Publikováno Červenec 5, 201114 r Ahoj všem, mám menší problém a to takový, že při vyšších rychlostech se mi volant pomalu pootáčívá do prava a má tendenci táhnout do strany. Při puštění plynového pedálu volant uskočí škubnutím zpět do správné polohy. dělá to při větších rychlostech 70km/h a více (je možné že i níže, ale toho sem si nevšimnul). Jedná se pouze při přidáváni plynu, při držení konstantní rychlosti vše OK (pokud se tedy předtím pustí plynový pedál, aby volant uskočil zpět, jinak to táhne do strany). Při brždění je vozidlo zase více pohybovatelné než je normální (až se místy zdá, že plave). Jedná se o vozidlo škoda octavia 1, r.v.1997, 1,9TDi 66kW. Minulý rok v květnu byla kompletní výměna řízení (ne čerpadlo). Projednával jsem to s mechanikem a ten mi řekl, že to bude ,,ASI´´ řízení (což mi přijde hloupost). Druhý člověk řekl, že možná čerpadlo. Proto žádám o radu, zda někdo neví co by to mohlo být, než se něco ,,levného´´ vymění. Děkuji
Červenec 5, 201114 r malé vyjadrenie z ŠA: Ťahanie k strane pri prudkej akcelerácii. Tento jav je koncepčne podmienený jednotkou motor-prevodovka zabudovanou priečne k smeru jazdy. Táto koncepcia vyžaduje použitie kĺbových hriadeľov o rozdielnej dĺžke. Pri prudkej akcelerácii na prvý a druhý rýchlostný stupeň je tým vyvolaný jednostranný moment a preto po prechodnú dobu vozidlo nedrží ideálne priamy smer jazdy. toto je však poznatok k OCT II ..
Červenec 5, 201114 r Tak toho jsem si nikdy nevšiml. Podle principu by to mělo být už od Favorita. Jako, abych pravdu řekl tohle čtu/slyším poprvé. Na druhé straně nechápu, proč by rozdílné délky poloos měly na tohle mít vliv. Prosím zdejší guru o osvětu .
Červenec 6, 201114 r Autor Taky bych řekl, že to nebude zrovna v tomto případě. Pokud by to bylo toto, tak by se to nespravilo při puštění plynu (aspon dle mého názoru). Ale divné je, že sem si toho nikdy nevšimnul celou zimu když byla rozhozená geoška. Až co je udělaná geoška tak sem si toho začal všímat.
Červenec 6, 201114 r Právě, že ano. Má to dělat zrovna při akceleraci. Ale je dost možné, že i geometrie bude zase v čudu.
Červenec 10, 201114 r Taky bych řekl, že to nebude zrovna v tomto případě. Pokud by to bylo toto, tak by se to nespravilo při puštění plynu (aspon dle mého názoru). Ale divné je, že sem si toho nikdy nevšimnul celou zimu když byla rozhozená geoška. Až co je udělaná geoška tak sem si toho začal všímat. Ahoj, měl jsem stejný problém, že při ubrání-přidání plynu auto lítalo ze strany na stranu. Měl jsem (také po zimě) utržený silembloky předních ramen. Po výměně a opětovném převážení kol auto jede zpříma jako lineární tank !! :smich: SORRY! Jak jsem si to přečetl lépe, tak možná máš jiný problém, ale ty silembloky bych minimálně zkouknul, za to nic nedáš a uvidíš zda jsou ko nebo ok. Upraveno Červenec 10, 201114 r od Dr. Driver
Červenec 18, 201114 r Autor závada vyřešena, byly to čepy na ramenech. Byly uplně mrtvý naštěstí velmi levné oproti jiným věcem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.