Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Lubíku, neurážej se - ale fyzika je i v tomhle neúprosná. Objem je jednou objem - ať je to "poldecák" nebo "polliter" - a že ta spotřeba (= odběr z railu) NENÍ STÁLE LINEÁRNĚ ÚMĚRNÁ otáčkám, zatímco dodávka čerpadlem by bez omezovacíhoi účinku regulačního ventilu lineárně úměrná byla, popřít nedokážeš. Proto to natlakování railu na minimální pracovní tlak potřebný pro start musí být téměř okamžité - během jedné, nejvýše dvou otáček vačkového hřídele... Pak jednoduše zabere obtokový ventil a nadbytečné palivo přepustí do přepadu...

EDIT: jak je to teda s tím objemem:

Klasifikace vodky a dalšího pití ve stylu IT

0.1L - demo

0.25L- trial version

0.5L - personal edition

0.7L - professional edition

1.0L - network edition

1.75L - enterprise

3L - for small business

5L - corporate edition

láhev doma vypáleného - home edition

panák na rozloučení - Service pack

panák po ránu - Recovery tool

pivo - patch

coca-cola, fanta, 7-up a další podobné - trojan viruses

:smich::smich::smich::smich::smich::smich:

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

I don't speak czech, so I will write in english.

I had the turbocharger replaced at 15500 km after 1 year and 4 months. The reason of this change was the wastegate actuator. Mechanical failure 11825.

Editováno: , autor: fixpixu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ten problém "nejde zařadit zpátečka" mají skoro všecka nová auta. Je způsobený jednoduše tím, že mezikolo, které zpátečku řadí, NEMÁ SYNCHRONIZACI = POSTRÁDÁ SYNCHROKROUŽEK , který jinak při stojícím autě usnadňuje zařazení všech ostatních rychlostí. Pokud se nedaří zařadit zpátečku, je jediným správným řešením povolit šaltrpáku zpátky do polohy neutrál, povolit spojku nadoraz = aby se v převodovce roztočil nebo aspoň pootočil předlohový hřídel (alias "stromeček") a pak znovu s nadoraz vykopnutou spojkou zkusit zpátečku zařadit. V 99,9% případů se to podaří a jak se postupně hrany soukolí obrušují, závada se objevuje méně často. Teprve pokud by popsaný postup nepomáhal a zpátečka se nedala zařadit vůbec, je to důvod k návštěvě servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Najeto 36 759km a zatím jen problémy ,asi špatnej kus nejdříve začal klepat motor výměna rozvodů závada neodstraněna,potom odešlo turbo vyměnily.Motor stále klepe názor technika neví nejlepší by bylo kdyby kleklo upně ha tomu říkám odborník.Motor ke všemu začal vydávat pisklavý ton jako by prokluzoval řemen nebo tak.rozsvítilla se kontrolka elektroniky motoru (špatný svazek od plynového pedálu. :feve: Do toho je něco se zadní nápravou možná pružiny auto je prázdné a tahám prdel po zemi.To že mám vychozený zámek u řid dveří (nemám dálku)to je prkotina ale seká se poměrně často -to je prý také v pořádku a nakonec vrže sedadlo řidiče má vůli tomu říkají opotřebení po roce provozu chjo co jinak dodat měl jsem jedničkovou Fabii a tohle si k ní nemužýe čichnout. :feve::feve::feve:

Takže doufám ,že jste na tom o poznání lépe jinak náhradní auto zapujčí max na tři dny a to jen pokud se to mé stane nepojízdným jinak chtějí 800na den.Prý ,aby mohly kvalitně opravit ten motor by potřebovaly auto alespon na tři týdny po tu dobu nemám nárok na náhradní vozidlo.

A ještě spotřeba je alarmující většinu km mám po městě a pohybuji se kolem 8-10litrů a to jezdím normálně. Zatím Templář.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto 13.000 km /77 kW/, teď jsem byl na výměně rozvodové sady+přehrání SW motoru. Motor je po nastartování pěkně klidný, žádné kolísání otáček, připadá mi, že i lépe reaguje na odezvu plynu a v nižších otáčkách lépe jede. Takže teď naprostá spokojenost. Průměrnou spotřebu mám cca 6l/100 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Presne tak, veď o nič nejde, iba o život. :D

2 Faults Found:

6351 - Cylinder 2: Misfire Detected

11836 - Cylinder Disabling

Teda druhý valec vynechával a bol odstavený, niečo také sa mi dávno stalo na HTP, tam prdla cievka a bol to "neresetovateľný" stav, keďže tam boli iba 3 valce, tak chýbala rovná 1/3, na TSI "iba" 1/4 :kol-47: . V servise závada vymazaná, pacient ponechaný na "pozorovanie" testerovi , pardon, zákazníkovi, teda mne. Ak sa to zopakuje, pravdepodobne nový vstrek, ale tajne dúfam, že "iba" primrzol, bolo -10°C, celý incident prebehol iba pár min po štarte, ale v nádrži bolo 3/4 Shell FuelSave Natural 95 od Shell-u, tak tam by problém byť nemal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...