Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ono k tomu zdražování dochází i tak a navíc skrytě. Stačí sledovat co "přináší" nové modelové řady Yetiho a najednou zjistíme, že za stejnou cenu už máme v "základu" mechanickou klimatizaci místo poloautomatické, výškově nastavit jde jenom sedadlo řidiče, zmizela kontrola opotřebení brzd, zmizelo obložení plastů v kufru, spodní kryt motoru už není plechový ale plastový, atd. Zato přibylo několik nových, samozřejmě dražších, barev. Tak tomu říkám progres...

Tak to se dalo čekat,nebejt lonské krize tak jsme se ani zlevnění nedočkaly,jak se píše víše,nejdřív zmizí nějaké ty plasty pak nějaké to plato a pak se zdraží oficialně,holt se sází na dobrou pověst škododovek a ikdyž tu máme jiné srovnatelné vozy levnější tak sázka na patriotismus se vyplácí. ;)

Ono k tomu zdražování dochází i tak a navíc skrytě. Stačí sledovat co "přináší" nové modelové řady Yetiho a najednou zjistíme, že za stejnou cenu už máme v "základu" mechanickou klimatizaci místo poloautomatické, výškově nastavit jde jenom sedadlo řidiče, zmizela kontrola opotřebení brzd, zmizelo obložení plastů v kufru, spodní kryt motoru už není plechový ale plastový, atd. Zato přibylo několik nových, samozřejmě dražších, barev. Tak tomu říkám progres...

Yetimu zmizely nějaké plasty v kufru? Můžeš hodit foto?

Jo jednou jseš nahoře a jednou dole. Cena se houpe a nakonec když se vše zdražuje, proč si něco nepřihodit. Zkoušet to nakonec budou všichni výrobci aut.

Skoda Auto Slovensko - importer na Slovensko - zrejme uz zdrazenie spravil. Od 1.7.2011 plati pre Yeti novy cennik, kde sa cena vybavy dvihala o 200EUR pri cene 25000EUR - co je necele jedno percento.

Upraveno od ELZ

Zmizel tapecír na zadních sedadlech a podbězích kol, viz foto: http://www.autoweb.cz/fotogalerie-skoda-yeti-12-tsi/14/

Jo, to sundaný čalounění z podběhů je fakt nechutný. Dalo by se to ještě pochopit u Fabie, která je levná, ale u Yetiho ne. A na těch sedadlech nějak nevím, co tam odebrali.

Ja na tych obrazkoch nevidim ziadny rozdiel oproti mojmu Yetimu vyrobenemu pred dvoma rokmi.

Ja na tych obrazkoch nevidim ziadny rozdiel oproti mojmu Yetimu vyrobenemu pred dvoma rokmi.

No to je právě ono; v prvních modelových řadách to tam ještě bylo, teď už ne (třeba moje auto z KT 42/2010 to tam už nemá).

No to je právě ono; v prvních modelových řadách to tam ještě bylo, teď už ne (třeba moje auto z KT 42/2010 to tam už nemá).

Tak pridaj aspon foto z mobilu, prosim...

Upraveno od yetifan

Tak tady je foto kufru MR2012. Chybí obložení na podbězích. Na zadních krajních sedadlech je čalounění zadní strany vyrobeno z tenké látky, přes kterou nahmatám vnitřní konstukci sedadla. Předpokládám, že u dřívějších modelů je tam silnější koberec, který je použitý i na podlaze.

post-54443-0-85918700-1311531634_thumb.j

Tak to je tedy pěknej hnus, velebnosti ... :aggressive:

Na podzim už budou v novejch autech asi chybět i volanty :feve:

  • Autor

......a motory .......... :smich: :smich:

Upraveno od z.docekal

A to neviete, ze chceli dat dole aj tie plasty na zadnej strane zadnych sedadiel :smich:

Ale to sme pripomienkovali ze by nesplnili ECE R17 a ECE R21 takze zostali :palec2:

Tak to je humáč! Fakt "vylepšení". kol9 Přepadá mě pesimismus. Opravdu nechápu, jak v konkurenci Asiatů, kteří už se naučili vyrábět pořádně auta, mohou něco takového udělat. :kol-72: Připadá mě to jako okrádání zákazníka. Hraní si na exkluzivitu. :angry2:

a to je len vrchol ladovca to calunenie kufra.

namatkovo spomeniem pre mna dolezite veci kde sa setrilo :

predny 'assembly carrier - t.j.to v com je namontovana naprava a uchyteny motor a prevodovka - predtym z hlinika teraz vylisok z oceloveho plechu

a s tym suvisaica zmena konstrukcie spodneho ramena prednej napravy - lacnejsie riesenie - resultat: zmey max. tlakov na napravy (pozrite si to v navode so 9/ 2010 vs. po auguste 2010 myslim

pre modely 2wd:

zjednoduseny ram zadnej napravy ( teraz golf 5 dizajn vs. predtym tiguan dizajn) /eliminacia sedlovej nadrze/ iny jednoduchsi vyfuk. system a ine...

rc__46: zajimave informace - pokud vis jeste neco dalsiho, klidne napis - myslim, ze nejsem sam koho by to zajimalo . . .

I já si to rád poslechnu,piš víc info.

Díky.

rc__46: zajimave informace - pokud vis jeste neco dalsiho, klidne napis - myslim, ze nejsem sam koho by to zajimalo . . .

napr. diesel. motory zo zaciatku nabehu vyroby mali piezo injektory potom ich nahradili elektromagnetickymi co je zjavne krok do zadu. potom ked vysiel motor 1.6 pre greenline tak ten mal( stale ma?) piezo ale ostatne nie.

napr. 125 kw motor z uplneho zaciatku mal vyvazovacie hriadele potom uz nie.

postupne na vykonnejsich verziach boli pozmensovane brzdove disky

napr. co spravili s paketom pre zle cesty

a pod........

Dik, s temi elmag injektory jsem si rikal - co je k tomu vedlo a ono teda uspory . . .

2.0TDI 81kW vzhledem k tomu, ze prisel az pozdeji je ma od zacatku, ostatni vykonove verze taky od 2010 mam pocit, takze ono tech motoru s piezo moc prodanych v Yetim asi nebylo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.