Publikováno Březen 3, 201015 r Zdravím. Při sešlápnutí spojky se ozve zvuk, jako když něco roztočeného o něco škrtne (jako při brzdění když jsou orezlé kotouče). Ozve se jen při jízdě a jen v momentě sešlápnutí spojky(při přidržení sešlápnutého pedálu už není slyšet). Dělá to pouze při mrazu a jen při 3-4 sešlápnutích, pak už ne. Třeba dne ráno při +4°C žádný zvuk, ale pokud bude mínus, tak se zvuk ozve znovu. Dělalo mi to takhle i minulou zimu. Přes léto nic. Díky za rady.
Březen 20, 201015 r Autor Zdravím. Při sešlápnutí spojky se ozve zvuk, jako když něco roztočeného o něco škrtne (jako při brzdění když jsou orezlé kotouče). Ozve se jen při jízdě a jen v momentě sešlápnutí spojky(při přidržení sešlápnutého pedálu už není slyšet). Dělá to pouze při mrazu a jen při 3-4 sešlápnutích, pak už ne. Třeba dne ráno při +4°C žádný zvuk, ale pokud bude mínus, tak se zvuk ozve znovu. Dělalo mi to takhle i minulou zimu. Přes léto nic. Díky za rady. Tak mám novější poznatky. Dělá to už i pokud není mínus. Při prudší akceleraci a prudším sešlápnutí je zuk slyšet.Tak po ujetí 2km, cca okolo 5ti sešlápnutí to slyšet je, pak už vůbec nic. Takže, pokud je motor studený, zvuk se ozývá, ale stačí jeho zahřátí a je to bez zvuku. Nikdo neměl ten samý problém? Další možnost - že by to byl setrvačník? Mám dvouhmotu. Upraveno Květen 19, 201015 r od pasik
Červen 19, 201015 r Autor Tak mám novější poznatky. Dělá to už i pokud není mínus. Při prudší akceleraci a prudším sešlápnutí je zuk slyšet.Tak po ujetí 2km, cca okolo 5ti sešlápnutí to slyšet je, pak už vůbec nic. Takže, pokud je motor studený, zvuk se ozývá, ale stačí jeho zahřátí a je to bez zvuku. Nikdo neměl ten samý problém? Další možnost - že by to byl setrvačník? Mám dvouhmotu. Nikdo neporadí?????
Květen 24, 201114 r Ahoj, mám octavii 1,9, tdi 81kw, začala mi blbnout spojka, špatně se řadí první rychlost a zpátečka. Jinak se spojka chová norrmálně, nijak neklouže. Dá se nějakým způsobem doštelovat aby vypínala tak jak má? Nebo je to na výměnu? Zabíra ve spodní části pedálu, ale to už co jí mám cca 4roky.. Díky za pomoc Upraveno Květen 24, 201114 r od melesijo
Květen 24, 201114 r Muzou byt vychozene lanovody. Pak bych jeste kouknul na olej v prevodovce Jestli tohle nepomuze, tak bych resil spojku.
Květen 24, 201114 r Seštelovat nejde. Není důležitý jak ji máš dlouho, ale kolik najela. Jestli najedeš za 4 roky 200tkm pak je zralá na výměnu . Jinak bych ji zkusil odvzdušnit(vyměnit kapalinu) a pak uvidíš.
Květen 24, 201114 r Bud jsou vadný válečky, nebo stačí odvzdušnit. To že má nalítáno 200 nic neznamená, vypínat musí vždycky, i když je sjetá....pokud ovšem není porucha přímo na lamele nebo přítlačáku.Jinak jak tady někdo psal, lanovody to nemá, to bylo za dob Favoritů a Felicií.
Září 23, 201113 r Taky mě to dělá ale nevím co to je. Někde sem četl že prý odchází spojkové ložisko tak uvidím zatím to jede.
Září 24, 201113 r ked preklzuje spojka ,tak otacky aj pri lahkom zosliapnuti plynu vyletia hore ,ale on to tak nepopisuje. Ja si myslim ze to moze to spojkove lozisko
Září 24, 201113 r A nepozoroval jsi treba takove "kviknuti" kdyz podradis? Ci nejake lehke tarokovani pri dojizdeni do krizovatky na neutral? Jestli ano, tak to vypada spis na odchazejici dvouhmotnostvni setrvak na spojce.
Září 24, 201113 r ked preklzuje spojka ,tak otacky aj pri lahkom zosliapnuti plynu vyletia hore ,ale on to tak nepopisuje. Ja si myslim ze to moze to spojkove lozisko Já jen napsal , jak to přijde mě , dělá mi to totiž taky a vždy jen chvíli za studena, když pouštím spojkový pedál, tak ta spojka jakoby kratičce klouzne. Ložisko si myslím by hlučelo víc a déle, ale kdo ví
Září 25, 201113 r Já to slyším jenom když je fakt venku chladno a mám chladný motor při prvním druhém přeřazení pak už nic. Jak je venku teplej nebo mám zahřátý motor tak nic. Začalo mě to dělat až po tom co sem dotáhl silenblok na převodovce (byl volný).
Říjen 24, 201113 r lidi mam oktavu 1.9 tdi 81kw ale ciplych na 108 kw,rv 12/2002 potrebuju vymenit spojku samozrejme i ze setrvakem ale nevim jaky prumer nasel jsem ceny od 7000 do 15000 a prumery 225.228.230 a myslim ze i 240 tak nevim kterou zvolit dival jsem se na sady LUK diky za rady a nazory
Říjen 25, 201113 r tak jsem objednal tady co na to rikate?-http://www.mdily.cz/luk-600000600-setrvacni-spojka-kompletni-skoda-octavia-i-golf-iv-seat.html mela by byt 228
Listopad 7, 201113 r tak ta cena je hodne dobra za 7200, taky me ceka vymena, budu kupovat 228 mm, podle me by to melo byt jedno jestli 225 nebo 228 nebo 230
Listopad 7, 201113 r ceny u nás jsou od 7000,- za komplet s dvouhmotou LUK pošli VIN, podívám se ti na průměr
Srpen 22, 201213 r Lidicky , moje lozisko an spojce se odebralo do vecnych lovist. Ted jen otazka budu kupovat komplet spojku co nejlip koupit za znacku origo LUK nebo Sachs nebo Valeo. Díky
Srpen 22, 201213 r Na toto tema už tady bylo spousta diskusí Hledej. Já bych dal Valeo Sachs i vzhledem k tomu za jakou se tu nabízí cenu. LUK to je náhrada. Jen se musíš rozhodnout jestli dát jak byla původní dvouhmotnostní setrvačník ,nebo dát jednohmotu. Taky spousta diskusí , ale rozhodnutí bude na tobě. http://www.hanza-autodily.cz/octavia-i-19tdi-81kw/c-1893/
Duben 14, 201510 r Autor Vyměnil jsem komplet spojku vetně setrvačníku (dvouhmota) a pořád ten samý zvuk. Takže nakonec po pár letch poblém vyřešen viz - http://forum.skodahome.cz/topic/62088-divn%C3%BD-zvuk-motoru-oi-tdi/page-5
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.