Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Kdepak, to bude ouplně new generation engines - otočená hlava vejfukem dozadu je jen jedna věc - asi nejvíc viditelná - a sloužící k tomu, aby se motor dal montovat nakloněnej dozadu místo dopředu jako doposud = cesta jak zkrátit čumák auta a hlavně zmenšit potřebu velkýho předního převisu = bude možnost udělat auto s větším rozvorem, aniž by nadměrně narostla délka, další bude opět návrat ke 4ventilový technice rozvodu a pohonu rozvodu řemenem, výfuková komora ještě v prostoru hlavy, kde se budou "s předstihem" chladit výfukový plyny, aby se ve vysokých točkách nepálil kat a nebylo potřeba plyny chladit dodatečným přívstřikem paliva jako je to nutný u TSI...

Zapomeň na to, že by koncern povolil vestavbu takovýho motoru nejdřív do skodofky - respektive dřív do skodofky než do "mateřskýho" lidovozu - myslím sériově, samozřejmě role "muly" bude nějaké té škodofce milostivě povolena...

otočený motor je v tom mrňousovi CITIGo. Tam jde výfuk dozadu a zároveň se ve svodech motá voda pro rychlejší ohřev vody a zároveň pro chlazení výfuku aby nevalili benzín do komínu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roomster scout koupeno 10/2011 motor 1.2Tsi najeto 2800km zatím parádní max. spokojenost.)

Počkej jak budeš mluvit, až s ním najedeš 10násobek - zatím sis k tomu autu jen tak zlehýnka přičuchnul. Po 25-30tkm se bude dát mluvit o nějakém dojmu z auta a až najedeš 50-60tkm, bude čas na nějaké první hodnocení.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ha, tak kolega dnes v servisu při 40 000 km a auto opraveno, ale - musí se objednat výměna řetězu, nemají ho, tak musí pak ještě přijet na výměnu. Je to výrobní vada a platí to výrobce. Jo a mimochodem - jedná se o Mazdu CX-7. :D

Sakra, proč nezůstali všichni u řemenů a snad jediné BMW, které ty řetězy umí, si je nenechalo? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ha, tak kolega dnes v servisu při 40 000 km a auto opraveno, ale - musí se objednat výměna řetězu, nemají ho, tak musí pak ještě přijet na výměnu. Je to výrobní vada a platí to výrobce. Jo a mimochodem - jedná se o Mazdu CX-7. :D

Sakra, proč nezůstali všichni u řemenů a snad jediné BMW, které ty řetězy umí, si je nenechalo? :)

Aby se servisáci a zákazníci nenudili. Snad to Mazda jako VW taky nebrala z Polska....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny na tomto fóru. Vlastním Romstra 1,2TSI 63kW od brezna2011, mam najeto 33000km, zatím bez reklamace, ale trápí mně někdy ranní starty, nastartuji motor má nepravidelný chod kolem 750n/min a někdy dokonce chcípne. Chystám se to řešit na příští servisce, pokud to bude přetrvávat, může to být i benzín, tankuji bud na benzině nebo na shell. Jinak jsem s tímto motorem velice spokojený na, táhné odspodu, má dostateční výkon a spotřeba se drží dlouhodobě kom 6l/100, při troše snahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tým otáčkam môžem napísať toto : V zime aj pri - 15°C otáčky klesli na 650-700 hneď, maximálne po pár sekundách. Teraz som si všimol, že čím je vonku vyššia teplota a hlavne, keď je nad 20-25°C, tak mi robí presne to isté, čiže asi 30 sekúnd drží na 1200 a potom klesne na 650. Nerobí to stále a vraj je to nejaké testovanie alebo niečo také, čo som tu niekde čítal.

ono by to malo byt na premazanie motora... preto ti v zime tolko nemaze, pretoze je olej chladnejsi a teda tak lahko nestecie, zato pri vyzsich teplotach olej rychlejsie stecie a tak sa motor musi lepsie premazat... robit to aj v HTP a dokonca aj V12 z murcielaga... ale nemusi to byt na 100% pravda, kedze o TSI si zatial info iba zbieram, kedze by som chcel kupit monte carlo s TSI :)

Editováno: , autor: Alexander Nagy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, ten flash ŘJ jim nějak nejde, u mě jim to taky na 60 % spadlo a zablokovalo jednotku, takže mi museli dát náhradní auto a zjišťovat ze Škody co a jak. :D

Tak pokud máš výměnu turba a zas máš EPC kontrolku, tak buď turbo udělat znovu a lépe a nebo je to kabel k plynovému pedálu, na to je taky akce. No každopádně zpátky do servisu, to je asi jasný. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už tam znova bylo... A vůbec se jim dneska nedařilo. Jak vyplivlo auto prvně a skoro nejelo, tak pro mě jel technik. Natočí a nic auto nehlásí, ale točilo strašně vysokej volnoběh (cca. 900 i při zahřátí). Pak jim v servisu flash vyšel, ale dojel jsem domů (trochu jsem prasil, abych zkusil, jestli znova nezahlásí chybu a jednou blikalo auto, tak jsem si myslel, že kvůli stylu jízdy) a koukám a pochopil jsem, proč blikalo to auto - nesvítilo mi denní svícení. Vrátím se do servisu (už podruhé ten den s reklamací) a už bylo 5 minut po zavíračce, tak jsem jenom se servismanem pokecal, omlouval se a v pondělí tam musím znova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: Měl si pravdu :kol-47: Dík. Frajer! :kol-31: Ale stejně tam pojedu v pondělí... Slíbili mi, že nastaví, aby denní svítilo pořád (jako u Fabie RS), teď je zapojený jako původní denní svícení, který zhasne při přepnutí na parkovačky, resp. potkávací světla... Ale že je tohle v servise nenapadne. :kol-44:

EDIT: Mida měl pravdu též

Editováno: , autor: sytic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš nějaký špatný informace - podle poslední novely zákona 361 (412 a pozdější) MUSÍ denní svícení zhasnout v okamžiku, kdy se manuálně zapnou parkovačky (= obrysové osvětlení) případně další světla - potkávačky nebo přední mlhovky = neboli prostě jak sáhneš na spínač světel a pohneš jím jinam než na "0", musí day-lights zhasnout nebo minimálně snížením jasu přejít do režimu "pozičních" světel.

V žádném případě nesmějí day-lights zůstat svítit trvale i po rozsvícení dalšího "světelnýho parku" - jsou myšlené originální továrně instalované systémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkar_z_Bastlírny: Ano, já vím, že by mělo podle zákona denní svícení zhasnout a sám jsem byl překvapen. Podívej se ale na pár večerních záběrů Fabie II RS, současné Octavie RS a já mám také příklad auta mého otce - Audi A6 Allroad 3.0 TDI, u kterých svítí diodové denní svícení nadále. Nejspíše se sníží intenzita svítivosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...