xxfavo Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 (editace) Ahoj,mam origo xenony na frs.Cekal jsem od xenonu po presednuti z alfy 156 ,ktera prej nesviti ,ze uvidim uplne vse,ale neni tomu tak.A uplne spatny je to treba ,kdyz prsi. Mel jsem stejny problem s alfou ,kdy byli ve svetlech HID xenony 6000k a potom co sjem dal normalni zarovku tak to bylo o ,,100%,, lepsi....muze byt problem i tady s tim ze je svetlo nejspis 6000k ? a pripadne ma cenu kupovat znackove xenony,ktere vyjdou tak na 1000kc jedna vybojka nebo neni v tom rozdil oproti vybojkam v cene kolem 250KC ? Editováno: 29. Červen 2011, autor: xxfavo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Mám ve fabii xenony a svítí nádherně. Pokud chceš aby to svítilo, tak kup sice dražší ale kvalitnější výbojky. A ty za 250 neseženeš. 2000 kč v ceně auta moc není a nevyplatí se na světlech šetřit. Pak si někde v noci rozbiješ kokos a auto a budeš litovat žes ty 2000 nedal a oprava tě vyjde eště dráž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 30. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 (editace) Takze jsi je mel na aute a musel jsi je vyhodit ,protoze svitili spatne nebo brzo shorely?A jaky konkretne jsi tam mel(vyrobce) a jakou barvu svetla (6000k)? Editováno: 30. Červen 2011, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Několik let používám neznačkové výbojky a nevidím žádný rozdíl v kvalitě oproti značkovým. V šuplíku mám Osram i Philips,tak pokud ty noname by svítily špatně,asi bych značkové použil.Neodešla mi ještě ani jedna.Používal jsem 6000K,tam je menší viditelnost za mokra,nyní mám 5000K.Je pravda,že nakupuji stále u stejného výrobce,beru i pro známé a nikdo není nespokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 30. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 (editace) podobnej nazor jako mas ty uz jsem rpave nekde cetl,ze v tom moc rozdil neni....takze je asi taky zkusim,jak zjistim jestli jsou tam vazne 6000k tak zkusim koupit 4300k...jinak muzes mi rict za kolik na kupujes....dyztak mi napis,co by jsi mio mohl nabidnout do SZ ;-) Editováno: 30. Červen 2011, autor: Standis pozor na citování příspěvků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Takze jsi je mel na aute a musel jsi je vyhodit ,protoze svitili spatne nebo brzo shorely?A jaky konkretne jsi tam mel(vyrobce) a jakou barvu svetla (6000k)? Neshořeli a a nevyhazoval sem je. Mám tam origo xenony od nehody (cca 8 let) a pohoda. Jen teď třeba proti OII s xenonama svítí víc "žlutě". Ale kolega u FI RS šetřil a kupoval levný výbojky a furt mu praskali a věčně mu to nesvítilo. Před 4 rokama koupil Philips D2S a od tý doby neměnil ani jednu. A to furt je auto používaný ve stejným režimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 podobnej nazor jako mas ty uz jsem rpave nekde cetl,ze v tom moc rozdil neni....takze je asi taky zkusim,jak zjistim jestli jsou tam vazne 6000k tak zkusim koupit 4300k...jinak muzes mi rict za kolik na kupujes....dyztak mi napis,co by jsi mio mohl nabidnout do SZ ;-) Od tohoto prodejce jsem nakupoval zatím téměř všechno,naprostá spokojenost.Solidní jednání,cena,rychlost, záruka vše OK. http://aukro.cz/listing.php/search?string=d2s&us_id=6361886&country=56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Rozdíl v subjektivním dojmu o intenzitě světla je způsobený "barevnou teplotou" a odrazivostí běžného pozadí - my všichni jsme zvyklí na světlo s barevnou teplotou kolem 3800-4000K (nažloutlé světlo běžných "heligónů") a když na autí nahodíme xeny s barevnou teplotou světla 4600 až 6000K, tak sice jsme o mnoho více a lépe vidět (namodralé xenony v protisměru "píchají" do očí), ale odrazivost od běžného cestovního pozadí je horší = na běžné silnici není mnoho intenzivně odrazivých materiálů, od kterých by se namodralé světlo xenonů dostatečně odráželo - VIDÍME TOTIŽ JEN TY PŘEDMĚTY, KTERÉ ODRÁŽEJÍ DOSTATEK SVĚTLA DO NAŠICH OČÍ. Lidský zrak je nejcitlivější pro spektrální oblast danou slunečním světlem - a to má barevnou teplotu těsně pod 4000K, takže xenonové světlo je prostě mimo oblast největší spektrální citlivosti lidského oka. Fotoaparát nebo kamera mají citlivost jinou, měřicí metody ke zjišťování intenzity osvětlení různými zdroji by tedy měly svou citlivost mít spektrálně co nejvíce shodnou s lidkým okem - jinak hrozí přes zdánlivě extrémní svítivost (celkový vyzářený výkon světel v luxech bude u xenonů několikanásobný proti halogenům) nižší subjektivně pociťovaná intenzita osvícení cesty před autem - prostě namodralé světlo xenonů nedává po svém odrazu od předmětů na cestě a podél ní tak silný dojem jasu, jako kdyby zdrojem byla halogenová žárovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 30. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Rozdíl v subjektivním dojmu o intenzitě světla je způsobený "barevnou teplotou" a odrazivostí běžného pozadí - my všichni jsme zvyklí na světlo s barevnou teplotou kolem 3800-4000K (nažloutlé světlo běžných "heligónů") a když na autí nahodíme xeny s barevnou teplotou světla 4600 až 6000K, tak sice jsme o mnoho více a lépe vidět (namodralé xenony v protisměru "píchají" do očí), ale odrazivost od běžného cestovního pozadí je horší = na běžné silnici není mnoho intenzivně odrazivých materiálů, od kterých by se namodralé světlo xenonů dostatečně odráželo - VIDÍME TOTIŽ JEN TY PŘEDMĚTY, KTERÉ ODRÁŽEJÍ DOSTATEK SVĚTLA DO NAŠICH OČÍ. Lidský zrak je nejcitlivější pro spektrální oblast danou slunečním světlem - a to má barevnou teplotu těsně pod 4000K, takže xenonové světlo je prostě mimo oblast největší spektrální citlivosti lidského oka. Fotoaparát nebo kamera mají citlivost jinou, měřicí metody ke zjišťování intenzity osvětlení různými zdroji by tedy měly svou citlivost mít spektrálně co nejvíce shodnou s lidkým okem - jinak hrozí přes zdánlivě extrémní svítivost (celkový vyzářený výkon světel v luxech bude u xenonů několikanásobný proti halogenům) nižší subjektivně pociťovaná intenzita osvícení cesty před autem - prostě namodralé světlo xenonů nedává po svém odrazu od předmětů na cestě a podél ní tak silný dojem jasu, jako kdyby zdrojem byla halogenová žárovka... Todle zni velice dobre....ja jen,ze spousta lidi tvrdi,ze 6000K je OK ,ale podle me to uz OK neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 A jakou teda barvu světla xenonů dává koncern do nových supů a octavii? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 V bezne serii se dava 4100K nebo 4300K, BMW montovalo i 4800K. Jednu dobu jsem si pohraval z myslenkou, zkusit vybojku 2700K (do mlhovek) nebo 3200K (do normalnich svetlometu), nakonec na to ale nedoslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 asi blbě hledám nebo co, a kde se třeba dají koupit ty 4800? od jakého výrobce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.