robí mu presne to isté. Montované to bolo u tej istej firmy asi mesiac po sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 jak jsem natankoval ethanol,taky se mně rozvítila,auto jelo uplně normálně,po vyjetí nádrže a natankování naturelu asi po 50 km zhasla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 12. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 ZÁVADA BYLA ASI VYŘEŠENA! Horácké Autodružstvo Velké Meziříčí = Prasata... Na svíčky se jí nikdo nepodíval, auto chodilo na servisní prohlídky, výměny kapalin a podobně... Svíčky v autě jsou Bosch (originál dle knížky patří NGK) mají k dnešnímu dni najeto 19500km A NIKDO SE NA TY SVÍČKY V SERVISE NEPODÍVAL!!!! svíčka úplně v pravo je černá jak komín, prostřední poločerná.... Dvě svíčky mají ohnuté elektrody - To dělají svíčky bosch i na mém fiátku,vodič k civce na svíčce je něčím zalepený.... slizký a lepkavý jak marmeláda... Co si člověk neudělá sám, to nemá... Počkáme 14 dní, jestli kontrolka dá pokoj a vlítnu na ně, že chci vrátit peníze za ty jejich diagnostiky... Ale už se s autem najelo přes 400km a kontrolka nesvítí... Tak je mi jasné, že svíce špatně pálí palivo a to znamená že nespálené jde do výfuku... Jinak co se týče ethanolu - ten jsem tam cvrnkl, protože rozpouští sajrajt,tak na průplach, to že bude hlásit špatné emise, s tím jsem počítal :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 Keď píšeš, že sviečky boli v riadne dezolátnom stave, tak si musel badať aj nejaký pokles výkonu/dynamiky. Teda ak sviečky riadne neiskrili, tak to musel byť cítiť, či nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 12. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 S autem jezdí moje máma, já s ním jedu 1x za měsíc, tak to nepoznám... Řekla mi, že dle plováku jí to auto šíleně žere, že má motor divný zvuk a občas vibruje, nebo ten výkon kolísá... Já když do toho auta sednu, tak to nepoznám :-) Dle mého to furt jede na tři válce :-D :-D :-D :-D Dneska jsme jeli na nákup (30km) a kontrolka už nesvítí, já věřím tomu, že to bylo svícema... Já si před půl rokem do svého fiata koupil taky bosche (náš obchod NGK neměl) a asi měsíc nic, pak z níčeho nic přejdíždím čtyři zasebou jedoucí tiráky na dálnici a uprostřed té kolony mi fiat začal zrtrácet výkon...ze 130km/h to padlo na 70km/h a auto nejelo ani při podřazování.... Samozřejmě zamnou padesát blikajících a troubících aut a já se musel rvát natěsno mezi tiráky... Prošel jsem filtry, klapku všechno... pak kouknu na svíčky a svíčky byly modré, opálené a ohnuté elektrody.... Teď mam dvoukontakty co jsou nově předepsané a pohoda :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 Ja som mal originál BOSCH a nemal som s nimi problémy. Pri výmene mi veľa ľudí odporučilo to, čo tam má byť originálne a tak som skočil do Škodovky a dali mi zase BOSCH. Predpísaný interval je síce 60 000 km, ale akosi tomu neverím (a ešte jazdím aj na LPG), tak som ich radšej vymenil po 45 000 km a teraz, keď mám natočených 48 000 km, je všetko v pohode, takže neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 ten predpísaný interval 60t km je správny (alebo 4 roky)...pri používaní LPG sa výmena skracuje na polovicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 16. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 (editace) Já ke svíčkám bosch právě ztratil důvěru...ve fiatu jsem je měl taky, když jsem ho koupil, najel jsem na ty svíčky 40 tisíc kilometrů a v pořádku, z prevence a že jsem nechtěl laborovat, jsem koupil stejné nové a začalo peklo... Pak jsem koupil dle aktuálního katalogu NGK a jezdím na ně bez problémů :-) No máti jsem ty svíce jen očistil, srovnal a namontoval a auto jede i na ty bosche,ale z vlastní zkušenosti vím, že se začnou ohýbat po pár stovkách KM znovu... už budou nové, kontrolka nesvítí, tak zajdu na reklamaci.. Editováno: 16. Červenec 2011, autor: DarkManCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 (editace) Mám podobný problém a robí mi to od vtedy, ako som dal do auta namontovať LPG. Prvý krát, keď sa mi kontrolka rozsvietila, bol som z toho mimo a myslel som si, že to bude lambda sonda, ale auto ide ďalej a kontrolka svieti ďalej. Žiadne prepnutie do núdzového režimu sa nekonalo - auto ide proste ďalej, len mi svieti kontrolka. Ak viete niekto, čím to je, alebo či je to nejaká extra závada (veľa ľuďom, ktorí majlú LPG to robí), dajte vedieť. Na diagnostike som s tým zatiaľ nebol. budeš tam mít zapsanou chybu chudá nebo bohatá směs. Je to otázka správného naladění plynu. Pokud je to dobrý servisák, měl by ti během jízdy umět naladit LPG mapu na jednotlivé otáčky, jízdní režim, aby se ti check nerozsvěcoval, jednadvojka je na dobré naladění na plyn obzvlášť citlivá ten predpísaný interval 60t km je správny (alebo 4 roky)...pri používaní LPG sa výmena skracuje na polovicu mám LPG a interval nezkracuji, teda pokud tam mám NGK. Po první garančce mi tam dali místo NGK, Bosch a nevydržely víc jak 30t km. Takže jsem tam dal zpět NGK a ty těch šedesát na plyn vydrží bez problému. Nemusím se ani dívat na km a bezpečně poznám, kdy už mají dost, na LPG začne být volnoběh houpavý a nepravidelný a vím že už je 60t km za dveřmi Editováno: 16. Srpen 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 tak jsem koukam na svicky,jelikoz je chci vymenit..mam HTP 51kw na LPG ...dle katalogu tam maj prijit bosch pro lpg a to 0 242 240 659 a nebo NG pro lpg -platinum LPG 6 ..nebo jake vy pouzivate..? davate tam obyc NGK ZFR5P-G nebo ? diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 (editace) do Fábky (AZQ) dávám ty co píšeš a do Rooma (BZG) jsem teď objednával ZFR6T-11G alespoň dle tohoto odkazu http://www.svickyngk.cz/ ikdyž, teď se dívám že pro BZG vlastně můžou být i ty ZFR5P-G Editováno: 16. Listopad 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirage Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 chyba výfukového systému: - na bosh diagnostice výměna čidla vačk. hřídele. a je klid. Před tím nešlo auto nad 5tis otáček. Prostě při 5ti tis se to chovalo jako s omezovačem. Po výměně to jde jako předtím. Jinak ještě před tím vším. Nešlo nastartovat. Diagnostika nic. Pak šlo nastartovat ale jelo to hroozně pomalu a chcípalo. Verdikt. propálené ventily Nyní už jsem po generálce a šlape jako hodinky jinak Fabia 07 HTP 1.2 44KW najeto cca 65 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 3. Únor 2015 Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Tahle závada ,,motoru" mi otravovala 5dní, doma pouze VAG s KKL kabelem, takže jsem se dostal akorád na palubní desku V motoru zánovní svíčky cca 2t km, pomohlo auto pořádně protáhnout a svíčky i KAT pořádně tím vypálit. Po dalším startu byla chyba už fuč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.