Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Bojlere, já myslel, že ta sleva bude jen na TSI Start těch 40 000,- Takže to bude i na FII Ambiente HTP a FII Elegance TSI taky sleva 40 000,-?

Ty slevy začnou startovat od 22. 8.? Lze je použít i na skladovky?

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak napsal Boby77: Ted jsem měl opět telefonický hovor a bylo mi potvrzeno co jsem psal.škodovka se potřebuje rychle zbavit motorů TSi (proto mi nabídli vlastně super cenu) a mají příjít motory nové.

Jojo má pravdu, tet jsem hovořil z generálním ze ŠA. Ty motory koncem týdne končí, a nějaký borec s najetými 2miliony km, a vyplým Esp, Abs, aj Klimou, levým blinkrem.....či snad i klíčkem v zapalování to zařídil. Prostě více méně na jeho popud, (a to mu prý nabídli vůz za 99t.kč), to vše končí. Tět pro něho budou prý ladit něco extra, ale nikdo přesně neví co......mluví se o karburátoru, turbu z Liazky. No je toho plná fabrika.....

Tak něco na odlehčení tématu :D

  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry za OT, ale musím....Poslední dobou jsou tu na foru nejchytřejší Ti co se zaregistrujou a hned jako svoje první příspěvky zde plodí ta největší moudra světa....za týden-14dní tu o nich není žádná stopa....navíc tyto debaty jsou trochu mimo téma v nadpisu a patří dle mě trochu někam jinam.... :noot:

....jinak Turbo+Rozvody mám již vyřešené a najeto je 27000km(za 10měsíců)....jsem zvědav co sem napíšu za cca 5let(180000km)...a já napíšu...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy pořád a stále nic, buď mi vše vyměnili preventivně při první výměně oleje, což asi ne, nebo jak tu tak čtu tak mám divné auto. Člověk co by to tu četl musí mít pocit, že na 100 % musí počítat s výměnou minimálně turba při troše štěstí jen při každé prohlídce po 15 000 km. :D A to mám tu slabší variantu s "jinými a méně kvalitními materiály", jak zde někdo kdysi psal... Mám 22 000 km za 12 měsíců, tedy motor mám ze začátku výroby... Tak budu čekat kdy se rozpadne. :D

Jen si říkám, že pokud to takto vydrží, tak to auto nikdo nekoupí, jelikož má přece ty špatné rozvody a hrozné turbo, jak se všude píše a navíc ještě původní, tak to určitě hned po koupi odejde... Pokud ho vůbec někdo tedy koupí, protože je to přeci to "méně kvalitní TSi ze začátku výroby"...

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak hodně lidí s TSI jezdí NESPOKOJENE a ani na toto forum nechodí..... lol ......jelikoz jsem chtel obmenit vozovy park a TSicko me zaujalo, tak sleduji vsechny prispevky ohledne tohoto motoru. Jak uz jsem psal v jinem prispevku, jsem rad, ze jsem s koupi auta pockal a jsem nadale verny /musim poklepat/ bezporuchove 1.4ce. Najeto 158 000 km. Bohuzel musim se dat na stranu tech nespokojenych :aggressive: i kdyz se mi to, az tak primo nedotyka. Je to vsak v rodine. Bratr musel menit rozvody po ujeti 8.000 km. Ted po 10.000 km ceka na vymenu turba. Nasral se a rekl, ze az to daji dohromady, tak to hned proda. Bohuzel mel smulu na vyrobek. Jak se znam, tak bych ji mel take. Takze si stale lebedim ve stare 1.4ce. Preji vsem TSickum alespon 200 000 km bez zavad. Neni to mysleno ironicky /pro chronicke prudice/. Stacilo malo a take jsem mel TSicko a ...............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O poruchach 1.4 tady taky byly ciraty a taky to neni zas tak zhavy. TSI zrejme problemy ma, ale je otazka jak rozsahle jsou/jak s tim dotycni jezdi. Kazdopadne se mne zda, ze veta o koupi auta po dvou letech ve vyrobe je mozna docela trefna. Dva roky na odladeni a odstraneni zavad, presto brzo na oskubavani :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegove, pozor na zbytecnou hysterii.

Je to proste realita (a asi smutna), ze pri dnesni rychlosti vyvoje se doladuje jeste za behu.

Zname chronicke problemy motoru HTP (o tom asi uzivatel Boby77 neslysel nebo nechtel slyset), zname znacne problemy motoru 1.4 16V se "zamrzanim" v zime a ted jsou proste u nejnovejsiho 1.2 TSi taky nejaky ty chybky.

Vyrobce o nich vi, na naprave se pracovalo, turba uz jsou nova, rozvody jsou pokud vim taky vyreseny.

A pokud nekomu dojde zaruka za 2/4 roky a tato chyba se projevi, kulance to uplne/z velke casti :feve: pokryje.

Je to neprijemna komplikace, ale jak uz bylo receno, je to dan za to, ze si kupujete novinky - v automobilove brazi je fakt lepsi pockat ty cca 2 roky od zahajeni vyroby novinky, at uz se jedna o cele auto nebo motor.

Tech, ktery takove problemy postihnou, je ale mizive procento v celkovych poctech vyrobenych/prodanych kusu.

Ja sam mel HTP (viz. muj podpis), v rodine jsou jeste 3 HTP (1x40kW (FI), 1x47kW (FI Combi), 1x51kW (FII Combi)) a vsichni jezdi naprosto spolehlive a bez jedineho problemu. Mel bych se snad bat poridit si nove HTP??? Blbost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

niečo ohľadom rozvodov 1,2 TSI a riešenia zo strany ŠA:

-po ukončení jazdných skúšok (cca. 22 KT/2011)

modifikovaná rozvodová reťaz TSUBAKI

-modifikovaný rozvod Borg Warner

zmena kompletného rozvodu (cca 45 KT/2011)

;):kuk::palec2:

Editováno: , autor: libero1071
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud rozvody sou vyřešeny a doufám že i opravný Kit bude dob rej a k tomu nové turbo bezproblémový tak už dořešit to zaklepavani ventilu . Jinak ja taky patřim k těm co radši vyměněji ESP za klimatizaci , na puvodni oktavce sem neměl ani ABS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..Jen pro tebe ty chytráku.Tvé množství příspěvků z tebe nedělá chytrolína.Je to jen číslo tvých příspěvků co si zde vytvořil Kecy jako že se někdo zaregistruje a hned je chytrej si nech na koledu.Jen tak mimochodem víš prd kdo to píše.

To bylo jako na me? Ale ja tohle nepsal... lol

Dle názorů se ESP nedá vypnout.Hmmm !!! Až budete chtít tak si najděte články kde se dočtete že ESP se dalo vypnout viz napři výtažek z jednoho.Já sice neměl škodu ale jine OA!

A co tim jako chces rict???

Ten clanek o vypinani ESP rika presne to co rikam ja - ESP slo u vozu Skoda (potazmo celeho koncernu VW) deaktivovat do cca poloviny MODELOVEHO roku 2010, pak uz ne. Ty tady celou dobu tvrdis neco jineho... lol

Jak koukam, kolega Boby77 si za svymi nazory stoji do te miry, ze editaci dnes v 17:57 smazal vse, co dosud tvrdil a psal. Nevadi, ja mam z casti ve svych prispevcich jeho citace, ty smazat nemuze... lol

Boby77, ty jsi clovece dobrej blazen! :smich:

Tady je fakt kazda snaha marna... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože můj to je zase debata tady :rolleyes: . 1.2 tsi je normální motor, který má úplně stejný poměr poruchovosti vúči bezproblémovým kusům jako každý jiný v dnešní době používaný "výrobek". Tady se zas dělá z něčeho celonárodní debata a problém jako u "legendárního" HTP.

P.S. potvrzuju to co piše maverick, ja mam auto vyrobeno v 7/ 2010 a ESP vypnout nejde, vypnu jen ASR.

Editováno: , autor: lasut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sobotní večer? Lasute,že ty jsi už těch štamprlí měl víc,než jsi napsal svůj příspěvek? :smich:

No Boby77 to tou editací zazdil. Nějak se nám do toho zamotal. :smich:

Tak TSI se v práci přibližuje 30 000 km,turbo je po výměne,rozvody při startu řehtají,no a zaklepané ventily ještě nemám. Ale co není může být. ;)

Ano mají mít jiné turba, rozvody samozřejmostí a 16 ventilů.Tím ty motory pak budou kvalitní.

Ovšem tvrdit,mimo jiné,že motor má 16 ventilů a tím pádem bude kvalitnější... Čím víc ventilů,tím víc adidas? :smich:

Editováno: , autor: Pawouk
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...