Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no já nevím pánové, asi jsem dítě štěstěny, nic podobného jsem nikdy nepozoroval... Vyrobeno 09/11, najeto 20 000

To datum výroby "09/11" je myšleno měsíc/rok, nebo týden/rok? V prvním případě už máš motor s širokým řetězem a hlavou (průvlaky) přizpůsobenou tomuto dílu, ve druhém bys měl stále ještě starší verzi a tím pádem bys byl opravdu jen tím čekatelem na první zaryčení... Rozhodující datum do kdy starý úzký - od kdy nový široký je červen 2011 - výš je to uvedené přesně na den...

Vloženo (editace)

Tak od včera mám na Fabii (výrobba 03/2011) po necelých 20K km novú rozvodovú reťaz, subjektívne ťahá lepšie aj so softom z 24W6, on totiž zatiaľ na CBZA iný nie je. K výmene rozvodovej sady (reťaz + napinák) olej a filter zadarmo. Povedal by som, že niečo klesla spotreba, no zatiaľ mám s novou reťazou len cca 100km. Ak sa to potvrdí, napadá ma teória, že posledný FW je citlivejší na vzájomné časovanie kľukového a vačkového hriadeľa.

Mám TSI a som tomu stále rád

Editováno: , autor: lubikSK
Vloženo (editace)

Mám vyměněný řetěz v 19 tis. Km, po výměně to byla paráda. Teď mám najeto 28 tis. Km a už to zase začíná rachtat - by mně zajímalo, kdepak soudruzi asi udělali chybu.

Editováno: , autor: jarek95
Vloženo

Nechám to na servisní prohlídku (asi leden). A pokud to nebude "definitivní řešení" , tak pro značku Škoda to bude u definitivní konec u mne.

Vloženo

Jestli bude problém s rozvoďákem ukončen záleží na datu finální montáže motoru - pokud je DO už zmíněného 18.června 2011, máš Smolíčka Pacholíčka, protože do hlavy s úzkýma průvlekama širší (novej = údajně definitivní) řetěz nedostaneš.

Vloženo (editace)

Nedostane, ale nový, inovovaný je brán rachotící jako běžně se projevující a ani na záruku to nikdo měnit nebude- jen za své. My s "malýma" je na kulanci i po záruce dostaneme údajně vyměněné. Třeba to do 60000km než záruka skončí stihnu. :kol-46:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

Jestli bude problém s rozvoďákem ukončen záleží na datu finální montáže motoru - pokud je DO už zmíněného 18.června 2011, máš Smolíčka Pacholíčka, protože do hlavy s úzkýma průvlekama širší (novej = údajně definitivní) řetěz nedostaneš.

To je strašná blbost. Takže do 18.6.2011 je vlastně motor neopravitelný? Asi jo. Nejvíc se mi líbí, že zde přispívají i ti co motor 1,2 TSI ani nemají.

Vloženo (editace)

Jak jsem psal, je opravitelný, ale neustále dokola a po záruce na kulanci případně za vlastní nová hlava.....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

Videl už niekto rozdiel medzi starou úzkou reťazou 03F 109 158 K a novou širšou 03F 109 158 G?

Ak je rozšírená o 20 percent, tak to tiež s tou životnosťou asi žiadna sláva nebude.

Vloženo

Jak jsem psal, je opravitelný, ale neustále dokola a po záruce na kulanci případně za vlastní nová hlava.....

SM 42/2012 Doslovná citace: Nyní již máme komplexní servisní rešení obsahující kromě jiného řetězu i odlišné řetězové kolo a upravený napínák. Pokud dnes začne někomu na libovolně starém 1,2 TSI chrastit řetěz a přijede do servisu, získá již definitivní úpravu. Neznám případ, kde by byl s takto upraveným agregátem opět problém. Martin Hrdlička.

Vloženo (editace)

Ha ha ha ha ha .............Pořád je tato opravná sada původních(i mého)motorů á la úzká varianta, tedy dle fotky je ta širší z inovovaných motorů. V sadě je řetěz a pár serepetiček. Rozhodně ne celá hlava s širším průvlakem. Ten mají právě inovované motory, které rachotící řetězy záruční oprava míjí a bere se to jako jednotlivý přirozený projev toho daného motoru. A bude-li to extra vadit tak za prachy majitele toho kolovrátku.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Vloženo

Ha ha ha ha ha .............Pořád je tato opravná sada původních(i mého)motorů á la úzká varianta, tedy dle fotky je ta širší z inovovaných motorů. V sadě je řetěz a pár serepetiček. Rozhodně ne celá hlava s širším průvlakem. Ten mají právě inovované motory, které rachotící řetězy záruční oprava míjí a bere se to jako jednotlivý přirozený projev toho daného motoru. A bude-li to extra vadit tak za prachy majitele toho kolovrátku.

Pokud mi to zarachotí při startování, ale motoru se nic nestane, tak s tím nemám nejmenší problém. Že se může ozvat kovový zvuk při startování je dokonce nápsáno v knize, která náleží ke každému vozidlu.

Vloženo

Ano,v manuálu se píše o hluku při startu,ale toto: "Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru, neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje. To je normální jev a není třeba se tím znepokojovat."

O řetězu se nějak nezmiňují... Ale to už jsem tady psal...je to pořád to samé dokola. :kol-32:

Vloženo

Jsem rád ,že jsem se té plečky zbavil..... Nemám zájem za své prachy poslouchat nějaké chrastění v motoru i kdyby to bylo napsané v nějaké knížce (viz příspěvek výše) a poslouchat dokola výmluvy ze ŠA. Byla to moje 13tá škodovka a tahle byla poslední. Od teď bude platit - Škoda SIMPLY NEVER.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...