1968 Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 Intervál na výměnu je 120 000 km. Díky za informaci. a ta 120GLS je nějaká jiná škodovka? Myslím že jo to poctivá škodovka jako ten tvůj bazar. Nevím jestli se dá srovnávat škodovka z roku 1984 ze současnými auty. U 120 se generálka motoru dala udělat pomalu na silnici. Myslím že srovnáváš nesrovnatelné ale to je věc názoru. A co se týká bazaru máš proti němu něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 (editace) BoBo určite??? Intervál na výměnu je 120 000 km. od MR07 je to 150t km Editováno: 12. Srpen 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 píšeš škodovku jsem nikdy neměl krom 120GLS před 25 lety a to je co za značku když už jsme na škoda foru? Jsem odkojený v Š1000, pak 100, 105, 120, Favorit, Felicia, Octávia + desítky služebáků Škoda tak asi vím v jaké značce jezdím. Já nic nesrovnávám a že se dala udělat GO na ulici to je špatně? Co máš proti 120GLS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1968 Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 Já proti škodovce nic nemám. Jinak bych si jí asi nekupoval.Takže mě nemusíš chytat za slovo. Ale zdá se mi zcestné porovnávat škodovku před 25 lety a dnes. Právě že ta jednoduchost byla tenkrát geniální. Dnes je to nacpané elektronikou a doma si člověk neudělá skoro nic. Proto jsem psal že jsem jinou škodovku neměl. Asi jsem měl napsat že "současnou" abych někoho nepopudil. Jinak tu 120 jsem měl 10 let a byl jsem s ní velice spokojený a nedal jsem na ní dopustit. Jenom jsem chtěl říct že za posledních 15 let jsem měl celkem 4 auta,ale škodovku mezi nimi nebyla. Toť vše. Nic jiného v tom nehledej.Proto jsem se dotazoval na co si dát pozor. Takže nemusíš hned kárat a poučovat. Proto jsem se na toto forum nepřihlašoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2012 Myslím si že až na některé to tady všichni pochopili, co jsi chtěl říct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1968 Vloženo 13. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2012 Myslím si že až na některé to tady všichni pochopili, co jsi chtěl říct. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1968 Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Tak jsem na můj dotaz na co si mám dát pozor u kupovaného auta dostal pouze bezvýznamnou instruktáž o starších modelech škodovky Nenašel by se přeci jenom někdo, kdo by mi dal nějakou užitečnou radu? Např. co by mohlo při najetých 125 tis. odcházet Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Tak určitě máš k autu servisní knížku a auto ji má určitě poctivě vedenou, což je u dobré koupě základ. V tom případě jsou servisy provedené, i poslední velký ve 120 000 km, při kterém se mění rozvody, navíc je to i prohlídka po 30 000 km a po 60 000 km, takže pokud máš pevný servisní interval (po 15 000 km), tak ještě 10 000 km budeš v klidu jezdit a pak tě čeká ten nejmenší servis, vlastně jen výměna oleje a filtru, pokud bude vše OK, možná bude třeba vyměnit brzdové destičky. Jinak samozřejmě pokud vše funguje, tak není potřeba nic řešit. Auto jsi už kupil a pokud je vše jak má, tak tě může překvapit už jen něco neplánovaného, ale to ti asi nikdo předem neřekne. A ještě, neber to jako nějaké zpochybňování dobrého kupu, spíš mě to zajímá - proč se někdo zbavuje auta 5 tisíc kilometrů po největším a nejdražším servisu? Bylo určitě vyměněno všechno, co mělo, nebo se to jen "nějak udělalo" a čeká to na kupujícího? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1968 Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Tak určitě máš k autu servisní knížku a auto ji má určitě poctivě vedenou, což je u dobré koupě základ. V tom případě jsou servisy provedené, i poslední velký ve 120 000 km, při kterém se mění rozvody, navíc je to i prohlídka po 30 000 km a po 60 000 km, takže pokud máš pevný servisní interval (po 15 000 km), tak ještě 10 000 km budeš v klidu jezdit a pak tě čeká ten nejmenší servis, vlastně jen výměna oleje a filtru, pokud bude vše OK, možná bude třeba vyměnit brzdové destičky. Jinak samozřejmě pokud vše funguje, tak není potřeba nic řešit. Auto jsi už kupil a pokud je vše jak má, tak tě může překvapit už jen něco neplánovaného, ale to ti asi nikdo předem neřekne. A ještě, neber to jako nějaké zpochybňování dobrého kupu, spíš mě to zajímá - proč se někdo zbavuje auta 5 tisíc kilometrů po největším a nejdražším servisu? Bylo určitě vyměněno všechno, co mělo, nebo se to jen "nějak udělalo" a čeká to na kupujícího? Díky za info a k tomu servisu. Mám známého,který mi dle Vinu vyjel celou servisní historii z programu ELSA Pro, který používají interně jenom autorizáky škodovky,ještě než jsem auto koupil. Docela zajímavé čtení. Vím o tom autě všechno. Jsou tam vypsány všechny faktury i s podrobným rozpisem všech dílů co se tam měnilo za dobu provozu. Začíná to v 5 km a končí to ve 117 tis. a to byly měněné rozvody včetně pumpy, destiček,kotoučů atd. Žádný větší problém to auto nemělo. Aspoň podle těch faktur,které na sebe tak nějak navazují po celou dobu. Nevím proč to prodávali,ale bylo to služební auto,které jezdilo vetšinou delší trasy v zahraničí. Doufám, že mě nečeká žádné překvápko. Ikdyž to vypadá až moc růžově. No třeba jsem měl opravdu štěstí (asi poprvé v životě při koupi auta). Ale zase si říkám,že když je to přes velice dobrého kámoše tak by mi snad něco nezatajil,protože bych mu to vrátil i s ůrokem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sjakub Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 (editace) Ta cena není zrovna cool za 2009 v této motorizaci s tímto počtem km. Rozhodně se za ty peníze dá najít lepší. // Pokud jsi už koupil, přeji maximální spokojenost!!! Koukám, že L&K, takže ta cena fajn... Já bych ale šel do méně vybavené a novější, jak někdo psal výš. Ale to je individuální. Editováno: 23. Srpen 2012, autor: sjakub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheEzekiel Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 nee nemyslim si ze ta cena je zas tak premrstena, pokud je to v dobrem stavu muze to odpovidat..ja koupil pred 4 mesici OII 1.9 TDI r. v. 2007 ve vybave Elegance a najeto 170tkm za rovnych 200 tis. taky sem si to kontroloval pres VIN mam znamy ve skodovce a vedel sem, ze to bylo firemni auto na dalnicni cesty a musim rict, ze jsem nadmiru spokojenej..auto je ve skvelym stavu..servisni prohlidky se dodrzovaly a penezma se rozhodne nesetrilo takze kdyz bylo potreba, vymenilo se...mam na tom dokonce temer novy letnaky takze s tim mam na dlouhou dobu vystarano..kazdopadne podle me se neda dat dobra rada pro kup auta..vsechno stejne nikdy nemuzes zkontrolovat a pokud tam nejaka skryta zavada je, nepoznas ji hned ..az praxi..tudiz, opravdu musis mit stesti ze Te nikdo nebude chtit natahnout..hlavne si asi zkontroluj roky vyroby napr. na sklech at mas jistotu ze to neni bourany nebo tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Millik89 Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Zdravím pánové, potřeboval bych poradit s koupí nějaké ojeté OII. Motor bych si představoval TDI 77kW nebo spíše 103kW. Koukal jsem po autech co mají najeto něco okolo 100 - 120tkm. Rok výrovy od 2007. Jak tyto motory dlouho vydrží ? Jak je to s potřebou, který motor je úspornější ? Jediného čeho se bojím jsou vstřiky a turbo, aby neodešlo chvíli po koupi. 103kW moc na výběr není, ale zase si myslím, že se 6. stupněm by se dalo jezdit úsporněji. Ve všech autech mi chybí ;-) Kupovat budu nějaký ověřený, takže ty KM by měli opravdu sedět. Předem děkuji za rady ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Těžko radit. Je potřeba si projet oba motory a uvidíš, třeba ti něco na některém nesedne a bude rozhodnuto. Já jsem byl nerozhodný, když jsem kupoval. Věděl jsem, že 1,9 TDi jede hezky, úsporně a ten motor by měl být spolehlivější. Pak jsem ji zkoušel ve spojení s DSG a možná to byla jen vada auta, ale nějak se mi zdálo, že to proti manuálu moc nejde a hodně žrala, ale možná byl jen motor před smrtí. U 2,0 TDi jsem věděl, že můžou být problémy, zas jsem si říkal, že pokud měla prasknout hlava, tak se to už stalo, protože jsem nekupoval nové. No a nakonec jsem prostě jen vybral podle stavu, původu, výbavy, atd... a motor jsem bral který tam byl. Motory vydrží asi tak dlouho, jak je o ně pečováno, takže u jetého auta je to risk, protože nevíš, jak s tím kdo před tebou jezdil, i když jezdil pravidelně do servisu, tak mohl auto točit za studena atd... Turbo a vstřiky ti můžou odejít prakticky kdykoliv, ale pokud to auto budeš mít na zkušební jízdu nějakou delší dobu, tak se koukni, jestli nekouří, jestli moc nežere, jestli moc nepíská turbo a jestli dobře táhne. Pokud bude vše OK, tak by to mohlo ještě chvíli vydržet. Já s 2,0 TDi s DSG jezdím tak za 4,8, ale jezdím delší trasy - 20 % okreska, 60 % dálnice a 20 % Praha. Šestka je fajn, ale on i ten pětikvalt u 1,9 TDi je dobře odstupňovaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Nechci dělat reklamu,ale tady http://www.auto-plsek.cz/nabidka_vozu jsme už ověřivali pět aut tři Octávky a dva Fordy a u všech podle historie v autor.servise km. byli OK .Osobmě jsem tam taky Octávku kupoval.servis doložen fakturama a přesně podle historie .Dovoz Holansko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio_ Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Zdravím pánové, potřeboval bych poradit s koupí nějaké ojeté OII. Motor bych si představoval TDI 77kW nebo spíše 103kW. Koukal jsem po autech co mají najeto něco okolo 100 - 120tkm. Rok výrovy od 2007. Jak tyto motory dlouho vydrží ? Jak je to s potřebou, který motor je úspornější ? Jediného čeho se bojím jsou vstřiky a turbo, aby neodešlo chvíli po koupi. 103kW moc na výběr není, ale zase si myslím, že se 6. stupněm by se dalo jezdit úsporněji. Ve všech autech mi chybí ;-) Kupovat budu nějaký ověřený, takže ty KM by měli opravdu sedět. Předem děkuji za rady ;-) Podle mě je nejspolehlivější 1.9 Tdi-PD bez DPF. Při slušném zacházení, nešizené údržbě by do 200 000 neměl být problém. Spotřeba je taky menší o cca 0,5-1l/100 U 2.0 TDI-PD jsou 2 verze: (BMM) 8V(r.v.2006<) dalo by se říct, že je to převrtaná 1.9 s DPF filtrem. Tento motor je ve všech octaviích 4x4 v předokolkách jen málokdy. Hlavně v dovezených autech. Má vždy DPF filtrem. Spotřeba se blíží k 6l/100 (ne 4x4) kolem 150 000 odchází dvouhmota+spojková sada (cca 25-30 000Kč) (Jsem s ní spokojen) (BKD) 16V(r.v.2004<) spotřeba je o cca 0,3l/ menší, ale zato má víc problémů. Čím starší tím horší. (Prasklé hlavy, utržená nap. kladka rozvoďáku, prasklá hřídelka olejového čerpadla, dvouhmota, spotřeba oleje, problémy se vstřikovači. Jediná výhoda je že námá DPFa motor táhno do cca 4500 otáček Jezdit s 2.0 TDI-PD za 4.8l/100 je utopie. Buď je samurai ekojezdec nebo mu ukazuje špatně palubák. 2.0 TDI-PD má výhodu ve spotřebě proti 1.9 TDI-PD je tak od 140Km/h víše. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Ekojezdec nejsem, to ze mě dělá ta převodovka, má pořád potřebu přeřazovat výš, tak vlastně pořád točí tak 1500 otáček. Ale i když jedu na S režim, tak ta spotřeba nahoru nějak neletí. Prostě asi dobře zajetý motor a dobrá nafta. Je pravda, že tu spotřebu nějak neřeším, stačí mi vědět, že když natankuji, tak najedu přes tisíc kilometrů, pokud tedy nejezdím nějaké cesty do krámu a zpět. Každopádně jsem měl dvě 1,9 TDi ve Fábiích - tedy vlastně stejný motor a jezdily výborně, jedna je doteď v rodině a má najeto 260 000 km a na motoru se neměnilo nic. S Octavii 1,9 TDi jezdila žena a měla přibližně stejnou spotřebu jako já u 2,0 TDi, ale ve vyšších rychlostech je ten rozdíl větší, dvoulitr žere tak nějak pořád stejně. Ale jak jsem psal - vybíral jsem podle auta a ne podle motoru, pokud by jiné mělo ty parametry, které má mé současné a jiný motor a manuální převodovku, tak bych do něj klidně šel. Sehnat dobře Octavii je těžší, než jsem si myslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Ahoj, poprosím vás o radu. Během pár týdnů -cca. měsíc - bych si rád pořídil ojetou O2 (nejspáše 4Q/2007,2008,1Q2009) , jsem rozhodnout pro 1,8TSI a zajímalo by mě: - na co si dát pozor - je po cca. 4 letech provozu reálný stav 130kkm a 170kkm (samozřejmně budu ověřovat ve skodovce, ale jen jestli má o něčem takovém cenu uvažovat)? - má cenu nižsí vábava než elegance nebo by to bylo moc "dodělávek" ? - máte někdo zkušenosti s doděláním magicar 880AS CAN (zlobí / nezlobí)? - mají elegance v základu dešťový senzor, dá se dodělat? - má cenu uvažoat o 4x4 nebo je haldex spíš cesta k problémům (kvůli zanedbané údržbě)? - dalši dotazy přibudou (včera sem tu četl formu asi 12 hodin).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Tak 1.8TSI v necem nizsim nez Elegance asi moc ani nesezenes. Jen blazen by dal tolik penez za motor a pak skudlil par desitek tisic na vybave. Nejvice problemu tam asi bylo s napinakem retezu, takze zkoumej zvuky po startu. Destovy senzor v zakladu neni. 4x4 zvaz sam, jestli to vyuzijes. Take jsi nepsal zda chces automat nebo manual, tento motor je zcela jiste lepsi s automatem a ten v kombinaci se 4x4 neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) Automat nechci, vzhledem k cene mozny opravy si myslim ze se to nevyplati..... Takze krome toho preskoceni retezu tam nic hroznyho nehrozi? Tzn. pokud pri koupi udelam rozvody (ty bych delal tak jako tak) tak nic horsiho nehorzi? Zatim vzhledem k poloze bydliste se mi zamlouvaji tyto http://is.gd/ahbaWc http://is.gd/qaXC2m Editováno: 7. leden 2013, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Kromě rozvodů ještě může zlobit přestavovač vačkové hřídele - viz tento příspěvek: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) A na kolik takova sranda muze prijit? Hledal sem to podle kodu dilu z toho dokumentu a nikde sem to nenasel.... Editováno: 7. leden 2013, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 06H 103 144 J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 Takze s rozvody a praci tak 10kKc za rozvody + prestavovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wheelerj Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Zdravim, nechci zakladat novy tema, tak pisu sem. Mam moznost koupe O II 2.0 103kw, od znamyho, servisovano atd.. To vsechno v pohode, jen me zajima, jestli se nasledujici vybava dala normalne v r. 2006 nakonfigurovat, nebo to byl nejakej specialni kus... Vybava Ambiente, ale ma svetly interier, xenony, kozeny volant, rucku, nadruhou stranu zas stahovani jen prednich oken... Co vy na to? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Ahoj, to ti chválilme, nových témat je tady víc, než dost.. Výbava je normální, světlý interiér se dělal (ale není to ivory, ale achát), el. okna vpředu byla standardem pro Ambiente tak, jako dnes a za xenony+kožený paket (volant, ručka, řadička) se dalo připlatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.