mino2 Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Chlapci tak samozrejme že každy den tam 5 kn a naspat 5 km. Dlhšie trasy čo ja viem napr. HR 3000 KM, CZK 1800 KM, HU 600 KM. a cca 1 x za mesiac trasa 300 km smer LM-RS+ nieake výlety. Naozaj to tu nebudem rozoberat všetko ale vyčšina je tých 5 km do roboty a spat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Budu to ještě sledovat, nechci hned bláznit, už tak kvůli tomu autu občas nespím a začíná mě to nebavit V lednu jsem kvůli tomu v servisu byl a odpověď byla taková, co se tady už nahoře popisuje. Při krátkých jízdách a hlavně v zimě kdy je směs bohatší se benzín prostě do oleje dostane přirozeně. Co sem pozoroval, tak jak bylo venku pod nulou, mělo auto dost často zvýšený volnoběh cca 1000ot. takže v servisu asi nekecali Když jsem auto koupil, bylo tam tak 2 až 3mm oleje pod zlomem. Před jízdou do Budapeště to bylo na zlomu a před tím pouze samá krátká jízda. Teď jsem přesně na horní rysce. Takže si to asi chrouplo trochu oleje a i ten benzín. Divný je, že po cestě zpět sem pokles nezaznamenal. Ale ono někdy ten olej na měrce odměřit, jak je řídkej, je děs. Možná jsem se v Budapešti o nějaký ten milimetr seknul navíc a možná jsem nestál i úplně rovně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Tohle množství je ale naprosto nepřípustné.. je chyba, že ses nechal takhle odbýt. Máš to aspoň písemně?? Přirozeně může olej přibývat do cca 2%. Nad 4% je to nebezpečná závada. Běž to reklamovat a nech si udělat váhovou zkoušku, čím déle to budeš protahovat, tím horší následky to bude mít! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Chlapci tak samozrejme že každy den tam 5 kn a naspat 5 km. Dlhšie trasy čo ja viem napr. HR 3000 KM, CZK 1800 KM, HU 600 KM. a cca 1 x za mesiac trasa 300 km smer LM-RS+ nieake výlety. Naozaj to tu nebudem rozoberat všetko ale vyčšina je tých 5 km do roboty a spat. Tak vyzkoušej nějaký čas jezdit jen krátké trasy a uvidíš, jestli bude změna nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Mně stačilo jet trasu kolem 100 km a už oleje (benzínu v oleji) podstatně ubylo, v podstatě k tomu stačí hodina na dálnici... Za běžných podmínek - do cca 20 km - olej výrazně přibýval. Teploty nad 10°C a parkováno v teple v dílně. V zimě se tento problém projeví daleko víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Teraz som už vyše mesiaca nebol nikde dalej a len okolo baraka do tých 5-10 km aj niekolko x denne. Olej nepribuda, aspon nepozorujem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 už si dělal kapkový test toho oleje? Tak po dalších 1000km vypadá olej na měrce pořád stejně a to jezdím pouze město. Po benzínu to ale smrdí pořád. Zkoušel jsem ten kapkový test a nějak z toho nejsem moudrej. Přijde mě, že je vše OK. Přikládám obrázek po 12h, když koukám proti světlu žádný ohraničení či rozdíl nevidím, prostě hnědá skvrna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 u tebe to podle toho testu vypadá na vodu v oleji palivo tam skutečně nejde vidět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 froggy, nemáš někde nějaké vysvětlivky jak to má vypadat? Na internetu jsem našel sice něco, ale všechno mě tam přijde, že vypadá stejně... Že bych si zašel také kápnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Voda je ok, pořád je na max. a nikdy jsem jí nedoléval. Asi jsem lama a ten test neumím...grrr Přitom je to podle tohodle tak jednoduchý http://mcu-cz.jimdo.com/pou%C5%BEit%C3%AD-a-vyhodnocen%C3%AD/ Editováno: 3. Duben 2014, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 ...ale jinak jak se na ten obrázek pořád dívám, tak přicházím na to, že z toho asi nic nepoznám :-D chvíli jsem tam viděl i ten benzín, ale asi je to jen představivost Je to takový Rorschachův test 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Když je benzín v oleji většinou se to to ukáže jako ten obrázek co postnul froggy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Jéé, ten test si pamatuji, kdysi jsem byl kvůli škole na takovém vyšetření a chudáci tam ze mě byly vyděšení bo jsem jim na všechny obrázky co mi ukazovali řekl, že vidím flek a nebo divnej flek .. Takže proto u té kapkové metody vidím furt jen fleky... Editováno: 3. Duben 2014, autor: Galvi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Je to dobra zprava, pri kratkych cestach, ten prunik je jen u nekoho. A mkaba jezdi jen kratke trasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 (editace) Nebo tam žádné palivo ani vodu nemáš. Co udělat test testu? Vzít trochu starého oleje, přidat do něj trochu benzínu a kápnout. Editováno: 3. Duben 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 vyhodnocení toho testu chce praxi... pokud to člověk vidí poprvé a nemá srovnání, tak to stejně nevyhodnotí dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Na oleje.cz jsem našel toto: V dnešní době je však již pro moderní motorové oleje většinou nepoužitelný. Důvodem jsou vynikající detergentní a disperzantní vlastnosti dnešních motorových olejů, které nedovolí kapce oleje na filtračním papíru vytvářet takové útvary, jaké by byly pro správné vyhodnocení potřebné.Teď už tak trochu chápu, proč mě ta kapka nic neříká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 ale na rysce ti olej nepribyva, jen smrdi po benzinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 zatím je to ok, ale ten smrad oproti novému LL je brutální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Snad tu nekdo vysvetli, cim to je a jestli to vadi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Dobrý den, když jsem měřil olej tak se mi zdálo že smrdí hodně po benzínu. Tak jsem udělal kapkový test. A vypadá divně co na to říkáte vy? Najeto na oleji: 4000km Mám 1.2Tsi motor teďkon mám najeto 57 000. Mám tam druhé rozvody. A opět to začíná čím dál více chrastit. Tak jsem měl strach jestli náhodou není moc benzínu v oleji. http://mcu-cz.jimdo.com/pou%C5%BEit%C3%AD-a-vyhodnocen%C3%AD/Prosím poraďte :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Ja by som skôr povedal že máš vodu v oleji. Ak je to benzín, sadni do auta, sprav nejakú dlhšiu jazdu (niekoľko desiatok km) na diaľnici pri normálnych alebo vyšších otáčkach. Ak nejaké palivo v oleji je, po takejto jazde by už nemalo byť. Hlavne aby sa motor aj olej poriadne zohrial a motor mal dostatok času to palivo v oleji aj spáliť.Ďalej je tu je otázka, že ako jazdíš, krátke alebo dlhé trasy, jazdíš v nízkych otáčkach alebo vo vysokých, ako často meníš olej a aký olej dávaš. Ak jazdíš krátke trasy "okolo komína" keď sa motor ani nezohreje, držíš nízke otáčky, a nedajbože ešte máš aj premenlivý interval (až 30 tisíc km) a s ním LL olej, je toto jav normálny aj po 4000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 (editace) Dneska jsem jel na dálnici asi 25 kilometrů kolem 170km/h. Poté 35 kilometrů mimo město a ve městě.Jezdím jednou týdně 60 kilometrů tam a šedesát kilometrů zpátky. A jednou týdně kratší trasu 10 kilometrů tam a 10 kilometrů zpátky. AO víkendu jezdím taky občas jednu trasu 10 kilometrů tam a 10 kilometrů zpět.A jednou za dva měsíce jezdím do Německa stopadesát kilometrů tam a stopadesát kilometrů zpět.Jinak olej měním po max: 10 000 kilometrech. Ale většinou ho vyměním do 8mi tisic kilometrů. Měním olej 2x ročně. Dávám olej longlife. Styl jízdy je tak kolem 2000 až 3000 otáček. Po dálnici samozřejmě více hlavně v Německu kde se dá jet velmi rychle. V Německu na dálnici jezdím mezi 160 až 190 km/h. Maximálka je 210 km/h.Olej tam mam od června byl jsem měsíc a půl v kanadě tak auto stálo v garáži. Od srpna jsem zase v republice a s autem jezdím. :-) Olej nemizí ani nepřibyva je pořad na MAX. Jak by se tam dostalo tolik vody? Editováno: 19. Září 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolicek Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 Styl jizdy kolem 2000 az 3000 to je smrt pro tento motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 19. Září 2014 Sdílet Vloženo 19. Září 2014 tak aké su ideálne otáčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.