Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

až tam daj řetěž z kosmických materiálů,tak budu spokojenej ... s touhle úpravou to jede taky dobře... dneska jsem se škádlil s 1.8T20V octou a do kopce krapet nestíhal .. na rovině mě předjížděl dlouho ... takže ta podložka neni asi na škodu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

až tam daj řetěž z kosmických materiálů,tak budu spokojenej ... s touhle úpravou to jede taky dobře... dneska jsem se škádlil s 1.8T20V octou a do kopce krapet nestíhal .. na rovině mě předjížděl dlouho ... takže ta podložka neni asi na škodu

:) Dobrý vtip. S 1,8T20V 110kW jsem jezdil přes rok a ten zátah byl super. I když jsem byl plně naložený a v kopci , tak když jsem šlápl na plyn , tak to úžasně zrychlovalo. Jako by tam kopec ani nebyl. 63 i 77 kW TSI se s tím nedá srovnávat . Asi ti nechtěl kazit náladu..... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas som jazdil aj z O1 1,8T20V, no bolo to treba trochu viac potočiť, aby to šlo, asi som čakal som od toho viac, pôvodné 1,2TSI vo mne zanechalo ďaleko hlbší dojem, tam asi som toho až toľko nečakal. Ono je možné, že mal na PP navolenú okamžitú spotrebu, to potom funguje ako účinná brzda :kol-28: .

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to metas: přečti si o pár příspěvků výše kdy mám auto vyrobené ;)

to azriel: mě to taky přijde stejný jako předtím jen prostě od nízkých otáček přidali výkonu a tudíž bez znatelného zátahu od turba se to zdá pomalejší ale dle rychloměru mě to nepřijde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoda že Vás nikoho nenapadlo si změřit nějaký kopec v okolí před akcí a po akci.

Já často jezdím jeden dlouhý kopec a mám na svém autě vyzkoušeno, že když dole dám pří osmdesáti pětku a plný plyn, tak nahoře mám cca stovku na tacháči. Rád to zkouším s jinýma autama pro porovnání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoda že Vás nikoho nenapadlo si změřit nějaký kopec v okolí před akcí a po akci.

Já často jezdím jeden dlouhý kopec a mám na svém autě vyzkoušeno, že když dole dám pří osmdesáti pětku a plný plyn, tak nahoře mám cca stovku na tacháči. Rád to zkouším s jinýma autama pro porovnání.

Mám pocit , že kopec zůstal stejný. Ale pro jistotu ho přeměřím. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa dnes nechal nahovorit na 24W6 - kriterium 01. Prvé dojmy: jednička sa rozbieha živšie, na dvojke, trojke 4 a 5 už nie je taký brutalny zaťah turba od cca 1600 ot. Celkovo to nie je až take zle, myslel som že to bude horšie. Spotreba cca rovnaka. Soft 9697.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vedúci sa správa ako pako, už som sa ho na to pýtal asi 4x, skoro každý mesiac, stále o ničom nevie, ale v pondelok tam zavolám, poviem mu na rovinu, že pokiaľ viem, tak je už dávno iný FW, poprípade si budem pýtať "autoelektrikára", on ten problém je aj v tom, že to proste len pripojí k diagnostike a robí čo mu povie, číslo FW možno možno ani neregistruje. Ak nebude pomoci, tak sa tam ohlásim s hlučnými štartmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW, píšete že máte verziu SW 9695 alebo 9697. Ja mám 2701 a nejak mi to nejde do hlavy. :kol-44:

Je možné že verzie s DSG majú úplne iné číslovanie verzií SW?

CBZB, r.v. 12/2011, a auto bolo podľa predajcu (kupoval som ho ako predvádzacie vozidlo), aj podľa nálepky v kufri na 24W6. Predajca mi povedal že potom ako s tým išiel večer domov, hneď druhé ráno dal podložku odstrániť, lebo to auto vôbec nešlo. Nakoľko mi auto slúži, neriešim to, len som bol prekvapený z tej verzie SW, lebo všetci tu uvádzate úplne iné čísla.

Editováno: , autor: Ivan Horváth
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem byl na předváděcí akci na Rapid a bavil jsem se o 24W6 s člověkem, se kterým jsem auto taky před koupí vybíral a ten říkal, že software zase tak velkou roli na snížení výkonu nemá. Hlavní roli hraje podložka, kterou se tyčka od turba tolik neotevře a tolik netlačí a říkal, že tenhle zásah hrozně dal tomu motoru na zadek - nejede a žere, zákazníci nejsou spokojený. Otázkou je, jestli můžu věřit jeho poslední hlášce na tohle téma - že by ty motory daly 20 000 km a hotovo. Minimálně u 63 kW by to neplatilo. Ty prej byly z továrny minimálně na 70 kW, lepší varianta měla aspoň 80 a po změnách mají ty motory cca. výkon jako v prospektu... Co je na tom pravdy, těžko říct

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkám, jak jsem dostal, v podstatě je mi to jedno, já bych jen raději nechal motor, jak byl před zásahem 24W6 :kol-28: Každopádně teď jde auto na záruční s rozvodama, snad mi to uznají... Ale už minule na garančce jsem jim říkal, že to tam je všechno původní, jestli to raději nevyměnit. Odpověď byla, že napínák je ok, že nebylo potřeba měnit... Teď se ale třese ten můj motor jak ratlík někdy :kol-25:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nám u manželky rooma dnes přehráli soft. Byla to bída, byl tam ten první flash a motor na trojáka přes 3.000 ot nešlo dostat. Teď po flashi to jede pěkně a má to i turbo kopanec na dvojku, trojku při 1800 ot. výš. Tak snad konečně bude ženuška spokojená s tsi 63kW. :-)

PS: Dokonce na mě nekoukali blbě, když jsem řekl, že chceme novější soft, že to nejede. - Auto Opat Nupaky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...