ViperCZ Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Zdravím. Dnes mám asi nějakej blbej den. Jel sem (v -10°C) a po 10 min po městě, v prakticky nulové zátěži začalo auto vařit (resp. ručička byla ve 3/4 a stoupala), takže sem zastavil a viděl sem prázdnou nádobku, tak sem dolil nejdříve 1l G12 než se dostala hladina na úroveň a zjistil sem že voda nejde do chladiče (studená měká trubka) a voda začala po chvíli zase klesat, potom sem dolil ještě 2l VODY!!! než sem naplnil celý okruh, tzn. že se mi někam ztratilo téměř 100% vody v okruhu. Dále už byla voda ok (nyní mám změřeno že zmizí cca 0,5l na 50km) a k tomu se mi ještě rozvítila kontrolka ASR, jen ASR samo o sobě (bez ABS). Auto jede normálně a ASR taky funguje. Po chcípnutí zhasne a někdy i vydrží pár km, než se zase rozsítí. Na diagnostiku jedu v pondělí, mám naplánovánou výměnu lambdy za katem (svítí check engine - již zjištěno proč, dle diag vyhřívání lambdy 2). Poradíte čím může být voda a ASR? Potřebuju ještě do pondělí jezdit. Těsnění pod hlavou bylo děláno před 8 000 km... Jedná se o Fabii 1,4MPI 50kW 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Kontrolka ASR značí chybu jednotky motoru pravděpodobně,jakou řekne diagnostika,u mně například to byla netěsnost sání,ale možná to souvisí s tím druhým problémem.Vypadá to na vyvaření vody,možná se neotevírá termostat,nebo je v háji těsnění,mrkni na víčko oleje jestli nemá šlem, případně jestli oleje nepřibylo,to by značilo to těsnění, pokud se cítíš tak zkus jazykový test,jestli bude šlem sladký,je to fridex :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.