Červen 14, 201510 r Škoda že to není metalíza, maličko jsem o něm přemýšlel, plus černá kola a střešní okno, nevypadá to úplně zle.
Červen 14, 201510 r No asi nehodí, každopádně paket Monte Carlo na Rapidu, Yettim nebo Fabii, to je nehorázně povedená akce :-)
Červen 16, 201510 r Zdravím, tady je zajímávej článek o Superbu. http://www.fleetnews.cz/zustatkova-hodnota-skody-superb-bude-po-trech-letech-minimalne-40
Červen 16, 201510 r 10 zajímavostí k Superbu: http://www.novinky.cz/auto/369059-10-technickych-zajimavosti-k-nove-skode-superb.html
Červen 16, 201510 r DCC je sice dobrá věc, ale konkrétně u Supa je režim komfort dost nepoužitelnej, je to měkký, jak bačkora a posilovač nesmyslně přeposilovanej. Takže pánové vývojaři, u mě teda žádná sláva. Banda 66 litrů byla potřeba a mohlo být klidně i víc. Já do svýho nacpu až 75 litrů, čímž mám dojezd mezi 12 - 13 set km. To je teprv paráda.
Červen 16, 201510 r Nevím, jselti připlácet za DCC, když nepůjdu do L&K... Jestli je základní nastavení tlumičů komfortnější než bylo u SII... U alu 18´´ je proti SII změna v pneu ze 40 na 45, tak už to by mohlo hrát menší roli
Červen 16, 201510 r za DCC bych si rozhodně připlatil, pakliže by měl být podvozek ve stavu, jako je v režimu komfort, protože s tím se fakt nedá jezdit. A volant, to je jak když ti tam něco vypadlo a točíš s tím na prázdno.
Červen 17, 201510 r já osobně pro adaptivní podvozek jsem. Mám sním najeto cca 1000km a musím říct, že mě jeho přednastavené volby vyhovují. Nejvíc to bylo poznat na rozbité silnici.
Červen 17, 201510 r Jeste jsem DCC nebo jiny podobny podvozek nikdy nemel - ale za mne se tesim hlavne na moznost individualizace, v tom vidim nejvetsi pridanou hodnotu. Treba tuzsi rizeni a normalni tlumice atp... (foto vyrez z vybermiauto.cz)
Červen 17, 201510 r a jak to funguje v reálu? u DCC jasný, nebo u řízení předpokládám tužší posilovač, ale u motoru? Tam je přece jednou danej limit výkonu, tedy i zrychlení a maximálky... mění se tedy co? výše otáček od kdy motor táhne?....dík
Červen 17, 201510 r palivová mapa, trošku méně to jede... já tyhle mody nesnáším..... Upraveno Červen 17, 201510 r od kokta7
Červen 17, 201510 r Tak nejak bych to videl taky... Rychlejsi odezva na plyn atd... Treba u vrcholne verze 2.0 TSI 206kW je maximalka 5.8s pry dosazitelna prave v modu Sport, takze nejake tweaky to delat bude. Nevim ale co se bude dit az bude ACC Eco (co tam ma byt Eco?), Adaptivni svetlomety Eco, Klimatizce Eco atd... Asi to bude "mene vykonne"? Acc bude fungovat jenom do nejake (nebo od nejake?) rychlosti, svetlomety se budou tocit pomaleji a stejne tak kompresor klimy:)))? No uvidime...
Červen 17, 201510 r u mě to teda s mapama nedělá nic. Já už je mám upravený až do pr...., tak ať mi do toho radši nikdo a nic nehrabe. Ale slyším to poprve, že by se mělo něco dít v ř.j. motoru. Osobně si myslím, že to je blbost, ale možný je všechno.
Červen 17, 201510 r Eco u ACC = pozvolná (ekonomická) reakce při dosahování nastavené rychlosti. Eco u světel = nenatáčí se do stran. Eco klimatizace = není tak rychlá. Eco motor pomalejší odezva na plyn, auto zrychluje pomaleji. Jakmile se udělá kick down, jede na max. Eco u řízení snadno se točí volantem i jednou rukou, naopak u sportu pěkně ztuhne.
Červen 18, 201510 r OK, diky. Je nekde k dispozici veskera informace co kazdy mod/nastaveni dela? Treba: DCC Normal: xxx DCC Sport: yyy DCC Komfort: zzz DCC Eco: www A tak dale...
Červen 19, 201510 r trošku starší review SIII,ale popsal to velmi hezky https://www.youtube.com/watch?v=6S2dLXVBsfg
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.