Přejít na obsah

Problém volnoběh 1.4 TDi


Doporučené příspěvky

Ahoj omlouvám se jestli už tu někde toto téma vysí, ale nenašel jsem ho. Mám takový problém, když znovu nastartuju teplý motor, který před chvilkou příjel, tak jakmile naskočí jde na zvýšené otáčky cca 1250 a nechtějí klesnout. Musím to několikrát prošlápnout až potom to padne a někdy taky ne. Někdy to spadne hned někdy ten motor začne škubat a hádat se to a pak po chvilce to doleze na tech 850 co to má normálně. Nikde mi to žádnou chybu nehlásí, nic nesvítí. Nevíte někdo čím by to mohlo být? A setkali jste se s tím už? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám Fabia 1 1.9 TDI a mám ten samý problém. Zatím jsem to nijak neřešil, ale narazil jsem na názory, že to je normální, a že si volnoběh upravuje řídící jednotka podle potřeby. Pak jsem se ještě zde foru dočetl, že by to mohlo vyřešit vyčištění ERG ventilu a klapky. Budu rád za kažadé info!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v řj motoru-měř. hodnoty-blok 13 se zobrazuje korekce vstřikovaného množství nafty pro jednotlivé válce oproti referenční hodnotě. jedná se o stabilizaci volnoběhu.

když je válec "silnější", tak se palivo ubírá (mínusová hodnota), když je "slabší" (nižší komprese, vadný vstřik), tak se palivo přidává (plusová hodnota).

jinak by bylo dobré nalogovat v momentě, kdy ten volnoběh hapruje blok 3,10,11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám F1 poslední model 2007 -takže to doma na VAG nenapichnu..? Nebo? Respektive napichnu to tim VAG-USB kabelem za par set? Jinak mířim do servisu, kde to napichnou a uvidime. Dnes opet zvysene otacky..jinak ERG u 2007 uz nejde mechanicky ne? Jen pres VAG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AHoj přátelé,tak příčina je zřejmě nalezena.Na VAGu jsem zatim nebyl, ale zrejme je to způsobeno nevracejícím se pedálem plynu. Jsou-li otačky volnoběhu vyšší tak dám nohu pod pedál a přítáhnu k sobě a ejhle otáčky spadnou. Otázka tedy je, co teď s tím? Díky Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

počítej, že výměna by tě vyšla cca na 1900kč. tak ho zkus vytáhnout a podívat se co tam drhne. třeba to bude snadno odstranitelné (očistit nebo lehce máznout).

jinak pedál si můžeš zkontrolovat ve vagu (jak už jsem psal hned v 2. příspěvku) v kanálu 10, kde se zobrazují procenta sešlápnutí. na podlaze musí být 100%, při volném 0%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

1% by tam skákat nemělo. taky je docela možné, že těch 1200otáček bude nouzová hodnota při výpadku plynu (když nedává info nebo zmatené info o poloze, řj nastaví cca. 1200ot. na dojetí). takže nejlépe kouknout na vagu na polohu plynu v době, kdy to zrovna bude samo běžet při těch 1200ot. i když zase by se to mělo projevit v chybách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja mám motor BNM 1,4 TDI,51 kw rok výroby 2006 model 2007 ja mám taký istý problém ako tu píšete.Na 1200 otáčok mi to vybehne len pri teplom motore zohriatom na 90 stup.Auto keď odstavým má 850 ot.

naštartujem vybehne na 1200 ot.musím pridať plyn a potom klesne na 850 ot.niekedy musím pridať viac krát aby to kleslo na 850 ot.Ako ste to páni tento problém poriešili.

ďakujem za odpoveď.

EMO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tak dneska zas. Uz to zlobilo o ceste domu a kdyz sem prijel do garaze a vypnul to a po minute nastartoval tak to slo zase na tech 1200. Zkousel jsem to nekolikrat za sebou a nekdy udelalo nekdy ne, ale spis ano. Nekdy to spadlo samo, ale vetsinou ne a stacilo dat nohu pod pedal a zatlacit na nej smerem nahoru, tak nevim jestli to muze mit na to vliv. Divny mi vsak je, ze to dela jen pri teplem motoru to by prece nemelo s pedalem nic spolecneho podle me. Uz jsem fakt bezradny. Diagnostika zadnou chybu nepise. Teda neni nikde zadna zapsana v pameti zavad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám dojem, že pedál drží na 3 šroubech (2 nahoře, 1 dole) a zhora je konektor. nejsem si ale jist, jestli není potřeba odmontovat i spodek z přístrojovky.

jinak ještě ve vagu můžeš kouknout do skupiny 002 do pole 3, kde je "spínač" volnoběhu. při puštěném pedálu plynu tam musí být na druhém místě 1 (x1x), když je pedál sešlápnutý, bude (resp. má být) na druhém místě 0 (x0x) a v poli 3 budou procenta sešlápnutí (0% volnoběh, 100% plnej kotel).

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...