Přejít na obsah

Servisy  

132 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 4 hodinami, Alma napsal:

.

Nechápu kde jsi přišel k bodu č. 5.

No ono to není úplně od věci, já debil kdybych nechal auto po výměně oleje bublat aspoň 2 minuty, přišel bych na to, že mám blbě nasazený těsnící kroužek na olej. filtru, protože by olej začal kapat.Takhle jsem to natočil na 10 vteřin, sedl do auta a jel 30 km, na parkovišti jsem koukal jak blázen co to mám za olejovou šmouhu od auta a ono 2 litry oleje pěkně vystříkané po celé trase. Takže mě to stálo další 2 l oleje (a to jsem koupil lepší ať si auto užije) a nervy jestli se něco nestalo s altíkem, protože ten byl taky celý od oleje. Takže 15 minut asi ne,ale za pár minut bych se přimlouval :-).

Vloženo

sk0d@- Jasný, že ten magnet pobere jenom železo. Pochopitelně si ale nechám pak olej ustát a opatrně vylejvat a koukat na sedlinu ve vypouštěcí nádobě. Nikdy sem tam nic nenašel. Potom ještě roztrhám starej filtr a prohlídnu papír jestli v něm neni něco co tam nemá bejt.

 

sladek-Ano, máš pravdu- na špatný nasazení těsnícího kroužku musí bejt člověk opravdu umělec.

 

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Já dnes chtěl vyměnit olej a zjistil jsem, že mám stržený imbus na vaně, nějaký idiot ho úplně dorval. Tak asi budu muset zajet do autorizáku. Jsem zvědavej, jestli mě vezmou s vlastním olejem a filtrem.

Vloženo

Trochu to upřesni-nějaký idiot? Auto z druhý ruky? Servis svépomocí nebo u garážisty?

 

Utahovací moment na výpustní šroub je 30Nm. ale u svojeho ho utahuju na 25 Nm a nikdá ani nekápnul (už sem olej měnil 3x a měděnej kroužek je stále původní.

Vloženo

No je problém v tom, že tu zátku není za co chytit? Takže stačí místo toho imbusu narvat vytahovák. Případně si pomoci opatrným navrtáním zátky a ono se v tom už nějak chytne.

Vloženo

Je to vyzkoušený....

Realita je taková, že na ty urvaný šrouby to zpravidla nepomůže - šroub se neutrhne jen tak, buď je totálně zarezlý, nebo se "utrhne" závit a ta závitová špona se v tom šprajcne - s tím pak nehne nic. Naopak na ožvejkaný hlavy to funguje krásně. A když ne, tak to stačí nahřát, či naopak zchladit. Také se to dá naříznout flexou a za ten zařez to povolit majzlíkem. Možností je spusta...

Vloženo

proboha chlapi, co tady furt řešíte ? otázka 5 min. tohle povolit v servisu..jen mi @Losky83není jasné, proč chceš jet s takovou banalitou do autorizáku, chceš aby tě tam řádně podojili ? vždyt tohle ti udělá kdejaká autodílna..jinak já si vždycky vozil na výměnu svůj olej i filtr a nikdy jsem problém neměl, že by mi ho nevzali..ted musím  s novým autem jezdit po dobu záruky do autorizáku a ani tam nemám s vlastním olejem problém..pokud tě ho někdo nevezme, tak jed prostě tam, kde ti ho vezmou..těch je většina..

Vloženo (editace)

Chytit to sikovkama nebo hasákem za hlavu nejde?? Tohle bych neviděl jako problém. Nebo na větším imbus klíči nabrousit kuželový šestihran, naklepnout do té ožužlané díry .....

Editováno: , autor: McMatej
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Rychlý dotaz, koupený olejový filtr (na faktuře i obale 03D198819A) - uvnitř krabičky 03D115466B :blink:

Jedná se o změnu číslování dílu nebo to mám chápat, že uvnitř bylo něco blbě?? Vozidlo F2, kód motoru BZG

Předem díky za odpověď

Editováno: , autor: Mirda85

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...