Hupy Frud Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 Také využívám dojezd do dědiny, případně sjezd z mírnějšího kopce na neutrál. Řídím 20 roků a motorky ještě déle. Spotřeba na dálkové trasy kolem 6 l/100 km, (pokud nefičím po dálnici kilopade, to se do šestky fakt vlézt nedá) a ve městě kolem 9l/100km. Přesedlal jsem do oktávy z kombifábky 1,4 16V a spotřeba šla na dálku o půl litru výš a ve městě skoro o dva litry :-( Ale oktáva narozdíl od fábky jede i se zapnutou klimou - u fábie jsem klimu při předjíždění musel vypínat, aby bylo dost výkonu, což bylo poněkud nepohodlné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 No, musím s tebou nesouhlasit .Pokud brzdíš motorem, ( pouze dát nohu z plynu se zařazeným kvaltem ) tak sice PP ukazuje nulovou spotřebu, ale nikam nedojedeš, myšleno, vzdálenost ujetá při brždění motorem, je naprosto nicotná oproti vyhození rychlosti a dojezdu na neutrál. Pokud bych tímto způsobem dojížděl do vesnic, musím tak činit o dost později a také budu brzda provozu, protože " brždění motorem " už z podstaty opravdu auto brzdí, narozdíl od plynulého dojetí na neutrál. Naprosto souhlasím. Mám stejné poznatky. Brzdíš -li motorem z kopce, máš sice nulu, ale dřív musíš šlápnout na plyn a tak to rychle doženeš. Když vyhodím kvalt, žere to nula prd a dojedu dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 Naprosto souhlasím. Mám stejné poznatky. Brzdíš -li motorem z kopce, máš sice nulu, ale dřív musíš šlápnout na plyn a tak to rychle doženeš. Když vyhodím kvalt, žere to nula prd a dojedu dál. Óóóó děkuji za podporu, jsem rád, že to vidíš stejně Myslím si ale, že absolutně nejlepší by bylo kombinace obou stylů jízdy : 1)Prudkej kopec, serpentýny = brzdit motorem, šetřit brzdy a taky nulová spotřeba 2)Dlouhý táhlý kopce, dojezdy atd = vyhodit kvalt Pro spotřebu je nejdůležitější předvídat a zachovat plynulost jízdy, to je myslím alfa a omega nízké spotřeby . Vidím to sám, pokud chytnu ve městě červenou, tak ty cukačky stojej zaprd a spotřeba je naprostá hrůza. Ale pokud člověk chytne " Zelenou vlnu ", je to paráda a spotřeba úplně někde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2009 "Myslím si ale, že absolutně nejlepší by byla kombinace obou stylů jízdy" No konečně jste na to přišli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czechmichael Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 Hm pánové tak s mojí 1.6 55KW jsem jel i za 5,9 L cca 50Km z klatov do Plzně průměrná rychlost v obci 50-60 mimo 90-100Km/h njn ale jinak jezdím tak za těch 6,3-6,5L což si myslím docela spokojenost jinak dálky tak do těch 7L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 "Myslím si ale, že absolutně nejlepší by byla kombinace obou stylů jízdy" No konečně jste na to přišli ... já na to přišel již dávno - viz moje spotřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 12. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2009 (editace) člověče mě by fakt zajímalo jak to děláš...jako 5,6l to je fakt maso. No ani ta moje není zase tak hrozná Editováno: 12. Listopad 2009, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 13. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2009 Trasa dlouhá 77 km, členitá okreska. Cesta tam 5,4 (spíš z kopce, v autě jen řidič, batoh a nb). Stejná cesta zpět 6,3 (spíše do kopce, řidič+spolujezdec, narvaný kufr). Průměr tedy 5,85 l/100km. Tempo od 80-110 km/h dle možností. Do obcí a z kopců brzdim kvaltem a tam, kde by kvalt brzdil moc, ho vyhazuju. Připomínám, že jsem nejel stylem eco, za jízdy jsem nesledoval pp a netlačil spotřebu záměrně dolů, při jízdě mám na pp buď hodiny nebo teploměr když se teplota blíží k nule. Zkrátka jsem se na spotřebu nesoustředil. Jel jsem na zimním obutí při teplotě kolem 3°C. Nevím jak to u VW udělali, ale tenhle motor fakt nežere, v recenzích opravdu nekecali. Mám najeto cca 1700 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millik89 Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Taky se trošku podělím. Jezdím 90% jenom město v tuto chvíli. Pokud chci, tak se ve městě dostanu tak na 7,5l/100km. Ale většinou jezdím okolo 9l. Zajímavý je, že když jedu 5km přes město do práce, tak jedu tak za 7,5l a když jedu domů, tak jsem na 10l. Nejspíš kvůli velkému provozu.Rozjíždí se celá škodovka :-(. Ve městě brzdím motorem. Jak to děláte vy ve městě ? Já dojíždím k semaforu a brzdím co nejdelé to jde motorem. Pokud mám hodně citlivou nohu, tak není problém se dostat pod 8L ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Taky se trošku podělím. Jezdím 90% jenom město v tuto chvíli. Pokud chci, tak se ve městě dostanu tak na 7,5l/100km. Ale většinou jezdím okolo 9l. Zajímavý je, že když jedu 5km přes město do práce, tak jedu tak za 7,5l a když jedu domů, tak jsem na 10l. Nejspíš kvůli velkému provozu.Rozjíždí se celá škodovka :-(. Ve městě brzdím motorem. Jak to děláte vy ve městě ? Já dojíždím k semaforu a brzdím co nejdelé to jde motorem. Pokud mám hodně citlivou nohu, tak není problém se dostat pod 8L ;-) Já taky brzdim při dojezdu na červenou motorem. Ale jezdim hlavně okresky a z kopců a před obcema taky dobržďuju motorem. Z kopců kde motor brzdí moc, kvalt vyhazuju, jezdim často sem a tam tu samou cestu, takže to mam tak zažitý. Docela to sráží spotřebu, při cestách, které jsou delší než 20 km, mi ppc většinou ukáže numero začínající pětkou a to nejsem brzda provozu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millik89 Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Já taky brzdim při dojezdu na červenou motorem. Ale jezdim hlavně okresky a z kopců a před obcema taky dobržďuju motorem. Z kopců kde motor brzdí moc, kvalt vyhazuju, jezdim často sem a tam tu samou cestu, takže to mam tak zažitý. Docela to sráží spotřebu, při cestách, které jsou delší než 20 km, mi ppc většinou ukáže numero začínající pětkou a to nejsem brzda provozu.... Tak to mi bude doufám ukazovat taky :-) Zítra jedu delší trasu než jen po městě, ale potřebuju to trošku prohnat taky, ve městě ta možnost není, tak nevim jestli pojedu na spotřebu. Možná zpátky to zkusím ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Verim ze je mozne za idealnich podminek dosahnout spotreby 5,5 litru. Nemam sice s 1.6i zadnou zkusenost ale u 1.8T jsem uz jednou videl 5,9l/100km. Musite ale vsichni uznat ze tohle je opravdu extrem, dosazitelny jen v ojedinelych pripadech. A kolik lidi prvozuje auto za techto podminkach??? Jinak slycham na 1.6 spise kritiku na jeji spotrebu a to hlavne pri vyssich rychlostech na dalnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman buřič Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 1.6 74 kW benzin 7,LPG 9l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 (editace) - klasická trasa Brno - HK, HK - Brno - 140km - 5,4l/100km (zimní kola 195/65-R15) - nejlepší úsek Svitavy - vysoké Mýto, při zastavení tam byla průměrná 4,2l/100km a rychlost 72km/hod jak ale vypnu motor a znovu natáhne čerpadlo trošku se to zdeformovalo na 4,3l/100km a 70km/hod. I tak ale super Editováno: 3. Prosinec 2009, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 Jedovnice - Blansko 4,1 l O1 face 1,6 74 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 ja to proste nechapu jak muzete jezdit s takovou spotrebou.... ja se muzu pokrajet a moc pod 6 se nedostanu asni nahodou.... mate to hodnoty z pal pc nebo podle vypoctu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 - udaje z PC, kompletní spotřebu na celou nádrž mám tak 7,3 dle PC dle dotankování tak 7,5. Liší se to o max 0,2l - tak malou spotřebu dám jen na úseku ze Svitav do HK, je to víc z kopce kompletní cesta kolem 5,5 takže žádný zázrak. Jen sem chtěl ukázat že i na normální trase se dá jet pod 4,5 - Jedovnice - Blansko je ale total z kopce ne? - nemenší spotřebu jsme měl z Vranova do Brna, to je jenom z kopce a bylo to 2,9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 - tak malou spotřebu dám jen na úseku ze Svitav do HK, je to víc z kopce Tak to pak jo...ale to zase tím pádem není taková sláva, z kopce se dá jet i za míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 ja kdyz tio dam z kopca dolu na vinohradech tak dolu dojedu a mam tam 2,3 to se tak neda udavat spotreba na vzdalenost ktera je z kopce to kazdsej ma mensi.. nejlepsi je cesta kde se strida kopec , rovinka atd... tam si ymslim ze se projevi spotreba. ale jet za 4,1 l i kdyz jednovnice BK je docela z kopce skoro... ja mel passata 1.6 74KW a pod 6 jsem nesel at jsem se snazil jak chtel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 (editace) Tak ono je taky jízda a jízda, žejo. Ono když se jezdí různý ekorally, tak i 200kW mrchy umí jet za 2,5l...ale jakým způsobem Editováno: 3. Prosinec 2009, autor: SKAJA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 ja bych to z toho kopcpce asi musel strkat abych jel za 2L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 ja bych to z toho kopcpce asi musel strkat abych jel za 2L Ale houby...stačí dojet nahorů, vynulovat PP a poslat to dolů...v ideálním případě můžu mít spotřebu 0 při průměrné klidně 100km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda octavia Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Ale houby...stačí dojet nahorů, vynulovat PP a poslat to dolů...v ideálním případě můžu mít spotřebu 0 při průměrné klidně 100km/h heh to já když jezdim za přítelkyní to je cesta dlouhá cca 20 km z toho 70% cesty jedu mimo obec a už několikrát jsem měl na palubáku 5l ale kdžy se pospíchá tak dokážu jed i za 12l (vše měřeno v průměrný na 100/km) njn to je hold nevýhoda slabších motoru kdžy to oroštujete :-D ,, mám 1.6 55kw pneu zimáky 195/65-15" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Tak to pak jo...ale to zase tím pádem není taková sláva, z kopce se dá jet i za míň - jaj tak to jsem si naběhl. Víc z kopce nemyslím to že jedu furt z kopce, kdo zná tak ví že je to normální trasa s kopečkama. Když pojedu druhým směrem tak by to bylo určitě do 5, tzn průměr kolem 4,6 - trasa Brno HK cca 140km je 5,5 a to beru jako spotřebu na dálky, ne takovéto malé úseky 30km. to bylo jen pro příklad - stejně jako těch 2,9. Nebylo to tak že na kopci vynulu, dám 4 a jedu bez plynu. Pár kopců se vyjet musí a kdo to někdy zkoušel určitě nenapíše že dá spotřebu pod 2, tak easy to není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
depesak Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 u motora 1,6 75 kW mate v priemere aky rozdiel v spotrebe zima / leto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.