Wojnar Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 Já bych taky řekl, že ať u benzínu nebo nafty počkat na zhasnutí kontrolek. Minimálně už proto, že než začnu startovat vidím jestli mi elektronika nehlásí někde nějakou chybu. A taky to tak dělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 20. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2011 Pozor, všechny Fabie nemají spouštění čerpadla benzinu, po otevření dveři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviajedna Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Dobrý den, Prosím Vás o radu.Na mé O1 1.9 tdi ALH 2004 mám problém s ranním startem když je pod 0 stupňů.Start vypadá přesně takto jako to natočil kolega zde Pokud motor takto nastartuje a já ho hned vypnu tak další start je OK. Pročítám již druhý den forum a pár věcí jsem pochytil.Mám vyměněný palivový filtr,nové žhavičky,baterku a pořád problém přetrvává.Dočetl jsem se že by mohla padat nafta.Přemýšlím že bych vložil zpětný ventil tento http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prislusenstvi-konverze-na-ro/ventily-na-palivo-ro-a-nafta-/zpetne-ventily/zpetny-ventil-2.html a zkusil co to udělá.Mám jej dát mezi filtr a čerpadlo nebo nádrž a filtr? Napadá vás ještě něco co by to mohlo způsobovat?děkuji moc za pomoc Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 (editace) U PD by to bylo jasně čerpadlo v nádrži, teď jsem ho řešil kolegovi, ale pokud je plna nádrž tak to kopne i bez něho. Editováno: 25. Listopad 2011, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Je to CR nebo PD Na tuti CR už podle budíků! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Uniklo mi něco? "....Na mé O1 1.9 tdi ALH 2004...." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 A nezkusil jsi třeba tak 2 krát 3 krát žhavení a až potom startovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviajedna Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 (editace) zkoušel pořád stejný Editováno: 26. Listopad 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Špatný předstřik,nech si to seřídit.Pokud to nepomůže,tak bych to tipoval na špatné tlaky.Pokud máš nové žhavičky a seřízený motor musí lapnout na všechny 4 při mínus 2 okamžitě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 25. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2011 Rele žhavení je v pohodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 Dela me to neco podobneho... Jen u studenych startu. Baterka, zhavice OK. Dneska me v servisu vymenili cidlo teploty, protoze se motor nechtel ohrivat (teplota max 70°) a a pry to muze byt tim nebo vstriky... tak doufam ze to bylo cidlem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arbitboy Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Mám podobný problém se startováním. Lepšího výsledku dosáhnu, když žhavím žhavící spirálu víckrát než nastartuji. Znamená to pravděpodobně, že je problém v teplotním čidlu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ash2001 Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 vonku je teraz poriadna zima a u nas na kysuciach uz prituhuje dnes rano som mal -20 stupnov a tak auto zle startovalo vecsinou vecsinu veci mam v poriadku lebo pokial je teplota do -15 tak auto startuje "viac menej v pohode" ale vcera bolo uz -18 a uz sa mu moc nechcelo a dnes bolo az -20 a nastartoval som az na 7 pokus lebo vzdy v predchadzajucih pokusoch sa stala rovnaka vec: otocim klucik do 1 polohy, pockam kym zahsnu kontrolky, kym zhasnu zhavenie, pak este 3-5 sec a pak otocim klucik do 2 polohy, zacina startovanie ale zhruba po 2-3 sec. prestane startovat a pocujem taky tsssss zvuk dotacajuceho sa startera asi, nejaka sucast startera co sa ma vysunut a roztocit zotrvacnik sa nevysunie a tak sa starter iba naprazdno dotoci. myslim ze by mohlo pomoct pobuchat po startery alebo niecom a oklepat tak namrazu aby sa tato suciastka vysunula ale neviem kde presne mam pobuchat a zajtra ma byt este viac tak nerad by som zostal doma a nesiel do prace, pripadne siel busom s 2x prestupovanim ps: vecer o 23:00 (-15 stupnov) som bol auto prebehnut (6km) a zohriat aby som rano (5:20) tento problem nemal ale zda sa ze za tych 6 hodin znova zamrzlo (vecer startovalo vyborne) ale rano uz bol problem, poradite prosim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Co tak zkusit žhavit více krát? Třeba i 10 krát jen tak na zkoušku. Máme teď doma VW Trasporter 1.9 Tdi a tam žhavíme tak 5x a více. Taky se mu moc po takové zimě do toho nastartování moc nechce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
szarik Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Zdravim fandy Octavie. Jak jste tady už poznamenali tak mrzne docela slušně a začíná se to projevovat i na moji 1,6 55kw. Starty docela v poho.Na první otočení.Ale po nějakém kilometru se ozve takovy zvláštní zaknˇučení jako kdyz propustí nějakej ventil.Tak jsem to hned kontroloval co to mohlo být.Motor šlapal jak hodinky a už se nic neozývalo.Další den se to opakovalo.Po zahřátí vše ok.Další den jsem se tomu pověnoval víc a zjistil jsem únik oleje od měrky oleje směrem dozadu za motor.Tam už byla slušná loužička.Demontoval jsem plastový box i s filtrem.Uvnitř trochu emulze ale to by mělo být v zimě normál.Myslíte že by to odvětrání klikové skříně mohlo být cele zamrzlé a tlak by šel měrkou ven i s olejem. Dík za názor. Jinak r.v.2000 Najeto 142000 km + OD 110000 LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Jasně a přišel si na to docela hned,v tom plastovým boxu se sráží vlhkost a zamrzá to,ale jen v extrémních mrazech což teď je a pak to hází olej měrkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef d. Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 toto je zase moj problem: vymenil som nasledovne: cidlo teploty,zhavice,tesnenia na tryskach, baterku. rozmyslam ci vymenit aj palivovy filter za original, ale ako to tu citam tam asi to s tym vela neurobi, takyto je strat pri -4, teraz mame -12 a mam rano o zabavu postarane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 (editace) JOZEF D: PRECO ZAKLADAS DUPLICITNE TEMY!!!! TVOJA TEMA O TOM ISTOM LINK: http://forum.skodahome.cz/topic/115615-zle-startovanie-oii-19-tdi-77kw/page__p__1569564#entry1569564 Vymenit baterku,vymenit pal.filter, dat aditivum do nafty. Editováno: 6. Únor 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Musím se podělit o mojí zkušenost, FI 1.9 TDI 74 kW, mi při nastávajících mrazech docela dlouho točila, ale vždy chytla. Takže jsem vylučoval: baterka nová, žhavičky vyměněný, naft. filtr také. Pak jsem zjistil, že mi nejde proud do fajfek při žhavení, takže chuděra v -17 C startovala bez žhavení. Tak jsem šel po pojistkách a relé a vše o.k.. Jen pojistka č.4(tuším ABS,ASR atd.) byla tak šikovně prasklá, že to nebylo vidět. Vyměněno a dnes ráno -21 C, nažhavilo a břink motor krásně chytl ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 (editace) Zajímavé je, že sis toho nevšiml hned jak to založil a vesele jsi odpovídal. Po měsící od založení vlákna a po cca 15 odpovědí, to je fakt věcná připomínka! Buď to ku*va tipnu hned a nebo držím hubu! O tej teme som vedel. Ale nech tu je duplicitna tema. Aspon sam vidi ze ked zalozi duplicitnu temu tak radu nedostane . Editováno: 6. Únor 2012, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 2 jozef d. Zkus vyměnit palivový filtr a do nádrže natankuj prémiovou naftu a do ní nalij VIF. A Uvidíš. Já dnes startoval auto po dvoudenním odstavení v -26°C a nastartoval jsem na brnk. Je pravda, že jsem dvakrát žhavil, a až pak jsem startoval. Pokud to není tajné, jakou baterii jsi koupil??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Mám to samé jako ostatní. Dával jsem novou baterku, protože to už sotva točilo a teď to točí jako ďas, ale když nastartuju v garáži, žhavím 2x a než vyjedu, z garáže jde šedý smradlavý kouř, jako když to špatně spaluje. Dnes bylo ráno -20 a startoval jsem na třikrát, na potřetí jsem to podržel asi 20 vteřil a startovalo to snad po válci. V sobotu jsem auto natočil, taky venkovní mrazy okolo -18, chytlo napoprvé, ale dýl to trvalo. Deset minut jsem to nechal běžet, oškrábal jsem skla atd a asi po 2 km mi auto normálně za jízdy chcíplo a už jsem nemohl nastartovat. Auto točilo jak vzteklý, ale ani ťuk. Po dvaceti minutách to hned chytlo. Že by mi někde zamrzla nafta??? žhavičky už asi budou k.o., když žhavím jednou, je to nic moc, když nažhavím dvakrát, chytne to dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antonin karnik Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Zdarec.Také tento problém řeším už delší dobu.Dneska mi mechanik řekl,že to bude dělat pravděpodobně startér,ktery přitom prvním otočení neda tan správní švih motoru.Už jsem to četl i jinde ,že je to častá závada přesně jak to ukazuje video.Mám najeto 128,000 km a nemyslím že by to dělaly tlaky.Jestli máte někdo taky tuto zkušenost tak napište.Nechce se mi dávata tisice za opravu,a vysladek by byl uplně na h....dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 (editace) Jo četl jsi správně starter, ale paradoxně špatný starter má vliv hlavně na dlouhé starty teplého motoru. To co piše octaviajedna v prvním příspěvku Pokud má v pořádku žhavení tedy relé a žhavicí svíčky tak je chyba v tom, že má špatně nastavený základní předvstřik. Jinak žhavicí svíčky žhaví až při teplotě nižší než 5 stupňů celsia. Pokud jsou kilometry na tvém autě nestočené -tedy skutečné je to na vadný starter ještě brzy. Vydrží zpravidla déle. Editováno: 19. Listopad 2012, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antonin karnik Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 naco jsem vlastně zapoměl,je to ,že byli předtím než jsem to koupil těně dělané rozvody.Takže nemohu posoudit jestli taklhe špatně chytalo už před tím.Ale zase na druhou stránku mechanik který je dělal tvrdí že se to nastavuje pouze pomocí vrtáku,kterým se zaaretuje kolo na čerpadle a tím to skončilo.Tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.