KubinoPv Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 (editace) Už to tu bylo, je to 1,4, ale připomenutí http://www.youtube.com/watch?v=a3tBTDoWqSQ&feature=related Editováno: 1. Listopad 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Člověk aby se pomalu bál nastartovat... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 a to jsou tady kaskadéři s předělávkama na LPG. Ten motor je nas.aný na benzín, co by dělal na LPG? Ten rachot je ale nechutný... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 Taky mám každé ráno nastražené uši jestli už něco neuslyším (8000km) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vassek Vloženo 1. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2012 no já nevím pánové, asi jsem dítě štěstěny, nic podobného jsem nikdy nepozoroval... Vyrobeno 09/11, najeto 20 000 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Debelka Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 To buď rád. Spíš si myslím, že jsi jen čekatel. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 no já nevím pánové, asi jsem dítě štěstěny, nic podobného jsem nikdy nepozoroval... Vyrobeno 09/11, najeto 20 000 To datum výroby "09/11" je myšleno měsíc/rok, nebo týden/rok? V prvním případě už máš motor s širokým řetězem a hlavou (průvlaky) přizpůsobenou tomuto dílu, ve druhém bys měl stále ještě starší verzi a tím pádem bys byl opravdu jen tím čekatelem na první zaryčení... Rozhodující datum do kdy starý úzký - od kdy nový široký je červen 2011 - výš je to uvedené přesně na den... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 (editace) Potvrzení KoNGova TPI přímo od p.Hrdličky: Editováno: 5. Listopad 2012, autor: Pawouk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 (editace) Tak od včera mám na Fabii (výrobba 03/2011) po necelých 20K km novú rozvodovú reťaz, subjektívne ťahá lepšie aj so softom z 24W6, on totiž zatiaľ na CBZA iný nie je. K výmene rozvodovej sady (reťaz + napinák) olej a filter zadarmo. Povedal by som, že niečo klesla spotreba, no zatiaľ mám s novou reťazou len cca 100km. Ak sa to potvrdí, napadá ma teória, že posledný FW je citlivejší na vzájomné časovanie kľukového a vačkového hriadeľa. Mám TSI a som tomu stále rád Editováno: 7. Listopad 2012, autor: lubikSK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Po tom 18. 6. 2011 došlo ještě k nějaké změně v tom motoru např. jiné turbo nebo už ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 (editace) Mám vyměněný řetěz v 19 tis. Km, po výměně to byla paráda. Teď mám najeto 28 tis. Km a už to zase začíná rachtat - by mně zajímalo, kdepak soudruzi asi udělali chybu. Editováno: 10. Listopad 2012, autor: jarek95 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Rozvody 1.2 TSI = neverending story... Pan Hrdlička to přece vysvětlil,jak to je - zajeď do servisu a dostaneš definitivní řešení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek95 Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Nechám to na servisní prohlídku (asi leden). A pokud to nebude "definitivní řešení" , tak pro značku Škoda to bude u definitivní konec u mne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Jestli bude problém s rozvoďákem ukončen záleží na datu finální montáže motoru - pokud je DO už zmíněného 18.června 2011, máš Smolíčka Pacholíčka, protože do hlavy s úzkýma průvlekama širší (novej = údajně definitivní) řetěz nedostaneš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 (editace) Nedostane, ale nový, inovovaný je brán rachotící jako běžně se projevující a ani na záruku to nikdo měnit nebude- jen za své. My s "malýma" je na kulanci i po záruce dostaneme údajně vyměněné. Třeba to do 60000km než záruka skončí stihnu. Editováno: 11. Listopad 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Jestli bude problém s rozvoďákem ukončen záleží na datu finální montáže motoru - pokud je DO už zmíněného 18.června 2011, máš Smolíčka Pacholíčka, protože do hlavy s úzkýma průvlekama širší (novej = údajně definitivní) řetěz nedostaneš. To je strašná blbost. Takže do 18.6.2011 je vlastně motor neopravitelný? Asi jo. Nejvíc se mi líbí, že zde přispívají i ti co motor 1,2 TSI ani nemají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 (editace) Jak jsem psal, je opravitelný, ale neustále dokola a po záruce na kulanci případně za vlastní nová hlava..... Editováno: 13. Listopad 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Videl už niekto rozdiel medzi starou úzkou reťazou 03F 109 158 K a novou širšou 03F 109 158 G? Ak je rozšírená o 20 percent, tak to tiež s tou životnosťou asi žiadna sláva nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 tu som našiel nejaké obrázky. Jedna vyzerá na 03F 109 158 K a druhá neviem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Jak jsem psal, je opravitelný, ale neustále dokola a po záruce na kulanci případně za vlastní nová hlava..... SM 42/2012 Doslovná citace: Nyní již máme komplexní servisní rešení obsahující kromě jiného řetězu i odlišné řetězové kolo a upravený napínák. Pokud dnes začne někomu na libovolně starém 1,2 TSI chrastit řetěz a přijede do servisu, získá již definitivní úpravu. Neznám případ, kde by byl s takto upraveným agregátem opět problém. Martin Hrdlička. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Tak pan Hrdlička toho už napovídal. Scan toho článku je o pár příspěvků výš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 (editace) Ha ha ha ha ha .............Pořád je tato opravná sada původních(i mého)motorů á la úzká varianta, tedy dle fotky je ta širší z inovovaných motorů. V sadě je řetěz a pár serepetiček. Rozhodně ne celá hlava s širším průvlakem. Ten mají právě inovované motory, které rachotící řetězy záruční oprava míjí a bere se to jako jednotlivý přirozený projev toho daného motoru. A bude-li to extra vadit tak za prachy majitele toho kolovrátku. Editováno: 13. Listopad 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Ha ha ha ha ha .............Pořád je tato opravná sada původních(i mého)motorů á la úzká varianta, tedy dle fotky je ta širší z inovovaných motorů. V sadě je řetěz a pár serepetiček. Rozhodně ne celá hlava s širším průvlakem. Ten mají právě inovované motory, které rachotící řetězy záruční oprava míjí a bere se to jako jednotlivý přirozený projev toho daného motoru. A bude-li to extra vadit tak za prachy majitele toho kolovrátku. Pokud mi to zarachotí při startování, ale motoru se nic nestane, tak s tím nemám nejmenší problém. Že se může ozvat kovový zvuk při startování je dokonce nápsáno v knize, která náleží ke každému vozidlu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Ano,v manuálu se píše o hluku při startu,ale toto: "Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru, neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje. To je normální jev a není třeba se tím znepokojovat." O řetězu se nějak nezmiňují... Ale to už jsem tady psal...je to pořád to samé dokola. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldaa Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 Jsem rád ,že jsem se té plečky zbavil..... Nemám zájem za své prachy poslouchat nějaké chrastění v motoru i kdyby to bylo napsané v nějaké knížce (viz příspěvek výše) a poslouchat dokola výmluvy ze ŠA. Byla to moje 13tá škodovka a tahle byla poslední. Od teď bude platit - Škoda SIMPLY NEVER. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky