miklisek Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Vidím blbě nebo tam jsou zase integrované opěrky jako v Citigo? Na maskovaném prototypu ne, na fotce zezadu jsou vidět normální dělené. Na té počítačové simulaci tam ale jsou nejspíš DYNAMIC z Rapida. Řekl bych, že to bude stejný jako v nabídce Rapida. Základ dělené, sportovní interiér nedělené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Citace z odkazu Oldy47: "...Ptáte se, co bude s Fabií RS? Ta skončí. Sportovní verze se nesetkala s úspěchem, snad s dieselovým motorem nebo manuální převodovkou by oslovila více zákazníků. Pro Škodu je to ale už uzavřená kapitola..." Za tyhle kecy bych někoho nakopal do prdele zepředu. Rozhodně si nemyslím, že by o RS verzi byl zájem hlavně kvůli dieselu - naopak, právě na to že v 1. generaci byl ve "sportovním autě" k dispozici výhradně ropák byť "f turbu" byla dost dlouho víc než rozpačitá reakce. Daleko víc než nezájem veřejnosti stojí za zrušením výroby RS verze ve III. generaci diktát z Vlkohradu, protože RSková fábule po celou dobu svýho prodeje "brala zákazníky" gétéčkovýmu Polu a do určitý míry i Golfu, stejně jako Cuprám od Sea(lá)ta. A to nemůžou soudruzi z Vlkohradu potřebovat, obzvlášť když Škodofku odsoudili do role "značky pro rodinu" bez dalších ambic - machrovat přece můžou jen Španěláci a mateřská značka... No já tedy jsem za život viděl tolik Fabií 2 RS, že by se to dalo spočítat na prstech jedný ruky. Moc zákazníků asi zrovna ereso Seatu ani VW nevzalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Právě že kouzlo první Fabie RS bylo v tom motoru. Na sprint to bylo hodně slušný, brzdy už slabší a díky těžšímu předku nic moc do ostrých zatáček, ale to nikoho nezajímalo. Lidi lákala ta rychlost vs spotřeba. Rozhodně prvních Fábií RS je několika násobně víc a myslím že to tím přilákalo víc "jiných" zákazníků, než kdyby měla nějakou ostrou atmosféru 1.6 nebo 1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 No řekl bych, že na tom lehce upraveném Rapidu Spaceback už si nedělali tu práci, aby vyměnili hlavové opěrky v interiéru na zamaskované Fabii je vidět, že má normální dělené opěrky hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Dlouho nikdo nedodal nějakou fotku, to už nejezdí nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 mění rozvodový řemeny nebo technici v tom odmítají jezdit, jelikož vrže těsnění dveří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Nebo jim klepe silentblok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 ten už by měl bejt vyřešenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Výroba má nabíhat už po 31KT/14,kdy bude ukončena výroba FIIC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 A že je zatím relativně ticho, žádný foto interiéru nic, to nikoho FIII nezajímá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 No já tedy jsem za život viděl tolik Fabií 2 RS, že by se to dalo spočítat na prstech jedný ruky. Moc zákazníků asi zrovna ereso Seatu ani VW nevzalo. No ale neni jen cesky trh. Kdyz se podivas na britske forum, tak tam topicy o F2 RS suverene vedou v poctu prispevku. Nutno rict, ze i diky naprosto tragicke spolehlivosti toho motoru a neschopnosti Skodovky to opravit. Ale i tak, to o cem jsou tady na foru asi 4 prispevky se tam rozebira v 1000 postovem topicu. Tam je na tom RS s prodejnosti nasobne jinde nez tady. A napr. v Australii je to velmi podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 To je pravda, na brisku je opravdu velká část F2 právě v rs navíc jsou na to auto, pokud ho mají, velmi hrdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuprt Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Dix1: určitě nebudou full led? koukal jsem, že má světla v takovejch čtverečkách něco jako leon, pokut to není jen jinak dělané dení svícení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 U FIII ne,jenom Polo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 Dnes zachyceno na R10 u Prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Pěkný záběr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 to vypada jak fiat stilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 To tak zkreslují ty zadní umělá světla, ve finále to nebude tak hrozný, když se budeš hodně soustředit je poznat kde cca jsou světla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 jj, to sice jo, ale ten tvar obecne mi prijde zvlastni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 28. Červen 2014 Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Tak ono už FII nebyla extra pěkné auto, tak uvidíme co nakonec vypadne z tohodle, zatím to vypadá jak kdyby někdo vycucl Rapida SB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 (editace) Další fotky (celkem 6) jsou ke shlédnutí zde. Editováno: 29. Červen 2014, autor: Prochaine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Ty vnitřní středové výdechy topení se mi zdají nějak moc vysoko No ale ty kliky, to je hrozný, to se mi nelíbí ani na OIII, má to velikost jak nouzový brzdy ve vlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Výdechy vysoko jsou docela praktické proto, aby navigace byla v úrovni očí a ne někde hluboko dole, jako to bývalo u Škodovky zvykem dříve. Například Leon to má tak, že navigace je mezi výdechy. Kliky se mi líbí a když to porovnám s klikami, co má Rapid (nebo např. O1), tak je to jedině plus! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 Tak stejně je to všechno o zvyku, to je jasné No ty výdechy asi máš pravdu, ale zase až tak vysoko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 29. Červen 2014 Sdílet Vloženo 29. Červen 2014 ty kliky ( na Rapidu ) mají jedinou nevýhodu a to tu, že už jsou designově asi 20 let staré... Takže ty co tam budou ( asi 10 let staré ), bude jenom plus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.