Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

To Escrito-Já zase "zažil" ty nejlepší(1,463) motory v době slávy kdy žraly i trávu kolem cesty, střihaly se rozvody, zadíraly se při LongLife režimu, motor měl spotřebu oleje pomalu jak dvojtakt, atd atd. Na to že to byl "jen" motor bez průvodních nesmyslů ála turbo, řetěz vcelku síla.

Nyní se z něj, postupem času stal relativně dobrý motor a je vynášen do nebe. Už jsem to tady někde psal. Je to stejné u většiny motorů, výrobců....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-28: Ekkar já jsem zase šťastný že jsem znovu nekoupil 1,4 63Kw, už jednou mě to stačilo :kol-28:

..tak sis koupil Tsi a pomohl sis... já na tento motor nemůžu říct křivého slova, jezdím za 7.5 l LPG, najeto 30t km, olej nedolevam- posledni kontrola 3mm od vrchu rysky, v 90t si vyměním za 6000kč řemen a mám klid.. zatím je to pohoda, když je auto v záruce, až nebude a budete si lepit turba, rozvody ze svýho , ráno startovat a říkat si- zas to klepe, měl bych jet do servisu, dolívat olej co 3000km, protže to žere olej víc jak stará 120tka, řešit proč se ztrácí voda a nakonec se toho nezbavíte, protže to nikdo nebude chtít...tak to bude teprve prča.. :kol-47: protože ten motor trpí konstrukčními i materiálovými nedostatky..

1.4 63 kw mi přijde momentálně jako nejpovedenější motor, co se týká spolehlivosti.. protože fakt nemám čas jezdit co měsíc do servisu a řešit proč mně auto blbne.. Tsi bych si zase já nikdy nekoupil, aspon 1.2 verzi a pokud by se nedaval jiný motor než HTPka a Tsi, tak bych si prostě fabii nekoupil a šel bych jinam.... už jen to, že najedu za měsíc 2000 -3000km a můžu si to předělat na plyn je u mě naprosté plus, které převáží možné nedostatky MPi.. dávat 4500 měsíčně za benzín se mi fakt nechtělo...

tak a ted do mě.. :kol-29:

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... 1.4 63 kw mi přijde momentálně jako nejpovedenější motor ...

Možná ne nejpovedenější - ale asi v současnosti nejlíp odladěnej. Všecky ostatní "tradiční" nebo jinak řečený "vychytaný" motory v rámci koncernu už byly odejity do říše zapomenutí a nezbejvá než čekat na to, až do podobný "dospělosti" dorostou dnešní novinky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dnes vyráběné TSI montované do FII hodnotíš jak?

Je nějaký rozdíl mezi motorem z 03/2012 a 11/2012?

Teď se dívám do Etky,kde se od 5.11.2012 objevují další (již třetí) verze "shortmotoru" a pístů... V čem se liší těžko říct. To se tam nedá vyčíst. Nevím co si o tom myslet. Buď se snaží vychytat chyby,nebo jen prostě "katují kosty"? Aby se na tom co nejvíc vyrejžovalo? To vše ukáže čas. Zatím neznám nikoho,kdy by měl nějaké větší potíže s 1.2 TSI modelového roku 2012.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ideální BUDE, až se za bohužel neplacený asistence statisíců nedobrovolných betatestovačů povede vychytat všecky jeho mouchy... lollollol

Ekkare šetri si klávesy na kompe a už konečne "nepruď"!!!

PS: človek, ktorého vlastné ego doháňa k myšlienke vlastníctva patentu na rozum rozhodne nie je ideálnym spoločníkom. Kritizovať, to dokáže každý debil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D mě akorát fascinuje, že TSI všichni vidí jako špatný motor který dělá akorát problémy. Uvědomte si, že lidi kteří zde na forum píší, jsou jen promile z vlastníků TSI. Za sebe můžu říct, že je motor spolehlivý a co do výkonu si si může vyskakovat na daleko větší TDIčka, kterým stejnak v zatáčce uletí jak nic... Takže poprosím všechny co tento motor nevlastnili alespoň půl roku, aby se laskavě zdrželi komentářů.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám najeto cca 15 tisíc a zatím vše bez jediného problému, spotřeba 6,1 a to jezdím krátké trasy po městě, výkon super

žádný hluk nepozoruji ani po delším odstavení auta

Tak to jsi mě potěšil, že TSI provozované na krátké trasy a motor zatím OK.

Taky chci TSI spíše do města.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi mě potěšil, že TSI provozované na krátké trasy a motor zatím OK.

Taky chci TSI spíše do města.

Nynější TSIčka snad v příměstském provozu netrpí, ale já si s ním i zbytkem auta docela užívám a v pondělí jdu se zadníma brzdama, tlučením z přední nápravy a už po několikáté řešeným vrzáním dveří.Najeto cca 48000 a seznam závad je jak román na pokračování.Doplatím a pojede z baráku, na opravy za své, to nehrozí. Bral jsem nové aby byl nějakou dobu klid a nechci ani přemýšlet jak se to bude sypat za dva roky....

Výpis chorobopisu- 22.2.2011- výměna motorku stěračů

- 15.11.2011- rozvody po reklamaci

- 1.3.2012- kolabování elektriky- výměna akumulátoru

- 17.4.2012- drhnutí zadních brzd- vyčištěno

- ? akce podložka

- ? reklamována zvýšená spotřeba benzínu

- 5.6.2012- nefunkční komfortka oken, vrzání dveří, hlučný ventilátor topení- na "nic" se nepřišlo, stále vše zůstalo

- 7.6.2012- 1.nouzový stav

- 10.6.2012- 2.nouzák

- 26.6.2012- 3.nouzák

- 28.6.2012- 4. s příjezdem do servisu

5. při projížďce technikem

- 2.7. 2012- výměna turba, nelze ho "naladit" na jednotku stále nepojízdné

- při 45000 výměna rozvodů, mazání těsnění dveří, přeskládání výplně dveří z důvodu pocitu "že tam něco spadlo a kutálí se"

- nyní objednán znovu na těsnění a další pi.oviny. už teču.....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubisk a víš o čem mluvíš ? srovnání 77kw verzí

TSI 1400ot/min - 20kw a 175Nm

TSI 4000ot/min - 70kw a 160Nm

TDI 1400ot/min - 30kw a 250Nm

TDI 2500ot/min - 70kw a 250Nm

TDI 4000ot/min - 75kw a 175Nm

srovnáváno podle dílenské učební pomůcky

takže maximálně to je o řidiči a né o motorech ;)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...