Přejít na obsah

Klepanie motoru


Robertos

Doporučené příspěvky

Zdravim. Mam fabiu 1.4 Mpi. Vecer som isiel domov a vsetko v poriadku ziadne znamky niecoho, otacky drzali, motor isiel kultivovane. Ziadne znamky sklabania ani hluk. Rano idem nastartovat a s problemom. Po nastartovani motor riadne klepe je hlucny otacky nedrzia a zhasina. Oleja je dost. Dal som to na vag a vypisalo mi chyby

17526 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Preruseni

P1118 - 35-00 - -

16524 - rada 1 -sonda 2 Bez aktivity

P0140 - 35-10 - - - Sporadicky

17909 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Zkrat ke kostre

P1501 - 35-10 - - - Sporadicky

16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy

P0171 - 35-10 - - - Sporadicky

16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava

P0302 - 35-10 - - - Sporadicky

17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota

P1141 - 35-00 - -

16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava

P0301 - 35-10 - - - Sporadicky

16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava

P0303 - 35-10 - - - Sporadicky

16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani

P0300 - 35-00 - -

Co s tym moze byt? dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus si od někoho půjčit zapalovací lištu na svíčkách, vynechává zapalování válec 1,2,3 to by mohlo být tím. Zbytek možná bude souviset s tím zapalováním, lambda zblblá že nepálí válce, snaží se upravit směs, ta je pak chudá ... začni lištou a uvidíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj chci se zeptat .. klepe me za studena motor dela to jen dokud se nerozjedu na volnobehu .. mechanik me rekl ze to klepou ventily a ze je potreba je seridit .. udela me to az bude mit cas ale zajimalo by me jestli to je zavazna chyba? Je to vymlaceny motor? Spatne s nim jezdim? Je v haji a nebo je to casta chyba a nemusim si s tim delat velkou hlavu? Najeto ma skoro 154 000 .. nove rozvody,par tisic novy olej, motor po ohrati tichunky a problemy pri jizde zadne .. studenej vytacim max 3000 ot. teply taky ale posledni dobou jsem mu musel kvuli provozu prislapnout trochu ale nevytacim ho ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By me zajimalo, co ti tam chce stelovat ? Kdyz ventily maji hydraulicka zdvihatka pro samocinne vymezeni ventilove vule :smich: To ze ti to pri studenem startu trosku zaklape, je uplne normalni jev. Jelikos po zahrati to uz nedela, tak bych to neresil.

Leda ze bys chtel menit ty Hydro zdvihatka, ale je to myslim zbytecne.

Neke tady byl uvedeny navod, a odvzdusneni tech zdvihatek. Bylo to nejak( tak +-), ze pri zahratem motoru se z autem zastavi a na neutral se drzi pridany plyn kolem 3tis ot.min po dobu 2-3min. Pak na 1min se nechava odpocinout na volnobeh a zase se to opakuje dokola, nez se motor takzvane utisi, ale tohle se dela kdyz je motor hlucny i po zahrati.

Jinak muj motor taky po nastartovani je hlucnejsi, ale behem par vterin se uz zacina utisovat a po zahrati o nem ani nevim. A vubec to neresim, bo je to normalni a resit to, jsou jen vyhozene penize a zbytecne stresovani.

Resil bych to, kdyby motor byl hlucny pri zahratem motoru, pak by to byl problem !

(Co by mohlo klepani napomahat by bylo, pouziti spatneho oleje, ktery neplni normu VW 500.00 nebo 502.00 a tim padem neni idealni pro provoz aut s dydro zdvihatkama.)

Editováno: , autor: Grym
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud ti to klepe po startu a teplý ne, tak zkus jinej olej. Zaměň polo za plnou syntetiku. Mě to dělalo po dání polosyntetiky místo plný. Vrátil sem se z5 a je klid.

By me zajimalo, co ti tam chce stelovat ? Kdyz ventily maji hydraulicka zdvihatka pro samocinne vymezeni ventilove vule :smich:

Jinak seřizovat je co!! Jen nenastavuješ vůli, ale dotahuješ je na tvrdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No on drive opravoval favority a felicie a uz mi opravil par veci ale rikal ze tomu motoru rozumi ze na nem umi vse opravi .. no ja tam dal 501.01 myslim a to melo byt pro ten motor :( Ja na nem budu mit najeto teprve 10 000 km .. ale zda se me ze uz ted to nedela to klepani .. jeste to budu zkoumat .. za studena je hlucnejsi diky zvysenym otackam ale jak se ty otacky snizuji tak se me zda ze je mene hlucny .. za tepla je tichunky jen slysim klepani plastoveho krytu .. nezda se me ze by to klapalo ale on rikal ze jo .. a nemuze to byt tim ze pouzivam aditiva VIF ze se to treba procistilo?

Jinak mam tam olej Castrol Magnatec 10W40 plni normu 501.01 :( a to jsem tady resil a bylo me receno i v obchode me rekli ze to je na ten motor :( A kdyz vypnu motor a zatrepe se nekdy vic nekdy min .. muze to byt zpusobeno temi ventily nebo to je vymlaceny silentblok? Jinak spotreba normalni jezdi vpohode .. mam ten olej vymenit nebo staci az po tech 6000? To je za 3 mesice asi..nevydrzi to uz? Koupim shell 10W/40 plnici tu normu..

A klepalo to za nizkych teplot kolem tech 0-3°C a taky jsem mel jeste stary remen na altiku ale nejsem si jist jestli to bylo klepani nebo piskani .. ale mu to klepalo v garazi kdyz bylo teplo a motor byl studeny coz se me jeste nestalo .. a klepani/piskani ustane okamzite po rozjeti .. pri opetovnem zastaveni na volnobeh uz to nedela teda posledni 2 dny jsem to nezpozoroval vubec budu to dal hlidat ..

Omlouvam se za zmatene napsanou zpravu snad to nekdo pochopi ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luďa: Jasny, s tim serizenim jsem to nenapsal uplne dokonale, ale asi z duvodu ze jsem uz zaslechl par lidi co to chteli stelovat a po sundani deklu byly prekvapeni co to tam je, a kde se to steluje :smich:

S tim olejem a prechodem z 10w na 5w je to zavadejici. Nekdo tady zase kdysi psal, ze mel opacny problem a po naliti 5w40 se mu to cele rozklepalo a pak tam teda nalil Mogul 15w40 Extreme a na ten ze uz jezdi snad 5 roku a auto i v mrazech chyta v pohode. Jen ted nevim kdo to psal, ale mam pocit ze mel Bilou fabii. Takze zase 15w40 je uz asi na hrane, ale jak je videt tak to funguje.

(Jinak ja mel kdysi zkusenosti ze do motoru Felicie 1,6Mpi byl nality Mogul 5w40 Racing, a auto pak nejakou dobu stalo mozna 1-2tydny+- a vim, ze kdyz se nastartovalo, tak to byl opravdu des bes, auto klepalo jako by tam neco upadlo. Fakt mazec, byl to nehorazny rachot a vypadalo to, ze se neco podelalo, zajimave je ze po chvilce jizdy to prestalo. Tohle jsem zminil i pred znamim mechosem a on rikal, ze pro takove motory je to moc ridke a kdyz to chvilku stoji, tak to proste z tech hydro.zdvyhatek z casti vytece a zacne to delat bordel, coz se taky ukazalo. Pak jsem vymenil olej a dal uz 10w40 a uz to nikdy neudelalo. Auto jezdi v jinych sluzbach do ted, a s motorem neni zadny problem, porad provozovany na Mogul 10w40 a auto jen seveli.

Takze me prijde zbytecne do zastaraleho motoru jako je 1,4Mpi lit 5w40, kdyz pri vecim najezdu muze mit problem i cerpadlo a netesnost motoru. Konec koncu 10w40 davaji i v autor.servisech a neresi to.

Proste ten motor si rano trosku zaklape, ale neni to zadna divocina a kdyz po par vterinach se uz uklidnuje, tak neni co resit, tot muj nazor a zbytecne se s tim clovek stresuje ;)

PetrKiller: Nechci nijak pospinit tveho mechanika ;) Ovsem jestli to opravdu nijak zvlast neklepe, tak bych to opravdu neresil. Jsou to jen vyhozene penize, pokud motor jede jak ma a opravdu si to zaklepe jen za studena a to klepani neni nijak extremni, tak zbytecne resit. Jestli mas na oleji skoro 10tis tak jeset urcite 4tis vydrzi a pak bych ho vymenil, a treba koupil Shell,Mogul,Valvoline atp. Je to uz na tobe, cemu das prednost, jen jestli budes vybirat tak at ma normu bud 500.00 nebo lepe 502.00 a vis, ze motor bude mit to co potrebuje a dal se o to nemusis starat, idealne jeste poridit nejaky lepsi olej.filtr.

Ty silentbloky se daji zjistit zda jsou spatne nebo ne, ale to ti proveri ten tvuj mechanik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono vpohode to uplne neni :D dnes tam neco cvakalo jak jsem nastartoval .. vyjel jsem ale po prerazeni na 2. rychlost. stupen to prestalo robit :D No asi to fakt moc resim :) napadlo me ze to muze chrastit rozvodovy retez ktery zavrci i pri nastartovani .. ale tak uz to nebudu resit pri vymene oleje dam jiny olej a uvidim :) omlouvam se za sve tupe prispevky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj tak se zde zase hlasim s problemem :D Cvakani je horsi a horsi .. dela to jen za studena ale uz ne po vyjeti ze to prestane ale cvaka to dal a docela dost je to rusive hlavne pri rozjizdeni u studeneho motoru .. ale mam jeste stale 5000km do vymeny oleje :( mam tam spatny olej plni normu 501.01 .. asi to je tim ale myslite si ze to vydrzi tech 5000 nebo cim dele to necham cvakat tim to bude horsi a znicim to jeste nez vymenim olej? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

libero1071: :smich: rikam si to same. Ale ono by to forum Fabia ani bez Petra nemohlo uz byt, ja se kolikrat aspon zasmeju, kdyz uz nic.

Ovsem k tematu, jestli to pomuze je tezko rici, jestli nejsou uz nejak chycene ty zdvyhatka. Kazdopadne norma tam patri bud 500.00 nebo lepe 502.00. Tu co tam mas, je myslim psana jen nejak nouzove, ale nejsem si ted moc jisty. Ja osobne bych se vykaslal na dalsich 5tis km a proste ten olej vymenil. A doufal ze to pomuze :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ac nejsem zastancem do techto starych motoru lit 5w40, tak jsem to nedavno udelal, diky jiste nehode, kdy jsem musel udelat pruplach motoru, tak jsem se chvilku rozhodoval jestli dat zase 10w40? Nakonec jsem nalil Mogul Racing 5w40 a nic zvlastniho se nestalo. Uvidim casem, jak se teda ten olej bude chovat, ale vzhledem k tomu, ze jsem menil nedavno rozvody + nove gufero pod remenici, tak unik oleje nejak neocekavam, a tyhle motory nejsou zrouti oleje, jako ty VW 55kw. Je fakt, ze je ten olej ridsi, a tak by se mel rychleji dostat do okruhu mazani a klepani by teda nemelo trvat tak dlouho. Ovsem nekdo zase psal, ze po naliti 5w40 mu to za nekolik tis km, zacalo klepat.Takze rozhodnuti je asi na tobe. Klidne bych se nebal sahnout treba po oleji Total Quartz 9000 5w40, kdyz budes hledat, da se koupit za slusnou cenu a je to kvalitni olej, plnici normu VW 502.00

Ja teda zatim ujel par set km na tu 5w40, a olej zatim na merce neklesa, takze to nevypada spatne. A to mam najeto pres 220tis Km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja jsem taky po vymene rozvodu a snad i gufera to nevim nejake kolco me dali k rozvodum ale jestli me ho tam ten chlapik co me delal rozvody dal to uz nevim :) .. tak ja pohledam ten total quartz prece jen budou vanoce a tak nemam ani moc penez na to abych je investoval do auta .. ja mam 155500 km najeto olej to taky nezere ikdyz tam predtim byl castrol 10W-60 plne synteticky asi podle webu .. a ani to neklepalo vsechno zaclo delat az po vymene rozvodu a vymene oleje po par tisicich :(

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...