Přejít na obsah

Nestartuje


bajdik1...

Doporučené příspěvky

chcem sa spytat elektronikov : co je to za termistor, ze sa kazdy rok poserie a treba ho vymenit ???

kupujem to origo v Skoda suciastkach., take sede plastove telo ma.

vyvalim za to 30 euro a nic to nevydrzi !!!

je na tom logo Folkswagenu a Audi, max 140 stupnov Celzia a 0.6 A.

hadam cez to nejde vecsi prud ?

alebo to varim v 150 stupnovej vode ??

nebude jednoduchsie tam bacnut 2 odpory (studeny a teply motor) a prepinacom to prehadzovat ?

grrrrrrrr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prochy - ale i studený termistor by měl mít nějaký svod = relativně vysoký odpor. Běžní digitální multimetry měří až do 20MOhm, ty lepší i do víc - a to už je skoro dokonalá izolace... Ten termistor by měl mít za studena odpor ne větší než 10 000 ohmů.

:palec2: Je problem zohriat motor a odmerat presne ohmy co som sem dal??? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nic, přecedo, ono to Prochymu občas přeskočí a pak mu to zapaluje až za HÚ... :smich::smich::smich::smich: Naštěstí se mu to nemůže "potkat", takže se z toho vyspí a zas je dobře....

Ale s tím čidlem - pokud se Ti nedaří motor natočit, můžeš ho nastartovat "ojebem" - mezi přívody k čidlu zapoj normální pevný odpor zhruba ty 3 až 4 kiloohmy a ŘJ si bude myslet, že je motor studený - a půjde natočit. Samozřejmě jak se bude motor ohřívat, bude mít příliš bohatou směs a vysoký volnoběh - ale když mu ten odpor po ohřátí zase uškubneš, zklidní se, protože ŘJ zmírní dávku. Možná to spadne do nouzáku, ale mělo by se s tím dát dojet - minimálně pro nové čidlo...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nic, přecedo, ono to Prochymu občas přeskočí a pak mu to zapaluje až za HÚ... :smich::smich::smich::smich: Naštěstí se mu to nemůže "potkat", takže se z toho vyspí a zas je dobře....

Ale s tím čidlem - pokud se Ti nedaří motor natočit, můžeš ho nastartovat "ojebem" - mezi přívody k čidlu zapoj normální pevný odpor zhruba ty 3 až 4 kiloohmy a ŘJ si bude myslet, že je motor studený - a půjde natočit. Samozřejmě jak se bude motor ohřívat, bude mít příliš bohatou směs a vysoký volnoběh - ale když mu ten odpor po ohřátí zase uškubneš, zklidní se, protože ŘJ zmírní dávku. Možná to spadne do nouzáku, ale mělo by se s tím dát dojet - minimálně pro nové čidlo...

:palec2::smich:

Na tvoje dementne odpovede nebudem reagovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, nehadajte sa mi tu !!

vycistil som skrtiacu klapku, zmazal chyby a adaptivne hodnoty.

vyhodil som benzin, co tam bol od dovolenky v auguste (sorry, ale plnu nadrz nemam kedy spalit, hehehehe...).

dotiahol som sacie potrubie, vymenil som rozfranforcovane tesnenie pod skrtiacou klapkou (som ho

nacal sam, ked som ho daval dolu spolu s klapkou)

vymenil som cidlo teploty a mozeme ist.

este pojde aj tesnenie pod hlavou do preč !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A už Ti to teda startuje? Když už to tak máš rozfranforcovaný, tak bych ještě vzal všecky svíce, nastrkal je do lišty (překontrolovat správné napojení lišty na ŘJ!!!), spojil jim závity holým drátem nebo zašroubováním do kusu plechu s dírama v roztečích podle válců - tenhle propoj je potřeba uzemnit na kostru motoru, imituje se tím zašroubování svíček do hlavy = ukostření jiskřiště - no a vzít za startér. Někdo samozřejmě musí koukat, jestli svíce jiskří. Někdy taky může být zrada v zapalování a VAG nic neukáže - protože svod je na sekundární straně cívek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, nehadajte sa mi tu !!

vycistil som skrtiacu klapku, zmazal chyby a adaptivne hodnoty.

vyhodil som benzin, co tam bol od dovolenky v auguste (sorry, ale plnu nadrz nemam kedy spalit, hehehehe...).

dotiahol som sacie potrubie, vymenil som rozfranforcovane tesnenie pod skrtiacou klapkou (som ho

nacal sam, ked som ho daval dolu spolu s klapkou)

vymenil som cidlo teploty a mozeme ist.

este pojde aj tesnenie pod hlavou do preč !

Hadat sa nehadam.:help::help::smich:

EKKAR je clovek pod moju uroven.;);)

Len nedam sem uz ziadnu radu.:):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

EKKAR je clovek pod moju uroven.;)

...

Víš, Prochy, já když se ukecnu nebo zahlásím blbost, tak aspoň uznám, že jsem trefil pudla a nervu to na cucky za každou cenu. Krom toho mám dojem že kdyby si Colins myslel, že to nezvládne, dávno by to do nějakého servisu nechal odvléct - a nečekal by na radu "odtáhni to do opravny". Tak nevím kdo tady je pod čí úroveň... lollollol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak lidi, ted je rada na mne, bohuzel :kol-32:

Prvni tyden v lednu jsem dal auto do garaze, tehdy vsechno v pohode, vsechno fungovalo jak hodinky. Dnes jsem ale uz nenastartoval. Tocil jsem i dlouho, nekolik pokusu, ale ani jednou si ani neskytl, proste jako by nedostal ani kapku benzinu, pritom v nadrzi je cca 2 mm nad cervenym polem. Cerpadlo cerpa, dokonce nekolikrat behem tech pokusu (vzdycky jsem ho nechal dostatecne natlakovat az zhasly nektere kontrolky), cca pred 3 mesici byly cistene vstriky, svicky stare cca 7 mesicu, pred rokem menene tesneni pod hlavou...>Zkousel jsem nastartovat i rovnou na LPG (drzel jsem tlacitko na prepnuti, jenou jsem uz takhle nastartoval, kdyz mi dosel benzin) a nic. Nez jsem dal auto do garaze, tak vsechno jelo, zadne naznaky ze by bylo neco v neporadku. Po tech pokusech o nastartovani ani jednou nezustal svitit "engine check", jen dvakrat po delsim toceni se mi rozblikala kontrolka oleje, ale to je hadam nizkym tlakem, na merce je oleje dost (no nad minimem, ale v mezich).Auto má najeto cca 120 tisíc a je v rodině od novoty.

Toz poradte prosim :kol-26:

Editováno: , autor: Manek88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolik °C máš v garáži? Ono nouzově to nastartuješ na LPG když bude alespoň trochu nad nulou, třeba na podzim, ale v tuto zimu, se mi to jeví jako málo pravděpodobné. Já takhle startoval jednou na podzim Feldu podtlak při nějakých 5°C, sice jsem jí natočil ale moc se jí nechtělo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...