novic Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 Dobrý den mám OI combi 1.6MPi 75kw r.v. 2004 najeto 85tkm, jednoho dne sem jel ( pro rejpali v Německu na dálnici ) asi tak 15 - 20 minut 190km/h (maximum co to dá) a pak se na mě rozsvítila kontrolka výfukových plynů ( ta oranžová co vypadá jak převodovka :-D). nedalo se nic dělat, zpomalil sem a dojezdil co bylo zapotřebý (200km) když sem dorazil domu tak kontrolka už zhasla. Měl jsem radost že mi ubyly starosti ale ejhle ... při návštěvě emisí mi bylo řečeno že asi neprojdu z důvodu z důvodu zvýšených hodnot a že zároveň proto mi svítí i ta kontrolka na palubce, (svině rozsvítila se opět a to jen při volnoběhu), bylo mi doporučeno výměna svíček a vzduch. filtru, po tomto kontrolka zase po pár kilometrech zhasla a emise byly v pořádku. Asi po 2tkm už na mě znova mrkala a já myslel že to se mnou flákne ale neřešil sem to. nalítal sem na to další 2tkm a přišel sem na to jak se rozsvicí .... vždy to bylo když sem s vozem jel já a snažil se jet ekonomicky, jen tak sem vždy lechtal plyn např. Praha - Ústí nad Labem po okreskách za 5.1L/100km a po 20km se to na mě rozsvítilo a vždy po pár nastartování zase zhasla, když s tím jezdila přítelkyně která jezdí jak pirát silnic ( motor sice nevytáčí spíš s tím jezdí jak s TDi) a spotřeba kolem 7L/100km tak se jí to prostě nikdy nerozsvítilo. A co na to diagnostika? VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 06A 906 033 BG Komponent: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600 Kódování: 00231 Opravna #: WSC 31480 TMBHX41U342951472 SKZ7Z0D2552945 5 Nalezeny chyby: 17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka P1403 - 35-00 - - 16554 - rada 1: system odmerovani paliva Chybna funkce P0170 - 35-10 - - - Sporadicky 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu P0130 - 35-00 - - 17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka P1403 - 35-10 - - - Sporadicky 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 1000 0000 poradí někdo co by s tím mohlo být a nebo co zkusit vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jonathann Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 No já to vidím jasně na lambda sondu! alespon ume to tak bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novic Vloženo 10. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 na tu první u motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novic Vloženo 19. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 nebo je možný že by to dělala bohatá nebo chudá směs? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Mám sice doma úplně jiné auta a motory, ale naprosto stejný problém. U obou mi občas tato kontrolka začne svítit a po čase zase zhasne. Výskyt tam i zpět je naprosto nahodilý (startování, "eko"jízda, jízda v zátěži). A tak pořád dokola. A u mých aut je to způsobeno tím, že se holt do benzínu míchá etanol, se kterým čidla a jednotka nepočítají, ale taky jsem byl zpočátku vyplašený, co se kde po .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novic Vloženo 12. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2011 tak sem zjistil ze ten check motoru mi rozsvicí toto 16554 - rada 1: system odmerovani paliva Chybna funkce P0170 - 35-10 - - - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 (editace) VIS cislo chyby: 16554 rada valcu:1 Pricina: vstrikovaci ventily vadne, regulator tlaku paliva vadny Mozne projevy: motor nelze nastartovat, emise neodpovidaji stanovenym hodnotam Doporuceny postup: kontrolka vstrikovacich ventilu, kontrola tlaku v palivovem systemu, regulator tlaku paliva kontrola nebo vymena, diagnozu akcnich clenu kontrola palivoveho cerpadla, kontrola tesnosti podtlakovych vedeni, kontrola tesnosti saciho potrubi Editováno: 12. Září 2011, autor: RadaR08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novic Vloženo 14. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2011 zajímavé .. natankoval sem carera 100 od zlodějů OMV a je po problémech :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Žeby nebyli zas až takovi zloději? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novic Vloženo 21. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 no po pár kilákách sem byl zase na začátku .... ale napadla mě ještě jedna věc :-D jestli to nemůže být tím že to žere olej .. je tam 5W40 a za 15tkm to sem dolil 1,5litru ... nepomohlo by třeba dát tamm 10W40? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 1,5 l oleje na 15 tkm není nijak hrozná spotřeba. V návodu píšou, že 0,5l/1000km je ještě v pořádku. 5W40 nebo 10W40 je tady úplně jedno. První číslo udává vlastnosti oleje při nízkých teplotách, druhé číslo vlastnosti při vysokých teplotách. V praxi to znamená, že z obou je 5Wxx řidší při nízkých teplotách. A pro 99,9% provozu motoru mají oba oleje stejné vlastnosti. Jestli si myslíš, že právě 10Wxx bude tady hustší, tak to ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novic Vloženo 21. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 nevím zda-li si mě dobře pochopil ... šlo mi o to že pokud bych tam nalil 10W40 (podle zde vyčtených názorů by to pak nemělo žrát olej) jestli by se mi snížili emise a nerozsvicela by se mi kontrolka emisí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 (editace) Ti píšu, že z 99,9% provozu motoru mají oba oleje stejné vlastnosti. 10W40 je oproti 5W40 hustší pouze při nízkých, záporných, teplotách. Při vyšších se jejich viskozity vyrovnávají, při provozních za běžných teplot jsou stejné a jsou stejně až do těch nejvyšších. A pak si myslím, že 1,5 l/15tkm by na rozsvícení kontrolky emisí vliv nemělo mít, když normální má být ještě 0,5l/1tkm (7,5l/15tkm). Což si zase já myslím, že normální to není. Na druhé straně nějakých 1000 Kč za 4 litry oleje není zas tak moc abys to nemohl zkusit. Ale nevěřím tomu. Jezdí auta a bez kontrolky, co dolévají i víc oleje. Mimochodem, tu lambdu co Ti radí Jonathann jsi už vyměnil? Editováno: 21. Říjen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.