Publikováno Květen 29, 201213 r Když jsem koukal pod auto, tak jsem tam měl kapičku oleje.. Tak jsem se kouknul pod auto a vidím, že mi tam teče trochu oleje.. Můžete mi poradit co to je a co s tím? Mám to vyfocené. Viz foto Upraveno Říjen 20, 201410 r od Pawouk Upraven název vlákna.
Květen 30, 201213 r Autor Děkuju:) to je ono: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0498203b-manzeta-kloubu-poloosy-1-9tdi-96kw-fabia.html
Říjen 14, 201410 r Jak dlouho vám u Fabie vydržely origo manžety vnějších homokloubů / jaká je obvykle životnost těchto manžet? Co ovlivňuje jejich životnost, může na ni mít vliv třeba i posypová sůl na silnicích v zimě? Jde mi o to, že origo manžety vnějších homokloubů mi vydržely zhruba 4 roky a to mi připadá málo.
Listopad 18, 20159 r Fabia 1.2 40kw BMD.r.v.09.2005.Manžety originál a stále sú OK. Upraveno Listopad 18, 20159 r od gtride
Duben 11, 20169 r Pokud vnitřní nějak nepoškodíš,tak bych řekl,že vydrží životnost auta. Aspon já sobě nikdy,ani nikomu jsem neměnil.
Duben 11, 20169 r Tak vnitrni nejsou tak moc namahane zatacenim, mely by vydrzet mnohem dele. Upraveno Duben 11, 20169 r od Terenius
Duben 12, 20169 r Gumenne manzety vela nevydrzia . Tie tvrde kaucukove toho znesu ovela viac pri vymene nesetrit a kupit tieto
Duben 12, 20169 r kromě pravé přední, mám všechny ještě origo , tu měněnou jsem dával tu tvrdší ... možná vydrží déle, ale na draka práce s ní, pro uchycení jsem musel nakonec použít šroubovatelnou sponu, bo z domku homokloubu se mi při prvním plném rejdu vysvlékla a na hřídely, jsem musel onehdá také dát šroubovatelnou, bo jak je ta manžeta tvrdá, nepoddajná, svezla se mi níže, blíže ke kloubu, kde je průměr hřídele menší a už tolik netěsnila, takže mi lítal tuk ven druhou stranou
Duben 12, 20169 r Na tie origo spony su klieste a s nimi to ide rychlo aj to dobre drzi . Potom sa ti nestane zeby ti zliezla. Tak sa mi zda ze za tie klieste som dal 5€
Duben 13, 20169 r no takovými jsme to zkoušeli, ale za a) nebyli dostatečně dlouhé na vyvinutí dostatečné páky a za stejně se smekávaly ze zámku pásky
Duben 13, 20169 r tak jasné pokud se tím někdo živí, tak to má smysl ... já co vyměním manžetu jednou za 300 000km, tak ...
Červen 12, 20169 r Také mám podobný problém, myslíte, že to je homokyneťákem? Zdravím, mám Fabii I. 1.4 mpi. Vše bylo v pohodě, ale po výměně kol ze zimních na letní je v autě neskutečný dunivý hluk od 70km/h do 90km/h je to opravdu hodně nepříjemné. Vypadalo to, že hluk jde ze předu, přezul jsem tedy na fungl nové pneu ale hluk stále stejně intenzivní.Zvedl jsem auto na hever a protočil přední kola. Ložiska jsem tedy vyloučil, nehlučí. Že by ale šla kola přední lehce roztočit, to říct nemohu, ale přičítám to převodovce. Na pravém kole se mi svléká manžeta na homokynetickém kloubu. Může on vytvářet při jízdě takovýto hluk? Čím to tedy může být? Nemůže mi přibržďovat kolo? Proč by byl v kabině takovýhle dunivý hluk. Hrozně to znepohodlňuje jízdu.Děkuju Vám za odpovědi a rady, jsem zoufalý.
Červen 12, 20169 r co znamená, svléká se mi manžeta? Je poškozená, prasklá, utržená? Praskla páska která jí drží na domku homokloubu? Pokud je manžeta OK a jen je dole z domku, koupit pytlík vazelíny do homokloubu (prodává se zvlášť), koupit pásku co patří na domek, natlačit vazelínu, zapáskovat, vyzkoušet. Je-li manžeta poškozená, tak vyměnit, ostatní kroky stejné.
Listopad 20, 20213 r taky mi tam dali tu tvrdou a už 2 x spadla spona prosím jak na internetu poznám tvrdou a normální manžetu. chci tam dát originál za 600 nebo prvovýrobu , ty jsou taky ty tvrdý , nebo jak ji poznám na internetu aby ji nemusel vracet. ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.