Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Čéče,já ti nevím,a co třeba kliku na startování? :doh

Tak pánové a som objednaný na druhú výmenu opravnej sady rozvodov 03F198158A. Prvá výmena na 11000 km, teraz 17000 km a opat to sporadicky chrastí. Celkovo je auto po záruke, ale od prvej výmeny beži nova dvojročná takže nič neplatím.

Omyl od žádné výměny neběží dvouletá záruka. Mě měnili celý motor v řijnu a v květnu mě končila dvouletá záruka i na ten vyměněný motor. V záruční době provádí záruční servis na náklady škodovky takže se záruka prodlouží jen o pobyt který bylo auto v servisu. Dvouletá záruka by byla pouze v případě že bych si motor kupaval sám na vlastní náklady a nechal si jej v servisu vyměnit. Na servis (práci) je myslím záruka 6měsíců.

Tak pánové a som objednaný na druhú výmenu opravnej sady rozvodov 03F198158A. Prvá výmena na 11000 km, teraz 17000 km a opat to sporadicky chrastí. Celkovo je auto po záruke, ale od prvej výmeny beži nova dvojročná takže nič neplatím.

Ja mám už po prvej výmene tiež na 11.000, teraz mám necelých 21.000 a už mi to tiež zachrastí a to aj pri teplom motore. Idem koncom mesiaca na garančku po 2 rokoch. Mám s tým na nich vyrukovať, nech mi to menia znovu ?

To víš že ano. Jen ať fungují. Snad se jim někdy povede vyrobit sadu,co něco vydží. :kol-32:

Omyl od žádné výměny neběží dvouletá záruka. Mě měnili celý motor v řijnu a v květnu mě končila dvouletá záruka i na ten vyměněný motor. V záruční době provádí záruční servis na náklady škodovky takže se záruka prodlouží jen o pobyt který bylo auto v servisu. Dvouletá záruka by byla pouze v případě že bych si motor kupaval sám na vlastní náklady a nechal si jej v servisu vyměnit. Na servis (práci) je myslím záruka 6měsíců.

Tobě měnili i to TSI? Psal jsi o 1,4ce.

Ja mám už po prvej výmene tiež na 11.000, teraz mám necelých 21.000 a už mi to tiež zachrastí a to aj pri teplom motore. Idem koncom mesiaca na garančku po 2 rokoch. Mám s tým na nich vyrukovať, nech mi to menia znovu ?

Jasně řetěz se mění při výměně oleje :kol-32:. Taky mě čeká nová řetěz už po druhé . Turbo po podložce nepadá zato řetěz chrasti jedna báseň

Ne jen tu 1.4.

TSI je zatím v pohodě

Tobě měnili i to TSI? Psal jsi o 1,4ce.

Ak by som kupoval auto ako firma tak zaruka od vymeny nie je. Kedze som kupoval auto ako sukromna osoba tak od vymeny opravnej sady bezi nova 2 rocna zaruka. Tak mi to vcera v servise vysvetlil. Prva opravna sada bola 03F198158, teraz bude 03F198158A je tam vraj inovovany napinak.

Každý servis asi říká něco jiného ala já měl také auto na soukromou osobu a takovou informaci mám i ze Škodovky MB.

Nazdar chlapi,ví tady vůbec někdo jaká je příčina toho drnčení od rozvodů při startech jak zatepla tak za studena?!někdo píše že řetaz je vytahanej,druhej že jakejsi napínák řetazu.je tady hodně názorů ale nevím potom co je teda pravda.Može mi to někdo pls vysvětlit?!

Hlavní příčina je hodně dlouhej řetěz pohonu rozvodu. Motor je OHC = vačka v hlavě, řetez je obtočenej kolem kol na klice a na vačce, rozteč je skoro celá výška bloku motoru. Stará šáde to neznala, měla vačku na boku, skoro těsně u kliky = jen tak daleko, aby o sebe nebrousily ozubený kola = řetěz byl daleko kratší (minimálně o polovičku). A stejně i tam řetěz po určitý době rachtal, protože se vytáhnul. Ale nepřeskočil, protože neměl kam skočit = nebyla po jeho obvodu dostatečná vůle k jeho nadzvednutí nad zuby kol.

Na OHC motoru je dlouhej už tak sám o sobě i novej, k tomu se přidá shitová kvalita materiálu a je tu skutečnost, že ta víc jak dvojnásobná dýlka řetězu proti šáde se taky víc jak 2x tolik vytáhne. S tim má za úkol bojovat napínák, což je malej hydraulickej váleček s kluzátkem nebo rolničkou na konci, kterým se opírá o řetěz tak, aby ho držel pokud možno trvale napnutej. Tlak do napínáku dělá olejová pumpa, která do něj tlačí normální motorovej olej. Normální konstruktér dá do napínáku západku = rohatku, která postupně, jak se řetěz víc a víc vytahuje a napínák víc vysouvá, tak zaskakuje do vyššího a vyššího zoubku. Tím drží i po zániku hydraulickýho tlaku (olej z centrálního mazání) řetěz v určitým klidovým předpětí.

TSIčko "jednadvojka" západku nemá "díky" nějakýmu zkurvenýmu cifršpiónovi, kterej tak ušetřil pár €uro na jeden motor, má jen pružinu - a pohříchu SLABOU pružinu... Takže když se motor chcípne a olej steče z5 do vany, vyprázdněnej napínák "splaskne" a pružinka to neudrží = řetěz se povolí. Při následujícím startu je řetěz zase volnej jak starý kšandy a než zase olejová pumpa natlakuje ten napínák, má obrovskou vůli = může v krajním případě i přeskočit zuby, protože v malých točkách nemá ještě vačkovej hřídel dostatek setrvačnýho momentu na překonání všech odporů vytvářených ventilama a jejich pružinama, takže během otáčky na něm vznikají rázy. Ty drbou do ještě nedokonale napnutýho rozvodovýho řetězu a ještě umocňujou jeho vytahování.

Suma sumárum, soudruzi konstruktéři pod tlakem cifršpiónů zplodili dost úděsnej mozkovej potrat, za kterej se právě ti hlavní viníci = cifršpióni nestydí požadovat nehoráznou cenu. Sice se Vlkohrad zastupovaný Bolkou dušuje, že "následující generace motorů TSI bude mít pohon rozvodu realizovaný méně poruchovým ozubeným řemenem....", ale to ještě nikdo z nás netuší, co jinýho nařídili konstruktérům ojebat, aby se ještě víc ušetřilo - neboli aby se vlk(ohrad) nažral co se mu do nácku vejde bez ohledu na kozu, ze který může klidně pro ně za ně zbejt jenom půlka... Hlavně když se to prodá!

Diky moc, už chapu jak to je !!

Uz se to tady myslim resilo, ale chtel jsem se zeptat, zda je mozne stihnout udelat rozvody behem jednoho dne (rano priject a odpo odjezd)? Respektive zda staci nekolik hodin na zaschnuti tmelu.

áno,dá sa to v pohode stihnúť...

Nedoporučuji, na těsnění vík je tmel a ten je vhodnější nechat zaschnout než tam nalijí olej. Většina servisů má náhradní auta jako já a tak si půjčíš náhradní povoz.

Prave, ze servis to tak naplanoval a me se to moc nepozdava, radsi bych to nechal pres noc zaschnout

nevidím v tom žiadny problém....pracovná doba je 8-10h (podľa toho či majú predĺžené smeny)..takže na zaschnutie tmelu je tam času a času...

Můj ústav národního zdraví taky dělal jednodenky, ale po reklamacích s průsaky dělají noční akce. Když mi půjčí auto tak je mi to putna....

Nedoporučuji, na těsnění vík je tmel a ten je vhodnější nechat zaschnout než tam nalijí olej. Většina servisů má náhradní auta jako já a tak si půjčíš náhradní povoz.

Jo pučení není problem ,ale nechtěji ho pučit zadarmo mam dojem že u mě chtěl servis cca 500kč za den

U mne je to s náhradním autem trochu jinak...

asi si VIP zákazník :D

Asi ano já měl také auto v servisu týden a nic jsme nedostal :kol-44:

Auto je přes Škofin, což nemá vliv, ale při koupi jsem netlačil na cenu a raději jsem požadoval náhradní auto než jako osvč chodit po lidech pěšky...

To je levnější si půjčení auta zaplatit než jak píšeš ,, netlačit na cenu,, a mít půjčení auta zdarma

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.