puki Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Včera jsem nabijel autobaterii takže jsem ji odpojil od auta zhruba na 12 hodin po zapojeni jsem nastartoval normalne jse rozjel a po vyřazení z otaček ma auto tendencí zdechnout nebo uplně zdechne je to rv 97 1.8 20v bez turba vag nic nehlásí předem děkuji za kažtou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Zdravím tě, sorry, ale musím to tady napsat. Takhle blbou větu nebo co to je, jsem už dlouho neviděl . To nemá konec, ani začátek, je to slovo za slovem vím, že je to jedno, ale snad není tak těžké napsat něco kloudného. A slovo "kažtou" asi ani neexistuje, místo "t" se dává "d"éčko Jinak si myslím, že díky odpojení baterky se ti chyby vymazaly a proto ti žádné VAG nehlásí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puki Vloženo 21. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Čau Luke tak místo t jsem se přepsal má tam být d.Ty jsi se nikdy nepřepsal? Ale dobře asi máš vysokou školu. Věta nemá konec ani začátek ale je vní všecho napsáno. Jsou tady lidé že ti nenapíšou jesli mají benzín nebo diesla. Vidím že maš octavu v turbu tak jesli chceš tak si to semnou mužes rozdat s calibrou taky v turbu a uvidíme kdo se bude smát frajere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 super debata puki: načo až do takých extrémov??....zasa Luke toho tolko nenapísal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 21. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 puki já to nemyslel nijak zle, jen si toho člověk prostě všimne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puki Vloženo 22. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Vše ok ,ale naštvalo mě to Luke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Sice OT, ale tato debata stejně už o ničem jiném není. Znám fóra, které mají v pravidlech dodržovat pravopis. A to dost natvrdo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puki Vloženo 22. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Nějaká rada by nebyla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Kovi Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 blbá otázka, palivový filtr dobrý?máš tam benzín?zkus tam dolít, můžeš mít nekvalitní benzín a proto chcípá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 22. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2011 Základní nastavení klapky,bych zkusil,po delším odpojení AKB se to chová jako po vymazání adaptací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puki Vloženo 24. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Nevíte jak se to nastavuje? Základní nastavení klapky? Jinak je to benzín 1.8 20v tankuji jenom na shell. Palivový filtr jsem měnil před dvěma roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Někdo říká, že stačí na nějakou chvíli odpojit baterii. Jiný zase, že je nutno nastavit klapku přes VAG. Mi osobně to přes VAG moc nešlo tak jsem to udělal tím prvním způsobem a dá se říct, že to funguje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Mám AGU a po odpojení baterie jsem měl ten samý problém. Po vyřazení když auto jelo tak lítaly otáčky hluboko pod volnoběh. Mě stačilo pro vyřešení to, co už je tady na fóru napsáno mockrát. U studeného motoru zapnout klíček a zatím nestartovat, od klapky je slyčet hučení, jak si zkouší krajní polohy. To trvá necelou minutu. Až hučení skončí, tak nastartovat a nechat na volnoběh zahřát na provozní teplotu (to trvá při těchto teplotách asi 15 min). Během té doby nemačkat na plyn. Pořád se ta klapka totiž vzhledem k teplotě motoru nastavuje. Po prohřátí na místě, vyrazit a třeba na trojku projet celé spektrum otáček s plným plynem. Toto fungovalo u mne. Taky nešlo udělat základní nastavení klapky přes VAG. Od té doby jsem baterku neodpojoval. Mám inteligentní nabíječku, tak baterku při dobíjení neodpojuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puki Vloženo 24. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Ok pet59k takže mam zase odpojit baterku nebo to mužu udělat ten proces co jsi psal klidne třeba cca po 100 km když jsem najel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Nejlépe tím vagem,paměť závad čistá,provozní teplota a hlavně vymazané adaptace a pak zakl. nastavení sk. 098 zobrazí se ADP běží pak ADP OK a je to,pak ta možnost s tím natočeným motorem a nešlapat na plyn,není to úplně standardní ale někdy to fakt funguje a samo si to najde adaptace,jinak manuál hovoří jasně Je-li jednotka ovládání škrtící klapky (J338) demontovaná a namontovaná,příp. vyměněná,nebo přerušeno napájení řídící jednotky motoru,musí být vždy provedeno základní nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 (editace) Puki: Já jsem to dělal po odpojené baterce, abych raděj začal od znovu a nebyly tam nějaké nesmysly. Mám ročník 1999 (plyn přes lanko) a tam opravdu nepomohlo udělat základní nastavení klapky přes VAG. Od té doby tři roky jezdím spokojeně bez problémů. (Tenkrát jsem měnil baterku). Editováno: 25. Listopad 2011, autor: pet59k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.