Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Vidim že je tu vše při starem. Jen si Ekkar_z_Bastlírny nešel noveho přisluhovače v podobě JirkaBrno a pišou zde pěkne blitky. Jezdi v autech s prehistorickou motorizaci a ještě se tim chluby. Všichni už přece vime že TSI jsou sra.čky tak už to pořad neopakujte a uživejte si raději ty vaše nejedpuci žrouty.

Vážený miromene, doporučuju, aby sis přečetl toto

http://forum.skodaho...-motoru-5-2011/

na tvuj zoufalý projev nemá ceni odpovídat, naše prehistorické motory možná stojí za hovno,ale aspon s nima nemusíme každou chvíli do servisu a jak vidíš, rádi z ekkarem uznáme, že fakt stojí za hovno.. hlavně , že vy si to vaše Tsi tak užíváte.. pokud jde o mě, tak kdybys nebyl líný, mohl by sis najít moje příspěvky, kde jasně píšu jen své osobní důvody, proč jsem si koupil tu starou prehistorickou 1.4, se kterou mám naloženej pruměrnou spotřebu 6,2 litru a se kterou nejsem rozhodně brzda provozu..navíc, o motoru 1.2 jsem vážně uvažoval že si ho koupím... ale nevadí, zatímco tvoje tsi bude spokojeně čekat na rozvody, turbo, kabely tak moje prehistorická atmosferická ludra bude spokojeně jezdit... pokud jsi flustrován z toho, že sem s ekkarem lezem a nabouráváme vám vaši intimní diskusi na téma- mám motor na prd, ale neuznám to ani za nic- tak si s klukama založte soukromé forum a tam se můžete navzájem uklidňovat jak máte super motory... kol-46.gif

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nás servis při prohlídce 30000 km "vyfakoval" s rachotícím řetězem. Prý že se to neprojevilo a kdesi cosi,už jsem to tu popsal. Nicméně je zajímavé,že rachotivý start se po této prohlídce výrazně omezil co do počtu (teď je to třeba jenom jednou za den,nebo i za dva),ale síla a délka toho zvuku je docela brutální. Ve firmě se nikdo nemá k řešení tohoto problému,nejspíš se to vyřeší až to přeskočí.kol-32.gif

miromen říkal,že ON nic takovýho nepozoruje.. asi si vymýšlíš....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko z Brna,tady asi se Světem Motorů moc neuspěješ. Jak se tam objeví kritika nějakého motoru od koncernu VW (např. 1.2 TSI,2.0 TDI PD),tak se tady zvedne vlna odporu. Přitom SM je neustále obviňován,že nadržuje škodovce... tak si vyber.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko z Brna,tady asi se Světem Motorů moc neuspěješ. Jak se tam objeví kritika nějakého motoru od koncernu VW (např. 1.2 TSI,2.0 TDI PD),tak se tady zvedne vlna odporu. Přitom SM je neustále obviňován,že nadržuje škodovce... tak si vyber.

no ano.. já vím,.. na jednu stranu je obvinován, že v něm škodovka vyhraje všechny testy, na druhou když napíše kritiku, že TDI PD 2.0 stojí za prd, stejně jako Tsi, tak jsou zase blbci... já jsem si nikde nedělal srandu z toho, že majitelé Tsi jsou blbci, že si ten motor koupili a je mi fakt líto, že musí řešit tyto nepříjemné problémy.. taky nejsem nadšenej z motoru 1.4, ale momentálně to byla pro mě jasná volba a jak vidím, nelituju toho ani minutu, protože problemy s tsi jsou fakt velký a je jich víc než dost.. až s etyto problemy vychytaj, rád si tento motor koupím do svýho auta.. a ekkar beztak taky, co ekkare???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, nič v zlom, ale mne to nakoniec pripadá tak, že ty si tu len potrebuješ potvrdiť svoje rozhodnutie vybrať si motor, ktorý je možno spoľahlivý, aj keď už za zenitom, ale zobral si ho len preto, že to bolo menšie zlo a nie preto, aby si mal radosť z jazdy a svojimi príspevkami si liečiš mindráky..

Ak nemáš nič produktívne ohľadom motora TSI, tak váž slová a prestaň s toľkou škodoradosťou, lebo tu ľudia nechcú čítať, aký je tento motor shit, ale čo a ako ďalej pri riešení problémov, ktoré žiaľ nastali a kupujúci v tej dobe nemali možnosť ich predpokladať .

P.S. Ale je milé, že sa tak usilovne zaujímaš o TSI kol-142.gif

Nebudem tu písať X zbytočných príspevkov, ale k tomu čo sa píše nižšie : Nepredám ! bleh.gif

Editováno: , autor: galeo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, galeo, slibuju ti, že na Vaše forum 1.2 Tsi z vysoka kašlu a je mi uplně jedno, co kdo má za auto, motor, manželku a kde bydlí a kolik vydělá... nejlepší řešení těchto problému bude když Tsi prodáš a koupíšm si třeba Tdi.. pak nebudeš muset chodit na tyto fora.. ano, sem obyčejný zamindrákovaný chudák který má dětskou radost z vašich problémů.. jo a za výbuch černobylu můžu taky já... tak přeju mnoho šťastných kilomterů .kol-28.gifkol-142.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidim, že je tu vše při starem. Jen si Ekkar_z_Bastlírny nešel noveho přisluhovače v podobě JirkaBrno a pišou zde pěkne blitky. Jezdi v autech s prehistorickou motorizaci a ještě se tim chluby. Všichni už přece vime že TSI jsou sra.čky, tak už to pořad neopakujte a uživejte si raději ty vaše nejedpuci žrouty.

... až s etyto problemy vychytaj, rád si tento motor koupím do svýho auta.. a ekkar beztak taky, co ekkare???

Že Tě to Jirko ještě baví odpovídat takovým, jako je "nejmenovaný" - Ty víš, co píšeš, já vím co píšu, ostatní to taky vědí moc dobře, akorát někdo s inteligencí o světelný roky zaostávající za vypnutou automatickou pračkou (a srovnatelnou jedině s kupou hnoje - viz pravopis, ve 3 souvětích 16 chyb, z toho minimálně 1 hrubka jak Brno plus nesprávná písmena, chybějící čárky a interpunkce - známkuji čistá nedostatečná!) tady bude rozpoutávat flamewar na téma jak údajně haníme (jeho???) 1,2TSI a vychvalujeme svoje prehistorické vraky á la Fred Flintstone. Však oni si to ti inteligentnější přeberou a udělají si obrázek sami...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych to tak neviděl.. nejmenovaný psal asi z anglické klávesnice a tam hacky a carky nejsou... nee ja tu nechci vyvolavat bouře, nechci, aby to vyznělo, že se směju někomu a že si tu léčím nějaké komplexy.. to ne.. pokud to někomu vadí, že přispívám ,,out of topic,, tak slibuju, že už budu hodnej.. jo a ekkare, ještě jednou sorry, za to světlo v tom kastlíku, fakt to svítí i když je klíček ven ze spínačky.. blbý je, že jsem nikde nenašel, kde se to vypíná, takže člověk neví, jestli to zhasne, když se kastlík zavře, nebo ne... těžko říct, kam ten vypínač dali, blbci z AZNP...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

doporučuju přečíst pečlivě toto

http://www.vw-club.c...?f=231&t=199947

asi nebudete rádi...

na vw foru ale mají aspon připomínky jen k danému "problému" a nemaj blbý keci jako někteří......

k věci: rozvody mam od července vyměněné a je klídek....nestalo mě to ani korunu(záruka).

Editováno: , autor: lukyssek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká českého jazyka, je to skutečně hrůza. Ostatně odborníci se shodují v tom, že z lidí na celém světě se stávají dementi. V ČR je tento postup zdá se mi o mnoho rychlejší. Bohužel. Je mi skoro 60 a ze všeho toho dění okolo mne je mi docela smutno. Nechtěl bych vnuka deb*ila. Nehádejte se, každý motor má své. Já mám 1.2 TSI a opravdu jsem spokojen. Tedy zatím. Najeto 15 000.Motor živý, tichý a bezproblémový. Jezdím s trochu nadlimitními rychlostmi s průměrnou spotřebou 6L. A pokud bych byl donucen nechat vyměnit rozvodový řetěz, tak svezení s TSI za to stojí. Jo a benzín bude stále dražší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych to tak neviděl.. nejmenovaný psal asi z anglické klávesnice a tam hacky a carky nejsou...

Když se Jirko dobře podíváš, tak pár háčků tam má - tím možnost EN klábosnice padá. Zbytek chyb je pouhá nedbalost a neznalost hraničící až s ignorantstvím mateřštiny. Pokud mne takový člověk hodlá kritizovat (za cokoliv), nemám pro něj slitování - oč zřetelněji lidštější je vyjádření Mikiho53, který se jen jednoduše zastal stroje a nebere si zbytečně do úst jiné lidi, kteří stojí na jeho straně...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten údaj mi vyhazoval PP po cestě Hradec Králové - Praha Kbely a na otočku zase zpátky po D11 - pravda, nedržel jsem se striktně limitů, ale šlapal jsem auťáčku na krk co to šlo, protože jsem SPĚCHAL. Takže rychlost (bylo to v noci, provoz minimální) se celou cestu pohybovala mezi 160 a 190km/h a chlupáči naštěstí o5 spinkali jak nemluvňata nebo pomáhali & chránili někde jinde, jinak bych už byl několikrát "na roček bez"...

Prostě pokud se TSI "veme u huby a dají se mu šporny", chlastá jak Rus. A dokud bude konstrukčně uspořádané tak jak je (myšleno výfuk + kat & hlava + současný SW), nic se s tím nedá udělat. Můj vlastní 1,4 atmosféra sice až do 200 nejede, omezovač ho brejkne na maximálně 170, ale ani tehdy nežere víc jak cca 10,5-11l/100km. A to je Drobek o pořádný kus méně aerodynamický a podstatně těžší než fábule. Přitom by fábule s TSI mohla v klidu jezdit těch 170-180 za max.8 litrů - jen by se na ní nesměli podepsat prostřednictvím debilního umístění katalyzátoru ekoteroristi. Jenže emise se až do 4000rpm neřkuli ještě výš neměří (končí se na 2500rpm), takže tam už vysoká spotřeba a tím i vysoké emise CO2 nikomu nevadí - ani ekoteroristům.

Mám informaci (z veřejného zdroje!), že u chystaného dalšího koncernového motoru bude výfukový kanál sdružený do jednoho svodu ještě uvnitř hlavy, kde bude ochlazován spolu se zbytkem hlavy normální chladicí kapalinou - aby teplota výfukových plynů a tím i katu umístěného jako u 1,2TSI hned za motorem sice rychle narostla na provozní hodnotu, ale ani při největším zatížení nepřekračovala hodnoty přípustné pro keramickou výstelku katu... Co to bude znamenat pro zatížení chladicí soustavy, tepelné zatížení materiálu hlavy, těsnění a dalších věcí se pozná, až se tento agregát objeví na trhu - protože koncern zajisté bude opět škudlit na nákladech na testy a nechá je udělat externí firmou bez vazby na výrobu a tím i bez "svědomí" vůči zákazníkům...

Musím súhlasiť s Ekkarom, TSI to "vie" rozbaliť na 200km/h podľa GPS, čo je o dosť viac ako maximálna rýchlosť udávaná výrobcom, bohužiaľ, vďaka ekoteroristom a neprimeranej snahe o znižovanie nákladov naozaj pri cca 20l spotrebe, no tuším som tam videl aj 23l. Len by som si dovolil nesúhlasiť s teoretickými 8l/100km, nakoľko odpor vzduchu rastie s druhou mocninou rýchlosti, a jeho obstarožná MPI ide takmer v oblasti maximálneho momentu a výkonu, ale 10-11l by bolo reálnych. Ten CostCutting si musí všimnúť každý ( pokiaľ nie je slepý) pri pohľade na konštrukčné detaily FI a FII, pravda, pred 10 rokmi stál Clasic (základná výbava) tuším toľko čo teraz plná výbava Elegance, takže buďme zaň vďačný, Kto chce "lepšie" auto, (teraz zrovnateľné s FI), mal by sa pozrieť o triedu vyššie. Moja TDI stála pred 6 rokmi 18590€ (560k sk) za to by dnes už bola OII Combi TDI. Tak teda prosím všetko nekritizujte, nie je všetko čieno-biele.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navrhujem zalozit hlasovanie "TSI motor je 1. super alebo 2. shit."

Snad by sa na 2. volbe niektori ludia vyblbli a naklikali by ju aj 1000krat.

Potom by snad konecne toto vlakno nesluzilo na blbe reci o shitovom motore 1.2 TSI, ktore sa stale dokola opakuju.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LubíkSK - těch 8l/100km ve vysoké rychlosti jsem vztahoval k vozítku velikosti a čelní plochy fábule a k takovému uspořádání pohonu, které by umožnilo jet i ve vysokých točkách na turbem "nafouknutou" a tím i ochuzenou směs, aniž by to ohrožovalo kat nebo ventily. Nechci to vztahovat k Roomu, který má VSKUTKU JINOU aerodynamiku. Ale nemyslím si, že by můj motor byl nějak obstarožní - rozhodně se aspoň nijak obstarožně nechová kol-46.gifkol-46.gifkol-46.gif ...

Jairo, jsou zde i tací, kteří by MNĚ velmi rádi vložili "do úst" myšlenku s možností č.3: "TSI je super-shit". Musím je zklamat, protože TSi je POUZE ZATíM dost na cher. Naštěstí už se začíná blejskat na lepší časy a podobně jako HTP tento motor začíná vyrůstat z dětských nemocí - hlavně tím, že se výrobce konečně rozhoupal učinit nepopulární opatření a konstrukční pochybení přiznal - byť zatím ne na plnou hubu a za cenu intenzivního mlžení kde to jen je možno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu hlasování o motoru: Mám Ibizu 1.2 TSI 77 kW. Do najetí 4 000 km - nadšení. Pak se při ohřátém motoru a volnoběžných otáčkách začalo objevovat lehké drnčení plastů z prostoru přístrojovky. Teď má najeto něco přes 5 000km a konečně jsem poznal, co je míněno tím "zaržáním". Zatím při startech nepravidelně, ale stále častěji a hlasitěji.

Tak jsem na rozpacích jak vlastně hlasovat. Motor se chová kultivovaně, spotřeba vynikající (při dodržování povolených rychlostí a lehké noze není problém dostat se i pod uváděnou kombinovanou spotřebu 5,7 litru. Teď jenom doufám, že z bláta je jenom ten řetěz. Do servisu se teprve chystám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A už se to řeže :-) Jirka je kritik a Ekkar zase vševěd práce všeho druhu a spouta lidí to nemůže skousnout, tak se na vyprdněte a nereagujte. Jasně že Ekkar má rozptyl prezentovaných vědomostí od A do Z a spousta lidí je mimo. Na druhou stranu vidím, že když Ekkar zabrousí do mého oboru, tak to není to pravé ořechové, ale v podstaně laikovi nekecá a povrchově to stačí. Joo a buďte svoji a takový zústaňte :-) a neřešte klávesnice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby sme si rozumeli,neodsudzujem nikoho za jeho nazor! Ci uz TSI-cko chvalime alebo zatracujeme. Kazdy ma pravo na svoj nazor. Len sa mi nepaci na tomto fore,ze ten isty clovek pise ten isty nazor stale dokola.

Treba sa v jednotlivych vlaknach/temach posuvat niekam dalej,dopredu nie sa stale tocit okolo toho isteho bodu. Inak nam vzniknu vlakna s 30-timi stranami,pride novy clen na Skoda forum a pocas citania tych 30-tich stran sa prakticky nic nedozvie. Toto nie je spravna cesta.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...