harmis Vloženo 21. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 mikyspf este nikdy som si nenechal supat do hoc akeho auta aby som pri tom nebol. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 To máš nějakou protekci, že tě vzali na dílnu? Trvalo to, ale už aj ja som našiel taký servis kde to je možné. Čo ma dokonca prekvapilo, bolo mi to priamo ponúknuté, že môžem ísť sa pozrieť. Je to o prístupe k zákazníkovi. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 presne tak...sú servise,kde to berú ako samozrejmosť,že chce ísť zákazník s vozidlom do dielne,ani sa nad tým nepozastavujú....v tom prípade,ale väčšinou vyžadujú,že u vozidla bude len jedna osoba a nie trebárs komplet rodinka aj s detmi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 Takže, zo ŠA je prípis, že ak to rachotí a nie je modifikovaná reťaz, tak meniť. A kedže mne to v servise nerachotilo, tak nemenia Mám ešte 2 roky záruku, tak si počkám na najnovšiu verziu retiazky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 (editace) Pardon špatný vlákno. Editováno: 26. Říjen 2012, autor: waikiki Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 (editace) Kovové klepání po studeném startu Datum zveřejnění: 10.10.2012 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Kovové klepání po studeném startu, kovové hluky z oblasti rozvodů. Technické pozadí Prodloužený rozvodový řetěz. K prodloužení řetězu může dojít pouze do data výroby motoru 17.6.2011. K modifikaci rozvodů došlo od data výroby motoru 18.6.2011 včetně. Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou. Datum výroby motoru naleznete na čárovém kódu (viz Obr.1), poté bylo umístění změněno na chladič nasávaného vzduchu (viz Obr.2) nebo v systému Saga/2 v údajích o vozidle k danému číslu karoserie (viz Obr.3). Zavedení v sérii Modifikovaný rozvodový řetěz (od data výroby motoru 18.6.2011 včetně). Opatření Výměna rozvodového řetězu, hydraulického napínáku, motorového oleje a olejového filtru (dle postupu v dílenské příručce). • Pozor na dodržování hodnot utahovacích momentů, zejména při utahování šroubů M6 na víku rozvodů (Obr.4). • Volný řetěz pro pohon olejového čerpadla není závadou (Obr.5). Pokyny k vyúčtování KDNr / Druh závady: 1535 / 0010 Pracovní pozice: 1535 1992 č.j. dle aktuálního katalogu PP (54, 5J, 1Z) 1535 1984 č.j. dle aktuálního katalogu PP (5L) 0150 0000 č.j. dle diagnostického protokolu Pokyny k originálním dílům K opravě použijte dle dostupnosti skladových zásob následující sady: Opravárenská sada 03F 198 158 A (původní opravárenská sada 03F 198 158 bude po vyčerpání skladových zásob zrušena). Motorový olej / olejový filtr - dle aktuálního katalogu. • Opravárenské sady neobsahují díly pro montáž výfuku. Těsnicí tmely (D 176 501 A1 a D 176 600 A1) lze použít pro opravu více vozidel; těsnicí tmely objednávejte samostatně. Těsnicí kroužek radiální (038 103 085 C) vyměňte pouze v případě jeho poškození. Šrouby N 102 480 03 na upevnění vany motoru lze znovu použít. • Po výměně rozvodů vyměňte motorový olej + olejový filtr v rámci záruky. • Pokud je závada reklamována v rámci servisní prohlídky, výměnu motorového oleje + filtru neprovádějte na záruku. Motorový olej a filtr je již měněn právě v rámci servisní prohlídky. • V případě opakované reklamace, kdy již byla měněna opravárenská sada, vyměňte znovu opravárenskou sadu, motorový olej a olejový filtr. • Pokud byla již opravárenská sada měněna současně s výměnou motorového oleje a filtru neprovádějte znovu výměnu opravárenské sady. Analýzou bylo zjištěno, že k prodloužení rozvodového řetězu opakovaně nedochází. Editováno: 27. Říjen 2012, autor: KoNG 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 (editace) Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru Datum zveřejnění: 18.10.2012 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu. Technické pozadí Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem. Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla. Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru. Zavedení v sérii Opatření Informace pro zákazníka • Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku • Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení. Editováno: 27. Říjen 2012, autor: KoNG 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 (editace) • Nepravidelný volnoběh motoru po studeném startu - motor nereaguje na plynový pedál a sporadicky může dojít k jeho zhasnutí. • U vozidla s automatickou převodovkou může sporadicky dojít při provozní teplotě a zastavení vozu (např. na křižovatce) ke zhasnutí motoru. • Při velmi nízkých okolních teplotách vůz nemá po studeném startu a při následné jízdě dostatečný výkon topení. V paměti závad řídicí jednotky motoru není uložena žádná závada. Technické pozadí Chybný SW řídicí jednotky motoru. Zavedení v sérii Opatření V případě výskytu a ověření závady je nutné za pomocí diagnostického přístroje VAS 505x přeprogramovat řídicí jednotku motoru online přes diagnostickou adresu 01. Starý SW Nový SW Fabia II, 1.2TSi 63kW CBZA - mechanická převodovka 03F 906 070AM 7494,8059,9170 03F 906 070AM 9695 Fabia II, 1.2TSi 77kW CBZB - mechanická převodovka 03F 906 070N 7496,8061,9172 03F 906 070N 9697 Fabia II, 1.2TSi 77kW CBZB - automatická převodovka 03F 906 070AD 7497,8062,9179 03F 906 070AD 9690 Starý SW Nový SW Roomster, 1.2TSi 63kW CBZA - mechanická převodovka 03F 906 070AR 7495,8060,9171 03F 906 070AR 9696 Roomster, 1.2TSi 77kW CBZB - mechanická převodovka 03F 906 070R 7498,8063,9173 03F 906 070R 9698 Roomster, 1.2TSi 77kW CBZB - automatická převodovka 03F 906 070AF 7499,8064,9180 03F 906 070AF 9691 Editováno: 27. Říjen 2012, autor: KoNG 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 To je dobrý, takže kdo má auto vyrobený po 17. 6. 2011 a má rachocení při startu, tak má smůlu, buď si zvykne, nebo si může zaplatit výměnu ze svého. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Debelka Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Jsou to kreténi. To se jinak už nedá napsat. Já právě se svým servisem řeším drnčení tyčky na turbu. I vedoucí servisu mi řekl že je to už moc, ale po přečtení těchto info, nevím jestli s tím něco vůbec udělají. Nejhorší je, že se drnčení začalo ozývat až po 24W6. Každopádně věřím servisu (Verold HK), že to vyřeší k mé spokojenosti. Zatím tomu tak vždy bylo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 KoNGu,pěkná práce,nezmáš i číslo toho TPI na hlučné rozvody? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikyspf Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 (editace) Tak jsem byl na výměně rozvodů + přehrání SW a světe div se - auto jede jako před sda 24w6 Krásně zatahuje od nízkých otáček a motor má i podstatně měkčí chod... Jinak jako vždy auto kompletně umyto i vyluxováno takže maximální spokojenost ! Editováno: 28. Říjen 2012, autor: mikyspf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 V případě opakované reklamace, kdy již byla měněna opravárenská sada, vyměňte znovu opravárenskou sadu, motorový olej a olejový filtr. • Pokud byla již opravárenská sada měněna současně s výměnou motorového oleje a filtru neprovádějte znovu výměnu opravárenské sady. Analýzou bylo zjištěno, že k prodloužení rozvodového řetězu opakovaně nedochází. trošku to nechapu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 pawouk: 2026741 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 (editace) A kolikátá verze to je? Editováno: 28. Říjen 2012, autor: Pawouk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 ...osmá s faceliftem deváté.... 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 (editace) pawouk: tuším že to byla 5 verze 3 verzi jsem sem dával někde v PDF já už si ji neukládal protože mám již jinou motorizaci Editováno: 29. Říjen 2012, autor: KoNG 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Jo,dík KoNGu,tu mám staženou a uloženou od tebe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 KoNg, môžem poprosiť o číslo TPI na chybný SW? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 to nemám bohužel uložené ale servis si to zjistí podle názvu BTW: TSI už sleduji jenom okrajově jako moji né příliš vydařenou zkušenost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 (editace) Aj tak ďakujem, mám pocit že mi to zmrivili práve pri flashi, buď bol zle stiahnutý FW, alebo neboli prepísané všetky bloky, napr. vplyvom zlej utility zabezpečujúcej flash. Editováno: 30. Říjen 2012, autor: lubikSK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Je to pořád dokola. Vrtají se v těch autech jak chudobní v p.deli a my z toho máme akorát vředy co ti inženýři vytvořili za pokusný máslostroj.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lejopold Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Zdravím Taky jsem řešil zda diesel nebo Tsi. Měl jsem předtím VW Caddy 2,0 SDI a po svezení s TSI 1,2 77 jsem šel do benzínu. Mám ji zhruba jeden rok a asi 20 000 km zatím bez problému. Často čtu toto forum, protože tu hodně píšete o různých projevech tohoto motoru. Je pravda, že i mně se občas stává při startu hrčivý zvuk motoru z rozvodů - asi vteřinu. Samo, že se mi to nelíbí. Beru to jako součást tohoto motoru. Když to bude hlučné i v tahu, zvýšený volnoběh či stálý jev určitě se tomu budu věnovat více - ještě mám rok záruky. Pokud vím potíže se studeným startem a hlučností rozvodů měly problémy i jiné značky. Např, Alfa, Vaz, mercedesy apod. Jsem sice automechanik, ale již tolik neopravuji ale o techniku se zajímám neustále. Viděl jsem již i starý vyměněný řetěz, napínací lyžiny ale hlavně hydraulický napínák. Pracoval jsem u Mercedesu a tam se kdysy řešily podobné problémy(neberme v potaz jakost materiálu) ale časem začly řinčet rozvody (řetězové) a na vině byly hydraulické napínáky. Můj skromný úsudek a návrh by byl ten, že pokud by chtěli pánové zachránit současný neutěšený stav reklamací na chrastícimi řetězy, měli by hlavně vyřešit napínák podobně jako u Mercedesu. Zcela jednoduchou, mnou viděnou úpravou, vložit do napínáku zpětný ventilek tlaku oleje, podobně jako u MB, kdy po odstavení vozidla a nulového tlaku oleje, nemohlo dojít ke zpětnému stlačení pístku napináku vlivem tlaku řetězu přes vodící lištu. Přesně tato závady se stávala u starších typů motorů MB a následného šramocení řetězu. Pokud došlo k banální výměně napinacího pístku s novým zpětným ventilem a nedocházelo k zasunutí napináku od řetězu motory byly neustále tiché i při vysokém nájezdu km. Mě samozřejmě také zastihlo svolání a výměna plechové podložky, bohužel u mne se to projevilo hlavně tím že mi posunuli náběh tlaku turba a tím mi změnily zásadně onu vlastnost motoru, že mi auto šlo nádherně za plynem od nízkých otáček a to byla hlavní věc, proč jsem si tento vůz s tímto motorem kupoval. Už to tady myslím někdo popsal a já to potvrzuji - při převzetí auta při rozjezdu jsem na každé křižovatce kontroloval zda nemám zataženou ruční brzdu. Takovýto byl rozdíl s nahráním nového software. Dohadovali jste se zda má jeden řetěz nebo dva. Pokusím se zde dodat vcelku pěkný přehled celého motoru. Hodně to napoví o konstrukci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lejopold Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Omlouvám se, dá se zde vložit .pdf dokument? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 (editace) Test Vzhledem k celému popisování všech možných fičurím co pomohou k lepším výsledkům to v praxi nějak nefunguje a je to jak probuzení ze snu jednoho inženýra... Inženýrská odysea... motor tsi.pdf Editováno: 30. Říjen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky