Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Pokud to ma lepší tah v nízkých otačkach tak to je suprr ,ve vysokých nejezdím nad 3000ot sem jen občas a to se da počítat na sekundy . Ten řetěz mě štve je realne dat do motoru rok vr 2010 novej řetěz z 2012 ? .Občas mě to kolem 600otaček na volno běh drnčí palubka u spolujezdce stačí trošku ťuknout do plynu a je to ok je problém v tom že nemam tu podložku ?

Editováno: , autor: zbek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som po servisnej akcii s podložkou a prehratí softwaru nespozoroval zníženie výkonu, naopak sa mi zdá, že to má v nízkych otáčkach lepší ťah (1,2 TSI 77kW VW Golf)...

Vůbec bych se nedivil, kdyby byla pro každou značku koncernu úplně odlišná verze softwaru, i když motor má být údajně naprosto shodný...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přátelé,zrovna dnes vyšel článek ve SM s bazarovým pažoutem...nedoporučují motory THP ( VTi taky moc ne) a proč..... vytahaný rozvodový řetěz.

Koukám že se nešetří jen na nás...

Sorry za OT,ale myslím že je třeba vědět že se te nesere jen Škodovce jen teď nevím co je pro nás lepší říct - jestli bohužel,nebo bohudík kol100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě je to ale značka od značky (myšleno značky řetězu, ne auta) - v létě v roce 1995 jsem si koupil treka "FORT Acer" s osazením Shimano. Řetěz byl nazlátlé barvy, velice luxusního vzezření. Bohužel už po půl roce ježdění mi začal přeskakovat na "šaltru", zpětná volnoběžka se začala zasekávat a od jisté doby jsem vzadu měl místo "cvrka" "furtšlapák" - jednoduše se zablokovala volnoběžka. Vzal jsem kolo k mechanikovi, protože se mi nezdálo mít kolo jen na 1 sezónu - a řetěz jsem pravidelně ošetřoval, čistil a mazal. Mechanik vzal měrku, zaháknul ji do řetězu a pravil, že je vytahanej jak kšandy. A že bez okamžité výměny jsem dojezdil. OK, výměnu jsem mu schválil, a chtěl jsem kolo sebrat a odvést ho do prodejny, kde jsem ho koupil, abych řetěz vyreklamoval. A mechanik mě zarazil - "Kam jdete? Reklamovat? Dostanete ten samej shit jako je tenhle - dejte mi 200,- a přijďte si pro to zítra, já vám tam dám řetěz kterej neutaháte.."

A NEKECAL - POUŽÍVÁM TEN ŘETĚZ DODNEŠKA...

A světe poser se - je to obyčejný řetěz vyráběný pro kola Favorit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to spíš každých 800-1000 km, pokud se jezdí hodně kopců ještě mimo zpevněné cesty :-D

Mám taky 1.2 TSI, řetěz byl měněn v cca 13.000 km a opět začíná znova s pozvolným nástupem období hlučných startů, přitom při parkování mám zařazený neutrál, olej měním co 15.000 km, prostě paráda. Přece nebudu co 15.000 km, pokud se zadaří měnit rozvody /bezúdržbové/.

Editováno: , autor: Dr. Zoidberg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto mám 20.500 km, VW Golf 1.2 TSI 77 kW, člověk si koupí nové auto a potom musí řešit vrzající dveře /to budou opravovat po čtvrté/ a jsem zvědavý co řeknou na rozvody. Pokud se budou cukat a tvrdit, že je to normální projev, tak udělám v servise pořádný fičák, od smlouvy by se po čtvrté třetí reklamaci stejné závady či 4 různých závad mělo dát odstoupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera jsem se byl svézt předváděčkou a prodejce mi během jízdy říkal, že minulý týden dělali potkaný motor nějaké autoškole - 1,2 63KW. Moc mi toho neřekl, ale byla to totálka. Jo a prý snad už po záruce

Editováno: , autor: mmaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No uvidíme, auto mám v záruce do prosince letošního roku, to už bude najeto cca 40.000 km, tudíž bychom jeden až dva řetězy měli stihnout vyměnit, pokud teda nevyrobili konečně něco, co by mohlo přežít více kilometrů. Nicméně v servisech budou padat hlášky typu, to je normální projev, způsobeno špatným benzínem, chováním k motoru,.... Mám přikoupené pojištění na 5 let do 150.000 km, tak aby se nám pojišťovna neprohla. Chtělo by o tento problém v případě neustálých problému řešit, pokud by se dalo více lidí dohromady, tak bychom s tím měli něco udělat, přece není možné. Co mě sere úplně nejvíc, tak v případě opravy nemáte nárok na náhradní vozidlo, takže problém výrobce si zaplatí zákazník /jedině, že by vozidlo bylo nepojízdné .-D/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Hopnout" to může ve dvou momentech - při startu a při chcípání. V obou případech jsou otáčky malé = je nízký tlak oleje v hlavním mazacím kanálu a tím i napínák má malou sílu. Když potom dojde k jakémukoliv "kopnutí" motoru, řetěz přeskočí. A pokud skočí o víc jak 1 zub, může se stát, že si při následujícím startu dají písty "rande s ventilama"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...