Petrkiller Vloženo 1. Prosinec 2011 Vloženo 1. Prosinec 2011 (editace) A nezere ti to ten olej? na netu jsem dnes cetl ze nekdo nalil do opla kde vetsine cvakaj ty hydrostely u 200 000 km ( to je videt kvalita opel/skoda .. u oplu to cvakalo vetsine a to i za tepla i za studena .. ) a nalil tam ten olej a ze mu to zere olej .. no rano to cvakalo 300m a jak jsem jel ze skoly tak asi taky nejak tak .. a vadi tomu vytaceni nebo jak s tim mam jezdit kdyz to cvaka? mam to setrit treba do 2500 ot. max vytacet? Nebo normalne do 2,9-3? Nechci at tam neco upadne je to fakt divnej zvuk Jo a dnes me jeste ke vsemu zablikala kontrolka oleje a pipala jak zbesila Olej tam je ale uz to nedela tak asi nejaka sporadicka chyba cerpadla .. ale to je do jineho tematu Editováno: 1. Prosinec 2011, autor: Petrkiller Citovat
libero Vloženo 1. Prosinec 2011 Vloženo 1. Prosinec 2011 ak píšeš o 1,4 MPi (vidím,že máš v popise 2 vozidla),tak pozri či ti netečie cez čidlo tlaku oleja olej (bežná závada 1,4 MPi) ...to by mohlo byť príčinou (v lepšom prípade) blikania kontrolky oleja...inak Peťo,chybu čerpadla ti diagnostika nevyhodí.. Citovat
Grym Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 Haha, jak to sleduju tak toto tema se melo jmenovat uzavrena spolecnost pro Petrkille, Grym a Libero1071 Opel je Opel, jako je znamo ze ty motory nestoji za moc. Zranim oleje to zacina a pak to konci v Partru. Ale jsou i vyjimky, zalezi o jaky motor jde a taky jak se s tim jedzdilo a servisovalo, nejde proste rict, tento motor je uplny smejd, ale spis to ze tento motor miva casto ty a ty problemy. Co se tyka spotreby oleje u 1,4Mpi, tak jsem se pred par dny dival, a je to porad mezi ryskama. A ani nepredpokladam, ze ten motor olej bude zrat. Ani kdyz rano nastartuju, tak neni citit ze by to za studena trosicku schramstlo oleje, zadny smar po oleji necitim. To motor 1,6Mpi rano vzdycky zacoudil, a po chvilce uz byl klid. Do vymeny oleje se tam asi dolil 1litr, coz nebyla zadna tragedie. A tesnost motoru je dobra, bo jsem pretesnoval i vanu atp, takze tama me to taky neutece. Ted te asi postrasim, mozna to udelam schvalne a nebo budu mluvit pravdu..kdo vi ?!?!hahaha.. Jestli se ti rosvitila kontrolka mazani, tak bud je problem v cidle, a nebo je tady problem daleko horsi a to ten, ze ti nefunguje idealne olejove cerpadlo, je mozne ze treba sitko je zasrane a kdo vi co?_? Takze rano ti to lehce zacvaka, protoze neni uplne idealni tlak v motoru, ale cidlo to uplne nezaznamena. Ovsem tohle se da vyvratit, tim, ze kdyz je sitko pricpane, tak to zacne delat vecinou problem az po nejake dobe jizdy, kdy se sitko pricpava a pricpava nez zacne mit problem s tlakem. Citovat
Petrkiller Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 Take me pripada ze to je uzavrena spolecnost pro nas 3 a obcas se nejaky navstevnik najde ktery sem zavita A k tomu zda me netece olej pres tlak oleje .. asi jo pokud je to to cidlo ze ktereho vedou 2 draty tak to je ono protoze to tam mam trochu od oleje orosene ale zadna tragedie .. kouknu na to jeste jednou ale nepovazuju to za nejakou extra chybu .. olej me to taky nezere a zacalo to delat poprve a to jsem stim jel z Frydku-Mistku do Liberce bez problemu takze dlouhou trasu to taky zvlada bez obtizi .. stalo se me to v dobe kdy jsem jezdil porad takove popojizdeni ale motor porad bezel akorad ze jsem jel vzdycky svizne .. jako bych svizne popojizdel v kolone a z niceho nic to zaclo pipat a blikat jak zbesile od te doby zase klid Jinak ventily si taky klepou podle nalady je to zvlastni motor nerozumim mu ale mam rad to auto je to srdecni zalezitost Citovat
libero Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 (editace) A k tomu zda me netece olej pres tlak oleje .. asi jo pokud je to to cidlo ze ktereho vedou 2 draty tak to je ono v odkaze máš to čidlo tlaku oleja..vytiahni z neho konektor a keď ti vytečie olej,tak čidlo odišlo do ....musí to byť suché http://forum.skodahome.cz/topic/110430-vymena-cidla-tlaku-oleje/ a inak príjemný víkend prajem chalani !! Editováno: 2. Prosinec 2011, autor: libero1071 Citovat
Petrkiller Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 Tak to asi myslim jine to neni vubec ono .. ja myslim cidlo na bloku motoru je tam takove uprostred vedou z nej 2 draty .. ale to je jedno kdyz to nic nesignalizuje tak je snad dobre ne? nebo to se muze stat ze cidlo nic nesignalizuje a motor jede na sucho kdyz se pokazi cidlo? To snad ne.. Citovat
libero Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 a kurňa Peťo sorry...já blbec som ti sem dal fotku prevodovky namiesto motora..to som pos**l..musím to zmeniť Citovat
Petrkiller Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 No ja si rikal ze by cidlo oleja bylo na prevodovce ale zas takovy odbornik nejsem tak ti verim Citovat
libero Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 je to upravené...je tam aj foto..pozri ten odkaz Citovat
Petrkiller Vloženo 3. Prosinec 2011 Vloženo 3. Prosinec 2011 Tak to je hezke tam me to myslim tece takze cidlo v haji? To je hezke no takze ani nemuzu pocitat s tim ze to cidlo funguje a ukazuje spravny tlak oleje Citovat
Grym Vloženo 11. Prosinec 2011 Vloženo 11. Prosinec 2011 Tak co, nikomu nic neklepe ani necvaka ? Jen abych to neprivolal sam na sebe... PetrK: Jinak cidlo asi pokazene mit nebudes, to by ti pri otoceni klicku treba vubec nezasvitilo. Citovat
Petrkiller Vloženo 13. Prosinec 2011 Vloženo 13. Prosinec 2011 Bylo spatne podle me .. kamos me ho vymenil bylo uvnitr od oleje a netesnilo ani zvenku uz moc netesnilo .. Citovat
Petrkiller Vloženo 13. Prosinec 2011 Vloženo 13. Prosinec 2011 Ne uz je to dobre jeste aby to blikalo kdyz je to nove Citovat
libero Vloženo 13. Prosinec 2011 Vloženo 13. Prosinec 2011 super ...tak už nech jazdí ako má a uvidíme sa tu čo najneskôr Citovat
Petrkiller Vloženo 13. Prosinec 2011 Vloženo 13. Prosinec 2011 No doufam ze to uz bude jezdit jako ma .. ale uvazuju co koupit na vanoce za darek a boijm se ze nez si neco najdu tak se neco posere Citovat
Grym Vloženo 14. Prosinec 2011 Vloženo 14. Prosinec 2011 proto je lepsi si ten darek koupit dokat jsou penize, ja uz si vybral optiku Meopta na kulovnici, takze taky budu doufat ze auto nebude zlobit. Citovat
Petrkiller Vloženo 14. Prosinec 2011 Vloženo 14. Prosinec 2011 Ja bych spis neco na auto ale nevim co nejaka hovadina je zbytecna a zase treba svetla bych tam hned bral optiku jenze nemam ostrikovace je to tezke Asi si to usetrim .. Citovat
Grym Vloženo 15. Prosinec 2011 Vloženo 15. Prosinec 2011 Tak preci dodelat ostrikovace, nemuze byt zadna veda Tady bych problem vubec nevidel. Citovat
Petrkiller Vloženo 16. Prosinec 2011 Vloženo 16. Prosinec 2011 Ja nemam rad takove investice to uz je moc penez na me .. spis koupim lite kola na jare 15tky .. za ty bych ty prachy dal Citovat
Kunc.Petr Vloženo 24. Únor 2012 Vloženo 24. Únor 2012 Dobrý den, chtěl bych se zeptat na podobný problém u své Fabie (1.4 MPI - 50 kW, r.v. 2001, najeto 130.000 km). Sice né úplně vždy, ale poměrně často se mi stává, že při studeném startu za chladnějšího dne mi něco poměrně hlasitě v motoru zacvaká. Zvuk se objeví ve chvíli, kdy chytne motor a vyletí otáčky - je to 4 až 5 cvaknutí rychle za sebou. Potom už je však klid - na volnoběh, při rozjíždění i během jízdy bezprostředně po nastartování. Při jízdě i startování u zahřátého motoru je také vše v pořádku. Dokonce, když motor po studeném startu, kdy došlo k zacvakání, vypnu a znovu nastartuju, cvakání se podruhé už taky neobjeví. Objevuje se zpravidla u startování po tom, co auto delší dobu stálo - třeba 2 dny. Jinak auto jezdí bezproblémově, startuje taky krásně jak za tepla tak za studena. O auto se pravidelně starám a šetřím ho. Jediné, co se z motoru ozývá vždy, je skřípání (rachtání) jednoho z ložisek na řemenu alternátoru. Mám proto 2 otázky. 1) Nevíte, čím může být zacvakání způsobeno, případně, je to normální a nemusím to řešit, nebo je potřeba příčinu zjistit a opravit, aby se nějak neponičil motor? 2) Co se týče ložiska, má smysl ho nechávat opravit, nebo se jedná jen o "vadu na kráse" a chrčení ložiska nemá smysl řešit (není to zase tak strašný zvuk, ale je poznat, že úplně v pořádku už není)? Případně, jak můžu zjistit, které z ložisek potřebuje vyměnit a jde to vůbec, aniž bych musel vyměnit třeba celý alternátor a podobně? Všem moc děkuju za odpovědi. Citovat
Popu Vloženo 24. Únor 2012 Vloženo 24. Únor 2012 cauwes, co se tyce klepani,.. tak je to nedostatkem olejev v obehu, ktery nez natlaci cerpadlo tam proste neni takovy tlak a zaklepou ti hydro zdvihatka,.... ktere jsou nebo jen nektere znich je mozna nadcnuto,.... tohle bych neresil pokud to nedela zatim porad ..... co se tyce toho alternatoru, tak bych to lozisko urcite vymenil,.. muze se ti totiz stat ze se ti to nekde vysipe a pak nedojedes domu a kdyz uz v tom alternatoru budes mozna bych ho nechal rovnou zgeneralkovat ....... na moc te to nevyjde urcite tod muj nazor, a treba ti poradi nekdo urcite lip Citovat
drhadavid Vloženo 1. Říjen 2019 Vloženo 1. Říjen 2019 Chlapi me motor poskubava na volnobeh zadna chyba v jednotce dela to jen na volnobehu zakladni nastaveni zdihatek udelano jina lista jina lambda svicky a pri vypinani to uplne poskoci motor napadlj me tqky rozvody jestli nejsou uz v haji najeto 162000km ale uz mi ztoho hrabe na vagu v bloku merenych hodnot to pise chybu zapalovani obcas na druhem a ctvrtem valci pak chvili nic za 5 minut zase uz nevim co dale Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.