Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Však jasně, nemyslel jsem že jsou to "blbosti", ale pokud se podívám na výbavu jako celek, tak Style Advance mi přijde jako jedna z posledních věcí na seznamu priorit. A hlavně jsem chtěl poukázat na to, jak lišácky je ten paket postavenej - píše se tam, že člověk dostává komplet KESSY, přední i zadní parkovací senzory, a Rain-Light Assistant. Takhle to zní strašně super, za dvanáct tisíc je to fakt ranec výbavy, ale až do té doby, než zjistí, že zadní parkovací senzory už má (a ruku na srdce, dodnes jsem nepřišel na to k čemu jsou přední dobrý, jednou mě jejich pípání tak zmátlo, že jsem odignoroval ty zadní a nacouval do jiného auta), dál že má Easy Start (neříkám, že KESSY není cool, ale opět dle mého názoru je ta užitečnější polovina, jako v případě senzorů, už v základu) a že má Rain-Light Assistant, ovšem zase zjistí že automaticky odcloněný zrcátko a světelnej senzor už má. Když jsem to viděl poprvé, tak jsem si říkal, že ten paket musím mít, ovšem až do doby než jsem vypátral výše uvedené. Nicméně z marketingového hlediska je ten ceník fakt good job, člověk nemá pocit že se v něm nevyzná, ale přesto ho dokáže krásně zmást.

Já jen doplním, LH a CH nemá se senzorem vůbec nic společného, je to něco jako relé na světla, když odemkneš auto, tak se ti rozsvítí světla, aby jsi viděl na cestu od/k autu :) třeba Citroen to má ještě na dálku, že zmačkneš na klíčku tlačítko světel a světla se ti rozsvítí :) 

Aby měl nějaký senzor dočinění s LH a CH, tak jedině senzor na pohyb, ale to by potom svítilo pokaždé, když někdo půjde kolem auta, což je celkem kravina, že :)

Lukason: co se týče těch senzorů na světla, tak to je hlavně kvůli těm debilům, co si myslí, že když mají na ovladači světěl "Auto", tak se světla řídí sami, tzn. že je ani ve snu nenapadne, že by třeba v tunelu měli přepnout světla nebo když vyjedou za dne a jedou až do noci, tak že by třeba měli rozsvítit světla a jedou pořád na denní svícení, tzn. že zezadu nejsou vidět :) a takových exotů potkávám denně desítky :)

Senzor na CH a LH tam je proto, aby ti nesvíti CH/LH když je venku světlo, to je pak zbytečné, podle toho senzoru pozná šero/tmu a tudíž funguje CH/LH

Hmmm, tak to má Škodovka si vymakanější, Citroen svítí ať je den nebo noc :D

Tak takhle to měl i Hjondejé co jsem měl půjčený a sousedka to tak má na SII :D

Je pravda, že Citroen (náš) má jen senzor deště, který funguje úplně na hovno a světla nemá denní, ale prostě se sami rozsvicení potkávačky a zadní světla. A k tomu při odemčení se spouští funkce LH a po zamknutí funkce CH, která se sama po určitém čase vypne. A přijde mi, že je to tak i dostačující, nikdy mě nenapadlo, proč to svítí ve dne, když nepotřebuji svítit na cestu :D prostě jsem to bral jako funkci, která je v autě, ale nijak jí nepotřebuji :D

Ano, ten světelný senzor nejenže pozná jestli je tma a tudíž má smysl aktivovat CH/LH, ale ve tmě zapne i klasická světla. Akorát není tak přesný jako ten u Rain-Light Assistantu a tudíž osvětlení v tunelu ho třeba zmate...

Upraveno od happymaster23

Manuál k F3 je již na světě

Našel jsem tam jenom k FII listopad 2014.Na FIII tam není.

tak na Transitu Custom mame taky CH a LH + je soucasti i destovy senzor a svetelny senzor musi byt taky ve dne CH a LH nesviti ;) ...... holt citron byl vzdycky jinej :D
Kazdopadne kdyz tata jezdi tak na spinaci ,, AUTO " ani nepouziva, ma to odemne zakazano z duvodu prave toho niceni a neustaleho prepinani mezi dennimi a potkavacimi svetly  ;) ............ co pouziva nejvic je ale START/STOP :D z toho vzdycky nemuzu :D a smeju se jak mu to usetri panaka nafty na 100 km :D ...... a to je to jeste vetsi kurvitko :D ale tak co no, ja to platit nebudu :D

ja kdyz stim jezdim tak vypinam vsechno :D a chovam se k tomu jak kdyby to nemelo nic, co pouzivam hodne je tempomat ;) nad tim uvazuju uz i celkem dlouho ho namontovat do svy FI ;)

Upraveno od Lukason

na skoda auto jsem si dal dotaz a poslali mi ho v PDF.  Jen tam neni presne uvedeno nastaveni funkci pres radio.

 

A nenasdílel bys ho nebo neposlal mi ho na mail? Za 14 dní mám FIII už vyrobenou a tak bych rád studoval dopředu.

 

Jo a nevíte co je "Elektrické přídavné topení" u TDI motorů? Je součástí základní výbavy...

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

Přídavná topná spirála ve ventilaci. Když je venku zima a je potřeba topit, tak pomůže k tomu, aby bylo teplo v autě dřív, než za půl hodiny (nafty se dost pomalu ohřívaj).

MichalV123:Mohl by jsi ho sem nahrát ? Děkuji.

možná budu vypadat jako blbec, ale nezjistil jsem, jak se tu vkládá nějaký soubor..

Použij Rozšířený editor a dole je připojit soubory.V Browse vybereš soubor na svojim PC a dáš připojit soubor.On se nahraje a pak se ti tam objeví přidat do editoru.Tak vložíš a pak dáš Přidat odpověď.

možná budu vypadat jako blbec, ale nezjistil jsem, jak se tu vkládá nějaký soubor..

Nejsi sám kdo to neví(nevěděl). :kol-31:   Raději se zeptat, být za "blbce" na jedné stránce, ale pak už to víš napořád.

Tak jsem měl dnes půjčenou asi na 40km Fabii III s motorem 1.0, 44 kW. Chtěl jsem vyzkoušet tento základní motor a porovnat ho se stejným motorem (rovněž 44 kW) v mé současné Škodě Citigo. A byl jsem docela příjemně překvapený. Při jízdě po městě velmi svižný a rychle reagující na plyn, pocitově ještě o něco lépe než v Citigo 44 kW, při jízdě mimo město taky dostačující, i relativně prudší kopec na čtyřku pěkně vyjede, na dálnici samozřejmě to zrychlení na 130 km/h není nejbleskovější, ale taky to není vůbec hrozné. Když to tedy porovnám s mým Citigo, tak mohu po dnešní jízdě zatím konstatovat, že mi připadá jízda srovnatelná. Fabia je samozřejmě o něco těžší, ale motor je vzhledem k této skutečnosti dobře zpřevodován a při jízdě ve městě i v okolí mi připadá pro klidného řidiče dostačující a jede se s ním dobře. Navíc ve Fabii, ktrou jsem dnes řídil, byl motor celkem syrový a lze předpokládat (stejně jak se mi to potvrdilo i v Citigo), že s přibývajícími kilometry ještě ožije. Je to taky dost o zvyku. Když jsem přesedl před rokem a půl do Citigo z mé původní Fabie II s motorem HTP 44 kW, taky jsem si trochu musel zvykat na charakteristiku motoru. HTP bylo velmi pružné, tento tříválec 1.0 potřebuje trošku víc podřazovat ve zvlněné krajině, ale jak jsem již uvedl, s kilometrovým nájezdem se jeho kondice ještě zlepší a i pružnost se mi zdá nyní v Citigo lepší než byla u nezajetého motoru. (Nyní mám najeto 12 tis.km). Takže, ačkoliv nemám zatím své vlastní porovnání s variantou 55 kW, motor 44 kW mi přijde pro klidného řidiče, který nejezdí často dlouhé dálniční trasy, dostatečný. A zřejmě budou mít pravdu redaktoři Světa motorů, kteří uvádějí, že to opravdu není s tímto motorem v Nové Fabii zdaleka tak špatné jak by mnozí předpokládali.

Co se týče spotřeby, při dnešní jízdě jsem měl dle PP 5,6 l/100 km, ale byl to nezajetý motor, navíc byly 3 stupně pod nulou, proto nemám obavu, že by se průměrné papírové spotřeby 4,7 l/100 km nedalo dosáhnout. V Citigo jezdím za tabulkových 4,5 l.

Jinak jízda celkově velmi příjemná, prostě klasická škodovka v tom nejlepším slova smyslu. Velmi dobrá ergonomie, sedadlo i volant seřiditelné v dostatečném rozsahu, člověk se v tomto autě prostě hned cítí jako doma, zvlášť když je na koncernové vozy zvyklý. Trochu zamrzí poněkud nepochopitelná nepřítomnost gumového obložení v prostoru pro opření levé nohy (přimlouval bych se za jeho dovybavení v rámci modelové péče), poněkud jsem nechápal některé novináře, kteří si stěžovali na velmi úzké vnitřní zpětné zrcátko, mě přišlo naprosto standardní. Jinak onen vychvalovaný nebývale komfortní podvozek mi zas nepřišel nějak vybočující z toho, na co jsem zvyklý u Fabie II nebo Citigo. Prostě jízdní vlastnosti velmi dobré a celkově jízda velmi příjemná, což už jsem uvedl i výše.

Podtrženo a sečteno, Fabia III i se základním motorem je u mne nyní vážným kandidátem pro můj budoucí nový vůz. :)

Ono v F3 velikost zrcátka závisí na výbavě, pokud si jel nějakou základnější výbavou, tak si měl klasické zrcátko :)

Jinak jsem byl v pátek ve škodovce pro gtec O3 na víkend (btw. strašně super auto) a měla uz být F3 s 81kW, ale neměla ještě RZ, tak příští týden :-)

Upraveno od Aleš Veigend

Aleš Veigend: Jel jsem s Fabií ve výbavě Ambition

:kol-27: tak nejak na tajnacku zacinam uvazovat o F III combi style 1.2 Tsi 81kW... hmm hmm pr. rok si mozna udelame prekvaaaaapkooo

To už lpg nebude Jirko?

ahorag: moc pěkné srovnání... skoro jak od novináře :kol-47:. Jen potvrzuješ můj názor na motor 44kW. Mám bohatou zkušenost s motorem 40kW ve VW Polo, který jsem si jen a jen chválil. Výtky nastaly až při dálničním provozu, pro který ale není primárně určen. Stále tvrdím, že kdo chce často tahat přívěs nebo jezdí většinou v plném zatížení, miluje rychlostní zkoušky nebo u něj převládají jízdy po dálnici, nechť se poohlédne po silnější motorizaci nebo vyšší třídě. Tyhle motory s výkonem 40-50kW jsou pro běžné uživatele, co jezdí hlavně po městě nebo klidné jízdy po okreskách z bodu A do bodu B. Ale jak jsem psal výše, dálnici zvládnou také! 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.