Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kurňa, když limitka R5, tak dát aktuální 1.4 TSi a né motor, který nemaj kde udat od dob O2. Ideálně 1.8 TSI, ať to prostě je něco extra. Bohužel zase budou všude jezdit jen repliky s kozím dechem[emoji848]

Nemám pocit, že by se tento motor dával někdy do OII.

do OII se dával 1.4TSI 92kW, ale to byl úplně jiný motor /rozvody řetězem/.

Navíc nová 1.4TSI je výrazně svižnější a úspornější

Tak pokud nebudu pátrat po kódu motoru, je to 92Kw a většina lidí usoudí, že je to ten starý. Dle mého ani nechápu, proč tento počin existuje, když je 110kw varianta.

aby to nemělo stejný motor jako Octavia a vyšší modely.

Tomu se říká modelová posloupnost.

 

To, že vám se něco líbí, neznamená, že by to pak kupovali všichni.

před 3 hodinami, Losky83 napsal:

Kurňa, když limitka R5, tak dát aktuální 1.4 TSi a né motor, který nemaj kde udat od dob O2. Ideálně 1.8 TSI, ať to prostě je něco extra. Bohužel zase budou všude jezdit jen repliky s kozím dechememoji848.png

Nesmysl, kdes na to přišel? 1.4 TSI EA 211 existuje jak s 92 kW, tak ve 110 kW variantě. Ta 92 kW verze existuje třeba v posledním Leonu, Yeti, Rapidu, atd. Tudíž je to aktuální motor (když tedy pomineme nástup 1.5 TSI). V OII FL byl 1.4 TSI EA111 90 kW (CAXA).

OK, měl jsem zažito, že v O2 bylo 92kw. I tak, je to 1.4, tak když je to limitka R5, tak to mohli trochu okořenit jako u cikánského příbuzného z koncernu

V OII a Yetim (u Yetiho do nástupu 92kW EA211) byla varianta 90kW, 92kW měl Superb 2. Jak už bylo napsáno, jsou to zcela odlišné motory. Tenhle se dává do Rapidu a to dost možná pomohlo vůbec k tomu, aby tam pro 1300ks aut takový motor vůbec mohl být.

Upraveno od bojler

Jako neříkám, že je to zlo, ale když R5, tak bych to udělal zajímavější a ideálně tak, aby kdejaký čudla to nemohl doma napodobit. Škoda, hold to není RS...

Ono je dobrý si uvědomit, že existuje něco jako výrobní náklady, do kterých se mimo jiné zahrnují takové věci jako vývoj a testování. Podle mě ta 1.4 bude super a potenciální zákazníci můžou být rádi, že budou mít k dispozici motor, který se do FIII běžně vůbec nedává. A to, že některý koncernový auta mají silnější motorizace neznamená, že je můžou ostatní značky používat. Resp. můžou, ale musí si je zaplatit.

 

Jak už jsem psal, tenhle projekt zaštítil přímo B. Maier a rozhodně nejde o rentabilní záležitost.

Jo, je to o proiritách, osobně kdyby tam byl kalsický manuál, cena by byla o 50-60tis. nižší a to už bych i litoval že jsme nepočkal. Takto s DSG za 470tis. mne to nechává chladným. Navíc ve spojení s DSG ten motor ani nějak extra víc než 1.2 TSI 81kW nejede a spotřeba je o něco vyšší (aspoň dle jiných aut koncernu).

Ale rozhodně je to zajímavá limitka a z mého pohledu je to rozhodně zajímavější než nějaká Kofola edition a podobné... Zákazníky si to rozhodně najde a pojede to slušně, to bych se nebál.

A já bych ještě rád uvedl na pravou míru dezinformaci, kterou jsem vypustil (a @Habi001 naštěstí popřel). Těch vzpomínaných 200 ks je skutečně pro ČR, ne pro všechny trhy, evidentně jsem špatně poslouchal odborníky z ŠA ČR :-)

Me se furt libi hejty na DSG :D ..... kdo jste s tim realne jezdil, resp. jezdite ? Troufnu si rici ze tretina lidi zde na foru. DSG je moc fajn prevodovka a rychle se na ni zvyka.

Rozhodne se sni da v urcitych pripadech zahrat i fajn zabava. Kde se clovek nemusi soustredit na razeni a uziva si jen pozitek z rizeni ;)

Nevim, ale proste to neni vubec spatne spojeni a urcite to bude moc fajn. Verim ze se po limitce jen a jen zaprasi :clap:

Jestli to vyznělo tak že DSG mi vadí, tak to ne. S DSG se jezdí dobře a zvykl bych si na ni asi rychle (kór s adaptivním tempomatem), jenže DSG zvedá cenu auta o těch 50-60tis, tedy kdyby to bylo bez DSG, tak je cena zase někde jinde a pak by mne to bylo asi trochu líto. Tak to bylo myšleno. Ale je to o prioritách, rozhodně DSG nechci hanit, to ne, jen když jsme vybíral auto já, tak jsme DSG nechtěl kvůli ceně. Ale naštěstí díky tomu mi nemusí být líto že jsme vzal jedno z posledních 1.2 TSI :) 

DSG stojí ve Fábii rozumných 36.000,-. Za mě pořád dobrá cena.

Zapráší se po tom určitě, protože je plno fandů co to budou chtít, to je jasné. Já jen, že jsou v koncernu lepší motorizace, ale i tak to je lepší jak 1.0-1.2. Dsg je fajn, jen sportovní jízdu bych si představil, když by měla aspoň o 50 hp víc a pádla. Takhle tomu chybí šmrnc. Jinak pro normální ježdění plně dostačující a ve městě super. Prostě bych toužil po F3 Monte s 1.5 či 1.8 TSI. Bohužel tohle VW nedovolí. Radši budou dotovat všelijaké jiné mrchy

Asi se po ni zapráší, ale i když jsem velký fanda škodovky, tak cítím, že cena bude asi velíká a to už bych si raději "trochu" přidal a koupil Polo GTI.

Michale, koupíš do sbírky, ne?;)

Nekoupím, už čekám na Octavii :)

Upraveno od Boleslavák

Tak to je jinde oproti téhle šmudle. To bych si taky nechal líbit, ale letos jsme si nadělili dům a příští rok tak jedna RSka padne do plotů a zámkovky[emoji3]

A to doufám, že už u domu máš garáž a zahradní domek, protože pokud ne, tak další rok to budou další dvě eresky. :D

A potom sa čudujete, prečo nerobia Fabiu s 1.5-1.8TSI, keď samozrejme každý miesto nej kupuje Octavie alebo stavia ploty a dlažby.. ;)

Tak plot, zámkovky apod. je přeci jen hodnotnější než trocha plechařina co ročně ztratí 10% své ceny:) Garáž naštěstí mám, ale bazén a zahradní domek ne:) Jsem zvědavej, jestli si ji budu moct někdy dovolit.
Pokud by ta R5 byla pecka, zákazníky by si to našlo. Podívejte se mezi tyto řady zde na fóru. Polo je kvalitou karoserie na stejné úrovni jako F3, néli možná horší a je mi jasné, že GTi za 600tis v základu půjde na dračku. Jenže to by se zase možná dotklo vedení z Vlkohradu ?

  • 4 týdny později...

dufam ze F4 krajsia a lepsia nebude, lebo potom ma to bude jedovat a svoju F3 by som nechcel minimalne 10 rokov menit :-)

@FabiaWrsSorry ale čtu jen bla bla bla bla bla, jakoby jsi spojil všechny planný spekulace a svoje zbožná přání celého fóra SkodaHome do jednoho příspěvku. 

Upraveno od MilanHos

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.