Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Já bych radši než 2,0TSFI bral tohle...ta spotřeba nebude tak humpolácká a hlavně je dobry poviný růčo...měl jsem možnost jezdit v A4 TSFI a nic moc to nejede...audina je docela těžká...má to svoje pro a proti... :)

Já taky bych bral radši tohle, na tu pojistku je to slušnej výkon....

Stejne vam to bude k prdu, az bude pojistka podle vykonu, tak budete brecet ;)

  • Autor

Budééééém :( ale snad to nebude hned....to pak budu rád že mám 64poníkůůůůůůůůů :smich::smich:

podla vykonu poistka tak tam davam motor s trabanta :) alebo este lepsie s pioniera -_- babetacky by to uz asi nepotiahol :p

Taky jsme o tom četl a výkon 170 PS z motoru 1.4 s výhody kompresoru a turba.. hmmm, kdo by si nedal říct? :smich:

Pojistka podle výkonu jen tak nebude...

  • 5 let později...

tak jsem měl možnost se proletět novou fábkou RS. S kolegou jsme si dali Podbabu, Suchdol , za Prahu a zpátky do Roztok. Jeli jsme s krátkou v základní výbavě a už zaplaťpánbůh na letňákách. Fábka najeto 1660km, voda zahřátá na 90, olej na 80. První co mě dostalo, jsou strašlivý rány od obou náprav do karoserie, potažmo do interieru. Jízda před díry, koleje a výtluky je s tímto kotětem fakt příšerná. V zatáčkách ale nic nevrže a sedí se jak v motokáře. Jízda od začátku zejména na rovince na Roztoky do maximálek. V režimu Drive to ještě jde, ale ve Sportu to je šílenost na entou. Ve Sportu fábka úmyslně drží kvalty pod vysokýma otáčkama, takže není problém jet na jedničku 50 km/h, a vůbec jí nenapadne nařadit vejš. Během 10ti sekund to tam nakope všech 7 kvaltů a jsou to doslova rány do zad. Sprint do stovky spotřeba 49,9. Vůbec nemůžu uvěřit tomu, že ten motor vydrží víc než 100tis. Jinak řazení pádlama i cvakačkou naprostá pohoda.

myslím že v priemere ten motor vydrží o dosť viac ako 1.2TSI .. a dúfam že ju objednám do konca budúceho mesiaca kol5 ( ak sa nič nepototo )

nechci ti to kazit, ale tohle auto si objedná buď naprostej fanda Fabie , nebo mladej blázen, co se chce lišit. Strašně to přeplatíš a výsledek ? Po čase tě přestane bavit jezdit v levým se zapnutým blinkrem. Občas vysvítíš nebo vytroubíš v levým audinu nebo superba, ale to je všecho. Oni tě stejně za chvíli dohoní. Na světlech jim zase ujedeš a oni tě zase dohoní když budou chtít. A tak to půjde pořád dál. Na frajery s Imprezama nebo emkama to radši nezkoušej a dělej, že jsi ízy. Jinak je totiž budeš mít na kufru přilepený furt. Ty jsou totiž na český rádoby sportovní auta háklivý jak čerti a vychutnaj si tě kdekoliv a neujedeš jim. Za ty prachy si ani neposlechneš radio. Repráky jsou stejný trumpety jako v posledním roomstru. A swing ? Bez kvalitního ekvalizeru jen duní. Na T srazu přemejšlej, s kým si dáš sprinty. Je trapný, když tě pak o parník udělá čiplej Ital. Nakonec tě přestane bavit to krmit a začneš jezdit normálně. Jestli ti můžu poradit, nekupuj předváděčku. Po šesti měsících se preventivně vymění turbo a zákazníkovi se to prodá s tím, že s tim jezdili jen prodavači a nikdy né zákazníci :))))

.

mám skoro 50 a aj keď som mal v živote viac škodoviek, tak sa nepovažujem za nejakého zvlášť fandu Škoda/Fabia

mám nabehané toľko km bez nehody pri ktorom by si asi dal klobúk dolu :smich:

teda tvoja "diagnóza" kto si to kupuje je out. :p

Jednoducho chcem malé auto, ale dostatočne živé aby sa dokázalo slušne zobrať aj so štvorčlennou posádkou v tiahlom stúpaní a aby predbiehanie kamiona na okreske v 80 km/hod nebolo ruskou ruletou ... Chcem aby to malo DSG ( nechcem hydrodynamický menič, teda klasickú automatiku ), chcem aby to jazdilo pri normálnej jazde pri splynutí s premávkou a pravidlami za za toľko ako normálne auto, ale zároveň kašlem na to koľko žere pri plnom kotli, ak chcem, či potrebujem plný kotol. Chcem aby mi do kufra vožiel všetok bordel ak idem grilovať do prírody ( rozložený gril + kopec všetkého okolo toho ) a chcem aby to bolo nenápadné na parkovisku. A nemám chuť pri tom vykrvácať finančne ( ja som nemal auto nikdy ako leštenku, ale ako spotrebku ), teda hranica 20k€ je limitná za nové auto. A určite nechcem uprdené sedadlá po nejakom Frickovi ( 2, 3, 4 ročnú jazdenku )

Vieš mi poradiť niečo lepšie ako Fabka RS kombi? Sem s tým.

Kupujem ( teda plánujem ) funglovku z výroby a predajca dostáva podmienku že na tom aute sa nikto nevozí. Ani nadržaný mladý mechanik. A nakoľko ma predajca pozná tak viem že sa na to môžem spoľahnúť.

Inak tu:

píšem o tom že sa neviem rozhodnúť. Ten Leon mi vyhovuje že nie je veľký ( má veľkosť ktorú ešte akceptujem ), je v cene do 20k€, má super motor ( 1.8TSI ), problém je že má pomerne malý kufor a je dosť nápadný - Leon je postavený na platforme Altea/AlteaXL. Nakoľko tá je univerzálna aj pre verziu 4x4, poznať to že v ňom chýba dolných 150 litrov, nakoľko ho má ako hatchback s krátkym zadným previsom nad nápravou...

A nenúkaj mi Š.Oktávku, tá stojí v detto výbave s detto motorom o 8k€ viac ako Leon - má síce veľký kufor, ale nie som blbec aby som to tak preplatil ....

Rozhodnutý som 70:30 pre Fabiu. Iste zaváži aj to že jednu ( z prvých ) už vlastním ( už ju jazdí syn ) viac ako 11 rokov a viac-menej som spokojný.

Upraveno od Ja On

OK. Myslel jsem, že jsi další 20ti letej maník, co dostal od rodičů za příjímačky na vejšku půl mega na auto. Pokud je to tak, jak ty říkáš, chtěl bych od tebe jednou to olítaný ereso koupit. Mně je 41, noty mám od 15ti let, dosud bez nehody. Jelikož mám k tomu blízko, tak co se týče škodovky, tak jezdil jsem snad se vším, co seriově vyrobili. No nic, myslím, že pokud jsi finančně připraven, tak dlouhá Fábka je dobrá volba pro tebe. ( v ČR cca 515.000,-KČ + prodloužená záruka + construct + loketka + polep střechy + zadní lapače + alarm + Columbus + gumový koberce + sada zimních kol ......)

  • 4 týdny později...

Zdarec, má někdo zkušenosti s přehazováním motoru? pasuje motor z fabie II. do fabie I. bez vězších problémů? nebo to de těžce?

No hlavne s tim nesmis jezdit po verejnych komunikacich :-)

Je to od nejakeho roku nelegalni. Resila se tu i prestavba na 1.8T, ale dneska uz je to problem prihlasit.

na grilovačku do přírody eresovou fábií? Je mi taky skoro padesát..... ale jinak souhlas. Ujet v nebezpečí - ženě jsme koupili už třetí eresu (1x Fabia, ale ta původní s dieselem, 1x tfsi BWA a teď poslední s novým motorem) právě a jen z toho důvodu aby mohla v případě nebezpečí ujet :-). Spotřebu taky neřeším, ale chlastá to fest. Teď mám měsíc 1,4 tsi ve firemní octě (samozřejmě motor v eresové fabce je jiný) ale i jen s tím turbem to papá fest. Ale furt lepší než řešit bůhvíco s naftou-kor když vidím kolem sebe jen žlutá pole (kam to asi míchají, do bezínu asi ne...)

  • 2 týdny později...

bud si jistej, ze to michaj i do benzinu. (oni totiz musi-diky EU)

myslím že v priemere ten motor vydrží o dosť viac ako 1.2TSI .. a dúfam že ju objednám do konca budúceho mesiaca kol5 ( ak sa nič nepototo )

No jestli tento motor vydrži vic než 1.2TSI bych si netroufal tvrdit. Jelikož jsem majitelem Golfu tak chodim na Německe stranky kde je obrovska spousta majitelu a mužu ti řict že nejvice zavad a problemu řeši majitele pravě u motoru 1.4TFSI. Takže i kdyby vydržel celkově vic tak spolehlivosti se zrovna nejevi v nejlepšim světle.

no moj budúci motor bude dúfam 1,4tsi a či je spolahlivejši než 1,2 tsi je každemu jasne. Kým nebudú vychytané muchy na 1.2, tak zatiaľ určite JE! Miromen sa snaží hladať niečo zlé na 1,4tsi a tým obhajovať kupu svojej 1.2tsi. Nič v zlom.

Kup si co chceš ja nikomu nic nevymlouvam. Jen jsem napsal a upozornil jaka je situace tam kde je větši počet 1.4TFSI než u nas v cele ČR. Jinak muchy se mažna vychytavaji zde jinde je stav scela normalni.

  • 1 měsíc později...

cus lidi,tak fabku mam uz asi 3 mesicu a spokojenost,trosku resim kde tankovat ,protoze tam samo chci lejt ba98 ale to co o tom ctu mi jde hlava kolem,myslim o tom ze kdyz se 98 neprodava ztraci oktanove cislo apod.

cus lidi,tak fabku mam uz asi 3 mesicu a spokojenost,trosku resim kde tankovat ,protoze tam samo chci lejt ba98 ale to co o tom ctu mi jde hlava kolem,myslim o tom ze kdyz se 98 neprodava ztraci oktanove cislo apod.

no, myslím, že bys měl udělat to, že porovnáš, jestli s tímhle autem vůbec poznáš rozdíl mezi 95 a 98. Podle mě poznáš maximálně rozdíl mezi špatným a kvalitním benzinem. Čti článek Jandy na Cimbu. Vyjeď plnou bandu 95, natankuj plnou bandu 98 - vše u jedný pumpy a uvidíš. Pokud budeš mít štěstí, majitel pumpy ti řekne, jakou výtoč má 98. Například na Shellu na Bohdalci letos věc došla tak daleko, že týden VPR 100 stál o pár halířů víc než VPR 95. Museli ho prostě vytočit, protože aditivum mizelo. Jen dotaz mimo hru: koupil jsi nováka nebo předváděčku??

no, myslím, že bys měl udělat to, že porovnáš, jestli s tímhle autem vůbec poznáš rozdíl mezi 95 a 98. Podle mě poznáš maximálně rozdíl mezi špatným a kvalitním benzinem. Čti článek Jandy na Cimbu. Vyjeď plnou bandu 95, natankuj plnou bandu 98 - vše u jedný pumpy a uvidíš. Pokud budeš mít štěstí, majitel pumpy ti řekne, jakou výtoč má 98. Například na Shellu na Bohdalci letos věc došla tak daleko, že týden VPR 100 stál o pár halířů víc než VPR 95. Museli ho prostě vytočit, protože aditivum mizelo. Jen dotaz mimo hru: koupil jsi nováka nebo předváděčku??

ahoj koupil jsem predvadecku 8100 najeto ,k tomu palivu,mas pavdu a tak to i delam,snazim se ted brat u ruznych pump brat 98,uvidime,diky

  • 5 týdnů později...

A

Upraveno od Boby77

  • 1 měsíc později...

Ja taktiez jazdim uz nieco cez rok Fabiu II RS combi. Je to super auto. Zatial maximalna spokojnost. Spotreba je velmi zavisla od stylu jazdy (5,2 - ??), vykon je postacujuci na normalnu a bezpecnu jazdu aj pri objehani.Predlzena zaruka na 4 roky je super vec, takze ziadne starosti ohladne motora nemam. Najazdene mam zatial 40 000 km na nej.

Asi by to s tým pasovaním bol problém, lebo by si ten 1,4 TSI musel prehadzovať aj s prevodovkou DSG.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.