Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

před 6 hodinami, sol.luk napsal:

..................a nechci být otrokem auta, abych se mu podřizoval a jezdil tak, aby dokončoval kremace........................

 

před 6 hodinami, sol.luk napsal:

a především se chci vyvarovat dpf.

Tak to nevidím důvod, proč nejít do benzínu 

Popravdě ani nevidím důvod, proč jít do obstarožního tdi bez dpf.

Asi si odůvodni sám, jestli se vyplatí mít o 15kč levnějších 100km......................  na oko

před 6 hodinami, sol.luk napsal:

škodaplus, dá se tomu alespoň trochu věřit, nebo to je jenom naleštěná bída ?

Samo že škodaplus nic neznamená

 

Hodně štěstí přeju, pak dej vědět, co a za kolik jsi pořídil 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory tsi od koncernu mi jaksi nevoní, měl jsem jeden a to auto šlo pryč (ano, ještě s řetězem), ale i tak mám z těch novějších obavy, byť už mají řemen. Snad jediná volba by byly motory 110 kw tsi, ale tam jsem už rozpočtem nad můj limit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím všechny

 

Jdu si za Vámi pro radu, nebo já už som načetl a naposlouchal se tolik, že už ani nevím jak se jmenuju :D 

Mám v plánu si koupit OII za par korun cca 60k, je mi jasné, že nemůžu čekat zázraky a ani je nečekám a u takové ceny se může vysrat cokoliv.

studoval som motory na OII a nejlíp vychází 2.0TDi 103kW (BKD), případně starší 1.9TDi 77kW, ale co se týče benzínu, tak tam vůbec nevím a jelikož mám male nájezdy, tak bych šel radši do něho na TSi prachy nejsou a něco málo som našel s 2.0FSi 110kW, jenže na ten motor nebyla pomalu žádná dobrá recenze..

Jak ten motor hodnotíte vy? Mám jednu OII vyhlédlou r.v.: 2007 r.v.: 2004 prý nasypali do motoru přes 35k tak je otázka, jestli už to pojede, nebo ne.. zatím jsem se nebyl na ni podívat, protože je rezervovaná, tak nevím zatím nic víc.https://auto.bazos.cz/inzerat/154937755/octavia-2-combi-20-fsi-110kw.php Pak mám vyhlédnutou jednu 1.9TDi 77kW 4x4 r.v.: 2007 a nahrkaných necelých 330k. První majitel byla firma a pak nějaký chlap. zatím rezervovaná do zítra. https://auto.bazos.cz/inzerat/155002998/prodam-skoda-octavia-2-19tdi-77kw-4x4-rok-2007-koupeno-cr.php U toho 2.0TDi je nějaký poznávací znak, kdy ma DPF a kdy nemá? kromě kódu motoru? Například jinak uložený výfuk nebo něco podobného?

Jako je mi jasné, že teď není vůbec dobrá doba na koupi auta, ale bohužel moje dosloužilo a bez auta nemůžu fungovat v podstatě..

1.6MPi  a podobně asi úplně nechci...

Moc děkuji za každou radu a odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono pri aktuálnom veku a km čo majú tie Octavie za sebou, je to lotéria. Buď narazíš na dobrý kus alebo nie. Určite si ale treba nechať nejaké money bokom na riešenie problémov. Začínajú sa objavovať bežné choroby ako korózia, starnutie a oxidovanie rôznych káblových zväzkov, odchádzajú elektronické veci. Všetko, na čom sa podpisuje zub času. Motory sú stále individuálna záležitosť daného kusu, avšak dnes celkom lacno servisovateľné.

Ja osobne mám BKD 2008, čiže ten lepší, viacmenej ten motor má nikdy nesklamal za tú dobu a skôr odchádzajú tie veci okolo čo som spomenul vyššie. Jazdí to pekne, žiadne eko blbosti na tom nie sú a nevadí mu ani mesto a kratšie trasy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to asi jedno. Obecně první generace TSI kterou má OII není povedená. 1.4 a 1.8 TSi jsou doslova past na peníze a u 1.2 TSi je třeba hlídat pořád rozvody. Peníze do toho posypeš tak jako tak, ale v případě méně jetého benzínu to budou nižší částky než u nafty.

Dá se i předpokládat že benzíny budou reálně méně ojeté.

Možná bych se ani nebránil vzít zachovalou 1.6 MPi a nechat tam rovnou udělat generálku motoru. Než brát TSI první generace nebo vydýchané TDIčko, které jak v PD tak v CR může spolknout velké peníze aniž bys dosáhl solidního výsledku, bych se rozhodoval mezi variantou OII bez oreznutí a v solidním karosářským stavu a připlatil generálkou motoru (MPI jsou primitivní motory a dobře se generálkují) a nebo rovnou připlatil za OIII a vzal něco s EA211 (TSI 2.gen)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak TSi ani nechci, to je mimo rozpočet a mám tady tyhle dvě vyhlédle víceméně, vypadají tak nejvíc zachovalé aspoň podle fotek zatím...

Pak som našel passat 2,3 V5 benzín, ale ten by ma sežral asi úplně :D 

takže říkate že tady je to asi jednu z těch dvou? Auto slouží primárně nato, aby som jezdil do práce a domů 16km tam 16 zpět.. sem tam delší cesta..

Tak si pořád říkám, že na tu naftu to není ono, ale zas do teď jsem měl naftu a nebyl to problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FSI by som osobne neuvažoval, tie motory neboli také rozšírené a nie každý tomu rozumie, ak nastane nejaký problém. Bolo by to asi mimo rozpočtu, ale ak dvojkovú octaviu, tak RS benzín. Tie 2.0 tfsi do 2008 roku, sú to celkom držiaky. Poprípade v rámci koncernu by som sa pozrel po 1.8 turbo 20V. S tým by si chybu neurobil určite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že to MPI bude asi nejmíň problémové, jak se Vám pozdává tenhle kousek?

https://auto.bazos.cz/inzerat/155013648/skoda-octavia-combi-16mpi75kw2004ambiente150km.php

nebo tenhle

https://auto.bazos.cz/inzerat/155288603/skoda-octavia-16-mpi-75-kw-rv-102002.php

a nebo tahle:

https://auto.bazos.cz/inzerat/153675435/skoda-octavia-16-mpi-75-kw-nove-stk.php

Ta se mi pozdává nejvíc, ale není to combi. Na druhu stranu nejsem v pozici velkého výběru :D 

 

Nebo případně starší 2.0i?

https://auto.bazos.cz/inzerat/154782017/skoda-octavia-20i-85kw-rv-2004.php

nebo

https://auto.bazos.cz/inzerat/153562674/skoda-octavia-20i.php

Editováno: , autor: nero150
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 tdi byly dost poruchove nejlip vychazí 1.9tdi ale ty budou dost vylitane. nejlepe sehant MPI cko s najezdem okolo 150tkc.ja sam mam FSI 1.6 od roku 2011-95000tkm a ted najezd 210000tkm a problem zatím nebyl zadny .koukam ze schanis 1kove octavie spis bych volil https://auto.bazos.cz/inzerat/155388708/octavia-2-combi-16mpi.php

Editováno: , autor: Hunterkyjov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, nero150 napsal:

Děkuji všem, teď jsem našel ještě tohle.

 

https://auto.bazos.cz/inzerat/155246471/skoda-octavia-ii-combi-2006-rs.php

Co si o tom myslíte? Serviska k tomu, nějaké díly a podobně

 

Píše tam povrchová rez prahů a nemá je vyfocené, tam budou velmi pravděpodobně vyhnilé, ale stejný problém budeš řešit i u těch jedničkových Octaviích co jsi poslal... FSI motor se 160K km stejně bych počítal se generálkou motoru. Výměna separátoru a nejspíš špatných kroužků. Ty prahy by mě srali víc. Určitě bude v hajzlu i zadní multilink, tak si to doma opravíš do 10K nebo v servisu za 25K.

 

Evidentně hodně řešíš peníze, si tak říkám s tvým nájezdem a požadovanou cenou provozu je pro tebe jak stvořená fabie 3 s 1.0 MPi ale o tom asi nechceš slyšet :-) 

Jasně je tam vyšší vstupní investice ale zase do toho nebudeš klepat další prachy v průběhu ježdění.

https://www.sbazar.cz/roman4/detail/160256811-skoda-fabia-iii-10-mpi-kombi

 

Ono je to i docela živé pokud po tom nechceš dálniční rychlosti, je to dobře z převodované. 

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše 15degen, vem fabku s MPI motorem. Na ty popojížďky bohatě stačí. Co si pamatuji, FSI měly problémy se vstřiky - budeš fakt tankovat lepší benzín? Kdysi jsem jezdil sousedem z koree:-D i20 ,1.25i 40km/40km po okreskách/vesnice a bylo to úplně na pohodu. Pak je otázka (kacířská myšlenka zde?), jestli nutně potřebuješ Octu/Fabii... Octavie budou v zuboženém stavu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednou děkuji všem za rady a tipy

 

Ano jdu po ceně, jelikož předělávám barák a do toho jsem začal bydlet s jednou paní, která má už dítě, takže finance jsou potřebné úplně jinde, ale jelikož mně kleklo auto a potřebuji něco tak to řeším takhle... Svoje staré stejně prodám, tam se sype už víc věcí, takže nějak poléčit a pryč s ním, aby se vrátila část nákladu za "nove". Neříkám, že to musí být vyloženě octavia, spíš jsem to bral z toho důvodu, že je těch aut hodně a díly taky nejsou nijak extrémně drahé a opraví to kde kdo a kopu věcí si uděla člověk i doma když tak.. A kombík proto, žeby mohl ještě navozit kousek materiálu a podobně...

Teď vyběhla na bazar i tahle KIA https://auto.bazos.cz/inzerat/155513739/kia-ceed-14i-80kw-kombi-klima-model-2010-nova-stk.php a taky nevypadá úplně špatně a možná by to mohlo kousek pojezdit ještě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dobry den.

Ozval sa mi sam od seba chlapik, ze mi ponuka Octaviu 2 FACELIFT 2007.

Tieto auta nepoznam a spredu a zozadu naozaj vyzera ako lift, ale nie zvnutra.

https://auto.bazos.sk/inzerat/145052009/predam-vymenim.php

Ked som mu napisal, ze podla mna to nie je origo facelift a ze MUDRI sa pise s Y, tak ma zablokoval.

 

https://auto.bazos.sk/inzerat/145052009/predam-vymenim.php

Oktavia 2.rv2007.2tdi.103kw.6rychlost.stk emisna vyse roka.nove predne tlmice.kotoce .olej fitre.este casom zadne tlmice vymenit ale ma to cas.nič viac.tak poprosim spekulantov ako som tu mal ze mi chceli nahovorit ze to a to je chyba????????a auto neje nic len sa pokusali ojebat.tak prosim taky neunuvajte sa.auto je krasne jak na foto jazdy krasne km ma dialnicne 430. Cena 4300.a nejdem za nikim kto chce pride
 
https://www.bazos.sk/img/1/009/145052009.jpg
https://www.bazos.sk/img/6/009/145052009.jpg
https://www.bazos.sk/img/7/009/145052009.jpg
 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Facelifty je od roku 2009 takže z 2007 těžko bude facelifty. Interier je zcela jasně předface, předělání předku na facelift bylo poměrně easy a dělalo se to. Tady si dal práci i se zadním nárazníkem. Nicméně auto je na 100% přestavěno.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude prodávat děsný blbec. S FL to má společné maximálně ty přední světla a nárazník. Inak nič :-D 

 

To vyjadřování, RS znáčky vpředu, vzadu, dolepovaný nápiš ŠKODA na 5. dveřích....vždyť to ani hezký není. Navíc mám pocit, že by zájemce ani nenechal pořádně prohlédnout auto, zda je všechno v pořádku. Tohle bude velký špatný. 

Editováno: , autor: Rapid1.0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...