Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

ja tomu podla etky rozumiem takto:

pre stare motory do 18.6. 2011 je určená opravná sada 03F 198 229 A, ktorá obsahuje reťaz 03F 109 158 K a napínák 03F 109 507 B.

a pre novšie motory od 18.6.2011 je určená opravná sada 03F 198 229 B, ktorá obsahuje reťaz 03F 109 158 G a napínák 03F 109 507 D.

VW ponúka pre nové motory opravnú sadu. SA neponúka pre nové motory sadu, ale reťaz a napínák samostatne.

Opravné sady medzi novšími a staršími motormi nie sú zamenné!

Editováno: , autor: voodoo123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky. Chtěl sem se zeptat ohledně toho benzínu v oleji, vymění ti i olej na záruku?Taky už sem jednou reklamoval benzín v oleji ,ale bylo mi řečeno ,že když jezdím kratké trasy je to normální ,ale to se mi nezdá. Teď sem kontroloval olej a zvedl se mi asi ze 3/4 na max ,asi za dva měsíce a a teče jak voda to sy myslím normální není ,asi stím taky zajedu do servisu a uvidím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za prolínání benzínu do oleje údajně může vysokotlaké čerpadlo. Budou ho zítra měnit na záruku. Dále mě servisní technik informoval, že pak budou muset s autem najet 300 km, aby zjistili, zda závadu odstranili. Běžný postup toto??

Pravděpodobně budou dělat váhovou zkoušku oleje. Tomu by odpovídalo najetí těch 300 km. Nic jiného mě nenapadá.

Ahojky. Chtěl sem se zeptat ohledně toho benzínu v oleji, vymění ti i olej na záruku?Taky už sem jednou reklamoval benzín v oleji ,ale bylo mi řečeno ,že když jezdím kratké trasy je to normální ,ale to se mi nezdá. Teď sem kontroloval olej a zvedl se mi asi ze 3/4 na max ,asi za dva měsíce a a teče jak voda to sy myslím normální není ,asi stím taky zajedu do servisu a uvidím

Je vidět,že 1.2 TSI se při krátkých jízdách projevují různě. U mě v práci vím o třech vozech s tímto motorem provozovaných jen a pouze po Praze. Můj žere olej nezřízeně,u těch dalších dvou není s olejem žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se ještě zajímal o tu váhovou zkoušku a je to trochu jinak...

jetý olej se vypustí, dá se na váhu a za zvýšené teploty se nechá odpařit benzín a z rozdílu hmotností před a po se počítá procento benzínu v oleji. Každopádně doufám, že tam žádný nebude .-/

Krátké jízdy nějaký vliv mít taky budou, ale ne, že se za 5 tisíc najetých km dostane do oleje 0,5 litru benzinu (odhadem)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, já to hledal na internet, nevím k tomu moc detailů, ale zítra si půjdu pro auto a zeptám se. Nejsem si ale jist, zda 300 km stačí k tomu, aby ta zkouška dala průkazné výsledky. To bude chtít víc km najet.

Jinak jsem se ještě dočetl, že povolené množství benzinu v oleji je 4 procenta, pak už je olej považován za znehodnocený a ztrácí své mazací vlastnosti a hrozí poškození motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zkušenostech jednoznačně 1.4 16V. Občas se v ní svezu,je to sice "pocitově línější" než 1.2 TSI,ale poruchovost je podle mě minimální oproti TSI,v zimě ti začne dřív topit... Dva kolegové mají 1.4 16V ve Fabii skoro rok,najeto něco málo přes 15 000 km bez závad na motorech.

K TSI - jeden kolega to má v Roomsteru,má najeto tuším něco kolem 18 000 km,bez závad. Druhý má Fabii,tam je to kolem 40 000 km,zatím proběhla výměna rozvodů.které opět začínají rachotit a pak tradiční akce 24W6. Pak ještě jeden bývalý kolega má vlastní Fabii Combi z června 2010,ten má ovšem prd najeto (něco kolem 15 000 km) a zatím prošel jen 24W6.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,auto koupene 9/2011 1.4 16V,fabka combi, nyni najeto 29 000km,temer kazdy den v provozu, v 23 000 -rok stari auta - nainstalovano LPG , na LPG najeto 6000km, vse na 1 s * - bezproblemu. Za cca mesic pujdu na garancku, mam tam 4mm od horni rysky oleje. Spotreba- v benzinu prumer cca 6.5, ale umi jet i za 5.8, na LPG prumer 7.5 +-, dalnice na plny knedl 8.5l LPG.

Otec to same, ale kratka fabka, najeto 33000 , LPG taky tak, vse OK, jen on jezdi furt ve meste, takze se drzi se spotrebou kolem 8l.

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, auto koupené 2/2010 1.4 16V, Roomster, nyní najeto 50 000, téměř každý den v provozu, v 6/2012 nainstalováno LPG. Na LPG najeto 8000km vše ok bez problému. Spotřeba na benzín průměr 6,8 na LPG o litr víc. Olej řeší jen na garančních prohlídkách. Spotřeba benzínu jen 1/3 nádrže na 8000km na LPG. Auto zatím bez závad. Jen tankuji LPG a jezdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, auto koupené 2/2010 1.4 16V, Roomster, nyní najeto 50 000, téměř každý den v provozu, v 6/2012 nainstalováno LPG. Na LPG najeto 8000km vše ok bez problému. Spotřeba na benzín průměr 6,8 na LPG o litr víc. Olej řeší jen na garančních prohlídkách. Spotřeba benzínu jen 1/3 nádrže na 8000km na LPG. Auto zatím bez závad. Jen tankuji LPG a jezdím.

To je síce pekné, no uniká mi pointa vo vzťahu k téme

Anketa poruchovosti TSI

:spam::noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k rachocení při startu se servisáci nijak nevyjádřili, já to jen tak nadhodil, že mi to občas zarachotí a tím se to tak nějak přešlo. Mám teď najet 300-350 km z důvodu provádění váhové zkoušky. Je to přesně ta zkouška, co tu uvedl Pawouk, čili vážení oleje před a po jízdě. Vyměnili mi vysokotlaké čerpadlo, olej a filtr. Servisák říkal, že přítomnost benzínu v oleji v tomto konkrétním případě nebude mít na životnost motoru vliv, prý ho tam bylo málo a taky nebylo moc km najeto.

Prozatím jsem tedy spokojen, servis udělal pravděpodobmě maximum co mohl, a uvidím co bude dál. Kdyby něco, určitě tu napíšu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1,2 TSI, a som tomu rád, len jednoducho nemám chuť stále dookola čítať v thread-e Anketa poruchovosti TSI o tom, aký fantastický je motor 1,4MPI 16V, na to je tu thread (ne)spokojenst s motorem 1,4 16V 63kW

On je fór že se Pandora ptal Pawouka na to jak jezdí TSIčka ostatní v jejich firmě a zda-li kdyby-byliby. Krapet to smíchal včetně románu o "LPG" o kterém se jejich provozovatelé s velkou radostí a vervou rozepisují :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k rachocení při startu se servisáci nijak nevyjádřili, já to jen tak nadhodil, že mi to občas zarachotí a tím se to tak nějak přešlo. Mám teď najet 300-350 km z důvodu provádění váhové zkoušky. Je to přesně ta zkouška, co tu uvedl Pawouk, čili vážení oleje před a po jízdě. Vyměnili mi vysokotlaké čerpadlo, olej a filtr. Servisák říkal, že přítomnost benzínu v oleji v tomto konkrétním případě nebude mít na životnost motoru vliv, prý ho tam bylo málo a taky nebylo moc km najeto.

Prozatím jsem tedy spokojen, servis udělal pravděpodobmě maximum co mohl, a uvidím co bude dál. Kdyby něco, určitě tu napíšu.

To máš dobrý, mě servisák řekl ,ohledně benzínu v oleji ,že je to normální ,ale pokud budu chtít tak se na to podívají ,ale bude to trvat asi týden než vše prověří. Tak sem to nechal až na příští rok a pak uvidím, nevím co na tom chtějí týden zjišťovat tak dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...