icosom Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 Ok,fakt je že som tankoval na dvoch rôznych stojanoch,tak to príležitostne zopakujem pokus a výsledok zverejním.Tento výsledok ma teda moc neohúril ale možno to bude ešte lepšie časom. Inak zvažujem aj načipovať motor,firmy sľubujú okrem navýšenia výkonu aj zníženie spotreby.Dali mi ponuku zo Žiliny za 239€ a z Ba za 350€,čo sa mi zdá byť dosť veľa...Neviem sa zatiaľ rozhodnúť.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 (editace) No, tých 6,24 litra je na naftu dosť, ale možno máš ťažkú nohu. Ak nie, tak to bude nepresnosťou merania. Neviem ako pri nafťákoch, ale pri TSI ukazuje PP doceľa presne. U mňa je rozdiel priemernej spotreby podľa PP a vypočítanej podľa tankovaní vždy nejakých 0,15 l/100 km. Takže keď vidím na PP priemernú spotrebu 5,0 litra na sto, tak viem že je to max nejakých 5,2 (aktuálny údaj). Väčší rozdiel PP oproti reálu pri bežnom jazdení a tankovaní nemám. Ak si chceš robiť dlhodobú štatistiku, tak ti doporučujem: www.spritmonitor.deJa si vždy po natankovaní zapíšem údaje na zadnú stranu bločka (kilometre a trip) vrátane údajov s indexom2 (priemerná spotreba2, priemerná rýchlosť2) a pred odjazdom si trip a údaje s indexom2 vynulujem. Následne to doma prepíšem na spritmonitor.de. Najprv som zapisoval všetko do excelu, ale keď som všetky dáta nahodil do sptrimonitora, tak mi vyšli tie isté čísla, takže to počíta presne (nie tak, ako podobná česká stránka). Dobré je, že spritmonitor sa nezblázní ani z toho, ako viackrát za sebou nenatankuješ plnú nádrž. Stačí priebežne zapisovať tankovania a pri najbližšej plnej nádrži sa všetko dopočíta. Jediná vec čo mi chýba je to, že sa nedá zadať pomer jázd mesto/okresky/diaľnica, tým pádom priemerná spotreba v jednotlivých režimoch je už dosť skreslená. Editováno: 22. Červenec 2013, autor: Ivan Horváth Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raddex Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Chci si nechat zvednout výkon u 55kw motoru ideaálně tak na hodnotu 77 kw nebo i o něco více. Neznáte někoho poctivého komu se dá věřit?? A kdo by to udělal i třeba o víkendu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Chci si nechat zvednout výkon u 55kw motoru ideaálně tak na hodnotu 77 kw nebo i o něco více. Neznáte někoho poctivého komu se dá věřit?? A kdo by to udělal i třeba o víkendu Motorpower bude to zmereny dostanes graf poradi a nauci te ridit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Máme v práci několik FIIC 1.6 TDI, mají natočeno přes 100 tkm, v 55kw i 66 kW verzi. Překvapilo mě, jak to "hodně" žere ... spotřeba je víceméně stejná jako u TSI, tzn. kolem 6 litrů. 55 kW verze je vyloženě líná, 66 kW už jede slušně. Ptal jsem se i kolegů, co mají více zkušenosti s diesely a hodnocení měli stejné. Když přičtu hluk, dunění, řazení a spojku s větším odporem a tudbodíru pod 1500 rpm v kombinaci s velkými přeskoky mezi rychlostmi, tak mi tyhle diesely nedávají smysl. Přitom když čtu nějaký test, tak tam ten motor vyzdvihují, jak je úsporný a jak se s ním dobře jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Asi bude třeba sundat tu cihlu z plynu .. Já mám 1.6 TDI CR 77kw a jezdím i teď při teplotách kolem 4°C když se motor sotva prohřeje za 4,5 - 5,5L .. jezdím dálnici 140-150 město 60 a mimo město 100 a nejvíc asi ve městě a mimo město .. Jediný problém je, že se docela dlouho zahřívá .. ještě když jedu rychleji se zapnutým topením tak to je i 20 km .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Asi jo. Docela i věřím, že čím silnější verze, tím se snáze dosáhne nižší spotřeby, protože člověk na to nemusí tak šlapat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Řekl bych že za to může i časté využívání tempomatu. Jezdím na něj skoro pořád a bez něj bych takovou spotřebu asi neměl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 potvrdzujem Peťove slová Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 Včera jsem měl možnost vyzkoušet pracovní Fabii, protože Octavie je zrovna na přezouvání. Cesta byla do Pardubic a zpět. Byl jsem docela překvapen, ale nevím, jestli příjemně nebo ne... Bral jsem to z Krče přes Vinohrady a pak na D11. No a pak zpět přes D11 do Bohnic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 31. Květen 2015 Sdílet Vloženo 31. Květen 2015 55kw lze úspěšně přehrát na 77kw a pak to frčí jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 29. Březen 2016 Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 Ahojte,, chlapi chcel by som sa opytat ci sa niekto nestretol s podobnym problemom. Fabia 1,6 TDI 55kw CAYA 2010, najazdenych 150 tisic km. pri vyplaovani DPF ma motor nestabilny volnobeh, motor sa chova ako keby mal obmedzenu davku paliva. pri standartnom volnobehu je vsetko ok, motor ide hladko. Nesvieti kontrolka motora ani kontrolka dpf. Na diagnostike som s tym este nebol, je to priatelkyne auto a jazdi pravidelne do prace kazdy den cca 100km z toho je 80% cesty dialnica a jazdi tadial 110km/h. mam informaciu ze by sa mal urobit update softu v autorizaku. mate niekto skusenost? za odpovede dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jetson Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Tak na firemní Fabce Combi za 4 roky najeto necelých 165000 km. Spotřeba okolo 4,75l. Za 14 dní půjde pryč a nahradí jí Auris TS 1,6 D-4D. Za celou dobu mne nevyšplouchla, takže maximální spokojenost. Tedy až na těch 55kW. Dalo se žít i s tím, ale. Hlavně už se nedozvím, co s těma 55kW udělá svolávací diesel akce, kde snad přehrají firmware. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Bylo by škoda, kdyby tak skvělý motor zprasili. Budu se bránit všemi prostředky. A co DPF, EGR a vodní pumpa. Byly nějaké potíže během těch najetých km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
worm Vloženo 24. Září 2016 Sdílet Vloženo 24. Září 2016 (editace) Mam ........... Editováno: 24. Září 2016, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Září 2016 Sdílet Vloženo 24. Září 2016 Děláš si legraci? Dostal jsi jasný odkaz, kde se máš ptát, ale tady to rozhodně není! Vysloužil sis napomenutí a příspěvek mažu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarosu.gr Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 Zdravím, přidávám po delší době zase poznatek z mojí autoškolácký fábky. Najeto nějakých 350 tisíc a pořád jezdí. Na to jaký dostává zahul tak super. Největší závady, dvakrát se ucpal filtr pevných částic nebo jak to jmenovali. Poprvé šel vyčistit podruhé výměna. To byla docela pálka za opravu. Spojka odešla přesně po 200 tisících. Chvilku předtím alternátor a startér při třech stovkách. Pak nějaké elektrické čerpadlo na chladící kapalinu. Dvakrát ulítl sinemblok motoru. A váha vzduchu. Jinak nic když nepočítám běžné opravy jako rozvody brzdy atd. Spotřeba v průměru okolo 5,5 litru. Což na to že je to autoškola dobrý. Já jsem s ní spokojen. Jarda 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cermajs Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Ahoj, potreboval bych, zda by mi nekdo mohl podat info ohledne spojky. Mame v rodine Fabii s timto motorem - 1.6 TDi CR 55kW do provozu 05/2011 a najezd cca 140tis. km a nedavno zacala hodne “kopat” spojka. Slovem “kopat” ma na mysli, ze pri prerazeni mezi rychlostmi, at nahoru nebo dolu, auto uplne cukne. Kdyz se trosku clovek snazi a pousti spojku opravdu opatrne, tak to jde. Predpokkadam, ze bude spojka v haji. Ma nekdo podobnou zkusenost? Informaci kterou bych chtel vedet, zda se k tomuto motoru dava dvouhmota nebo jednohmota? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vokys1 Vloženo 9. Květen 2019 Sdílet Vloženo 9. Květen 2019 Čus budu zřejme kupovat Fabku 1,6 Tdi 55kw. Nemá někdo graf kolik to má reálně kw ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip.k Vloženo 27. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2019 čau ahoj, Stává se mi, že občas po dojetí a zastavení má auto zvýšené otáčky,které si drží (1000/min). A auto se klepe,někdy víc někdy míň. Když to nechám běžet 5-10 minut otáčky klesnou,třes motoru přestane. Při jízdě se mi stává,že někdy nemá výkon, jako kdybych to podtáčel. Na diagnostice, žádné zaznamenané chyby. Najeto mám cca 220 tis. EGR jětě původní, vstřiky na tom nejsou nejlépe to vím. Otázka co může být příčinou ? Vstřiky, EGR, vypaluje se DPF ? (umí to vůbec dělat regeneraci když auto stojí ?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2019 Nejspíš běžící regenerace DPF, příznaky tomu odpovídají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.