uhlirek Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 tak problém vyřešen .... Jsem blb a tak jsem si nevšiml, že kloub dole na podlaze, který spojuje tyč řízení od volantu s převodkou řízení, je povolený. Stačilo dotáhnout šroub a je klid. Seřizoval jsem i tu převodku řízení...a řízení tuhlo nebo chodilo "normálně", ale jak ho seřídit netuším. Co to vlastně ovlivňuje???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Mělo by to jít na obě strany. Čili tuhnout nebo mít vůli. Laicky a velmi zjednodušeně řečeno: "vymezuješ vůli mezi pastorkem a hřebenovou tyčí". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pettr Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Kde nebo jak se seřizuje vůle mezi hřebenovou tyči a pastorkem??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlirek Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 když jsi pod autem a koukáš na servořízení ze zadu (když půjdeš od kola řidiče po čepu řízení přes gumový vlnovec-..) tak přímo pod tyčí od volantu je takový vnitřní šestihran o průměru cca 22 mm (tím rozměrem si nejsem jistý). No a tím když točíš - povoluješ / utahuješ, tak vymezuješ vůli pastorku a hřebene.... Stačí takhle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pettr Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 jo prima diky :-) a jeste jedna věc: posilovač řízení mi pracujes v porádku...ale když jedu trošku sportovněji (ryhlejší jízda s častým točením volantem) tak učínek posilovače začne pomíjet... čim by to mohlo být??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlirek Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 prvně skontroluj hladinu kapaliny v servu... někdy je jí méně a pak to do serva tlačí vzduch. Pozná se to nejvíc přávě při ostřejší jízdě zatáčkami.. jinak ztrácí se Ti kapalina ze serva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pettr Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 nn právě kapalina se neztrácí a je ji tam mezi ryskama akorád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlirek Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 mnoo, že by to bylo zavzdušněné, tedy asi padá. jinak stačí párkrát s běžícím motorem zatočit na doraz vlevo, vpravo a vzduch je pryč... Tak to nevím. servo je hnané řemenem, ten máš OK? Slyšel jsem, že odejde pumpa, ale já to nezažil, tak nevím jak Ti to přiblížit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pettr Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 ja myslim ze by to mohlo byt čerpadlo...nic jineho me taky nenapada. řemen je taky ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlirek Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 normálně jsem zkoušel jen čerpadlo na zahradě tak že jsem hadici z čerpadla přiškrtil a koukal a poslouchal, co se stane. Pokud čerpadlo neprotestuje, je v riti....ALe nevím, jestli by se to dalo udělat i tady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pettr Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 zajimavy test :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlirek Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 to víš, domácí kutil takový kutily mám nejradši... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RogerRog Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 Ahoj Kluci vytekl mi simering z převodky řízen na O1, 97, AGR,naj. 167 t.km. Nové řízení je otázka 15 litrů tak sháním z jetýho, tak se chci zeptat na co si dát POZOR? diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 26. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2011 Nekupovat čínu apod. JInak zkontrolovat vůle v tyčích a jestli chodí řízení lehce, když zatočíš volantovou hřídelí. Kouknout pod prachovku, jestli není proteklý gufero. Víc poznáš jedině po montáži na auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michhhalll Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Zdravím, v Octavii 81kw rok výroby 2001 mám již dost značnou vůli v řizení, řekněme že cca 1,5 cm na každou stranu můžu zatočit, než auto začne opravdu reagovat? Co může být v háji? Co hlavně vyměnit? Myslíte že to je na celé komplet řízení repas? Nebo stačí jen nějaké čepy či tyč řízení? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 čo máš poškodené na náprave my odtialto neuvidíme,takže zabehnúť k nejakému mechanikovi,auto zdvihnúť a poriadne skontrolovať nápravy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomikk Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 Nejspíš bude pěkně jetá převodka jinak jestli to nespěchá tak počkat až pojedeš na technickou tam by ti měli říct co stim nebo jak rikal prede mnou LIBERO zajet do servisu nebo k nějakému mechanikovi a tam by ti měli poradit taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 (editace) Je to to už trochu uleželé, ale přihodím to sem. Mám na O1 TDI 1998 (najeto 300..400 k) taky cca 12 mm na volantu vůli. Někdy už to docela vadí. Zafixoval jsem hřídel dole u pedálů a vůle klesla na cca 7mm, takže půlka vůlí je před převodkou. Pokusím se zamozřejmě najít vůle na čepech řízení, ale nějaké mi loni měnili. 1. Dá se trochu seřídit vůle samotné převodky? Nějaký šroub, kterým by se přitáhl hřeben? 2. Odhadem cca polovina z vůle způsobené volantovou tyčí nevzniká v klobech, ale v takovém tom zbytečném zakulaceném čtyhranu, který zřejmě umožňuje "prodlužování" té tyče. Vzhledem k tomu, že volantovou tyč asi není možné sehnat pod 12 tis., tak pochopitelně přemýšlím o jiném řešení. Třeba ten kulatý čtyhran, dá se úplně vysunout? Nechat ho třeba pochromovat a vymezit tak vůle? Nebo ho nějak zafixovat? 3. Mám možnost jednu jetou tyč koupit. Mám šanci pomocí svěráku a dlouhých kleští odhadnout v jakém je stavu? EDIT: Tak jsem vybral ze tří tyčí tu s nejmenšími vůlemi. Je to jen ta samotná kloubová hřídel bez držáku a zámku. Poradíte mi nejsnažší způsob výměny? Když sejmu volant a uvolním ten tisícihran dole u pedálů, půjde to vysunout bez demontáže zámku apod? Editováno: 7. Září 2013, autor: Tomkk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 5. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2021 Nechci zakládat nové téma,ale nikde nic jsem nenašel.Povšimnul jsem si,že při točení volantem mám vůli(mrtvý chod) 1stup.,cca 4mm po obvodu,nežli začnou reagovat kola.Nevím,zda-li to tak má být.Veškeré čepy,uložení nápravy mám nové,geometrie udělaná,vloni repasovaná řídící volantová tyč.Na internetu jsem se dočetl,že povolená hranice je do 18 stup.,což je pomalu 1/3 otočky volantem a přijde mně to pomalu ve vysoke rychlosti o pěkný karambol.Jaké máte zkušenosti u vašich volantů.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2021 Ale já našel. Témata sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.