Píďa Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy. jj pradon asi ten podpis upravím a smažu přebytečnosti... jinak tam mám napsáno dříve a nyní tak se to týká octy rok 03 110 koní bez úprav... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Květen 2007 Sdílet Vloženo 14. Květen 2007 Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy. jj pradon asi ten podpis upravím a smažu přebytečnosti... jinak tam mám napsáno dříve a nyní tak se to týká octy rok 03 110 koní bez úprav... Tak potom jak jsem ti psal na TDI změřáíš předvstřik VAGem. Pokud bys to neměl kde změřit jsi z Přerova a chce se ti jet do Prostějova tak se ozvi. Sice moc nestíhám , ale ta chvilka by se našla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 15. Květen 2007 Sdílet Vloženo 15. Květen 2007 Píďo na které autě vlastně máš problémy se starty To bys taky mohl napsat v podpisu máš tři vozy. jj pradon asi ten podpis upravím a smažu přebytečnosti... jinak tam mám napsáno dříve a nyní tak se to týká octy rok 03 110 koní bez úprav... Tak potom jak jsem ti psal na TDI změřáíš předvstřik VAGem. Pokud bys to neměl kde změřit jsi z Přerova a chce se ti jet do Prostějova tak se ozvi. Sice moc nestíhám , ale ta chvilka by se našla. tak to by jsi byl hodnej, já jsem v prostějově ted byl celý dny ... ale určitě se domluvíme já ted musím do prahy takže nebudu moct ale příští týden se ti ozvu díky předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miris Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 tiez by ma zaujimalo, ci ti pomohla vymena starteru? BTW: kupim starter do OI (66kW, r97) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro84 Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Já mám na Octě TDI MR02/66Kw přesně opačnej problém. ¨Zastudena, někdy chytne až napodruhý, ale zatepla o ni stačí jen brknout a běží- klidně může stát i 4 hodiny a chytne v pohodě- najeto 135Tkm- palivovej i vzduchovej filtr novej a netuším co s tím. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Já mám na Octě TDI MR02/66Kw přesně opačnej problém. ¨Zastudena, někdy chytne až napodruhý, ale zatepla o ni stačí jen brknout a běží- klidně může stát i 4 hodiny a chytne v pohodě- najeto 135Tkm- palivovej i vzduchovej filtr novej a netuším co s tím. Díky a co žhaviče ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro84 Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 No to právě nevím jestli to budou oni odpor mají, takže chodit by měli- pojistky taky ok---ale žhavení prej chodí až od 5 stupnůa tohle po delší době blbě chytá i třeba při 16- tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Opravdu startér, taky vyzkoušeno ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedo.miki Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Ak štartér netočí dostatočne tak ani nemusí načítať riadiaca jednotka signál a potom samozrejme nechce ísť.Skrátka štartér musí dosiahnuť určité otáčky a ked je už vymlátený tak má problém točiť sám seba a nie ešte motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Ahojte. Dnes som prisiel domov zo skoly v pohode. Ale ked som chcel večer štartovať , tak len točilo štartérom, ale ani náznak chytnutia. Mam octavku z roku 2000 a nemám ani palivové čerpadlo. Co by to mohlo byt? aj som si prečítal forum, tak skusim nejaké veci. Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Ahojte. Dnes som prisiel domov zo skoly v pohode. Ale ked som chcel večer štartovať , tak len točilo štartérom, ale ani náznak chytnutia. Mam octavku z roku 2000 a nemám ani palivové čerpadlo. Co by to mohlo byt? aj som si prečítal forum, tak skusim nejaké veci. Vdaka. Co baterka ko, starter, svicky atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paraganlukas Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 zdar. co takhle prasklá vstikovací jehla na čerpadle???vše fuhnguje jen mu nejde nafta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 A zavrena klapa chcipaku???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Co baterka ko, starter, svicky atd Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi.. Kam pořád chodíte na to, že to nežhaví? To Vám jako od 5 stupňů nesvítí kontrolka žhavení, nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hruza17 Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Podivej se na EGR ventil jestli ti nezustala viset klapka pri startu musi byt otevrena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Tak dnes som na to pozeral. Nasiel som odpálenú 30A poistku ktorá je v boxe na 36 mieste. Ale nestartuje stále. Tak skúšam dalej. Dik zatial za rady. kontrolujem vsetko do radu. Baterka OK. žhaviče žhavia. Nafta je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 A co je to ten EGR ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Kam pořád chodíte na to, že to nežhaví? To Vám jako od 5 stupňů nesvítí kontrolka žhavení, nebo co? Ano, nežhaví, ta svítící kontrolka je znamení toho že motor prochází diagnostikou žhavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Podívej se na relé 109, napájení ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Integer Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Relé 109 je v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 pokud to točí jako bez odporu motoru,tak to je ta zminovaná chcípací klapka,má to i jiný zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hruza17 Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Jak ti řikam koukni se na EGR ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Kam pořád chodíte na to, že to nežhaví? To Vám jako od 5 stupňů nesvítí kontrolka žhavení, nebo co? Kontrolka se rozne pokazde.To znamena ze RJ je napajena a komunikuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Ano, nežhaví, ta svítící kontrolka je znamení toho že motor prochází diagnostikou žhavení. jaj ted jsme to napsal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.