Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj .... :palec2:

Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě..... :aggressive:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Hm, aspoň něco...skoro to potvrzuje moji myšlenku nekupovat nový model minimálně prvním rokem výroby. Tady to, jak čtu, bude to ten 45 KT až dokonce dva roky... :feve:

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Vloženo

No to ju, měli by ve fabrice dávat na zadní sklo samolepku "ZKOUŠENO NA LIDECH" :aggressive: . Jo a ono je to tady trošku OT, ale od toho magického lol 45 KT bude seriově montované do obou motorizací přídavné PTC topení aby si lidi nestěžovali že jim to topí až za dlouho a pro auta před KT 45 bude nový SW řj motoru, který bude víc topit lol , ale samo na úkor spotřeby a přibývání benzínu v oleji :aggressive:

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)

Keby nikto nekupoval novinky, tak by nebol potrebný vývoj a jazdili by sme na koňoch ešte stráášne dlho :p

Editováno: , autor: galeo
  • Pozitivní 1
Vloženo

galeo, jasně, ale já už jsem se vycukal na své služební FII TSI... Takže si raději počkám. wink.gif
Jikra, nevíš, jestli ty TSI s tím přídavným topením PTC, budou mít taky upravený SW motoru, nebo s nástupem 45 KT a PTC se to vrátí do "normálního" stavu?

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Vloženo

No já to pochopil tak , že pouze komu bude zimina a bude si stěžovat tak dostane "topnej SW"..... A jinak Škodovka nepočítá s dodatečnou montáží PTC do stávajících aut z údajné složitosti zástavby PTC

J.

Vloženo

Dejme tomu, že se mi jako majiteli cca 3/4 roku staré Fabie II TSI podělá motor. Např. přeskočí rozvodový řetěz, nebo dojde k jiné fatální závadě v důsledku výše popsaných konstrukčních vad. Nevíte, jak se k tomu postaví Škoda Auto? Předpokládám, že auto bude řadu dní v servisu. Zajistí mi náhradní vůz? Proplatí půjčení auta, nebo budu muset Škodu zažalovat? Na nic se tolik netěším, jako výmluvy servisního technika na téma "proč to nejde", "budete muset počkat" popřípadě "to se nedá nic dělat".

Jinak v upoutávce Světa Motorů 18/2011 na příští (9.5.) vydání se píše mimo jiné: ...... a co nové TSI? Jezdí sice úžasně, ale že výrobci připravují pěkně horké chvilky, o tom si už cvrlikají i vrabci na střeše.

Ještě mám dotaz na Jikra - co to znamená "no to ju"?

Vloženo

...

Ještě mám dotaz na Jikra - co to znamená "no to ju"?

V jižních a části západních Čech se "ju" používá místo hovorového "jo" obvyklého ve zbytku republiky - mám tam vzdálenou přízeň, kterou občas navštěvuju, jinak bych byl taky zmatenej jak lesní včela na pasece... lollollollol

Vloženo

co se týká závady servis ti musí zapujčit náhradní vozidlo zdarma na dobu nezbytně nutnou (kdy bude tvoje auto opraveno)

Vloženo

Jinak v upoutávce Světa Motorů 18/2011 na příští (9.5.) vydání se píše mimo jiné: ...... a co nové TSI? Jezdí sice úžasně, ale že výrobci připravují pěkně horké chvilky, o tom si už cvrlikají i vrabci na střeše

Tak v tom SM se píše: přeskakování rozvodového řetězu může mít na svědomí to, že vačková hřídel ovládá nejen ventily ale také vysokotlaké palivové čerpadlo, tím pádem jsou rozvody více namáhané(stejná závada se projevovala u přímovstřikového motoru Ford 1.8 SCI) - je to ovšem domněnka redaktora. Dále údajně odchází elektronická regulace obtoku turbodmychadla vlivem vysokého tepelného zatížení. Jako další závadu uvádí chrastící táhlo obtokové klapky turba, tento zvuk lze zaměnit za chrastící řetězový rozovod. No a poslední věcí, která se objevuje i zde na foru jsou překousané zapalovací kabely od kun, protože nejsou schovány pod krytem. Jelikož je to článek v rubrice Autobazar-profil Škoda Fabia II tak doporučení je u 1.2 TSI tento motor zatím NEBRAT ("Velmi nadějný motor zatím předvádí spíše odvrácené stránky nové techniky,avšak výrobce to vytrvale řeší. Jeho problémy nejsou principiálního (jako u HTP),ale spíše dílčího rázu. Až se vyřeší,bude to najlepší motor pro malé auto. Zatíma bohužel platí nebrat".). Z výběru mezi 1.2 HTP, 1.4 16, 1.6 16V, 1.2 TSI, 1.4 TDI a 1.9 TDI doporučují jenom 1.4 16V a 1.9 TDI...

  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Vloženo (editace)

ŠA na nás zvysoka sere, dvakrát sem si platil prekousane kabely, pri to neni vyrobni vada, to je vse co ti napisou. Treba se hromadne vzbourit. Mnoho lidi s TSI beha po cestach a ani netusi jake problemy sou s tim motorem, protoze ŠA nic neresi a nesvolava na vracacky do servisov. Uz jenom cekam kdyz mi skonci zaruka a potom se mi zacne vsechno srat, murpyho zakony, moje nervy...

Editováno: , autor: akubus
Vloženo

Tak ja budem veriť, že za 4 roky sa nič nestane a potom auto možno pôjde z domu. A možno budeme spokojní a autíčko vydrží v rodine dlhšie, lebo všetci ho milujeme a zatiaľ slúži nad naše očakávania :palec2:

Vloženo (editace)

zatím mam najeto 18000km, od 11tis. druhé turbo, jinak vše OK....a myslím si že to tak vydrží.....:)

záruku mam pouze 2-letou(to bude najeto cca 60000km) a nebojím se že potom nastanou problémy....

Editováno: , autor: lukyssek
Vloženo (editace)

Mnoho lidi s TSI beha po cestach a ani netusi jake problemy sou s tim motorem

asi to nebude takove drama, co z toho delas..

Z výběru mezi 1.2 HTP,1.4 16,1.6 16V,1.2 TSI,1.4 TDI a 1.9 TDI dopručují jenom 1.4 16V a 1.9 TDI...

Tak to by mě třeba zajímaly důvody, proč ne 1.6 a proč ano 1.4.... u ojetiny rozdíl cen minimální, spotřeba prakticky totožná, 1.6 má řetěz... s HTP spousta lidí bez problému jezdí o sto šest atd. atd.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Hm, pánové jaksi neví, že 1.6 16V je několik druhů a ta montovaná do FII/R toho má s 1.4 společného velmi málo. Pokud by zamířili k 1.6FSI, byli by blízko cíle.

Vloženo (editace)

Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj .... :palec2:

Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě..... :aggressive:

Trochu by som to poopravil, zmena reťaze je od 20KT, teda od 16.05.2011, zmena sa týka aj hlavy a výfukových ventilov, neviem prečo to nemohli zmeniť pred 25.03.2011, kým bola vyrobená moja TSI :aggressive: .

Editováno: , autor: lubikSK
Vloženo

Za chvíli budu mít najeto 15.000 km. Napadlo mě, jestli bych neměl "preventivně" v servisu nahlásit, že mi při startu občas něco chrastí v motoru apod. Předpokládám, že nestojí o problémy - pokud by se později opravdu motor potkal, mohli by mít vítr z toho, že si na problém zákazník stěžoval a bude to zdokumentováno na zakázkovém listu. Ale možná jim to vadit nebude, protože předpokládám, že ŠA bude muset servisu práci proplatit a výměna motoru už je byznys. Každopádně by mohli vyměnit řetěz a část problému by byla vyřešena, dokud je auto v záruce.

Vloženo (editace)

Lubik v 20 KT příjde pouze pevnější řetěz z Fukušimy který ma stejný rozměr jako stávající ...... a to bude jako náhradní díl k řešení problémů se stávajícími vytahanými řetězy. Alespoň tak je to od ŠA prezentováno .

J.

Editováno: , autor: Jikra
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...