Únor 21, 201510 r no fuj to nemohli ty zadni kotouce aspon nejak ocistit pred tim natacenim toho footage videa (rez kam se podivas) Upraveno Únor 21, 201510 r od KoNG
Únor 21, 201510 r no nevim ja delat mezinarodni prezentacni video tak sorry ale takovyhle zaklady si pohlidam aby to vypadalo na 1*
Únor 22, 201510 r kully:Kamery 360 stupňů.aut.parkování s přívěsem pouze Passat.Zadní kamera bude i aut.parkovací asistent 3.0.Mezipodlahu měl SII krátkej i combi.Ceník by měl být 3.3.2015.
Únor 22, 201510 r jsem zvědav jestli budou 18" u verze elegance za příplatek nebo v ceně (jako je to u supII)
Únor 23, 201510 r 100% ne, Škodovka si nikdy na velkých kolech nezakládala a ani zákazníci by všichni 18" chtít nemuseli.
Únor 23, 201510 r snad bude mít ty 19" kola za příplatek. a pokud budou zadní kola utopený jako na OIII tak teda děs!! Upraveno Únor 23, 201510 r od michal2009
Únor 23, 201510 r Je to utopeny to je jasný... Co bys čekal. Jako vyšla ta nová rsa, to samy. Upraveno Únor 23, 201510 r od kokta7
Únor 24, 201510 r Superba III jsem videl nazivo predevcirem na McDonaldu na D11. Bavil jsem se s typkem, co ho ridil (s "F" znackou) a on rikal: "a co jste cekal? platforma je platforma..." Nenadelas nic Nejvetsi sranda ale je, ze prvni zakaznici tohohle "stroje" budou chudaci a kdyz vidim dnesni O3, tak mozna 1-2 roky potom taktez. Superbu s DCC moc jezdit nebude, Skoda od VW nebude mit analyzu chybovosti a podklady k reseni nejcastejsich problemu, tudiz se bude badat a badat... to je jedno. tohle je prvni Superb, ktery nema ve srovnani s Passatem sanci, alespon u me ne.
Únor 25, 201510 r bych řekl, že je vlastnost každýho stroje. Prostě i když ty CADy dneska se simulacema prostředí (mráz, fyzika, různé síly....) jsou pokročilý, pořád to není 100% vypovídající. Jak říká můj kamarád konstruktér, "je spousta věcí, co nám CAD neřekne", to má do jistý míry zjistit předsérie a no a bohužel i klient 1. a 2. MR stroje. Ale ne vždy se daří to během roku odladit. A vývoz aut na jiné kontinenty vč týmu, je drahá sranda. To pak se řeší kraviny, že se mlží mlhovky, netěsní střecha, odcházej silentbloky a ložiska, sem tam elektrika..... Spočítaný to sice je, ale život je život... No uvidíme, stále je otázka materiály a zpracování. Tak rok bych jim nechal na odladění těch největších brouků...
Únor 25, 201510 r ...tak si rikam, kdyz to procitam, jestli ma smysl cekat na Supa III a i kdyz je to prvni rok vyroby to proste risknout a nebo jit do jistoty a vzit Octu RSo (pripadne 230). A ode dneska uz ani nejde konfigurovat na strankach SA Supa II.
Únor 26, 201510 r Dneska kolem oběda na cestě mezi Žatcem a Bochovem jsem v protisměru potkal celkem tři nový SIII. Bílej, stříbrnej a tmavě modrej. Musím uznat, že jsem je poznal okamžitě, s Octou si to splést nejde.
Únor 26, 201510 r Vi nekdo v jakych barvach se Sup III predstavi v Zeneve? Melo by jich tam byt 5. Pocitam ze tam bude obligatni seda metla (Business?) a bila, na zbytek bych tipnul cernou a modrou (Lava?) a tim koncim... Upraveno Únor 26, 201510 r od Piista
Únor 26, 201510 r ...L&K v hnede mne nenapadla, ale je to asi logicka volba. Dix1 - poslal jsem vam SZ
Únor 28, 201510 r SIII je proste oproti novemu Passatu dneska mimo. vsechny "nove" technologie, co ted SIII dostane, ma Passat uz od RV 2005. tech 10 let bude znat a bude to bolet. Upraveno Únor 28, 201510 r od Paradox.f
Únor 28, 201510 r Paradox.f - zkus byt pls trochu konkretnejsi... Jediny, skutecne podstany rozdil (vynecham-li moznosti motorizaci a prevodovek) co v Supu III chybi oproti Passu B8 je (cisle dle meho samozrejme:)) full LED svetla, barevne multimedilni budiky/pocitac, 360 stupnovy pohled. Az na full LED svetla nic co bych videl jako neco technologicky ohromneho (mrkni napriklad na zkusenosti lidi s multimedialnim pocitacem - pres den OK, ale v noci zari az moc...)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.