Jehla23 Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Jel jsem takhle s kamarádem a říkal jsem si, že by se mi taky líbilo mít 6.stupnovou prevodovku.. Takže jen by mě to zajímalo, jestli je možný dát do MPI 6.stupňovou převodovku? Ale velikostně by tam nejspíš nešla a nejspíš by ani nestíhal motor, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diselmilka Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 me by se taky libila ale co takhle dat stalej prevod 4,8 misto 4,1 ? a 6. kvalt? hm? auto urcite zrychli.....a vubec,vi nekdo jestli by sla prevodovka z 1,2 do MPI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 20. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 1,2 má delší převody jo? Sakra, to tam měli dát rovnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 1.2 byla ale po 1.4 Me chybel 6.kvalt u 1.2 .. nedalo se sni jet vice nez 125 kdy to tocilo pres 4000 a neslysel jsem nic v aute .. s 1.4 uhanim 130 motor toci neco okolo 3700 ot. a v aute si normalne povidam ja myslim ze MPI by to uz neutahlo ale ta HTP by mohla jeste o malinko jen takovou malinkou rozdilovku proti 5. rychlosti at to muze bez problemu jet 130 a da se tam mluvit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 (editace) Jel jsem takhle s kamarádem a říkal jsem si, že by se mi taky líbilo mít 6.stupnovou prevodovku.. Já jsem jel tuhle bez kamaráda a říkal jsem si, že by se mi líbilo mít Porsche... No a pak jsem se podíval kolik stojí a rozmyslel jsem si to. Jistě je možné přestavbu na 6-kvalt pořídit, cca za Kč 70.000,-, pokud si máš vybrat i konkrétní převody. Ale má smysl takhle cca zdvojnásobit cenu auta? Editováno: 23. Červen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 Kdyz uz upravis motor a zvysis mu o polovinu vykon a chces to auto vyuzivat i nadale a mit ho do konce jeho casu tak potom ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 Já mám výkon o polovinu zvýšený a používám standartní 5-kvalt. Myslím, že právě pro tenhle výkon (92k) a charakteristiku motoru má dobré odstupňování. Jo, když se s tím jede přes 180, tak už se motor docela točí, ale nic, co by bylo nesnesitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Kolik to toci pri 180 s tvou upravou? Me to pri 130 toci 3600 ot. rikam si ze to je vpohode nevim snad ho tim neodrovnam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 (editace) Převody máme stejné, tak by to mělo vycházet stejně. Ve 180 motor točí necelých 5000. Spíš 4900 podle otáčkoměru a rychloměru. Editováno: 27. Červen 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 1. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2011 Jel jsem 175 a nepamatuju si kolik to točilo.. Ale jo, máme všichni stejný převody a Tondo na jakou max rychlost je nastavená převodovka nevíš, jen mě to zajímá? Když jsem to tak něják zkoušel jak co kdy jak točí, tak to vychází na těch 200. A ještě se chci zeptat jestli máme omezovač? Jel jsem těch 175 a pak se zastavilo. Bojím se to točit až v tom červeným tak se radši jen zeptám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 1. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2011 (editace) Já jsem zatím víc než 205 podle rychloměru - odhadem, už tam není čárka - nejel. To bylo na dálnici u Naháče, takže z kopce. Převodovce je rychlost jedno, jde o motor. Já mám omezovače takhle: neutrál - 4000 1. a 2. rychostní stupeň - 6000 3., 4. a 5. kvalt - 6200. Editováno: 1. Červenec 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 1. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Červenec 2011 205, ty jo tak díky Mě jde neutrál až na červenou, ale na začátek, dál už nechci. Je možný, že to mám jinak? Jde to něják nastavit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 No jo, ale z kopce. Po rovině tak 190. Já už si nepamatuji jak to bylo s omezovači v originálních datech. Točit motor bez zatížení je nemysl a 4000 je ažaž. Uhlídat dvojku na kluzkém v zimě rozumně nejde a tak tam mám radši omezovač níž. Jednička je nastavená stejně i když je rozumnější přeřadit do 5000 a dál to netočit. No a 6200 je se sériovými ventilovými péry a ojničními šrouby taky tak akorát. Tak to mám takhle. Dnes jsem v Boleslami mluvil s Emilem Trinerem a ten má omezovač u svojí Fábie na 8600 (1,4 l 16V, 182 k) a brečel, že opravdu jet začne jeho motor až 7000, takže mu Fábie R2 (1,6 l 16V, 180) Tarabuse a Černého ujíždějí. Mít cca 1500 použitelné rozpětí otáček asi taky není žádná slast a pravděpodobnost, že se v zatáčce netrefím do kvaltu je dost vysoká - s tím, co tam dám jsem pod 7000 a o jeden kvalt níž už jsem v omezovači... Ale já bych na tvém místě omezovače neřešil a jezdil sériové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 3. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 Aha, ale i tak je 190 pěkný. Emil Triner, to mi něco říká, ale bude to asi jen shoda jmen. Znám jednoho tady u nás, ale má diselovou fabii a jezdí myslím závody do vrchu nebo tak něco. Raději to řešit nebudu no, vím o tom prd alespoň jsem se zase málo něco přiučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Koukám, že jsme měli stejný nápad a alespoň nemusím zakládat nové téma, to jsem rád, zajímalo by mě to taky, zda to jde a pokud ano, tak s jakými úpravami, cena 70.000-Kč je podle mě cena za fungl nové díly ve škodovce. Automechanik bohužel nejsem, ale zajímá mě to z teoretického hlediska, pokud bych byl, zda se to dá doma v garáži s potřebným nářadím udělat. Maximálně jsem zkoušel 185km/h na dálnici z kopečka, tehdá mi to ale neskutečně žralo (částečně i kvůli zapraseným svíčkám a zpětné klapce) a otáčky si již nepamatuju, každopádně v současnosti při 140km/h mám cca 4.000 otáček, kdy spotřeba je v rozmězi 5-8l (kombinovaná). Takže pokud bych si dokázal sehnat převodovku s šestikvaltem (v ceně cca 5.000,-Kč), předpokládám tedy, že by se mi na rychlost např. těch 140km/h měly snížit otáčky motoru někam cca na 3.500 otáček a tudíž pro tuhle rychlost klesnout průměrná spotřeba z 5-8 na třeba 5-6,5 ? Co by to udělalo s motorem, např. průběh komprese a spalování, že by např. nestíhal spalovat a vyfukoval by tak neúplně spálené palivo do výfukové soustavy, že by odešel katalyzátor a nesplňovalo by emise popř. jestli by to šlo nějak upravit VAGem apod (pravděpodobně by se pak musely seštělovat vstřiky paliva na menší hodnotu, popř. poupravit sání apod.). Popř. co by se ještě muselo všechno štelovat? Nejde mi ani tak o zvýšení výkonu, jako spíš o úsporu paliva při slušných (120-140km/h) rychlostech po dálnici. Předem děkuju za jakýkoliv názor či poznatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2011 Ja nevim jiste nejsem zadny mechanik ale podle me by jsi musel motor nacipovat aby tu prevodovku utahl ne? Jinak by ses s ni nemusel treba rozjet podle me .. a nebo by ses rozjizdel na 3000 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.