Přejít na obsah

Servo riadenie


blue_phantas

Doporučené příspěvky

Ahojte,

Skoda Fabia Combi 1.9SDI, rv.8/2001, naj 117000km

Pokusal som sa najst tuto informaciu niekde na fore, ale najeko sa mi to nepodarilo.

Chcem sa opytat, v com moze byt chyba ak mi tecie olej z lavej manzety od riadenia pri lavom kolese. Je tam aj mala dierka (zrejme sa prepichla manzetka) cez ktoru ten olej tecie. Je pravda, ze treba vymenit cele servo riadenia? Kontrolka riadenia svieti len po zopnuti klucika ale po nastartovani zhasne (podla manualu by mala prestat svietit po 2s) ani nejde riadenie nejako tazko, len mi unika ten olej. Mozno je trosku viac hlucnejsie to servo (ked stojim a krutim volantom), ale to je mozno tym, ze tam treba doliat olej. :o

Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

Skoda Fabia Combi 1.9SDI, rv.8/2001, naj 117000km

Pokusal som sa najst tuto informaciu niekde na fore, ale najeko sa mi to nepodarilo.

Chcem sa opytat, v com moze byt chyba ak mi tecie olej z lavej manzety od riadenia pri lavom kolese. Je tam aj mala dierka (zrejme sa prepichla manzetka) cez ktoru ten olej tecie. Je pravda, ze treba vymenit cele servo riadenia? Kontrolka riadenia svieti len po zopnuti klucika ale po nastartovani zhasne (podla manualu by mala prestat svietit po 2s) ani nejde riadenie nejako tazko, len mi unika ten olej. Mozno je trosku viac hlucnejsie to servo (ked stojim a krutim volantom), ale to je mozno tym, ze tam treba doliat olej. :o

Vdaka

Bylo to tady už mockrát. Je vadné gufero (pod manžetou), přes které olej uniká. Nedá se vyměnit, proto se musí měnit celé servo řízení. Jen utěsnit manžetu nepomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to tady už mockrát. Je vadné gufero (pod manžetou), přes které olej uniká. Nedá se vyměnit, proto se musí měnit celé servo řízení. Jen utěsnit manžetu nepomůže.

Tak tak ,presne ako pise Pava.Robil som to pred mesiacom na aute r.v. 2000.Musi sa to vymenit komplet.Dolievanie a vymienanie manziet nepomoze ,iba to oddiali zavadu.Zozen si jazdene TRW servo a nechaj si to vymenit.Aspon tak som to urobil ja a zatial je to ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leje se tam speciální olej do serva, koupíš u obchodníka škoda (je dost drahý) a kolik ho tam je poznáš jednoduše, víčko slouží zároveň jako měrka. U MPi se k víčku dostaneš po vyhození baterky a plastového krytu. Při odpojení a znovu zapojení baterie se nic nestane, jen budeš muset nastavit dorazy oken a autorádio.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servokvapalina by sa nemala (lepsie povedane nieje potrebne) kontrolovat vobec.Jej unik za predpokladu plne funkcneho serva je 0%.Btw. ja som zazil sok ked som prvy krat isiel do servisu na kontrolu servokvapaliny.Mal som tam Dextron III urceny pre dieslove agregaty s automatickou prevodovkou (ma cervenu farbu).Original Skoda servoolej ma farbu zelenu a je urceny priamo pre manualne prevodovky a servoriadenia.Niekde som tu mal aj clanok s prilozenymi fotkami....

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=servokvapalina

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...