Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Tak olítané TSI bych nekupoval. Prohlídej si výměnu rozvodů, ty odchází pravidelně a často. 

Kupoval jsem F2 2013 1,2 tsi 63kw, 3 roky starou nalitano měla 160 tis. Údajně mají být motory od 2012 v pohodě. Jediné co jsem řešil bylo - rozvody v AS 8500 (už po startu rachtaly, deravej klima chladič, špatnej plastové ventil (bolest 1,2, stojí 600). Jinak to jezdí pěkně a svezes se s tím. Mám sní najeto 12 000, převážné do práce (5km) a pak cesty do sousedniho města (25km). Případně se ptej.

To samé, jako ve vedlejším tématu o rozvodech? Proč nečteš? Všechno tady dávno je... To raději přidám x-tou stejnou otázku, pak ta témata nemají mít padesát stránek o tom stejném.

  • 2 měsíce později...

Zdravím, jsem tu "nový" tohle je můj první příspěvek.... koupil jsem pro přítelkyni "nové" auto ( do té doby archetyp BMW r.v. 1993,95,97), se kterýma jezdím já, řekl jsem si že udělám radost a koupim "nové" auto abych se v tom nemusel chvíli hrabat.... takže auto po firmě, bylo to přes známého... jedině škoda servis, poslední prohlídka 3/18. Škoda roomster 1.2 tsi kupováno s nájezdem 76k kilometrů, r.v. 2010.. co jsem četl tak problém s rozvodama, rovnou po koupi jsem je "radši" vyměnil za nejnovější typ vč. ozubeného kola na klice a dalších...chrastění přestalo... od té doby v pohodě, 80% ježdění auta byly cukačky po městě, 10km tam a 10 z5t, takhle se najelo za 3 měsíce 3000 km... pak, přesně 24.12 jsme sjížděni z dálnice a při akceleraci auto vůbec nejelo, vypadávalo zapalování, řekl sjem si že to bude asi nějaká blbost,věděl jsem o kabelech od zapalování, byly tam od výroby,tak jsem to moc neřešil ... jízdou domu to bylo ještě horší, auto jelo furt v nouzáku,dojet s tím byla docela práce ale auto to dalo, na dílně (jsem mechanik) jsem rovnou dal celou sadu kabelů, bez odezvy, ještě jednou přeházet svíčky,furt to samé. proměření cívky bylo Ok, korekce na vstřikách s dávkou paliva v pohodě... pak přišel zlom, komprese 10,10,10,0.3... takže 4ka KO, po sundání vany zjištěn prasklý píst.... vzhledem k tomu že auto je staré téměř 8 let jsem vůbec nečekal na nějaký vyjádření nebo podobně, rovnou jsme se do toho dal.... 4x nový píst (má jiný, "modifikovaný tvar" aby se to už nestalo), nyní čekám až se vrátí z brusírny hlava... co jsem obvolával servisy origo škoda a pár známejch ve škodovce tak všude zněla jasná odpověd, jedině nový motor s 50% kulancí.... což,když nový motor je téměř 3000 euro, práce bude aspoň 700-1000 euro takže bych zaplatil aspoň 1500-2000 euro což je 1/2 ceny auta... takhle to zatím vypadá na 11 tisíc když si práci dělám sám.... upřímě nevím co s tím pak dál, na jednu stranu vím že je tam nové hafo věcí na druhou mám tomu ještě věřit?? řešil to ještě někdo?  díky moc za odpovědi.      

 

 

 

 

 

 

 

49210689_2399455963429840_4499736334352515072_n.thumb.jpg.bde858192f33c0783d84d63d74edf36b.jpg49792324_2399456296763140_4827022162386747392_n.thumb.jpg.e244687ed65f8ae8c94b8575a2366f21.jpg49135533_2399456096763160_1814662766762393600_n.thumb.jpg.2a207b41f9d5731ba3740e8b7cff6164.jpg49545994_2407244579317645_7567156721085317120_n.thumb.jpg.ba9e4700c8abaabe4d16c889e0d5213f.jpg49479750_2407244389317664_7314283138484535296_n.thumb.jpg.ddefb06b55e1963b417080659824017e.jpg49344264_2411226918919411_868100709717901312_n.thumb.jpg.c7beddb39f79e4e1ced981abc4d7ff96.jpg

Takhle umějí vypadat písty, kde se to při ladění přehnalo s kompresí, ev. předstihem.

Při detonačním spalování (rychlost hoření 3000 m/s namísto standardních 30 m/s) kmity na pístu odlomí část můstku mezi 1. a 2. pístním kroužkem.

Tím se sečtou vůle prvního a druhého kroužku v drážkách a další destrukce už pokračuje rychle odlomením dalšího můstku a rozlámáním pístních kroužků.

U sériového motoru je možná příčina chybná regulace plnícího tlaku (příliš vysoký) spolu s chybou čidla klepání nebo nekvalitní benzín s nízkým oktanovým číslem.

Upraveno od Tonda-B

Takže Verva 100 je prevence? Už mám za sebou asi 6-7 nádrží na tenhle benzín a váhám, jestli ho budu brát dál. Mám rok 2013 a najeto 102 tis., zatím bez problémů s motorem i s rozvodama.

našel jsem na netu tohle 

https://1200cctsiengine.wordpress.com/other-cases-of-tsi-engines-defects/

Kde to maj borci stejně prasklý jako já, takže nwm no :D prej je to "pouze" u prvních tipů tohohle motoru, je pravda že ty písty co mám já už ani nejdou koupit,jsou pouze náhrady modifikované.... taky nevím co za prevenci,tankovat 98miču? upřímně projev LSPI jsem nezaznamenal, to ale neznamená že tam nemohl být. Olej jezdím Motul 8100 fe+ 5w30, ale jezdilo to akorát 3000 km takže nwm do jaké míry se mohl nebo nemohl projevit jiný způsob použití.   

  • 1 rok později...

Zeptám se... Je tato závada s písty častá? Mám tento motor se 170 000 km najeto. Řekl bych že je vše v pořádku. Občas trapej akorát starty. Ale stane se to jen opravdu ve velkých vedrech a po tom když jedu dlouhou jízdu a po 20 minutách chci odjet.. Tak motor jakoby otackama vylitne ale hned se udusi. Na podruhé či potřetí nastartuje normalne a jede jak má. Zda se mi jako by bylo málo paliva. Stane se to tak 4x do roka. Uvažuji zda nekoupit Octavii s jiným motorem ale nechce se mi.. Jsem s tsi celkem spokojenej.. 

Upraveno od lukino200

Rozhodně to není častá závada (na rozdíl od jiných), to by toho bylo dávno plné forum, i vzhledem k tomu, že tento motor se do škodovek začal montovat před deseti roky.

  • 2 týdny později...

Kuci nereste kraviny, auto dejte do skodovky, nechte namontovat komplet novy, posledni sadu i s retezem pro olejovou pumpu a pak to prodejte do rodiny jako ja a kupte si 2.0 TDI :D auto mam rok / 20k a bez problemu xd zere to min a mam 2x vykonu a 2x tak pohodli, luxusu, pohodli :D 

 

jinak od vymeny rozvodu u me fabinky auto nalitalo prez 30 a vse slape, jezdi s ni mama a prom kun co zas prehryzaly draty bez problemu 

  • 1 měsíc později...

Mam fabi 1.2TSI kupoval sem ji kdyz mnela najeto 12 tisic zadny problem sem nemel az tet nedavno rozla kontrolka at zkontroluji olej.. Byl na mininum je mozne aby to delalo? Kdyz auto ma najeto 40 tisic? Olej sem dolil 1 litr do plna a tak po 150 km zatim se drzi stava se to nebo to bude naky problem? Diky za radu

Záleží jak dlouho tam ten olej byl, je celkem běžné, že při 30tis. intervalu se nějaké množství dolévá.

Ja delam olej pravidelne za rok nebo do 15 tisic tech 12. 13. Nikdy vic ale je fakt ze ve skodovce to treba neudeli rekli ma to cas jeste do tech 30 ale olej sem tam mnel napsanej ze delali  nauctovanej tak newim jestli by byly schopni toto udelat  uvidime jestli se to stane zas  proroze delam tak pulrocne olej tet uz mam zas 12500 tisice a na servis su objednanej na 24 a to sem delal olej 20.1.2020  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.