Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ja som tomu pár krát naložil na obmedzovač, tuším to bolo okolo 6500n/min, neviem isto či to bol obmedzovač, alebo tam už tak padá moment.

Upraveno od lubikSK

Jednou jsem se dostal až k 6000 n/min, ale jestli je tam omezovač jsem nezkoušel. Při rozjezdu do kopce jsem zkoušel, kolik udělá na dvojku. Bohužel jsem neměl přepnutý maxidot na rychlost, tak to stejně nevím přesně. Ale víc než 100 km/h tam nebylo (alespoň myslím).

Jestli si to dobře pamatuji, tak omezovač do toho zasáhne někde kolem 6200 ot. Na vytočenou dvojku TSI 63 kW jede něco kolem 90 km/h.

Asi tak, jednoducho to niečo po 6000n/min prestane ťhať, žiadne "cukanie" ako kedysi na Felde

  • 3 měsíce později...

Tak mám najeto 7.000 km a smrad se z času na čas objevuje stále. Lépe řečeno někdy míň, někdy se musí otevřít okno. Něco mezi gumou a výfukovým plynem. Jel jsem na dovolenou do Itálie s naloženým autem a při 36 stupních tepla, klima naplno, motor rozpálenej. Tak jsem si říkal, že to už bude OK, ale během návratu a po příjedu se to objevilo i při úplně studeným motoru. Tak jsem usoudil, že se to už asi víc nevypálí a že problém bude asi někde jinde. Začal jsem to víc sledovat a zjistil jsem, že v motorovém prostoru se ten smrad v různé intenzitě hromadí pořád. Při větší zátěži motoru ho tam vniká víc a ve větší koncentraci. Při zpomalení se pak vyvalí ven a nasaje do kabiny. Zdroj je někde vpředu okolo turba a katalizátoru. Nemůže to být nějakou netěsností okolo katalizátoru? Pak mě taky napadlo, že mám paket pro špatné cesty, jehož součástí byl i nějaký kryt motoru zespodu. Plastový kryt zakrývá motor až na úroveň poloos předních kol. Možná že v dnešní době smrdí každé TSi, ale lépe se odspodu odvětrává. Nemáte s tím někdo zkušenost?

Upraveno od Sumlir

Já byl v alpách a sem tam jsem vyjížděl 9km do prudkého kopce, moc jsem to nehnal a také jsem přijel na kopec a smrad z motora jak blázen, čoudilo to někde u svíček. Teplotu oleje jsem měl 104C venkovní teplota 18-25C podle n.výšky. Jinka nikde jinde to nedělalo. Nedokážu si předtsavit jezdit s TSi někde ve Španělsku 38C vzduch a nějaký pořádný horský kopec :kol-43: to se musí přehřát

Sumlir, jedině, že bys ten kryt katu sundal. Nějaké očouzení není vidět? Jinak teplota oleje 104°C je v mezích tolerance. Provozní je až 110°C a má to vodní chladič oleje.

  • 2 roky později...

Oživím trochu téma, díky své zkušenosti. Po roce provozu sem spozoroval podobný zápach. Po zastavení to smrdělo někde okolo turba, což mě trochu vyděsilo. Ale po troše zkoumání jsem zjistil, že to dělají mušky a bordel co se časem nasbíral a napasoval mezi chraničkou kabelu a trubičkou chl. kapaliny co se o sebe opírají viz. obr. 23c0710dbafcac48f64704ada72f8678.jpg

Občas to asi jak se všechno rozpálí vypadne a spadne ze zadu přímo na rozpálený kryt turba. Jak jsem s tím hnul, vypadla muška, udělalo to tss a hroznej smrad, kterej se pak zřejmě natáhne přes ventilaci do auta.

Mne to este vsetko krasne voniii :* :) len skoda ze vona prejde :( :(

:(

  • 1 měsíc později...

Ahoj, kluk přijel po výměně motoru 1,2tsi a smrdí mu to od el.rozdělovače a plastových parohů co jdou k bloku motoru.

Ten kouř jde vidět.Po zastavení, když motor běží tak, se od tamtud vyvalí kouř.Voda se nestrácí, teplota je stabilní.

Ve značkovým servise mu řekli, že se vypaluje barva. Škodavka barví motory?

Neví nějaký motorář co to je?

Hoj, prikladam video koure co cestar zminuje..Kour / para z 1.2 tsi 77kw:

Diky za jakykoli info.

Přesné místo se nepodařilo identifikovat? To vypadá jako pára. Voda se tedy vůbec neztrácí? Na zadní straně motoru je totiž vodní mezichladič stlačeného vzduchu. Ten kouř/pára smrdí jak - spálená barva, guma, plast...? Nic se viditelně neškvaří - třeba izolace kabelů? Proč byl měněn motor?

Vubec, motor je vsude suchy, cisty. Kdyby to byla para tak se to nekde vysrazi. Voda se vubec neztraci.

Auto bylo 2x v servisu a pry nikde neni nic poskozeneho. A co koukam ja tak taky nikde nevidim nic pripaleneho...

Jinak ten smrad bych prirovna.. popravde nevim, tata (cestar) rika olej ale zas az tak aromaticke to neni...

Jinak mezi nama vypalovani barvy je kravina co? Urcite ne v takovem mnozstvi jak je na videu.

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Vždyť to kouří jak parní lokomotiva, jestli je to v záruce, tak bych ze servisu neodjel dokud by se to nevyřešilo. Jestli se tam má vypálit nějakej ten šmejr a bordel co ulpěl všude možně při výměně, tak to nebude ale trvat xx dní.

Pugnaxi - a proč byl měněn motor? Abych se přiznal, toto jsem ještě neviděl, to je fakt jak lokomotiva.

PS: necituj přímo předcházející příspěvek. ;)

Pawouk - protoze v 60 tis preskocili rozvody, tak to v ramci zaruky vymenili.

Zkusim zmenit servis tak uvidime.

Jako viděl jsem už par novych aut-motoru,ale aby se někomu takhle kouřilo z motoru to teda ne...Tak at ti nastartujou nějake auto u nich v salonu,jestli je to podle nich normalni.

To takhle kouří pořád nebo jenom když tomu dáš trochu u krku? i když to je asi jedno, takhle tam nic kouřit nemá. A to video je z toho nového motoru? Mě napadá stejně to co pawouka, ten mezichladič. Někde něco na něm blbě těsní a valí se to ven. Ale zase co má co dělat např. pára v chladiči voda, voda. Už to je divný, takový teploty tam snad nejsou. Každopádně tohle by si asi žádný autorizovaný servis za rámeček nedal. Vrátit a ať se hoši staraj....a video názorně poslat do škodovky :)

Ahoj, v těch Stodůlkách viděli mladýho kluka tak mu cpou do hlavy nesmysly. Nemaji koule se přiznat,že protrhli manžetu,cucli benzin,

motorový prostor ohrabali.Jak jsem psal,od toho plastového sacího potrubí se hulí.

Motoráři nemohlo by to potrubí být prasklé a tudy to na volnoběh utíkat.Jestli to má egr.  mohly to být spaliny.

Nevím, možná melu.

Hele tohle tady nevyřešíš, auto vrátit do servisu a musí to dát dohromady!!! Samozřejmě pohrozit škodovkou atd., jestli teda dobře chápu, že to dělal autorizovaný servis. Max. se pak tady můžeš podělit o tom co to bylo a jak se to vyřešilo ;-)

  • 1 měsíc později...

Ahoj, tak auto bylo na Jarově a nezjistili nic podstatného. Syn,říká, že se intenzita kouře- páry se zmenšila a není to cítit do kabiny.

Voda se neztrácí a oleje doléval 1dcl. na 6tis. km.Podotýkám, že je to nový motor.

Motor je čistý suchý.

  • 3 měsíce později...

Ahoj, dnes jsem objevil pod roomstrem kapku oleje. Kouknu na vanu a ta byla celá od oleje. Motor má 12000km od výměny. Tak s tím bude muset kluk

do servisu. Na pohled shora suchý. Třeba by mohl ten smrad od oleje?

To by ani neprošlo na STK (únik oleje)

Myslím že tu niekto niečo podobné raz písal (žeby akubus?) A musel meniť odlučovač oleja. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.