Květen 29, 20178 r Kdyby se nespustilo, tak každý rok před zimou vezu auto do servisu na oživení. A ano slyším v zadu velmi dobře jak se aktivuje. Upraveno Květen 29, 20178 r od 15degren
Únor 2, 20187 r Kde vo vcds by som mohol odvzdusnit filter? Kde to najdem? Vdaka za raduOdoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Červen 10, 20187 r V 2. 2. 2018 na 22:25, bibso napsal: Kde vo vcds by som mohol odvzdusnit filter? Kde to najdem? Vdaka za radu Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku Naplň ho naftou a máš klid... Včera sem ho měnil... Než budeš startovat tak třikrát otoč klíčkem ať se nasaje... Motor naskočí ihned a nemusiš nic přes diagnostiku dělat... Upraveno Červen 10, 20187 r od lukino200
Červen 10, 20187 r ve VCDS máš ve výstupních testech možnost pustit palivové čerpadlo, tak ho pust na 3 minuty a máš klid, tak to dělám já. Jinak zalití jsem taky jednou bez odvzdušnění dělal, normálně to chytlo, ale než jsem ujel dalších 300 km tak mi to na volnoběh měnilo otáčky mezi 500 a 1200 asi nějaký vzduch, nicméně šlo to. S odvzdušněním přes VCDS mi to nedělá, jelikož měním u dvou aut filtr před zimou cca. po 35 K km tak jsem si ten kabel z číny za 500 na tohle koupil :-) Upraveno Červen 10, 20187 r od 15degren
Červen 10, 20187 r Měnil jsem filtr bez odvdušnění 3x a nic negativního jsem nezaznamenal. Chytlo to na ťuknutí.
Září 17, 20186 r V 4. 9. 2018 na 17:27, werevolf napsal: Ako casto menite palivovy filter Kazdych 60t km.
Září 17, 20186 r Tyzden dozadu som menil olej a vsetky filtre doma a palivovy som odvzdusnoval cez vcds a chytlo to hned
Září 19, 20186 r Pro mne nepochopitelné, že nějaké UFI je výrobcem celé filtrace paliva na dvojkové oktávě po FL. Pak, že ta 1.6ka nejede Upraveno Září 19, 20186 r od Grooverider
Září 20, 20186 r ? Nechápu moc komentář, máš s UFI špatné zkušenosti ? Oni dělají slušné filtry... je to prvovýroba do drtivé většiny vozů koncernu VW už dost dlouho. Upraveno Září 20, 20186 r od 15degren
Září 23, 20186 r Myslel jsem to tak, že ty názvy už hraničí s "čínou" ale voni to jsou asi Italové. Zkušenosti špatné nemám, jen mi ten název trošku není po chuti.
Listopad 3, 20186 r Já tam dával filtr od Manu... Auto mi hůř občas startuje.. Může to dělat ten palivovej filtr?
Duben 15, 20205 r Zdravim, idem menit olej po 9 000km, preventivne auto bude mat vyrocie 200tisic km, samozrejme dam aj olejovy a kabinovy filter novy. Otazka je, ci ma zmysel menit aj palivovy a vzduchovy filter po tolkych km? Predtym som menil vsetky 4 po 15 000km. Tankujem len OMV a davam VIF, vdaka. P.S. ma niekto skusenost s kabinovym filtrom s antibakterialnym ucinkom? Myslel som, ze exisuje len obycajny a s aktivnym uhlim, ale prekvapili ma v servise, ze vedia objednat nejaky Mann FreciousPlus?
Duben 15, 20205 r Řekl bych, že palivový a vzduchový stačí vyměnit po 30 - 40 tkm. Alespoň já se tím řídím. Příliš častá výměna může být kontraproduktivní. Ten kabinový dávám jednou ročně a do Rapida jsem před půl rokem dal ten antibakteriální od Mannu. Jeho přínos ale nedokážu posoudit, dal jsem ho jen proto, že jeho cena nebyla o moc vyšší než za uhlíkový.
Duben 16, 20205 r Osobně si dávám kombinaci uhlí+anti pyloví - jsem alergik a když nevětrám okny tak opravdu nemám v autě problém s alergií- při delších cestách prášky na alergií uspávají, takže se nedá... Nicméně jsem vypozoroval že čím víc toho filtr umí filtrovat, tím menší průvan v autě dělá. Ten anti-pyloví filtr je asi jeden z nejhůře prostupných a nižší průtok vzduchu je opravdu dost znát. Nicméně musí měnit často, nejdéle po roce, protože se rychle zanáší... Upraveno Duben 16, 20205 r od 15degren
Březen 22, 20214 r Zdravím, čo bude najlepšie pre auto? Všetky filtre dávam mann, len palivový som dal originál, no vraj to vyraba ufi. Teraz ľutujem, že som nedal mann. Je to až taká hrozna kvalita? Ide o origo diel podľa VIN, VW krabica.
Březen 29, 20214 r proč ? UFI má kvalitní filtry, má i některé vlastní technologie převzaté do automobilek.
Duben 8, 20214 r No ved dobre. Ale je rozdiel medzi UFI a UFI vo VW krabici? Podľa mňa asi nie, len rozdiel v cene 15eur a človek si myslí, že spravil dobre.
Duben 8, 20214 r Není, rozdíl je v serii, které se mění ale i u VW. Zbytečně to řešíš, pokud nekupuješ absolutní čínu a měníš to včas (palivák po 60K, vzducháč při každé druhé výměně oleje, olejový do 15K) tak neuděláš chybu s žádnou klasickou značkou, filtron, bosch,man,ufi atd. je to úplně fuk.
Duben 9, 20214 r Zle si určitě nerobil... s naší naftou jeden nikdy neví. Osobně měním po 30 vzduchový i palivový.
Duben 9, 20214 r Pokud to odvzdušňuješ přes VAG tak jsi tomu vůbec neublížil ale dřív jak po 30K to postrádá smysl i těch 30 je sporné, na netu si můžeš najít test filtru a uvidíš že výrazná změna na filtru vzniká až po 90K km. Pokud to měníš metodou že zaliješ nový filtr naftou a jdeš startovat, tak při tak to častých výměnách můžeš nepatrně snížit životnost čerpadla... Tu chvilku co běží na sucho mu nedělá dobře. Upraveno Duben 9, 20214 r od 15degren
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.