Říjen 23, 201113 r Stará známá nemoc MPIček OHV... VAG nemusel ukázat vůbec nic, pokud je čidlo přerušené - pokud vím, tak kecá jen "zkrat v čidle" nebo "zkrat na plus"...
Říjen 24, 201113 r chcem sa spytat elektronikov : co je to za termistor, ze sa kazdy rok poserie a treba ho vymenit ??? kupujem to origo v Skoda suciastkach., take sede plastove telo ma. vyvalim za to 30 euro a nic to nevydrzi !!! je na tom logo Folkswagenu a Audi, max 140 stupnov Celzia a 0.6 A. hadam cez to nejde vecsi prud ? alebo to varim v 150 stupnovej vode ?? nebude jednoduchsie tam bacnut 2 odpory (studeny a teply motor) a prepinacom to prehadzovat ? grrrrrrrr...
Říjen 24, 201113 r Tak to cidlo reklamuj ked ma len 1 rok. Zaruka je 2 roky. Origo cidlo kupujem za 10 eur. Upraveno Říjen 24, 201113 r od PROCHY603
Říjen 24, 201113 r zobral som multimeter a nenameral som na cidle teploty vobec nic. ziadny odpor. kua... Odpor nameras na zohriatom motore. 184 Ohm pri teplote vody 90 C.
Říjen 24, 201113 r Prochy - ale i studený termistor by měl mít nějaký svod = relativně vysoký odpor. Běžní digitální multimetry měří až do 20MOhm, ty lepší i do víc - a to už je skoro dokonalá izolace... Ten termistor by měl mít za studena odpor ne větší než 10 000 ohmů.
Říjen 25, 201113 r Prochy - ale i studený termistor by měl mít nějaký svod = relativně vysoký odpor. Běžní digitální multimetry měří až do 20MOhm, ty lepší i do víc - a to už je skoro dokonalá izolace... Ten termistor by měl mít za studena odpor ne větší než 10 000 ohmů. Je problem zohriat motor a odmerat presne ohmy co som sem dal???
Říjen 25, 201113 r Je problem zohriat motor a odmerat presne ohmy co som sem dal??? pre mna momentalne ano !! P.S.: dost srandy, som rad, ze mi pomahate. Upraveno Říjen 25, 201113 r od colins
Říjen 25, 201113 r To nic, přecedo, ono to Prochymu občas přeskočí a pak mu to zapaluje až za HÚ... Naštěstí se mu to nemůže "potkat", takže se z toho vyspí a zas je dobře.... Ale s tím čidlem - pokud se Ti nedaří motor natočit, můžeš ho nastartovat "ojebem" - mezi přívody k čidlu zapoj normální pevný odpor zhruba ty 3 až 4 kiloohmy a ŘJ si bude myslet, že je motor studený - a půjde natočit. Samozřejmě jak se bude motor ohřívat, bude mít příliš bohatou směs a vysoký volnoběh - ale když mu ten odpor po ohřátí zase uškubneš, zklidní se, protože ŘJ zmírní dávku. Možná to spadne do nouzáku, ale mělo by se s tím dát dojet - minimálně pro nové čidlo... Upraveno Říjen 25, 201113 r od Ekkar_z_Bastlírny
Říjen 26, 201113 r pre mna momentalne ano !! P.S.: dost srandy, som rad, ze mi pomahate. Odporucam odtiahnut auto do AUTOSERVISU.
Říjen 26, 201113 r To nic, přecedo, ono to Prochymu občas přeskočí a pak mu to zapaluje až za HÚ... Naštěstí se mu to nemůže "potkat", takže se z toho vyspí a zas je dobře.... Ale s tím čidlem - pokud se Ti nedaří motor natočit, můžeš ho nastartovat "ojebem" - mezi přívody k čidlu zapoj normální pevný odpor zhruba ty 3 až 4 kiloohmy a ŘJ si bude myslet, že je motor studený - a půjde natočit. Samozřejmě jak se bude motor ohřívat, bude mít příliš bohatou směs a vysoký volnoběh - ale když mu ten odpor po ohřátí zase uškubneš, zklidní se, protože ŘJ zmírní dávku. Možná to spadne do nouzáku, ale mělo by se s tím dát dojet - minimálně pro nové čidlo... Na tvoje dementne odpovede nebudem reagovat.
Říjen 26, 201113 r Odporucam odtiahnut auto do AUTOSERVISU. Pak kdo tady dává dementní odpovědi... Kdyby Colins chtěl, dávno už by to v tom servise měl a nesháněl by radu tady, ne?
Říjen 28, 201113 r chlapi, nehadajte sa mi tu !! vycistil som skrtiacu klapku, zmazal chyby a adaptivne hodnoty. vyhodil som benzin, co tam bol od dovolenky v auguste (sorry, ale plnu nadrz nemam kedy spalit, hehehehe...). dotiahol som sacie potrubie, vymenil som rozfranforcovane tesnenie pod skrtiacou klapkou (som ho nacal sam, ked som ho daval dolu spolu s klapkou) vymenil som cidlo teploty a mozeme ist. este pojde aj tesnenie pod hlavou do preč !
Říjen 28, 201113 r A už Ti to teda startuje? Když už to tak máš rozfranforcovaný, tak bych ještě vzal všecky svíce, nastrkal je do lišty (překontrolovat správné napojení lišty na ŘJ!!!), spojil jim závity holým drátem nebo zašroubováním do kusu plechu s dírama v roztečích podle válců - tenhle propoj je potřeba uzemnit na kostru motoru, imituje se tím zašroubování svíček do hlavy = ukostření jiskřiště - no a vzít za startér. Někdo samozřejmě musí koukat, jestli svíce jiskří. Někdy taky může být zrada v zapalování a VAG nic neukáže - protože svod je na sekundární straně cívek...
Říjen 28, 201113 r uz som to nastartoval. ale asi je pane hrábě, v pérdeli tesnenie pod hlavou. tlakuje to vodu tak, ze zdviha hladinu v nadobke o 3-4 cm, potom vytecie prepadom...
Říjen 28, 201113 r chlapi, nehadajte sa mi tu !! vycistil som skrtiacu klapku, zmazal chyby a adaptivne hodnoty. vyhodil som benzin, co tam bol od dovolenky v auguste (sorry, ale plnu nadrz nemam kedy spalit, hehehehe...). dotiahol som sacie potrubie, vymenil som rozfranforcovane tesnenie pod skrtiacou klapkou (som ho nacal sam, ked som ho daval dolu spolu s klapkou) vymenil som cidlo teploty a mozeme ist. este pojde aj tesnenie pod hlavou do preč ! Hadat sa nehadam.:help: EKKAR je clovek pod moju uroven.;) Len nedam sem uz ziadnu radu.:)
Říjen 28, 201113 r ... EKKAR je clovek pod moju uroven. ... Víš, Prochy, já když se ukecnu nebo zahlásím blbost, tak aspoň uznám, že jsem trefil pudla a nervu to na cucky za každou cenu. Krom toho mám dojem že kdyby si Colins myslel, že to nezvládne, dávno by to do nějakého servisu nechal odvléct - a nečekal by na radu "odtáhni to do opravny". Tak nevím kdo tady je pod čí úroveň...
Únor 3, 201213 r Tak lidi, ted je rada na mne, bohuzel Prvni tyden v lednu jsem dal auto do garaze, tehdy vsechno v pohode, vsechno fungovalo jak hodinky. Dnes jsem ale uz nenastartoval. Tocil jsem i dlouho, nekolik pokusu, ale ani jednou si ani neskytl, proste jako by nedostal ani kapku benzinu, pritom v nadrzi je cca 2 mm nad cervenym polem. Cerpadlo cerpa, dokonce nekolikrat behem tech pokusu (vzdycky jsem ho nechal dostatecne natlakovat az zhasly nektere kontrolky), cca pred 3 mesici byly cistene vstriky, svicky stare cca 7 mesicu, pred rokem menene tesneni pod hlavou...>Zkousel jsem nastartovat i rovnou na LPG (drzel jsem tlacitko na prepnuti, jenou jsem uz takhle nastartoval, kdyz mi dosel benzin) a nic. Nez jsem dal auto do garaze, tak vsechno jelo, zadne naznaky ze by bylo neco v neporadku. Po tech pokusech o nastartovani ani jednou nezustal svitit "engine check", jen dvakrat po delsim toceni se mi rozblikala kontrolka oleje, ale to je hadam nizkym tlakem, na merce je oleje dost (no nad minimem, ale v mezich).Auto má najeto cca 120 tisíc a je v rodině od novoty. Toz poradte prosim Upraveno Únor 3, 201213 r od Manek88
Únor 3, 201213 r a baterka točí normálka? Pokud by bylo menší napětí, je možné že by mělo sice dostatečnou kapacitu pro otočení startérem, ale nedostatečnou už pro jiskru. Jak vypadají svíce, když takhle točíš, jsou mokré nebo suché?
Únor 3, 201213 r Na svice kouknu, jen to bude chvili trvat, naradi mam na chate :-/ Baterka mi pripadala v cajku, tocila jak blba...ke konci uz to bylo slabsi, tak jsem toho nechal...
Únor 3, 201213 r kolik °C máš v garáži? Ono nouzově to nastartuješ na LPG když bude alespoň trochu nad nulou, třeba na podzim, ale v tuto zimu, se mi to jeví jako málo pravděpodobné. Já takhle startoval jednou na podzim Feldu podtlak při nějakých 5°C, sice jsem jí natočil ale moc se jí nechtělo
Únor 3, 201213 r Venku bylo cca minus 13, takže v garáži celkem určitě taky mrzlo, byla to hloupost to zkoušet, ale byl jsem zoufalý. Ale divím se, ze ani jednou během těch i dlouhých pokusů motor neprojevil ani náznak zápalu... :-(
Únor 3, 201213 r VAG, zjistit co říká imobilizér. Vypadá to že si nějaká černá škatule potavila procesor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.