Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem,

mám menší problém a to takový, že při vyšších rychlostech se mi volant pomalu pootáčívá do prava a má tendenci táhnout do strany. Při puštění plynového pedálu volant uskočí škubnutím zpět do správné polohy. dělá to při větších rychlostech 70km/h a více (je možné že i níže, ale toho sem si nevšimnul). Jedná se pouze při přidáváni plynu, při držení konstantní rychlosti vše OK (pokud se tedy předtím pustí plynový pedál, aby volant uskočil zpět, jinak to táhne do strany). Při brždění je vozidlo zase více pohybovatelné než je normální (až se místy zdá, že plave).

Jedná se o vozidlo škoda octavia 1, r.v.1997, 1,9TDi 66kW.

Minulý rok v květnu byla kompletní výměna řízení (ne čerpadlo).

Projednával jsem to s mechanikem a ten mi řekl, že to bude ,,ASI´´ řízení (což mi přijde hloupost). Druhý člověk řekl, že možná čerpadlo.

Proto žádám o radu, zda někdo neví co by to mohlo být, než se něco ,,levného´´ vymění.

Děkuji :)

malé vyjadrenie z ŠA:

Ťahanie k strane pri prudkej akcelerácii.

Tento jav je koncepčne podmienený jednotkou motor-prevodovka zabudovanou priečne k smeru jazdy. Táto koncepcia vyžaduje použitie kĺbových hriadeľov o rozdielnej dĺžke. Pri prudkej akcelerácii na prvý a druhý rýchlostný stupeň je tým vyvolaný jednostranný moment a preto po prechodnú dobu vozidlo nedrží ideálne priamy smer jazdy.

toto je však poznatok k OCT II ..

Tak toho jsem si nikdy nevšiml. Podle principu by to mělo být už od Favorita.

Jako, abych pravdu řekl tohle čtu/slyším poprvé.

Na druhé straně nechápu, proč by rozdílné délky poloos měly na tohle mít vliv.

Prosím zdejší guru o osvětu :worthy .

  • Autor

Taky bych řekl, že to nebude zrovna v tomto případě. Pokud by to bylo toto, tak by se to nespravilo při puštění plynu (aspon dle mého názoru).

Ale divné je, že sem si toho nikdy nevšimnul celou zimu když byla rozhozená geoška. Až co je udělaná geoška tak sem si toho začal všímat.

Právě, že ano. Má to dělat zrovna při akceleraci.

Ale je dost možné, že i geometrie bude zase v čudu.

Taky bych řekl, že to nebude zrovna v tomto případě. Pokud by to bylo toto, tak by se to nespravilo při puštění plynu (aspon dle mého názoru).

Ale divné je, že sem si toho nikdy nevšimnul celou zimu když byla rozhozená geoška. Až co je udělaná geoška tak sem si toho začal všímat.

Ahoj, měl jsem stejný problém, že při ubrání-přidání plynu auto lítalo ze strany na stranu. Měl jsem (také po zimě) utržený silembloky předních ramen. Po výměně a opětovném převážení kol auto jede zpříma jako lineární tank !! :smich::smich: :smich:

SORRY! Jak jsem si to přečetl lépe, tak možná máš jiný problém, ale ty silembloky bych minimálně zkouknul, za to nic nedáš a uvidíš zda jsou ko nebo ok.

Upraveno od Dr. Driver

  • 2 týdny později...
  • Autor

závada vyřešena, byly to čepy na ramenech. Byly uplně mrtvý :) naštěstí velmi levné oproti jiným věcem :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.