Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

nekupuj to čidlo a kup si místo toho kabel KKL, a můžeš diagnostikovat sám, stojí to už dneska pár korun.Nebo si kup obojí. Ale i když např. čidlo vyměníš , tak porucha obecně může být taky v konektoru,kabelech a to již bez diagnostiky tak jednoduše nezjistíš, napíchneš VAG najedeš do patřičné skupiny a tam ty data přesně vidíš, i včetně lambdy.

Kup to čidlo a vyměň, na Vagu zjistí, že ukazuje čidlo blbě a bude ho stejně muset koupit... :kol-29: bude to mít rychlejší než čekat na kabel

Je to jeho volba co udělá.

 

Kabel má spousta lidí a někteří  s ním prd umí.  

 

Každý svého štěstí strůjcem :kol-47:

Chtěl jsem koupit čidlo ale je svátek takže jsem aspoň změřil tlaky, všechny 4 jsou okolo 15 atmosfér +- 0,5. Ještě dnes jedu za kámošem co má diagnostiku.

Nevíte co se stane když odpojim lambdu za katem a budu s tím jezdit jestli nemůžu něco zničit? Chci zkusit ject bez ni abych poznal jestli je to v ni nebo ne.

nic se nestane,max se rožne kontrolka. Počítej ale se zvýšenou spotřebou a dlouho to netrap

Tak na diagnostice mu to nenašlo žádnou chybu, podle všeho čidlo teploty motoru(chladící kapaliny, teď nevim) ukazuje přesně kolik tam je, a byl tam údaj lambdy která krásně reagovala když jsem přidával jinak v základu byla na svých nulach. Kámoše ještě napadlo, že by jsme mohli udělat základní nastavení klapky na vzduch ale ze musí být vycistena. Vím že jsem ji měl úplně jak novou nikde žádná špína a diagnostika nám hodila údaj 4,2 a ze to základní nastavení neudělá pokud to nebude 0,0 teď vůbec nevím co s tím zahrabal jsem se do toho tolik, že to snad radši hodím do servisu. Nic mě nenapadá. Jediný co je ještě jinak je, že chrastí rozvodový řetěz. Je možný, že by to mohlo byt hnuty a díky tomu by to takhle špatně fungovalo? Dekuju za vaše odpovědi :)

Už se povedlo i základní nastavení klapky, její hodnoty, asi otevření a zavření byli 10% a 88%. Nevím kolik mají být ale žádná změna. Sehnal jsem si jinou, vyčistil ji vyměnil a nastavil, ta už má hodnoty 12% a 90% každopádně je to velká změna k lepšímu. Auto se chová lépe zabírá plynuleji ale někdy sem tam nějaký škub je. Uvidíme jak bude startovat.

co to cidlo na termostatu ? vymenil si ?

 

   to ma taky vliv ;) a pokud se nepletu je to i takovy bod ( snimac ) prave pro skrtici klapku ;) a plno dalsich veci ;)

Taaaak startuje super, jede taky dobře ale stane se ze z ničeho nic když mám zařazenou 4ku tak to ubírá až se to úplně dusi, stalo se to jednou takže ještě něco v systému zlobí. Čidlo jsem neměnil ale když mi diagnostika ukazovala správný teploty tak jsem to tolik neřešil. Za studena cca 25°C a zahratej 88°C. Ale jestli je to položka za 200,- tak to neřeším a radši vyměním. Dekuju za radu :)

je to polozka za 90 kc origo dil ;)

 

s tim ze se to dusi, tezko rict no, privod paliva ? ale to by to delalo pravidelne podle me ... nevim no

Přesně tohle je naprosto náhodný, dneska jsem koupil nějaký adetiva tak uvidím jak moc to pomůže, teprve nedávno jsem si vzpomněl ze ten co nám to prodával tak říkal ze auto skoro půl roku stálo, tak jestli se nezkondenzovala voda v nádrži? :( fakt nevím, zkouším všechno a to čidlo koupím taky :D

Auto se začalo chovat stejně jako předtím, za studena startuje na pátý pokus, cuka. Vyměnil jsem to čidlo, žádná změna. Zdá se mi to i línější ale spotřeba klesla na 8l/100- Stejné trasy. Auto jsme odvezli do servisu, chlap co fakt rozumí skodovkam. Na nic nepřišli podle řídici jednotky je vše okey podle nich taky. Ale auto se chová tak jak chce. Přemýšlím, že ho prodám s touhle chybou (samozřejmě řeknu vše co bylo měněné a co zlobí) nemam na to nervy už :-/ :-/

Co ta lambda pred katem ? .... snimac klikoveho hridele ? ;)

Ahoj, diagnostika je úplně čistá? Jasou tam nějaký závady?

 

Pokud to ubere a pak chcípne,spíš to ukazuje podle mne na palivový systém. Čerpadlo, filtr paliva vstřiky,klapku jsi proměřoval a zkoušel ta je asi v poho.

 

Nebo regulátor tlaku paliva. Sežeň někoho v okolí kdo má taky 1,4MPI a prohodtě ty drahý komponenty a uvidíte. Palivák drahý není bosch nebo origo, pozor na tlak jsou 3/4bar systémy.

 

Regulátor prohoďte a vstřiky bych taky zkusil. Nebo zkuste prohodit jen ŘJ motoru.

 

Všechno jen můj názor :kol-32:

Upraveno od Combi2002

Dobře dekuju za rady, zítra teda kouknu na palivové čerpadlo protože jsem filtr měnil a má 3 bary co má mít. Lambda před katem asi prej ne ta se nastartuje až když je motor zahratej. Někoho s 1,4mpi sice znám ale on má verzi 50kw myslím ze tam nebude všechno stejný. Kdyby jste věděli o někom kdo fabiim rozumí ví co má hledat a co kde měřit a neřekne si 10000,-za opravu ze všechno povymenuje tak mi prosím napište. Okolí Prahy Mělníka. Diky za Váš čas chlapi :)

  • 1 měsíc později...

dobrý den,já jsem na mojí fabii 1.4mpi 44kw AZE měnil skříň s termostatem a čidlem (komplet stál cca 700kč,měl by být český)....druhý den ráno jsem měl problém nastartovat studený motor,...motor nastartoval a hned chcípnul,na druhý pokus opět nastartoval a po chvíli chcípnul,na po třetí po přidání plynu již jakžtakž běžel.....hned jsem věděl ,že problém bude v tom novém čidle.Druhý den ráno jsem opět nenastartoval napoprvé a tak nové čidlo šlo ven a dal jsem tam to původní a zkusil nastartovat...nastartovalo v pohodě.Když jsem porovnával ta čidla tak jsou na nich tyto popisky:na tom novém,co jsem koupil:logo vw audi EH2 140max 34-03 06A 919 501 a na tom původním je:logo vw audi EH2 140ˇ max 06A 919 501A W2K5 43-11.....takže se nepatrně popisky liší....je možné,že to nové čidlo je poškozené,nebo není to pravé pro mou fábku?...pokud jste někdo měnil čidlo na fabii (44kw,AZE),tak jaké jste dával čidlo teploty? děkuji za info

čidlo na termostatu mi odešlo hnedle taky, ale spíš bylo vadný už z výroby. Vyměněn celý termostat.

Termostat se mi dokonce zvlnil (pokroutil a prokapával) už jsem ho reklamoval po druhé. Tak uvidím.

Kouknu do etky a napíšu ti sem číslo dílu pro motor AZE

43-11 je týden a rok výroby 06A 919 501A číslo dílu - je správný.

Upraveno od Combi2002

Kontrola snímače teploty chladicí kapaliny -G62-

Potřebné speciální nářadí, kontrolní a měřicí přístroje a pomocné prostředky

Diagnostický přístroj -V.A.G 1552-

Diagnostické vedení -V.A.G 1551/3- nebo -V.A.G 1551/3A- nebo -V.A.G 1551/3B

Ruční multimetr (např. -V.A.G 1526 A-) t Pomocná měřicí souprava (např. -V.A.G 1594 A-)

Zkušební box -V.A.G 1598/31

 

Průběh kontroly –  Připojit diagnostický přístroj - V.A.G 1552-. Nechat běžet motor a zvolit „adresu 01“ pro řídicí jednotku motoru → kapitola. –  Zadat funkci 08 „Načtení bloku naměřených hodnot“ a zvolit zobrazovanou skupinu 004.

Zobrazení na displeji: –  Odečíst teplotu chladicí kapaliny v zobrazovaném poli 3.    Požadovaná hodnota: teplota musí rovnoměrně stoupat.

  Upozornění:

Zvýší-li se skokem údaj na displeji diagnostického přístroje o 2…5 °C, je to způsobeno řídicí jednotkou a ne závadou na snímači.

Vyskytnou-li se v určitém teplotním rozsahu nedostatky chodu motoru a nestoupá-li teplota bez přerušení, je signál teploty částečně přerušován a snímač je třeba vyměnit.

 

Není-li v zobrazovaném poli 3 zobrazována věrohodná hodnota: –  Zvolit funkci 06 „Ukončení výstupu“ a potvrdit Q. –  Vypnout zapalování.   Nacteni bloku namerenych hodnot 4 -> 780/min 13,8 V 55,0 °C 28,5 °C –  Odpojit svorkovnici -1- na snímači teploty chladicí kapaliny -G62-

 

Připojit multimetr a změřit odpor na obou konektorech snímače teploty chladicí kapaliny -G62-.

Požadovaná hodnota viz diagram: Požadovaná hodnota v poli -A- platí pro teplotu 0…50 °C, v poli -B- platí pro teplotu 50…100 °C.

 

Příklady odečítání:

Pro teplotu 30 °C je požadovaná hodnota 1500…2000 Ω

Pro teplotu 80 °C je požadovaná hodnota 275…375 Ω

Není-li požadované hodnoty dosaženo: –  Vyměnit snímač teploty chladicí kapaliny -G62-. Je li požadované hodnoty dosaženo: –  Připojit zkušební box -V.A.G 1598/31- na kabelový svazek k řídicí jednotce motoru → kapitola. –  Zkontrolovat následující vedení na přerušení a na zkrat na kostru, případně na plus:   Dvoupólová svorkovnice na kabelovém svazku, konektor Zkušební box -V.A.G 1598/31-, zdířka   1 104   2 83

 

–  Zkontrolovat také vedení mezi sebou na zkrat. –  V případě potřeby odstranit přerušení vedení, případně zkrat. Není-li zjištěna žádná závada: –  Vyměnit řídicí jednotku motoru → kapitola.

Upraveno od Combi2002

změř odpor čidel multimetrem před studeným startem. (prostě změř a porovnej odpory obou čidel při stejné "startovací" teplotě)

  • 4 měsíce později...

Zdravim,

 veľmi časťo sa mi stáva, že mi Fabia nechce naštarotvať resp. naštartuje ale až po dlhej dobe. Štartér točí, točí, točí, točí... a nič. Väčšinou potom chytí až na cca 15 otočenie kľúčikom. Dokonca sa niekedy stane ( nie vždy ), že žačne "pípať" kontrolka oleja ( olej menený ). Stáva sa to náhodne ( teplý motor, studený motor ). Niekedy chytí pekne na prvý raz, ale niekedy až tak dlho , že sa mi to vybilo aj baterku.

 Filtre vymené, aj sviečky,na VAGu nič.

 

 Ďakujem pekne za prípadné rady.

Roman

zdravim vidím že mame asi rovnaký problém a chcel by som vedieť či ste si stou chybou nejako poradili :/ 

  • 5 týdnů později...

Fabia 1,4 MPI, r. 2001. Najednou přestal fungovat posilovač řízení, auto stále jelo, ale po vypnutí zapalování už nešlo znovu nastartovat. Může to nějak souviset s posilovačem? Baterie v pořádku. Nějaké nápady?

Jak nestartuje? Starter točí? Mrkl ses i na pásové pojistky na baterce?

Presne tak...chcelo by to presnejsi popis co to robi nerobi... ci toci ale nechyta, alebo vobec netoci...pocujes cerpadlo pri zapnuti kluca? Moze to byt aj cerpadlo, alebo rele...je vela moznosti...

Startér točí. Čerpadlo jsem myslím slyšel. Startér se dvakrát pokusí a přestane a pak se rozsvítí snad všechny kontrolky. Na pojistky se mrknu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.