froggy Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 V 30. 7. 2016 at 13:57, Pandora napsal: Zdravim, vratil jsem se z dovolene a startoval auto po 19 dnech stani, venkovni teplota 25°C, na kapotu svitilo slunce. Nastartovani se povedlo az napodruhe, pri startovani nejdrive otocim klicem do polohy, kdy se rozsviti kontrolky, pockam cca 3 vteriny, az pak startuji. V zari jedu na vymenu oleje, tak pozadam servis o reseni. tipuju, že máš auto cca 2 roky a na výměnu oleje jedeš po šesté najeto cca 10 tisíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 6. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2016 Dnes start v 9 hodin rano, na kapotu svitilo slunce, motor chytil sice napoprve, ale malem zhasl. Dalsi starty uz OK. Uvidim, jestli autorizovany servis da novy soft. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venca.n87 Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 (editace) Ahoj Mám Seat Ibizu 1.4 16V 63kW a v létě při venkovní teplotě překračující 30stC nelze nastartovat studený motor. Podaří se asi, až na podesáté. V servisu mi řekli, že je vše v pořádku a nic nezjistili...Diagnostika nic nehlásí. Auto servisované dle servisní knížky. Laboruji s tím už druhý rok a nedovedu si to vysvětlit. Jak to pak chytne tak to jezdí dobře. Hned to startuje. Když není přímí slunce tak to startuje okamžitě taky. Zkoušel jsem už zoufalosti jako starty s otevřenou kapotou, nebo s otevřeným víčkem nádrže, výměnu svíček, čidla teploty, výměna ventilu odvzdušnění paliva N80, zkoušel jsem rezervní klíček a nic. V servise na mě koukají jako na blázna a tvrdí že je vše ok, jestli bych to chtěl prý odzkoušet víc tak by si to tam museli nechat dýl tak aspon přes tejden a venku aby bylo horko. Příjde mi to, že prostě motor nedostává při startu dostatečné množství benzinu. Nakonec to, ale dycky chytne. Jak budu mít čas tak je tam půjdu zas otravovat a zjistím kolikrát aktualizovali ten soft ŘJ. Editováno: 22. Srpen 2016, autor: venca.n87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Po aktualizaci softwaru už se žádné příznaky špatných studených startů neprojevily. Mám měsíc po servise, podmínky pro špatné starty byly. Takže super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterPrvy Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Minuly rok som mal so startovanim problem takmer cele leto (prazdniny), bol som s tym v servise, tam sa to neprejavilo ani to nijako neopravovali (nebol vtedy este ani ten novy SW). Toto leto auto stavalo na tych istych miestach, tak isto dlho (cez noc cez den), v horucavach aj inom pocasi ale nikdy som nemal so startom problem, stale naskocil motor na prvykrat. To iste bolo v obdobi 1.leta od vyroby auta, cize na mojej Fabii sa to prejavilo len v pocas 2.leta z 3. Uvidime co bude o rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Včera som natankoval benzín plus som pridal VIF. Dnes cca o 9tej som išiel skúsiť naštartovať či ten VIF skutočne pomohol tým štartom. A môžem povedať, že som bol veľmi prekvapený keď som skutočne naštartoval bez toho aby mi auto po prvom štarte zdochlo. Mierna nepravidelnosť chodu po štarte bola tak 2-3 sekundy. Takže mne skutočne ten VIF pomáha eliminovať studené štarty. Benzín som tankoval na tejto ČS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 10. Září 2016 Sdílet Vloženo 10. Září 2016 A to si myslíš, že udělal za jednu noc VIF?? No to asi ne VIF používám už 30 tisíc km (od novoty) a problémy se startem jsem měl taktéž celou dobu (za správných podmínek). Po aktualizaci software problémy ustály. Zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 10. Září 2016 Sdílet Vloženo 10. Září 2016 Tak si to neviem inak predstaviť čo by to mohlo spôsobiť, pretože dovtedy do kedy som dával VIF tak štarty boli OK po tom čo sa mi minul som spravil asi 2000km a si po 300km mi začali blbnúť tie štarty. Teraz som niečo objednával tak som tam prihodil VIF a pri tankovaní som hneď tam šupol aj VIF. A zázračne sa tie štarty upravili keďže posledný týždeň sú u nás cca rovnaké teploty ráno aj cez deň tak neviem čo by tomu mohlo iné pomôcť. A nebol som teraz v žiadnom servise, keďže do autorizáku nechodím. Nechcem sa hádať, že to urobil určite on ale mám taký pocit, že mne pomohol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Asi placebo jak pro tebe tak i pro motor. Zatím nikdo nepotvrdil ani uplně nevyvrátil že VIF nepomůže při studených startech, každopádně je pravda že VIF má nějaký účinek když ho používáš pravidelně, po spotřebě jedné lahvičky se starty záhadně nezlepší. Já VIF nepoužíval, rok jsem jezdil na aditivovaný benzín a jediné v čem to pomohlo tak že už jsem nepociťoval neustálé výkyvy otáček na volnoběh u zahřátého motoru. U studenýho už nemůžu tak jistě potvrdit jak moc to pomohlo, protože problém se studeným startem a startováním na poněkolikáté se sporadicky objevovaly stále v létě a v zimě zase vibrace a když jsem si toho všiml později tak motor zdechl, po prošlápnutí plynu vše OK. Na začátku roku jsem měl havárii a fabia byla v autorizáku v lakovně a na kontrole zda je vše jak má a od té doby nemám problém se studeným startem, takže asi mě nahráli nejnovější software 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Takže stále aj tak nevieme či to urobí SW v RJ alebo niečo iné. V podstate mi to je jedno ak s VIFom budú tie štarty ok tak ho tam budem dávať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 No co jisté je, že používáním VIF nic neskazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Bol robený test benzínu s VIFom a pomohlo to odkarbonovať vyfukové potrubie ale len pri pravidelnom používaní. Inak pri tej oprave v servise ti opravovali prednú časť auta ?? Lebo jeden čas sa špekulovalo s odvzdušňovacím ventilom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Ták, loni jsem v červenci koupil Roomstera v létě bylo najeto 3-5tkm, a několikrát mi to taky nenastartovalo. Auto bylo podotýkám úplně nové a tudíž motor nemohl být zakarbonovaný atd. Letos se mi to nestalo ani jednou, nájezd aktuálně 19tkm. Způsob používání auta je stejný jako loni. Tankuji taky stále stejně (Ono, Tesco,Globus) Tak teď mudrujte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Podľa mňa zostane táto záhada ako nevyriešený prípad a ak by nato niekto prišiel tak si to môže dať patentovať a je v balíku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micheli77 Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 Zdarec, už týden mám tentýž problém, jak zde ostatní popisují. První start po odstavení špatný, chcípne to, druhý ok. Ptám se tedy: měl někdo tento problém i se staršími EURO 4 motory (mám sice BUD 59kW, případně BWX) a pomohlo jim přehrání SW? Auto mám již rok, ale projevilo se to překvapivě až teď. Případně další problém by mohli být vadné čidla teploty, že? Dá se to diagnostikovat nějak jednoduše? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 (editace) Keby bolo čidlo teploty tak nato by už niekto prišiel a už to aj niekto určite skúšal,diagnostika by asi hlásila chybu.Nepomohlo ani prehranie SW v RJ,ani výmeny rôznych komponent čo som už počítal toho veľa,jedine jeden pán tu písal že bol u nejakého opravára v poľsku a ten mu to dal do poriadku,vraj bol vadný jeden vstrek a ešte niečo už si nepamätám čo to bolo,dá sa to tu na fore nájsť.Najhoršie je že to robí kedy tedya nevieme prečo,niekedy je to po štarte pridusené a niekedy nie,jedine Hercule Poirot by to asi vedel poriešiť. tu to je písané o tom poliakovi: Editováno: 20. Září 2016, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Září 2016 Sdílet Vloženo 21. Září 2016 Našiel som jedno video na nete a to štartovanie motora s vytiahnutou poistkou RJ,ide o Fábiu 1 ak sa nemýlim.Ne videu je vidieť ak naštartoval bez poistky motor normálne naskočil,ak s poistkou tak naskočil a zhasol.Myslel som si že bez poistky RJ sa ani nedá naštartovať,a,ak sa dá tak akým režimom motor potom funguje,alebo je to len klamstvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rare visitor Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Přišel podzim, rána jsou chladná a ranní starty opět začaly být normální, na první cvrnknutí. Mimochodem, celé léto skoro každý studený start byl až na podruhé, výjimečně i na potřetí. Loni, pokud studený start byl v teplotě nad 30 stupňů, byl také normální, na první cvrknutí. Toto léto jsem takové starty neměla možnost vyzkoušet, napoprvé jsem vždy startovala v nižších teplotách (kolem 15, 20, ...), a proto vždy na podruhé. Na servisní prohlídce mi bylo sděleno, že ŘJ nenašla žádnou chybu motoru, a proto mi také nic neaktualizovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Válek Petr Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Mohl by mi někdo poradit, kde naleznu pojistku ŘJ na tomto modelu ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Vyzkoušej manuál tam by to mohlo být popsané, popřípadě google schema pojistek Fabia 2 a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Válek Petr Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 před 1 hodinou, MilanHos napsal: Vyzkoušej manuál tam by to mohlo být popsané, popřípadě google schema pojistek Fabia 2 a pod. Kdybych měl manuál, neptal bych se.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Si ho stahni z webu skodovky... jsou tam manualy i k historickym verzim aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Válek Petr Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 před 21 minutami, Tragedie_v_JZD napsal: Si ho stahni z webu skodovky... jsou tam manualy i k historickym verzim aut. Požádal bych o odkaz. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/owners-manuals.aspx ale priste to zkusíš sam, vid? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 (editace) Když chceš odkaz, musíš být konkrétní. Co je to za auto a kdy je vyrobené? Uveď aspoň rok a měsíc - návody mohou být odlišné pro různé modelové roky apod. Edit: Byls rychlejší. Jak to dělám při práci, a "odbíhám" během psaní, tak když potom neobnovím stránku... Editováno: 27. Září 2016, autor: JayBee1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.