Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

:kol-28: Ekkar já jsem zase šťastný že jsem znovu nekoupil 1,4 63Kw, už jednou mě to stačilo :kol-28:

To Escrito-Já zase "zažil" ty nejlepší(1,463) motory v době slávy kdy žraly i trávu kolem cesty, střihaly se rozvody, zadíraly se při LongLife režimu, motor měl spotřebu oleje pomalu jak dvojtakt, atd atd. Na to že to byl "jen" motor bez průvodních nesmyslů ála turbo, řetěz vcelku síla.

Nyní se z něj, postupem času stal relativně dobrý motor a je vynášen do nebe. Už jsem to tady někde psal. Je to stejné u většiny motorů, výrobců....

Upraveno od Jakub Nabel

Jenže nové TSI EA 211 se do současné Fabie asi dávat nikdy nebudou, ne?

Poslední inovace pokud vím TSI proběhla v listopadu 2011, od té doby v těch motorech nic nezměnilo?

A dnes vyráběné TSI montované do FII hodnotíš jak?

Je nějaký rozdíl mezi motorem z 03/2012 a 11/2012?

:kol-28: Ekkar já jsem zase šťastný že jsem znovu nekoupil 1,4 63Kw, už jednou mě to stačilo :kol-28:

..tak sis koupil Tsi a pomohl sis... já na tento motor nemůžu říct křivého slova, jezdím za 7.5 l LPG, najeto 30t km, olej nedolevam- posledni kontrola 3mm od vrchu rysky, v 90t si vyměním za 6000kč řemen a mám klid.. zatím je to pohoda, když je auto v záruce, až nebude a budete si lepit turba, rozvody ze svýho , ráno startovat a říkat si- zas to klepe, měl bych jet do servisu, dolívat olej co 3000km, protže to žere olej víc jak stará 120tka, řešit proč se ztrácí voda a nakonec se toho nezbavíte, protže to nikdo nebude chtít...tak to bude teprve prča.. :kol-47: protože ten motor trpí konstrukčními i materiálovými nedostatky..

1.4 63 kw mi přijde momentálně jako nejpovedenější motor, co se týká spolehlivosti.. protože fakt nemám čas jezdit co měsíc do servisu a řešit proč mně auto blbne.. Tsi bych si zase já nikdy nekoupil, aspon 1.2 verzi a pokud by se nedaval jiný motor než HTPka a Tsi, tak bych si prostě fabii nekoupil a šel bych jinam.... už jen to, že najedu za měsíc 2000 -3000km a můžu si to předělat na plyn je u mě naprosté plus, které převáží možné nedostatky MPi.. dávat 4500 měsíčně za benzín se mi fakt nechtělo...

tak a ted do mě.. :kol-29:

Upraveno od JirkaBrno

.... 1.4 63 kw mi přijde momentálně jako nejpovedenější motor ...

Možná ne nejpovedenější - ale asi v současnosti nejlíp odladěnej. Všecky ostatní "tradiční" nebo jinak řečený "vychytaný" motory v rámci koncernu už byly odejity do říše zapomenutí a nezbejvá než čekat na to, až do podobný "dospělosti" dorostou dnešní novinky...

A dnes vyráběné TSI montované do FII hodnotíš jak?

Je nějaký rozdíl mezi motorem z 03/2012 a 11/2012?

Teď se dívám do Etky,kde se od 5.11.2012 objevují další (již třetí) verze "shortmotoru" a pístů... V čem se liší těžko říct. To se tam nedá vyčíst. Nevím co si o tom myslet. Buď se snaží vychytat chyby,nebo jen prostě "katují kosty"? Aby se na tom co nejvíc vyrejžovalo? To vše ukáže čas. Zatím neznám nikoho,kdy by měl nějaké větší potíže s 1.2 TSI modelového roku 2012.

ja mam model 2010 a problem jenom z řetězem ,dostal sem i novou vodní pumpu .

Ideální BUDE, až se za bohužel neplacený asistence statisíců nedobrovolných betatestovačů povede vychytat všecky jeho mouchy... lollollol

Ekkare šetri si klávesy na kompe a už konečne "nepruď"!!!

PS: človek, ktorého vlastné ego doháňa k myšlienke vlastníctva patentu na rozum rozhodne nie je ideálnym spoločníkom. Kritizovať, to dokáže každý debil.

lubikSK od určitého obdobia ekarrove príspevky preskakujem, berem to ako spam, aj tak ten chlap čo napíše je pravda z asi 10 percent, maximálne 20. ;)

Upraveno od voodoo123

lubikSK od určitého obdobia ekarrove príspevky preskakujem, berem to ako spam, aj tak ten chlap čo napíše je pravda z asi 10 percent, maximálne 20. ;)

Taky bych to tak viděl.

:D mě akorát fascinuje, že TSI všichni vidí jako špatný motor který dělá akorát problémy. Uvědomte si, že lidi kteří zde na forum píší, jsou jen promile z vlastníků TSI. Za sebe můžu říct, že je motor spolehlivý a co do výkonu si si může vyskakovat na daleko větší TDIčka, kterým stejnak v zatáčce uletí jak nic... Takže poprosím všechny co tento motor nevlastnili alespoň půl roku, aby se laskavě zdrželi komentářů.

mám najeto cca 15 tisíc a zatím vše bez jediného problému, spotřeba 6,1 a to jezdím krátké trasy po městě, výkon super

žádný hluk nepozoruji ani po delším odstavení auta

vassek nevím o kterým TDI mluvíš, ale měl jsem možnost porovnat TSI i TDI CR stejné výkonové verze a nevidím až tak velký rozdíl abys sis mohl někde vyskakovat

tak u nás jezdí dost chytráků v 3. golfech 1.9 Tdi 66 kW a ani s údajným čipem neměl šanci...A na sprint šla třeba Fabia I 110 koní, nebo Sup I 2,8 V6 a prostě za těch 450 metrů mě nedokázaly předjet...

Vassek: taky ale může dělat hodně ten element za volantem

alebo tým, že plná porcia momentu je u TSI k dispozícii v širšom spektre otáčok. :kol-47:

mám najeto cca 15 tisíc a zatím vše bez jediného problému, spotřeba 6,1 a to jezdím krátké trasy po městě, výkon super

žádný hluk nepozoruji ani po delším odstavení auta

Tak to jsi mě potěšil, že TSI provozované na krátké trasy a motor zatím OK.

Taky chci TSI spíše do města.

Na město je super Tsi jezdi se mě s tim lip než z naftakem :kol-47: kromě dalnice tam je nafta nedostižitelná

Tak to jsi mě potěšil, že TSI provozované na krátké trasy a motor zatím OK.

Taky chci TSI spíše do města.

Nynější TSIčka snad v příměstském provozu netrpí, ale já si s ním i zbytkem auta docela užívám a v pondělí jdu se zadníma brzdama, tlučením z přední nápravy a už po několikáté řešeným vrzáním dveří.Najeto cca 48000 a seznam závad je jak román na pokračování.Doplatím a pojede z baráku, na opravy za své, to nehrozí. Bral jsem nové aby byl nějakou dobu klid a nechci ani přemýšlet jak se to bude sypat za dva roky....

Výpis chorobopisu- 22.2.2011- výměna motorku stěračů

- 15.11.2011- rozvody po reklamaci

- 1.3.2012- kolabování elektriky- výměna akumulátoru

- 17.4.2012- drhnutí zadních brzd- vyčištěno

- ? akce podložka

- ? reklamována zvýšená spotřeba benzínu

- 5.6.2012- nefunkční komfortka oken, vrzání dveří, hlučný ventilátor topení- na "nic" se nepřišlo, stále vše zůstalo

- 7.6.2012- 1.nouzový stav

- 10.6.2012- 2.nouzák

- 26.6.2012- 3.nouzák

- 28.6.2012- 4. s příjezdem do servisu

5. při projížďce technikem

- 2.7. 2012- výměna turba, nelze ho "naladit" na jednotku stále nepojízdné

- při 45000 výměna rozvodů, mazání těsnění dveří, přeskládání výplně dveří z důvodu pocitu "že tam něco spadlo a kutálí se"

- nyní objednán znovu na těsnění a další pi.oviny. už teču.....

Upraveno od Jakub Nabel

asi patecni kousek...

Tak to jsi mě potěšil, že TSI provozované na krátké trasy a motor zatím OK.

Taky chci TSI spíše do města.

No 15 000 km nic není... Až jich tam bude mít 100 000 ve městě tak to něco málo bude vypovídat. :kol-32:

lubisk a víš o čem mluvíš ? srovnání 77kw verzí

TSI 1400ot/min - 20kw a 175Nm

TSI 4000ot/min - 70kw a 160Nm

TDI 1400ot/min - 30kw a 250Nm

TDI 2500ot/min - 70kw a 250Nm

TDI 4000ot/min - 75kw a 175Nm

srovnáváno podle dílenské učební pomůcky

takže maximálně to je o řidiči a né o motorech ;)

Upraveno od KoNG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.