Únor 6, 201510 r na lištu bych to neviděl, problém bude podle popisu myslím v elektrice, tedy ty páskové pojistky apod.
Únor 6, 201510 r Já bych skusil vyměnit (od někoho si pujčit) baterku.Když píšeš že startér se 2x pokusí a pak přestane a rozsvítí se ti kontrolky,tak bych řekl že bude ko baterka. Jak jsi zjistil ty že je baterie dobrá?
Únor 6, 201510 r Minimální práce - sundat svorky z baterie, očistit její vývody (kontaktní plochy), nasadit zpátky, dobře utáhnout. To samý na kostřicím pásu od motoru a převodovky. Baterku dát nabít, změřit napětí na baterii při stojícím motoru a po nastartování - měla by mít kolem 12,3V v klidu, 12,8 až 13,5 s motorem na volnoběh, 14,4 - 14,5V s motorem v točkách kolem 2500rpm. Teprve pak, když něco nebude jak má bejt, se pídit po výměně baterky.
Únor 6, 201510 r Minimální práce - sundat svorky z baterie, očistit její vývody (kontaktní plochy), nasadit zpátky, dobře utáhnout. To samý na kostřicím pásu od motoru a převodovky. Baterku dát nabít, změřit napětí na baterii při stojícím motoru a po nastartování - měla by mít kolem 12,3V v klidu, 12,8 až 13,5 s motorem na volnoběh, 14,4 - 14,5V s motorem v točkách kolem 2500rpm. Teprve pak, když něco nebude jak má bejt, se pídit po výměně baterky. Svíčky jsou nové. O baterii si myslím, že je v pořádku, protože světla normálně svítí, elektrika funguje. O víkendu na to mrknu a očistím ty kontakty.
Únor 6, 201510 r Ty "kostřicí pásy" jsou seshora nepřístupný, nevím kterej mamlas v konstrukci je naprojektoval pod motor. Aby ses k nim dostal, musíš se dostat pod auto a oddělat "šusplech" = kryt pod motorem.
Únor 8, 201510 r Fabia 1,4 MPI, r. 2001. Najednou přestal fungovat posilovač řízení, auto stále jelo, ale po vypnutí zapalování už nešlo znovu nastartovat. Může to nějak souviset s posilovačem? Baterie v pořádku. Nějaké nápady? Tak jsem přišel k autu, zkusil nastartovat a auto úplně bez problémů naskočilo a normálně jede. To je možná ještě horší než kdyby tam byla nějaká závada, kterou bych nechal opravit.
Únor 8, 201510 r tak pak sleduj závislost na vlhku, tzn.dojezd po cestě ve sračk.ch, nebo naopak stálo, nikam nejelo ...atd. Je to garážované?
Únor 8, 201510 r Tak ma napada, ze fabie mali problem s vlhkostou zvazku kablov co ide pri vodicovom tlmici smerom dovnutra. Ta handrova paska drzala vlhkost a casom sa "napila" aj izolacia vodicov...tak to pozri, a riesilo sa to uvolnenim tych kablov z tej izolacie...skus to skontrolovat...
Únor 8, 201510 r Jj. A viem ze sa to prevantivne prerezavalo, aj ta plastova ochrana kablov a aj von sa to z nej davalo..
Únor 9, 201510 r nebyla na to nejaka servisni akce ? Ja to prave mam predelavany uz a dokonce i nejak specialne vyveseny
Únor 9, 201510 r To neviem, ale viem ze to bola dost standartna chyba a v aitorizovanych servisoch sa to riesilo.
Únor 9, 201510 r jo, jo jedna z nejvetsich zavad mozna i ta hlavni zavada co u FI mohla postupem casu byt
Únor 9, 201510 r Jj. A viem ze sa to prevantivne prerezavalo, aj ta plastova ochrana kablov a aj von sa to z nej davalo.. O tom problému vím a hned ze začátku, jak se o tom začalo mluvit, nám to autorizovaný servis při kontrole spravil.
Srpen 6, 201510 r chcel by som sa opytat. odisla mi zapalovacia lista na aute. ake znacku mam kupit valeo alebo tesla? dakujem
Srpen 6, 201510 r Jsou rovnocenný, Valeo je dost známá firma, nemusíš se jí bát - dělá i prvovýrobu pro VW, akorát třeba ne pro tuzemsko.
Srpen 6, 201510 r Kup Valeo,... mohla to byt treba jen jedna z mala ale tesla mi po kratke chvili odesla .... nastesti reklamace a koupil sem neco jinyho, nevim tedka copresne jestli valeo nebo origo
Srpen 6, 201510 r Valeo je stejně spolehlivá značka jako třeba Bosch - akorát že v tuzemsku není tak známá, opakuju to podruhý. Je to prostě producent, kterej primárně dodává do jinejch zeměpisnejch končin - Jižní Afrika, Asie, Jižní Amerika - a tam zásobuje klidně i místní výrobní fabriky koncernu VW...
Srpen 13, 201510 r Ahojte, mám doma Fabiu 1.4 MPI rv. 2000 s LPG , a nechce naštartovať a ked zatočím kľúčom tak počujem také klepanie a ked chcem naštartovať tak mi ani za svet nenaštartuje a ked sa chytí tak hned aj zhasne. Práve som ho chcel zobrať do servisu lenže takto ho asi len na traileri a ten neviem ani za boha zohnať. Najlepšie je, že sme snim ešte išli nakupovať aj sme sa vrátili a potom už nechcel naštartovať a motor sa neskutočne trasie pri štartovaní ako keby chcelo vyskočiť. Mechanik mi povedal, že treba meniť škrtiacu klapku a tiež mi nevynuloval servis hlášku ale asi nemôže robiť či ? Ale včera mi večer mi kamoš povedal nech ho skúsim odpojiť od batérie (ktorá je nová ) že možno naskočí ale moc tomu neverím. Sviečky boli menené v decembri a od vtedy bolo na aute max 300 km. Vedeli by ste niečo poradiť ?
Srpen 13, 201510 r zkoušel jsi nouzový start na LPG, teď v tom teple by to mělo jít bez problémů, aby jsi eliminoval problém s motorem, nebo jen problém s BA
Srpen 13, 201510 r zkoušel jsi nouzový start na LPG, teď v tom teple by to mělo jít bez problémů, aby jsi eliminoval problém s motorem, nebo jen problém s BA skúšal som aj to v LPG tam mi to naskočilo len to vôbec netahalo, a LPG už v nádrži nemám len benzín a s tým ho nejde naštartovať vôbec a ukazovatku nádrže je na stvrti a tiež viem že tam ma byť benzín lebo som pred dvoma tyždnami tankoval asi 15 litrov a od vtedy s nim bolo prejdene max 20 km nič viac. Čítal som tu príspevky aj že môže byť poistka palivového čerpadla vadna len na tej karticke je to celkom náročné nájsť kedže nemám k nemu lengendu.
Srpen 13, 201510 r a co VAG, nějaké chyby? Pokud to nemělo tendenci jet ani na LPG, tak to může být klidně i teplotní čidlo, že to nastaví špatně směs a proto se to dusí
Srpen 13, 201510 r hlavni co bych udelal tak to npichnul na diagnostiku ta ti snad napise vice muze to byt pres zapalovaci listu, lambda sondu a nebo ti taky ani cerpadlo nemusi davat benzin je hodne veci a je potreba to vypozorovat co a jak funguje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.